abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64190028
Binnen een week binnen is uitzonderlijk snel ja.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64190113
Damn ik vond er wel een goed kersttopje bij zitten
Dat word dan nieuwjaar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64202322
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef alors het volgende:
Ik ook, de rest is in behandeling of 'onderweg', maar de 29ste zal ik wel weer zwichten
Dat dacht ik ook maar mijn zoons zijn flink gegroeid en hadden alweer wat nieuwe shirts nodig. Ik keek even in de sale en zag allemaal shirts van 3,90 en bodywarmers voor 2,90. Met een tientje korting erbij ben ik voor weinig weer even klaar

tot de 29e in ieder geval
pi_64205230
quote:
Die schoenen en de ' kersttop' nooit denk ik, tenminste, bij mij niet.

Bij mijn bestelling zat ook nog eens een factuur & retourbon voor iemand anders! echt zo slecht, al haar gegevens staan er op, ook inlogcode en wachtwoord enzo.
Heb haar al opgespoord via hyves en een berichtje gestuurd.
Of is hier toevallig een Lonneke Lammers?
pi_64206798
De schoenen had ik al een keer besteld, bleken te kleine en toen zo ingevult van ruilen voor een andere maat
Maar dat is nooit verwerkt of zo kwam ik achter dus gewoon opnieuw besteld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64207444
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Bij mijn bestelling zat ook nog eens een factuur & retourbon voor iemand anders! echt zo slecht, al haar gegevens staan er op, ook inlogcode en wachtwoord enzo.
Heb haar al opgespoord via hyves en een berichtje gestuurd.
Of is hier toevallig een Lonneke Lammers?
Dat is wel heel erg slordig
Ik heb nooit zo begrepen waarom het wachtwoord op de factuur staat eigenlijk
pi_64211343
Jank, ik wil die bruine warme laarzen van de kinderafdeling!!! Maar helaas alleen nog maar in maat 32.
Zetten ze dagelijks nieuwe dingen erbij of zijn die sale dingen echt op=op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64212419
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Poppejans het volgende:
Jank, ik wil die bruine warme laarzen van de kinderafdeling!!! Maar helaas alleen nog maar in maat 32.
Zetten ze dagelijks nieuwe dingen erbij of zijn die sale dingen echt op=op
Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je geluk . Maar, tot welke maat gaan die dingen of heb jij wat kleinere voeten?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64212950
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb bij dingen in de sale (mijn trui) ook gezien dat ze 's morgens aangevuld werden, dus wie weet heb je geluk . Maar, tot welke maat gaan die dingen of heb jij wat kleinere voeten?
Tot de maat 38/39 en die heb ik
Ik heb in mn verlanglijstje ook andere kinderschoenen staan, zwarte met zilveren dingetjes erop, maar twijfel ik nog over, want ik wou zooo graag die bruine laarzen!
is echt tof dat ze daar precies tot en met maat 38 gaan !

Thanks v de tip, blijf ik in ieder geval dagelijks even proberen in de ochtenden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 21 december 2008 @ 17:04:04 #35
70004 niksan
net een beetje meer
pi_64213122
Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet in behandeling genomen en nu is het zelfs verplaatst naar eind december. Hoelang kan dit nog gaan duren?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_64213360
Het kan nog wel even duren . Zal wel minimaal januari worden denk ik.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64214295
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef niksan het volgende:
Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet in behandeling genomen en nu is het zelfs verplaatst naar eind december. Hoelang kan dit nog gaan duren?
sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.
know'm sayin?
word? word.
pi_64218441
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef alors het volgende:

[..]

sue em! voor 17/12 besteld zou je hem voor de kerst in huis moeten hebben.
Alleen voor nieuwe bestellingen, dus bestellingen van voor die actie begon, tellen niet mee. En, het is nog geen kerst . Maar wel kut he, zo lang moeten wachten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64219823
H&M MEN'S SPRING COLLECTION 2009

† In Memoriam † zondag 21 december 2008 @ 20:31:04 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_64219854
O ja, nieuwe hoodies halen.
pi_64220607
Ik heb ook maar weer eens wat besteld, voornamelijk wat kinderbroeken. Wel de extra wijde, de gewone pas ik sowieso niet . Had er ook een leuke roze bij, maar die was uitverkocht toen ik mijn bestelling af ging ronden, jammer. Die was maar 5 euro.. Zit ook een jongensbroek tussen, even kijken hoe dat zit. Ik heb al zoveel 'vrouwelijke' modellen broeken . Die onderste trui was maar 1,90! Altijd lekker voor thuis.

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_64220768
Huh, er is nu een bestelling in behandeling van 6,80 bij mij, maar ik heb helemaal niets besteld. .
pi_64222566
Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.

Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.

[ Bericht 53% gewijzigd door Doedezemaar op 21-12-2008 21:52:50 ]
  maandag 22 december 2008 @ 00:44:28 #44
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_64231346
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die grijze hoodie kreeg je ooit gratis bij je bestelling. De mouwen zijn veel te strak, zit niet prettig en verder issie aardig vormeloos.

Oh my, bij mij is er ook iets onderweg, maar dat staat ook nog gewoon in mijn bestelling......hellup, wat is er mis gegaan toen ze bezig waren met technisch onderhoud vandaag? Volgens mij hebben ze alles dat niet bij de voorjaarscollectie hoort alsnog verstuurd, of je dat nou had aangegeven of niet.
Huh strange.. bij mij staat ook iets van 12 november nu bij onderweg. Die heb ik allang geannuleerd!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_64235039
crap alle spullen dik wil hebben zijn er maar nu is er weeeeeeeeeeeeeeeer onderhoud

ik moet zo naar mijn werk maar dat vertik ik. De bestelling gaat voor
pi_64236206
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:

Klopt het bedrag bij jou wel dan? Want op zich zou het wel kunnen dat ze de spullen die niet van de voorjaarscollectie waren bij mij ook hebben verstuurd (en bij nog niet geleverde artikelen hebben laten staan), maar het bedrag van de bestelling die onderweg is is een euro minder..ik snap er niets meer van dus .
pi_64237801
gisteren stond er nog dat alles eind december zou komen en nu komt alles eind januari!
En mn oud en nieuw top dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64251399
Ik ben alweer gezwicht

know'm sayin?
word? word.
pi_64251684
Even een TVP-tje
pi_64252328
whiehoeeeee 1e helft van bestelling is in behandeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo