abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:31:40 #226
123170 alors
zlata1234
pi_64775362
Nou hehe het is er
know'm sayin?
word? word.
  Nerd met benen woensdag 7 januari 2009 @ 16:41:35 #227
18073 miss_bleu
pi_64775871
jaaa die leuke bruine laarsjes van 8 euro zijn er weer in maat 38/39 net een paar besteld

pi_64777467
kan iemand please de kortingcodes ff vermelden
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:18:55 #229
123170 alors
zlata1234
pi_64779862
Ik heb dat 4,90 vest trouwens, valt gewoon normaal. Qua pasvorm valt het me niets tegen. De stof is wel dun, maar dat was op het plaatje ook wel te zien.

Die kinderjeans pasten op één na op zich wel, alleen mn kont wordt helemaal geplet Dat is niet zo mooi. Die grijze heeft dat trouwens het minste, alleen die is veel donkerder dan op het plaatje.. En ik wilde zo graag een nieuwe lichtgrijze broek...

Verder viel het meeste tegen Goed excuus om meer van de voorjaarscollectie te kopen
know'm sayin?
word? word.
pi_64780765
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen . Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
Binnen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64782563
Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomen Ik heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
pi_64782902
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomen Ik heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
't Schiet inderdaad totaal niet op
pi_64783065
Ik vrees dat de mijne nu ook weer uitgesteld gaat worden..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_64785193
Als je je retour dingen zo via de winkel doet he krijg je zo'n pasje met h&m geld er op
Kun je dat ook online op maken?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:36:47 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64785591
Oh god, dit is verschrikkelijk.. Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen! -->

I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_64785678
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk.. Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen! -->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leuk leuk leuk!
Die bloemetjes heb ik ook in het blauw besteld en die zilver/roze oorbellen zitten ook bij de bestelling
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:02:23 #237
123170 alors
zlata1234
pi_64786645
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willen
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:06:23 #238
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64786777
Die gestreepte bikini vind ik

Maar ik bestel maar ff niet, vandaag is mijn ene pakje gekomen en er zijn er nu twee in behandeling .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:08:44 #239
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64786857
Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:13:22 #240
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64787042
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:13:31 #241
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64787049
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk!
Die bloemetjes heb ik ook in het blauw besteld en die zilver/roze oorbellen zitten ook bij de bestelling
Ja gaaf he! Ik vind ze echt super. Heb het in wat neutrale kleuren genomen omdat ik weet van mezelf dat ik de wat fellere kleuren vaak al in mn kleding heb en dan gewone oorbellen erbij doe.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef alors het volgende:

[..]

Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willen
Gaaf he. Ja joh ik had in de sale ook al een bikini besteld, en nu dus weer 2. Als ik deze allemaal binnen heb, heb ik volgensmij 7 bikini's Zal mn man leuk vinden Hij wilde al dat ik minder zou kopen.. Ain't gonna happen zal ik maar zeggen. XD Toen ik deze zag MOEST ik ze gewoon hebben.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:52:32 #242
123170 alors
zlata1234
pi_64788904
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...
Hij stond wel in de sale, maar hij is wel heel erg uitverkocht meestal. Ik heb nu er nu een bemachtigd, maar weet nog niet of ik em houd...
know'm sayin?
word? word.
pi_64791201
Kan iemand me misschien vertellen of je die waardebon kaartjes ook kunt gebruiken bij online bestellen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64791254
Als je een tegoedkaart in de vorm van een creditcard hebt gekregen (met een magneetstrip), dan kun je die voor zover ik weet alleen in de winkels uitgeven.
pi_64791380
Ah damn dat is vervelend
Want als ik iets terug wil sturen is het handiger voor mij om naar de H&M te gaan en dan krijg je altijd zo'n ding
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64791768
Klopt Ik vind het ook handiger dus ga ook altijd naar een filiaal hier in de buurt (zijn ze altijd erg blij mee ). Terugsturen is volgens mij ook niet zo'n probleem, zak pakken, retoursticker erop plakken, bestellijst invullen en bijvoegen, artikel dat terug moet erbij, zak dichtplakken en afgeven op postkantoor. Je krijgt een euro minder terug geloof ik, maar als je het terugbrengt krijg je in feite helemaal niks terug; je moet het geld alsnog bij de H&M uitgeven.

Heb er verder niet zo'n ervaring mee, dus misschien mis ik wat dingen

Heb je niks leuks gezien in een filiaal dan? Dan ben je die kaart gelijk kwijt en misschien hebben ze zelfs een artikel dat je in de webshop wel leuk vond Scheelt weer!
pi_64792301
Ja maar het filiaal is echt zo veel dichter bij dan het postkantoor
En ik de winkel word ik altijd nogal gek van de irriante mensen en kan ik niet vinden wat ik leuk vond op de webshop en zo
En dan kom ik thuis en ga ik alsnog bestellen wat ik in de webshop had gezien dus kost het me eigenlijk 2 keer zo veel geld
Dus dan maar wat verder fietsen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64792682
Ik vind deze heel gaaf maar heb echt geen idee of ik erop kan lopen, waarschijnlijk niet gezien die hak .
Tap tap tap
pi_64793198
Gewoon doen Ze kosten geen drol toch?
Heb ook schoenen gekocht in de uitverkoop waar ik niet op mag lopen
Maar ik mag er wel op zitten hardstikke tof voor etentjes haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64793294
Wow dat valt me mee
Ff mn verlanglijstje van de nieuwe collectie opgetelt en ik kom maar aan 135.90 euro
Eigenlijk moet ik het gewoon allemaal bestellen he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')