Ik had lang geleden ook colbertje gekocht daar, en die zijn volgensmij idd wel goed slimfit hoor....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die de H&M colbert hebben aangeschaft en die wat meer over het slimfit model kunnen zeggen.
Betwijfel namelijk of het wel slimfit is.
Ik had ook gemaild over mijn pakje zonder code, ik kreeg gisteren deze reactie:quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen. Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
Ja, de aanpassing van het magazijn was dat ze mijn broek eruit gehaald hebbenquote:bedankt voor je mail.
Wegens een aanpassing van het magazijn in je bestelling, is deze op 30-12 opnieuw verzonden.
Als alles goed is en er bij TNT verder geen vertraging is, zal je pakketje waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week geleverd worden.
Wij wensen je nog een prettige dag.
Binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen. Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
't Schiet inderdaad totaal niet opquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomenIk heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd
Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
Leuk leuk leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk..Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen!
![]()
-->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk..Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen!
![]()
-->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |