abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64317923
Ik had 11 december een bestelling geplaatst en de mijne is nu ook verschoven naar begin januari
  woensdag 24 december 2008 @ 11:03:33 #77
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64318189
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef AJ187 het volgende:
Ik had 11 december een bestelling geplaatst en de mijne is nu ook verschoven naar begin januari
En een deel van mijn bestelling voor begin januari is dus verplaats naar eind december mét een keer extra verzendkosten .

Hadden ze jouw en mijn bestelling maar omgedraaid .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_64318903
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Die van mij ook al. Sinds maandag!
Maar nog steeds manco in Zwolle.
Dat zijn dus geen nieuwe jurkjes met kerst vrees ik.
Chauffeur is onderweg bedoelde ik
pi_64319348
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Chauffeur is onderweg bedoelde ik
Die van mij is nog steeds manco. Dat gaat 'm niet meer worden vandaag.
Maar tof dat bij jou de chauffeur onderweg is Chanty! Wat heb je allemaal besteld?
pi_64320379
Niet veel:

Maar dan de donkerdere versie, en

pi_64321313
Dat vestje is leuk!
pi_64336953
Hmm Nu moet ik vast wachten tot na het weekend
pi_64354167
Iemand die nog op zoek is naar deze jas, maat S ? Van de nieuwe wintercollectie H&M, overigens helemaal uitverkocht en dus niet meer verkrijgbaar online, hier in de shops ook niet meer.

Bij interesse kun je een PB sturen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr-Me op 25-12-2008 14:21:38 ]
pi_64378623
Waar staat die legging? Zoek me 'n ongeluk maar zonder resultaat...
Leuke bestelling btw
pi_64384138
Ik zit een beetje te twijfelen over deze jas in het zwart:

Heeft iemand enig idee hoe die echt valt? Bij modellen is het toch altijd anders namelijk.
pi_64384287
Bij 1 bestelling en dan in 2 delen laten bezorgen, betaal je toch maar 1 x verzendkosten of niet?
Sappig !!
pi_64384685
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Loontjah het volgende:
Bij 1 bestelling en dan in 2 delen laten bezorgen, betaal je toch maar 1 x verzendkosten of niet?
Yep.
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:22:05 #90
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64395645
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef MaLo het volgende:
Oooo lutsers bij H&M!! Nu hebben ze wéér mijn bestelling opgesplitst in twee delen, waardoor ik het ene deel binnenkort ontvang en het volgende deel begin januari. Terwijl ik heb aangegeven dat ik alles in één keer wilde ontvangen (vanwege de verzendkosten, en het is allemaal zomerspul dus ik hoef het nu nog niet te hebben).
Ik heb dus maar weer gemaild naar de klantenservice (zit op mijn werk en kan dus niet uitgebreid gaan bellen ) of ze weer net als de vorige keer 1x verzendkosten eraf willen halen.

PRUTSERS .
Als het zo doorgaat ga ik wel weer gewoon naar de winkel.
Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:

Bedankt voor je e-mail.

Er is hier sprake van twee bestellingen. Eén bestelling heb je gedaan uit de previewcatalogus met de daarbij behorende actie van 10% korting . Deze bestelling kan pas in januari geleverd worden, omdat deze artikelen nu nog niet in het magazijn zijn. Je andere bestelling komt uit een andere catalogus, is wel direct leverbaar en is zodoende aan jouw geleverd met de daarbij behorende verzendkosten.

Mijn reactie: Wat heeft het dan nog voor zin dat je aangeeft dat je alles in één keer wilt krijgen, als er toch niks op uitgedaan wordt?

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_64396300
Wat een onzin redenatie van de Klantenservice . Ik kreeg overigens net wel een nette reactie over tegoed wat ik open heb staan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:05:46 #92
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64399231
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Addict89 het volgende:
Wat een onzin redenatie van de Klantenservice . Ik kreeg overigens net wel een nette reactie over tegoed wat ik open heb staan.
Ja he . Volgens hun redernatie mogen ze dus iedere keer dat je je bestelling aanpast, of iets extra's bestelt, dit als aparte bestellingen zien en dus overal apart verzendkosten voor vragen .

Gelukkig maar dat jij een betere reactie kreeg .
pi_64399273
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef MaLo het volgende:
aan jouw geleverd
Achja, we hadden allang door dat er gewoon een stel apen daar bij die klantenservice zitten
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:44:12 #94
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64410669
Vandaag 2 basic shirtjes en 2 kettingen gescoord, gewoon in de winkel.
Laat die onlineshop maar ff zitten!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_64419456
Online is bijna alles uitverkocht

In de winkel heb ik wel mijn spullen kunnen halen...ook spullen die online niet te verkrijgen/ of uitverkocht zijn.

Dus kijk gewoon in de winkel als het online is uitverkocht
pi_64423613
Morgen zal een hoop ook wel weer online te verkrijgen zijn, er is nu natuurlijk al 4 dagen niet bijgevuld.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64424285
LOL, ik ben bij de laatste bestelling vergeten om op "voltooien" te klikken Maar gelukkig was alles er nog!

Beetje aparte dag om te bestellen aangezien morgen nieuwe dingen op de site komen, maar goed.

[ Bericht 36% gewijzigd door sheonlydreams86 op 28-12-2008 11:44:18 ]
Klussen deel 1 en 2
pi_64433614
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
LOL, ik ben bij de laatste bestelling vergeten om op "voltooien" te klikken Maar gelukkig was alles er nog!

Beetje aparte dag om te bestellen aangezien morgen nieuwe dingen op de site komen, maar goed.
de 31e toch?
pi_64433744
Op de website staat er "Spring is coming early, be ready on the 29th of December". Ik dacht dat dat betekende dat de nieuwe collectie dan online staat
Klussen deel 1 en 2
pi_64435972
Vind de filialen van H&M meestal vreselijk; alle artikelen worden op willekeurige plaatsen teruggehangen waardoor je maar moet zoeken waar een andere maat dan hangt. Er staat altijd een oneindige rij bij de paskamers en ook daar heb ik het geduld niet voor Ik vind de online shop wat dat betreft ideaal, alleen is het zo jammer dat ze met maten nogal verschillen bij bijvoorbeeld blouses. Drie weken geleden drie blouses (en vestje) besteld. Alledrie in dezelfde maat, maar toch was het zo dat er ééntje véél kleiner was dan de rest. Die andere twee zaten prima.

Terugbrengen in de winkel loopt overigens ook niet altijd zoals het zou moeten..

Anyway, toch zit ik morgen achter mijn laptopje om de nieuwe collectie te bekijken! Afgelopen winter vond ik voornamelijk de vestjes en knitware geweldig. Ben benieuwd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')