En een deel van mijn bestelling voor begin januari is dus verplaats naar eind december mét een keer extra verzendkostenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef AJ187 het volgende:
Ik had 11 december een bestelling geplaatst en de mijne is nu ook verschoven naar begin januari
Chauffeur is onderweg bedoelde ikquote:Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die van mij ook al. Sinds maandag!
Maar nog steeds manco in Zwolle.
Dat zijn dus geen nieuwe jurkjes met kerst vrees ik.
Die van mij is nog steeds manco. Dat gaat 'm niet meer worden vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Chauffeur is onderweg bedoelde ik
Yep.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Loontjah het volgende:
Bij 1 bestelling en dan in 2 delen laten bezorgen, betaal je toch maar 1 x verzendkosten of niet?
Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:quote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef MaLo het volgende:
Oooo lutsers bij H&M!! Nu hebben ze wéér mijn bestelling opgesplitst in twee delen, waardoor ik het ene deel binnenkort ontvang en het volgende deel begin januari. Terwijl ik heb aangegeven dat ik alles in één keer wilde ontvangen (vanwege de verzendkosten, en het is allemaal zomerspul dus ik hoef het nu nog niet te hebben).
Ik heb dus maar weer gemaild naar de klantenservice (zit op mijn werk en kan dus niet uitgebreid gaan bellen) of ze weer net als de vorige keer 1x verzendkosten eraf willen halen.
PRUTSERS.
Als het zo doorgaat ga ik wel weer gewoon naar de winkel.
Ja hequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Addict89 het volgende:
Wat een onzin redenatie van de Klantenservice. Ik kreeg overigens net wel een nette reactie over tegoed wat ik open heb staan.
de 31e toch?quote:Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
LOL, ik ben bij de laatste bestelling vergeten om op "voltooien" te klikkenMaar gelukkig was alles er nog!
Beetje aparte dag om te bestellen aangezien morgen nieuwe dingen op de site komen, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |