Ik gebruik al maanden, bij elke bestelling, een 5 en een 10 euro korting. Gaf eerst nog wel eens problemen, maar sinds de nieuwe layout nooit meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gewoon kunnen bestellen met beide kortingscodes uit deze OP, die van 10 en 5 euro waren dat geloof ik, en beiden gingen keurig van het totaalbedrag af
Bij ''Sale'', dan ''Meisjes'' aanklikken en dan 'accessoires'', maar in de ochtenden heb je het meeste kans dat de maat 38/39 er weer is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oe ik kan deze niet eens vinden
Dat is een zomergeval. Ik heb hem in het beige, en hoopte dat hij dit jaar ook in het grijs zou komen maar neequote:Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef Psych-case het volgende:
Heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik zie wel hoe die valt en of het een winter/zomer geval is.
Ah thanks!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is een zomergeval. Ik heb hem in het beige, en hoopte dat hij dit jaar ook in het grijs zou komen maar neeMaar wel een fijne jas vind ik.
Oh nee dat bedoel ik niet, ik had een bestelling gedaan en binnengekregen. Die had ik betaald binnen twee weken nadat ik hem binnen had gehad (ze vinden het schijnbaar ook leuk om de factuurdatum op besteldatum te zetten en het dan een week later pas op te sturen). Alleen duurde het verwerken van mijn betaling 3 of 4 weken waardoor ik op mijn volgende pakketje 5 weken moest wachtenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef alors het volgende:
wtf je gaat toch niet betalen voordat je het in huis hebt
Die sweater van 1.90 (de grijze?) zou ik annuleren en gewoon nooit meer bestellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Nou jaMijn bestelling is nog niet onderweg, dus ik kon er nog artikelen aan toevoegen. In de sale twee leuke dingetjes gevonden: een simpel shirtje voor 3,90 en een sweater voor 1,90. Nu blijkt die sweater pas eind januari leverbaar. Dus ik moet of alles eind januari ontvangen of mijn sweater wordt geannuleerd. Hoe hoog moet het restbedrag zijn dan om het wel te kunnen ontvangen? Je kunt ook niet een of twee artikelen verslepen naar "ontvangen eind januari", anders had ik dat wel gedaan.
Alles tegelijk ontvangen wil ik niet, want ik heb een aantal dingen echt nodig eind januari (23e) en anders ben ik bang dat ik het te laat ontvang..
Help!!
Hmm.. Ik zag hem vorig jaar in de collectie en vond hem eigenlijk wel erg leuk, maar ik probeer geen dingen te bestellen waarvan ik denk dat ze in de sale komen. Als ze dan in de sale zijn bestel ik ze alsnogquote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die sweater van 1.90 (de grijze?) zou ik annuleren en gewoon nooit meer bestellen.
Je kreeg hem vorig jaar gratis bij een bestelling, en ik vind het geen lekker warm stofje ofzo....![]()
Volgens mij moet je een bedrag boven de 19 euro hebben om een bestelling te kunnen plaatsen
Ja dat dacht ik eerst ook, alleen is blijkbaar alles op voorraad en dus leverbaar half januari ipv eind januariquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef alors het volgende:
Gooi er gewoon wat bij en dat stuur je dan vervolgens gewoon terug
Nee sorry, geen idee.. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Heb het idee dat ie redelijk klein valt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand misschien hoe groot dit setje valt?
[ afbeelding ]
Al even contact opgenomen met de klantenservice? Heb het overigens meerdere keren langs zien komen in dit topic, dus wellicht duikt je bestelling volgende week weer op..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef super-muffin het volgende:
Hm, begin becember heb ik een order geplaatst die eind december zou komen, maar de order is gewoon verdwenen.
Die van mij ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En mijn bestelling van 29 dec. nog steeds niet in behandeling genomen
Dat haar vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef alors het volgende:
Deze lijkt me zo mooiMaar de Trend Spring collectie staat er nog steeds niet op.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |