quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef MaLo het volgende:[..]
Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:
Bedankt voor je e-mail.
Er is hier sprake van twee bestellingen. Eén bestelling heb je gedaan uit de previewcatalogus met de daarbij behorende actie van 10% korting . Deze bestelling kan pas in januari geleverd worden, omdat deze artikelen nu nog niet in het magazijn zijn. Je andere bestelling komt uit een andere catalogus, is wel direct leverbaar en is zodoende aan jouw geleverd met de daarbij behorende verzendkosten.
Mijn reactie: Wat heeft het dan nog voor zin dat je aangeeft dat je alles in één keer wilt krijgen, als er toch niks op uitgedaan wordt?

En nu een lievere reactie van de H&M

. Ik bestel dus toch wel weer (was ik toch al mee bezig

)
Bedankt voor je berichtje.
Ik begrijp je verwarring.
Helaas is het zo dat een bestelling uit de preview catalogus niet gecombineerd kon worden met bestellingen uit andere catalogussen omdat de preview catalogus een speciale korting bevatte van 10% op de hele bestelling.
Als troost heb ik bij jouw nieuwe bestelling die één dezer dagen verzonden wordt, de verzendkosten van ¤ 4,90 weggehaald, omdat ik begrijp dat je er niet op gerekend hebt dat jouw bestelling als twee verschillende bestellingen verwerkt zou worden.
Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wens je bij deze een hele mooie jaarwisseling toe.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way