abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64472119
Kortingscodes verwijderd dus? Ik heb nu drie bestellingen onderweg omdat ze alles maar in behandeling nemen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 29 december 2008 @ 18:41:30 #127
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64472710
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Goed, dus, dit was de laatste keer dat ik bij H&m online besteld heb. Hun reactie:

Bedankt voor je e-mail.

Er is hier sprake van twee bestellingen. Eén bestelling heb je gedaan uit de previewcatalogus met de daarbij behorende actie van 10% korting . Deze bestelling kan pas in januari geleverd worden, omdat deze artikelen nu nog niet in het magazijn zijn. Je andere bestelling komt uit een andere catalogus, is wel direct leverbaar en is zodoende aan jouw geleverd met de daarbij behorende verzendkosten.

Mijn reactie: Wat heeft het dan nog voor zin dat je aangeeft dat je alles in één keer wilt krijgen, als er toch niks op uitgedaan wordt?

En nu een lievere reactie van de H&M . Ik bestel dus toch wel weer (was ik toch al mee bezig )

Bedankt voor je berichtje.

Ik begrijp je verwarring.

Helaas is het zo dat een bestelling uit de preview catalogus niet gecombineerd kon worden met bestellingen uit andere catalogussen omdat de preview catalogus een speciale korting bevatte van 10% op de hele bestelling.

Als troost heb ik bij jouw nieuwe bestelling die één dezer dagen verzonden wordt, de verzendkosten van ¤ 4,90 weggehaald, omdat ik begrijp dat je er niet op gerekend hebt dat jouw bestelling als twee verschillende bestellingen verwerkt zou worden.

Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wens je bij deze een hele mooie jaarwisseling toe.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_64472798
Wauw, dat is toch al een leuker bericht.

Volgens mij hebben we allemaal een zwak voor bestellen bij de webshop
pi_64473251
Wat zijn jullie toch allemaal zwak.
Hoe vaak heb ik toch niet al in het H&M topic voorbij zien komen dat "dit de laatste keer was dat ik wat via de online shop" heb gekocht, en toch zie ik elke keer weer dan diezelfde mensen later posten hoe slecht de h&m shop alwéér is.
  maandag 29 december 2008 @ 19:02:45 #130
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64473388
Wil ik schattig ondergoed voor mijn dochter bij bestellen, doet de site het niet . Ik kan niet inloggen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_64474387
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef Addict89 het volgende:
Kortingscodes verwijderd dus? Ik heb nu drie bestellingen onderweg omdat ze alles maar in behandeling nemen .
Dat is nou de grap, ik heb geen kortingscodes gebruikt, behalve de automatisch 2120 previewkorting, die me in totaal nog geen euro korting opleverde

Ik zal maar eens even een mailtje sturen...
know'm sayin?
word? word.
pi_64474559
Ik denk trouwens al dat ik weet wat het is, paar dagen geleden was er een bestelling zomaar verdwenen, die hebben ze blijkbaar weer gevonden en erbij gedaan, zodat er nu dingen dubbel inzitten
know'm sayin?
word? word.
pi_64474767
Syytön dat zul je wel blijven houden denk ik

Je zal mij niet horen zeggen dat ik er nóóit meer bestel, daar vind ik de webshop te leuk voor

Alors; ah praktisch! Even bellen is dan misscchien wel handig, scheelt nogal wat! Vooral als je alles slechts één keer wilt hebben..
pi_64476964

Weet iemand hoe deze top valt?
Meestal vallen dit soort tops bij mij veel te diep maar ik weet niet of dat bij dit model ook het geval is.
pi_64478066
Wil ik nog even een wat truien bestellen, is bijna alles al weggedaan voor tshirts
pi_64480152
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Rekkof het volgende:
Wil ik nog even een wat truien bestellen, is bijna alles al weggedaan voor tshirts
check de sale, maar beter doe je dat 's morgens want nu is het meeste uitverkocht
know'm sayin?
word? word.
pi_64481075
TNT trackdinges: hij ligt klaar om verplaatst te worden kheb mn bestelling dus morgen

Dit had ik besteld
  maandag 29 december 2008 @ 22:40:51 #138
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64481613
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef Syytön het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal zwak.
Hoe vaak heb ik toch niet al in het H&M topic voorbij zien komen dat "dit de laatste keer was dat ik wat via de online shop" heb gekocht, en toch zie ik elke keer weer dan diezelfde mensen later posten hoe slecht de h&m shop alwéér is.
Ach ja de shop is slecht, de kleding blijft leuk!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 29 december 2008 @ 22:41:19 #139
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64481630
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef Maisnon het volgende:
TNT trackdinges: hij ligt klaar om verplaatst te worden kheb mn bestelling dus morgen

[ afbeelding ]

Dit had ik besteld
Die rok!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_64482747
Ja dat is voor als ik in een naughty secretary mood ben
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:45:49 #141
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_64490964
Is het bij jullie al opgelost dat er verkeerde/geannuleerde/niet bestelde artikelen ineens bij de 'geleverde bestellingen' stonden?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_64491961
Bij mij waren dat bestelde artikelen die niet van de preview catalogus waren, en die zowel bij nog niet geleverde artikelen en bij geleverde artikelen stonden. Had gewoon even een mailtje gestuurd om te vragen wat de inhoud van de bestelling was die in behandeling was.
Chauffeur onderweg trouwens .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64492139
Hoe kun je het volgen bij de Tnt en zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64492157
Door op de T&T link te klikken die bij 'geleverde artikelen' achter je bestelling staat.
pi_64492247
tnx
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64493350
Leuke sjaal Maisnon!

Mijn uiteindelijke bestelling:

Komt alleen pas half januari binnen, dus moet nogal geduld hebben..
pi_64493735
Bij mij is ook eindelijk de chauffeur onderweg.
pi_64503634
Ik was er heilig van overtuigd de sjaal besteld te hebben maar dat blijkt toch niet zo te zijn handig.

Nouja, de rest is wel leuk en past ook goed
pi_64507892
Leuk!

Hoe ga je die rok combineren?
pi_64511073
bestelling in 2-en gesplitst, en steeds stond er maar bij 1 bestelling de verzendkosten. is sinds gister de andere (preview) in bestelling gegaan en hebben die gasten daar ineens OOK verzendkosten erbij gesmeten, op het laatste moment

als ze dat eerder hadden gedaan had ik wel een halve maand gewacht op mijn bestelling i.p.v. het te splitsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')