quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef eva-diva het volgende:
kan iemand please de kortingcodes ff vermelden![]()
he dat wist ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Addict89 het volgende:
Nee, want die staan gewoon in de OP.
Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
he dat wist ik niet
kunnen die praktisch altijd gebruikt worden? ook bij sale en kleinere bestellingen?
en is het niet zo dat na 4 keer dezelfde code gebruikt te hebben dat ze je niet meer vertrouwen?
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.
Mij vertrouwen ze nog steeds en ik gebruik altijd beide codes![]()
Mn verzending is al vanaf 1 januari ''verzending manco,niet aangetroffen''
Laat ze es een beetje opschieten daar
*kijken gaat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.
Zal volgende week ofzo wel worden
\quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super en het "giletje" van de laatste foto ook, maar zie het nergens op de site...
Ja, is er ook in het witquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe moet dat noudie wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |