Mwoach, MED staat redelijk gevuld, en nog meer die nieteens MED haaldenquote:
Dat topic van net was maar een grapjequote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ja ja, een hele ommekeer in KLB.
Bashen is uit, de bazenkneuzen zijn passé, topics worden niet langer verkloot.
Nationale KLB doet lief voor TS dag
Dat jij sjagrijnig doet op deze vrolijke maandagquote:
Lees de OP van die schattige yvonne nog eens goedquote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is nou je klacht precies?
Weet ik ook wel dat het een grapje was, kon hem alleen écht niet openlatenquote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat topic van net was maar een grapje![]()
Won't happen again.
En ik vind dat je gelijk hebt
quote:Op maandag 15 december 2008 09:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de OP van die schattige yvonne nog eens goed ;*
Ik hoop dat we morgen weer kunnen SC'en op een normale manier.quote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En nu maar hopen dat dit de volgende dagen ook zo zal zijn!
Begrijpelijkquote:Op maandag 15 december 2008 09:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik ook wel dat het een grapje was, kon hem alleen écht niet openlaten
Ik hou ook zo enorm veel van jouquote:
Wat een puickend idee!quote:
je bent te dyslectisch voor dit topic bedoel jequote:Op maandag 15 december 2008 09:16 schreef ikJur het volgende:
Ik ben echt te fokking chachereinig voor dit topic
quote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ja, net als de user die een postloze zondag opperdequote:Op maandag 15 december 2008 09:17 schreef padlarf het volgende:
![]()
Ik heb een goed KLB gerelateerd idee gehad?
Waarheid?quote:Op maandag 15 december 2008 09:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, net als de user die een postloze zondag opperde
Ik vind jouw ook lievvv hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Moet iedereen nu per se lief voor Yvonne zijn of àlle TS'ers?
Gewoon alle TS-ersquote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Moet iedereen nu per se lief voor Yvonne zijn of àlle TS'ers?
ik voorzie ontwenningsverschijnselen bij Tong80....quote:Op maandag 15 december 2008 09:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, net als de user die een postloze zondag opperde
Het is toch lief doen dag?quote:Op maandag 15 december 2008 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij sjagrijnig doet op deze vrolijke maandag
Moet je bij je matties zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef MouzurX het volgende:
Yvonne, de sc, wat doe je ?Nu kan ik mijn vette patas niet showen jeweets
Een paar mensen hier gaan er godverdomme klappen krijgenquote:Op maandag 15 december 2008 10:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je bij je matties zijn.
Showen kun je in LIF.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef MouzurX het volgende:
Yvonne, de sc, wat doe je ?Nu kan ik mijn vette patas niet showen jeweets
Yes you canquote:
Dit ging nergens meer over, iedereen in het wilde weg bashen terwijl sommigen wel gewoon normaal wilde SC'en.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klein puntje van (opbouwende) kritiek:
Ik krijg bij dit hele gebeuren wel een beetje zo'n Fok! Userfoto's idee, daar mag je (vaak) ook alleen maar instemmend en steunend reageren op foto's van users.
Mocht iets soortgelijks ook in KLB gebeuren, dan neemt dat wel een beetje de angel uit het hele subforum.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehe.
Ja ik wil wel kunnen bashen als het nodig is.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik krijg bij dit hele gebeuren wel een beetje zo'n Fok! Userfoto's idee, daar mag je (vaak) ook alleen maar instemmend en steunend reageren op foto's van users.
Mocht iets soortgelijks ook in KLB gebeuren, dan neemt dat wel een beetje de angel uit het hele subforum.
Neuh, de afgelopen weken/maanden was het enkel en alleen TS bashen, of afzeiken om het afzeiken, er werd nieteens gekeken waar het topic over ging.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer pinksteren en kerstmis en pasen allemaal op dezelfde dag vallenquote:
Ok, ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef yvonne het volgende:
Neuh, de afgelopen weken/maanden was het enkel en alleen TS bashen, of afzeiken om het afzeiken, er werd nieteens gekeken waar het topic over ging.
En dát moet afgelopen zijn.
Tuuk niet gekkiequote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok, ben ik met je eens.
Ik doelde meer op inhoudelijk reageren, sommige mensen klagen over iets wat in mijn ogen nogal raar is, daar wil ik dan graag op kunnen reageren.
En dan niet met: "Zielig voor TS, ik hoop dat het tóch lukt, ik duim voor je, kusjeknufjekroel".
Dan kan ik net zo goed in [OUD] gaan posten.
Kuttopic in je zwerende aars als je niet oppast.quote:Op maandag 15 december 2008 10:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kuttopic
En jij een kutuser, doeiquote:
Beste Klaas,quote:Op maandag 15 december 2008 10:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Beste Yvonne,
Mag ik vragen waarom jij toch steeds weer probeert je nogal zware stempel op KLB te drukken ?
Je hebt overduidelijk weinig met het merendeel van de topics en users in KLB. KLB heeft inmiddels voldoende actieve moderatoren ik snap eerlijk gezegd niet waarom je steeds maar blijft proberen jouw regels door te drukken. Ik zou zeggen, kies een ander subforum waar ze er wel op zitten te wachten.
Positief bedoeld hoor
Eerlijk gezegd heeft Klaas wel gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste Klaas,
eerlijk gezegd veeg ik met jouw "mening" m'n vergulde derrière af.
Groetjes,
Yvonne
Beste Yvonne,quote:Op maandag 15 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste Klaas,
eerlijk gezegd veeg ik met jouw "mening" m'n vergulde derrière af.
Groetjes,
Yvonne
Neequote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef MouzurX het volgende:
Een " wat doe jij nu de SC dicht is" topic zit er zeker niet in, yvonne?
/care, echt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Misschien zou je eens kunnen proberen iets te onderbouwen ? Het wegwuiven van tegengeluiden getuigd nou niet bepaald van intelligentie en karakter.
Ondanks je wat beperkte discussietechniken dat ben je vast een lieve vrouw. Je moet tenslotte toch ergens goed in zijn![]()
Groetjes,
Klaas
Ik had van jou eik ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heeft Klaas wel gelijk.
Likje van Lenny.
Nog steeds niet weten wanneer je nou een t of een d moet gebruiken, getuigt ook niet van enige intelligentie!quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Misschien zou je eens kunnen proberen iets te onderbouwen ? Het wegwuiven van tegengeluiden getuigd nou niet bepaald van intelligentie en karakter.
Ondanks je wat beperkte discussietechnieken ben je vast een lieve vrouw. Je moet tenslotte toch ergens goed in zijn![]()
Groetjes,
Klaas
Van de hoeveelheid kansloze mensen die hier zitten ?quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Kijk eens rond op de Wondere Wereld die FOK! heet, je zult versteld staan
En toen ging je lezenquote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
Ongewenst foto's geplaats en daarna nog 1000 klonenquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat de sc dicht is ???
Niet hier, lees maar na en KLB-FBquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat de sc dicht is ???
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
Pfff, vind het maar ee lage actie Yvonne. Ze zullen vast wel te ver zijn gegaan. Maar de KLB SC sluiten? zwarte dag voor Fok...
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Verkeerde been + bed.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Normaal gesproken zou ik denken dat yvonne weer in die periode van de maand zit, maar dat kan natuurlijk niet bij haar.quote:
Nope, voor geen meter zelfs.quote:
Hé, tof antwoord.quote:Op maandag 15 december 2008 11:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
Heb ik net gedaan. Is weer dicht.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.
Uitzonderingen werken niet, die van mij is ook net gesloten.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.
Jij neemt vrij om TSers te bashen?quote:
natuurlijk nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij neemt vrij om TSers te bashen?
quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
natuurlijk nietmoest me gewoon even in die topic voegen
ik denk dat dit de sc van vandaag isquote:
Is het maar voor een dag?quote:
Voorlopig wel... zolang ze zich niet bedenkt, en zolang de kloons uit blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, opbokken.quote:
Wannabe yvonne.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Dit is dus niet de nieuwe SC.
Ga er vooral serieus op inquote:
wat staat er in gewoon nl ?quote:Op maandag 15 december 2008 15:29 schreef MouzurX het volgende:
4|_5 vv3 |v0v [,3vv00|v 1|v 1337 |*0573|v, |)4|v vv373|v |)3 ^^0|)5 |v137 vv47 vv3 7|/|*3|v 3|v |<v|v|v3|v vv3 |_3|<|<3|2 |34[,[,3|2e|23|v
Gewoon doorgaan.quote:
Als we nou gewoon in leet praten, dan weten de mods niet wat we typen en kunnen we lekker baggerenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als we nou gewoon in leet praten, dan weten de mods niet wat we typen en kunnen we lekker baggeren
@hyman ... niet zo'n slimme post gast![]()
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Wow, er is een complete user incl reactie's verdwenen.
Je moet ook hi-hi zeggen en snel met je ogen knipperenquote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
Yvonne, je bent lief!
Doe ik het zo goed?
Ok, lief doen is 1 ding, maar je kan natuurlijk ook overdrijven!!!quote:
Hihiquote:Op maandag 15 december 2008 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet ook hi-hi zeggen en snel met je ogen knipperen
Klopt, behalve TS toch?quote:
Ik weet niet waar jij mee knippertquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ff doorduwen voorbij je elleboog.
Lees je ff in.quote:Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee knippert
Kan het niet dieper?quote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ff doorduwen voorbij je elleboog.
Tot aan je uksulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen likje terug?quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had van jou eik ook niet anders verwacht.
/care dus.
Dan bok je toch lekker op?quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt hier wel een dictatuur met al die regeltjes.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?
Ik hoop dat je het niet tegen TS hebt, want TS'ers zijn schattigquote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt hier wel een dictatuur met al die regeltjes.
Hey luister eens, ik heb het voor Crane opgenomen oke? Jij bent degene die het nog erger maakt door de hele SC te sluiten, waardoor het juist nog meer in de aandacht staat. Dont shoot the messenger.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?
Niet de dongen omdraaien.
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?
Niet de dongen omdraaien.
De betere onder ons lijden altijd door de iets minder goede..quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.
Uiteindelijk word gewoon de hele KLB SC als schuldige aangewezen, iets met hokjes proppen enzoquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.
Joepiequote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nou ik vermaak mij prima vandaag zo zonder SC, en heb ook weer eens een eigen topic in KLB wat normaal loopt!!!
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef static het volgende:
Wie zíjn jullie in godsnaam allemaal?
Ja de afgelope dagen is echt een mooie titelquote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Uiteindelijk word gewoon de hele KLB SC als schuldige aangewezen, iets met hokjes proppen enzo![]()
Ik weet wel een theme voor de eerst volgende SC: "de afgelope dagen"
quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Opperkwal het volgende:
In ONZ slowchatten gaat het ook niet worden.
quote:
Kom naar sexquote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Opperkwal het volgende:
In ONZ slowchatten gaat het ook niet worden.
We are the world, we are the childrenquote:
EENSCH!quote:Op maandag 15 december 2008 17:23 schreef beverton het volgende:
Ik voorspel een grote failure.
OT: TS kan er niet mee omgaan.
Vanaf 17:28 uur of...?quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef yvonne het volgende:
Mooi, de SC van een ander subforum verkloten, iedereen die daar post tief ik er vanaf tot eind december.
Hardleers zootje hier
Ik wil echt niet die SC verkloten. Zoals je zei. Ontdek de wondere wereld FOK. Ik zal me gedragen!quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef yvonne het volgende:
Mooi, de SC van een ander subforum verkloten, iedereen die daar post tief ik er vanaf tot eind december.
Hardleers zootje hier
Pleasequote:
zijn we niet lief voor jequote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef yvonne het volgende:
Geen moer mee te maken, stelletje kleuters hier.
Maar yvonne, serieus. Ik wil echt niet die SC verkloten. Vraag anders aan Tally of ik me misdroeg..quote:Op maandag 15 december 2008 17:34 schreef yvonne het volgende:
Slim.
Wat voor lekkers ben je aan het maken knorkokkie?quote:Op maandag 15 december 2008 17:34 schreef yvonne het volgende:
Slim.
Jazeker. Maar stel dat ik dezelfde posts had gemaakt in een SC waar geen andere KLB users in zaten was het wel goed geweest?quote:
Hulde voor je aardigheid.quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tal,ik flikker ze er zo vanaf hoor.
Ff koken jeweets.
Doei guys, eind december weer voor jullie.
Alsof ze in plaats daarvan niet gewoon kuttopics gaan openenquote:Op maandag 15 december 2008 17:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Bekijk het zo: Minder SC is een sneller FOK!
Misschien.quote:Op maandag 15 december 2008 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ze in plaats daarvan niet gewoon kuttopics gaan openen
Alleen kan ik nu niet mijn dagboekverhalen kwijt. Heb weer genoeg te vermelden in de SC maar niet voor een topic...alleen dat moet nu tot morgen wachtenquote:Op maandag 15 december 2008 17:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Bekijk het zo: Minder SC is een sneller FOK!
quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien.Maar hoe meer Yvonne er weer sluit, hoe sneller FOK! weer is!
Noteer het allemaal en meldt het morgen in een keer!quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen kan ik nu niet mijn dagboekverhalen kwijt. Heb weer genoeg te vermelden in de SC maar niet voor een topic...alleen dat moet nu tot morgen wachten
mijn peperkoek met vaseline topic was wél klachtwaardig![]()
Ik Representeer het positief denken van dit forum.quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Representeer jij het huidige denkniveau van dit forum?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef afcajos het volgende:
Maar om er nog even op terug te komen.. Je sluit de SC voor een dag terwijl de "daders" van gisteravond al gebanned zijn. Nu pak je alleen die users die wel normaal kunnen doen, en niet meededen aan de fotospam
Of zie ik het nu verkeerd
quote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Je weet dat alleen dagdag deze mag uitdelen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:15 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Dit is geen klacht, of geklaag, dus sluiten die hap.
Ps ts bedoelt het goed en krijgt daarom 100 punten.
Ach ik denk dat dit de druppel was die de zee liet overstromenquote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef afcajos het volgende:
Maar om er nog even op terug te komen.. Je sluit de SC voor een dag terwijl de "daders" van gisteravond al gebanned zijn. Nu pak je alleen die users die wel normaal kunnen doen, en niet meededen aan de fotospam
eindelijk. mss wordt het nu weer leuk om in KLB te gaan postenquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Wel lief doen tegen elkaar, hè.quote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef yvonne het volgende:
Geen moer mee te maken, stelletje kleuters hier.
Opzich zie je het goed, alleen waren er vannacht nog een aantal klonen van (I think de gebande) die fotos van Crane bleven posten. Dus daarom was die toen gesloten (2 SCs)quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef afcajos het volgende:
idd ONZ is nu ook al stukker beterquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen elkaar, hè.We zijn gewoon hier wederzijds lief tegen TS vandaag.
![]()
Fok! gaat er nu al met rasse schreden op vooruit!
Doe ik ook.quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noteer het allemaal en meldt het morgen in een keer!
Maar dit draait al uit op slowchatten!
Ijsbrekerquote:Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef Opperkwal het volgende:
whehe zijn er foto's van crane in de omloop
Ben ik het helemaal mee eens. Het geeft mij een beetje het gevoel van de incompetente leraar die onschuldige leerlingen uit zijn les verwijderd om zo te bewerkstelligen dat de rust wederkeert. En natuurlijk om het als afschrikmiddel te laten fungerenquote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef afcajos het volgende:
We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users (niet alle!) zich zo misdragen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Het geeft mij een beetje het gevoel van de incompetente leraar die onschuldige leerlingen uit zijn les verwijderd om zo te bewerkstelligen dat de rust wederkeert. En natuurlijk om het als afschrikmiddel te laten fungeren. De middelen heiligen het doel of niet
?
Je wil met Yvonne naar bed he?quote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Beauregard het volgende:
Users die hier proberen yvonne's werkwijze te doorgronden of er hun onvrede over uitspreken.
Zo uiterst zinvol.
Generaliseren is ook een vak, echt niet alle KLB SC users misdraagt zich,quote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users zich zo misdragen.
Tijdens de BSE crisis waren ook niet alle koeien in een stal besmet, toch werden ze allemaal geruimdquote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Generaliseren is ook een vak, echt niet alle KLB SC users misdraagt zich,
Agreequote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Bron van het kwaad?quote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users (niet alle!) zich zo misdragen.
Ik zei dus ook "(niet alle)"quote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, de bron van het kwaad is niet de KLB SC, maar de users die lopen te klooien, die hebben het nu voor iedereen verpest. Geef die gasten in vervolg gewoon een half-jaar ban. Zoals Yvonne en Adelante al hebben ondervonden kan het allemaal normaal en gezellig verlopen in de SC.quote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users (niet alle!) zich zo misdragen.
Die komen nooit in de klb scquote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Kijk eens wat je hebt gedaan yvonne:
Naar de dokter met pijn bij vrijen?
The Scourge is spreading.
Het zou handig zijn als je de crew dan helpt door hier een lijst namen te posten die volgens jou de bron van het kwaad (quote:Op maandag 15 december 2008 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de bron van het kwaad is niet de KLB SC, maar de users die lopen te klooien, die hebben het nu voor iedereen verpest. Geef die gasten in vervolg gewoon een half-jaar ban. Zoals Yvonne en Adelante al hebben ondervonden kan het allemaal normaal en gezellig verlopen in de SC.
Als je op zo'n manier gaat redeneren kun je heel KLB wel dicht meppen want dat is dan ook een bron van kwaad, want voordat de SC kwam werden er ook genoeg topics verziekt, nu concentreert het zich op 1 plaats en valt het misschien eerder op.
Nogmaals, pak de users aan die lopen te klooien en niet de mensen die wel normaal kunnen doen. Het is wat jos zegt, degene die hebben lopen klooien hebben al straf en wij hebben daar nu ook last van.
Het "kwaad" is inmiddels al gebanned.quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je de crew dan helpt door hier een lijst namen te posten die volgens jou de bron van het kwaad () zijn.
Nee maar zoals ik al zei, verspreid het TS bash gedrag zich over de hele fok Wereld!quote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die komen nooit in de klb sc
Daar hebben ze toch het note systeem voor? Daarbij weet de crew echt wel wie standaard de sfeer loopt te verzieken of mensen die dat sporadisch doen. Remlof mag regelmatig MED vullen en die weet op een bepaald moment echt wel welke namen hij er regelmatig neer moet zetten.quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je de crew dan helpt door hier een lijst namen te posten die volgens jou de bron van het kwaad () zijn.
Ach, 1 tje hoeft er maar mee te starten, de volgende lacht erom en tadaa een hele ketting reactie van TS bash reactie omdat sommige mensen van geen ophouden weten, niet weten wanneer het niet meer grappig is etc etc.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik al zei, verspreid het TS bash gedrag zich over de hele fok Wereld!
Mooie post dit *zie datum en plaatjequote:
Ik weet in ieder geval al één naam. Want als er iemand is die alleen maar op Fok! zit om te trollen ben jij het wel.quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verrek, ik zie het ja. Al die schobbejakken hebben een ban. Het zal rustig zijn in KLB deze week.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Het "kwaad" is inmiddels al gebanned.
Ja, dat klopt. Ik had het anders moeten neerzetten. Ik was in eerste instantie benieuwd naar wie jij zou aanwijzen als de veroorzakers van terreur.quote:Op maandag 15 december 2008 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch het note systeem voor? Daarbij weet de crew echt wel wie standaard de sfeer loopt te verzieken of mensen die dat sporadisch doen. Remlof mag regelmatig MED vullen en die weet op een bepaald moment echt wel welke namen hij er regelmatig neer moet zetten.
Lift.quote:Op maandag 15 december 2008 19:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar zijn die foto's van crane ?![]()
Voer het nou niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval al één naam. Want als er iemand is die alleen maar op Fok! zit om te trollen ben jij het wel.
Ik heb er 1 gezienquote:
Geef de desbetreffende users dan een ban of waarschuwing, laat niet iedereen eronder leiden. Maar goed, één dag is wel te overlevenquote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gedaan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Kijk eens wat je hebt gedaan yvonne:
Naar de dokter met pijn bij vrijen?
The Scourge is spreading.
PMquote:Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig
quote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gedaan?
Zo, klaar met eten, ik ga de boel in sex opruimen.
Och, komt zij ook weer aankakken met een post die ik van mijlenver voelde naderen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval al één naam. Want als er iemand is die alleen maar op Fok! zit om te trollen ben jij het wel.
Het is niet relevant wie ik kutusers vind. Ik kan wel een aantal namen neerzetten maar dat lokt alleen maar reacties uit en zou ik jou je zin geven en laat ik daar nu even geen zin in hebben. Daarbij kom ik amper buiten de SC door al het gekloot in de topics dus zou ik er toch geen eerlijk oordeel over kunnen geven.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Beauregard het volgende:
Ja, dat klopt. Ik had het anders moeten neerzetten. Ik was in eerste instantie benieuwd naar wie jij zou aanwijzen als de veroorzakers van terreur.
Okee, jammer.quote:Op maandag 15 december 2008 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is niet relevant wie ik kutusers vind. Ik kan wel een aantal namen neerzetten maar dat lokt alleen maar reacties uit en zou ik jou je zin geven en laat ik daar nu even geen zin in hebben. Daarbij kom ik amper buiten de SC door al het gekloot in de topics dus zou ik er toch geen eerlijk oordeel over kunnen geven.
Zij?quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Och, komt zij ook weer aankakken met een post die ik van mijlenver voelde naderen.
Lees m'n posts eens niet zo selectief, aap. Vergeleken met sommige wezens op dit forum ben ik het kindeke Jezus himself.
Ik ben liefquote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gedaan?
Jullie( -mouzurX) tonen eens te meer aan dat de bans terecht zijn en jullie je gewoonweg niet kunnen gedragen.
Zo, klaar met eten, ik ga de boel in sex opruimen.
Da's toch mooi?quote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef beverton het volgende:
[..]
1+1 = nieuwe SC?quote:Op maandag 15 december 2008 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's toch mooi?
Niet iedere KLB user heeft een ban nu, do the math
Ook daar kunnen bans vallen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eindelijk. mss wordt het nu weer leuk om in KLB te gaan posten![]()
beetje jammer dat de bashers en die downbaasjes nu het fobo gaan verkloten
Die van Jajong. Maar boeeeeiend, stop eens over de foto's.quote:Op maandag 15 december 2008 19:59 schreef Opperkwal het volgende:
Er zijn 2 foto's van Crane in de omloop, welke is nou de goede.
interessantquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Nou ja eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die van Jajong. Maar boeeeeiend, stop eens over de foto's.
Want natuurlijk zijn jullie allemaal goddelijk lekker enzo /care.
Ik ben helderziendquote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja.
Opperkwal kan ook wel een bannetje gebruiken zie ik![]()
jos?quote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand die mij een vriend van die jajongkneus noemt![]()
![]()
![]()
Lees mn sig is faler
Jonge hou nou maar gewoon je kankerbek want er komt toch niks zinnigs uitquote:Op maandag 15 december 2008 20:12 schreef sezten het volgende:
[..]
jos?
in ieder geval zo'n meeloper van hen
Meneer gaat stoer met kanker pratenquote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jonge hou nou maar gewoon je kankerbek want er komt toch niks zinnigs uit![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer gaat stoer met kanker praten![]()
Einde discussie dus. Anders haal je me straks nog naar jouw niveau.
Kappen anders verdwijn je ook naar de Eeuwige KLB veldenquote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jonge hou nou maar gewoon je kankerbek want er komt toch niks zinnigs uit![]()
Ach dat zou alleen maar een verbetering zijn aangezien jij zo een basisschoolfout maakt om het bijvoegelijk naamwoord jouw zonder w te schrijvenquote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer gaat stoer met kanker praten![]()
Einde discussie dus. Anders haal je me straks nog naar jou niveau.
Sorryquote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kappen anders verdwijn je ook naar de Eeuwige KLB velden
Je was me net iets voorquote:
Als jullie beide nou even ophouden, dan zijn jullie beide van hoger niveau.quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach dat zou alleen maar een verbetering zijn aangezien jij zo een basisschoolfout maakt om het bijvoegelijk naamwoord jouw zonder w te schrijven![]()
Wie is hier nou van een lager niveau_! _! _! _!
Ik ben niet van een hoger niveau, ik ben van het hoogste niveauquote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als jullie beide nou even ophouden, dan zijn jullie beide van hoger niveau.
Mwoach, zat users over, leuke.quote:Op maandag 15 december 2008 20:19 schreef Afwazig het volgende:
En de bans blijven ook maar komen. Wat zal het rustig zijn in KLB de komende 2 weken
Jij doet populair met je foto'squote:Op maandag 15 december 2008 20:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben niet van een hoger niveau, ik ben van het hoogste niveau![]()
Ik was trouwens niet degene die begonEn ik wou ook niet doorgaan maar die kerel is zo dom dat ik wel erop moest reageren
Dank.quote:
Ik heb ook niet gezegd dat ik het erg vind. Integendeelquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij doet populair met je foto's![]()
En nu ben ik echt weg. Aandacht is het niet waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |