Neequote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef MouzurX het volgende:
Een " wat doe jij nu de SC dicht is" topic zit er zeker niet in, yvonne?
/care, echt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Misschien zou je eens kunnen proberen iets te onderbouwen ? Het wegwuiven van tegengeluiden getuigd nou niet bepaald van intelligentie en karakter.
Ondanks je wat beperkte discussietechniken dat ben je vast een lieve vrouw. Je moet tenslotte toch ergens goed in zijn![]()
Groetjes,
Klaas
Ik had van jou eik ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heeft Klaas wel gelijk.
Likje van Lenny.
Nog steeds niet weten wanneer je nou een t of een d moet gebruiken, getuigt ook niet van enige intelligentie!quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Misschien zou je eens kunnen proberen iets te onderbouwen ? Het wegwuiven van tegengeluiden getuigd nou niet bepaald van intelligentie en karakter.
Ondanks je wat beperkte discussietechnieken ben je vast een lieve vrouw. Je moet tenslotte toch ergens goed in zijn![]()
Groetjes,
Klaas
Van de hoeveelheid kansloze mensen die hier zitten ?quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Kijk eens rond op de Wondere Wereld die FOK! heet, je zult versteld staan
En toen ging je lezenquote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
Ongewenst foto's geplaats en daarna nog 1000 klonenquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat de sc dicht is ???
Niet hier, lees maar na en KLB-FBquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat de sc dicht is ???
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
Pfff, vind het maar ee lage actie Yvonne. Ze zullen vast wel te ver zijn gegaan. Maar de KLB SC sluiten? zwarte dag voor Fok...
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Verkeerde been + bed.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Normaal gesproken zou ik denken dat yvonne weer in die periode van de maand zit, maar dat kan natuurlijk niet bij haar.quote:
Nope, voor geen meter zelfs.quote:
Hé, tof antwoord.quote:Op maandag 15 december 2008 11:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |