Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
Pfff, vind het maar ee lage actie Yvonne. Ze zullen vast wel te ver zijn gegaan. Maar de KLB SC sluiten? zwarte dag voor Fok...
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Verkeerde been + bed.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Normaal gesproken zou ik denken dat yvonne weer in die periode van de maand zit, maar dat kan natuurlijk niet bij haar.quote:
Nope, voor geen meter zelfs.quote:
Hé, tof antwoord.quote:Op maandag 15 december 2008 11:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
Heb ik net gedaan. Is weer dicht.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.
Uitzonderingen werken niet, die van mij is ook net gesloten.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.
Jij neemt vrij om TSers te bashen?quote:
natuurlijk nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij neemt vrij om TSers te bashen?
quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
natuurlijk nietmoest me gewoon even in die topic voegen
ik denk dat dit de sc van vandaag isquote:
Is het maar voor een dag?quote:
Voorlopig wel... zolang ze zich niet bedenkt, en zolang de kloons uit blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |