Heb ik net gedaan. Is weer dicht.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.
Uitzonderingen werken niet, die van mij is ook net gesloten.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.
Jij neemt vrij om TSers te bashen?quote:
natuurlijk nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij neemt vrij om TSers te bashen?
quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
natuurlijk nietmoest me gewoon even in die topic voegen
ik denk dat dit de sc van vandaag isquote:
Is het maar voor een dag?quote:
Voorlopig wel... zolang ze zich niet bedenkt, en zolang de kloons uit blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, opbokken.quote:
Wannabe yvonne.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Dit is dus niet de nieuwe SC.
Ga er vooral serieus op inquote:
wat staat er in gewoon nl ?quote:Op maandag 15 december 2008 15:29 schreef MouzurX het volgende:
4|_5 vv3 |v0v [,3vv00|v 1|v 1337 |*0573|v, |)4|v vv373|v |)3 ^^0|)5 |v137 vv47 vv3 7|/|*3|v 3|v |<v|v|v3|v vv3 |_3|<|<3|2 |34[,[,3|2e|23|v
Gewoon doorgaan.quote:
Als we nou gewoon in leet praten, dan weten de mods niet wat we typen en kunnen we lekker baggerenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als we nou gewoon in leet praten, dan weten de mods niet wat we typen en kunnen we lekker baggeren
@hyman ... niet zo'n slimme post gast![]()
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Wow, er is een complete user incl reactie's verdwenen.
Je moet ook hi-hi zeggen en snel met je ogen knipperenquote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
Yvonne, je bent lief!
Doe ik het zo goed?
Ok, lief doen is 1 ding, maar je kan natuurlijk ook overdrijven!!!quote:
Hihiquote:Op maandag 15 december 2008 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet ook hi-hi zeggen en snel met je ogen knipperen
Klopt, behalve TS toch?quote:
Jij bent een hele grotequote:
Ik weet niet waar jij mee knippertquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ff doorduwen voorbij je elleboog.
Lees je ff in.quote:Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee knippert
Kan het niet dieper?quote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ff doorduwen voorbij je elleboog.
Tot aan je uksulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?quote:
geen likje terug?quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had van jou eik ook niet anders verwacht.
/care dus.
Dan bok je toch lekker op?quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt hier wel een dictatuur met al die regeltjes.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?
Ik hoop dat je het niet tegen TS hebt, want TS'ers zijn schattigquote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt hier wel een dictatuur met al die regeltjes.
Hey luister eens, ik heb het voor Crane opgenomen oke? Jij bent degene die het nog erger maakt door de hele SC te sluiten, waardoor het juist nog meer in de aandacht staat. Dont shoot the messenger.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?
Niet de dongen omdraaien.
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?
Niet de dongen omdraaien.
De betere onder ons lijden altijd door de iets minder goede..quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.
Uiteindelijk word gewoon de hele KLB SC als schuldige aangewezen, iets met hokjes proppen enzoquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.
Joepiequote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nou ik vermaak mij prima vandaag zo zonder SC, en heb ook weer eens een eigen topic in KLB wat normaal loopt!!!
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef static het volgende:
Wie zíjn jullie in godsnaam allemaal?
Ja de afgelope dagen is echt een mooie titelquote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Uiteindelijk word gewoon de hele KLB SC als schuldige aangewezen, iets met hokjes proppen enzo![]()
Ik weet wel een theme voor de eerst volgende SC: "de afgelope dagen"
quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Opperkwal het volgende:
In ONZ slowchatten gaat het ook niet worden.
quote:
Kom naar sexquote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Opperkwal het volgende:
In ONZ slowchatten gaat het ook niet worden.
We are the world, we are the childrenquote:
paar users. maar als iedereen even komt baggeren we daar verderquote:
EENSCH!quote:Op maandag 15 december 2008 17:23 schreef beverton het volgende:
Ik voorspel een grote failure.
OT: TS kan er niet mee omgaan.
Vanaf 17:28 uur of...?quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef yvonne het volgende:
Mooi, de SC van een ander subforum verkloten, iedereen die daar post tief ik er vanaf tot eind december.
Hardleers zootje hier
Ik wil echt niet die SC verkloten. Zoals je zei. Ontdek de wondere wereld FOK. Ik zal me gedragen!quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef yvonne het volgende:
Mooi, de SC van een ander subforum verkloten, iedereen die daar post tief ik er vanaf tot eind december.
Hardleers zootje hier
Pleasequote:
zijn we niet lief voor jequote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef yvonne het volgende:
Geen moer mee te maken, stelletje kleuters hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |