Kan het niet dieper?quote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ff doorduwen voorbij je elleboog.
Tot aan je uksulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?quote:
geen likje terug?quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had van jou eik ook niet anders verwacht.
/care dus.
Dan bok je toch lekker op?quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt hier wel een dictatuur met al die regeltjes.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Had je wellicht het slowchat topic niet moeten sluiten, mevrouw?
Ik hoop dat je het niet tegen TS hebt, want TS'ers zijn schattigquote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt hier wel een dictatuur met al die regeltjes.
Hey luister eens, ik heb het voor Crane opgenomen oke? Jij bent degene die het nog erger maakt door de hele SC te sluiten, waardoor het juist nog meer in de aandacht staat. Dont shoot the messenger.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?
Niet de dongen omdraaien.
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden jullie de boel niet moeten verkloten meneer?
Niet de dongen omdraaien.
De betere onder ons lijden altijd door de iets minder goede..quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.
Uiteindelijk word gewoon de hele KLB SC als schuldige aangewezen, iets met hokjes proppen enzoquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik wel flauw. Nu is er voor mij bijvoorbeeld ook geen slowchat, terwijl ik toch echt niets misdaan heb.
Joepiequote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nou ik vermaak mij prima vandaag zo zonder SC, en heb ook weer eens een eigen topic in KLB wat normaal loopt!!!
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef static het volgende:
Wie zíjn jullie in godsnaam allemaal?
Ja de afgelope dagen is echt een mooie titelquote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Uiteindelijk word gewoon de hele KLB SC als schuldige aangewezen, iets met hokjes proppen enzo![]()
Ik weet wel een theme voor de eerst volgende SC: "de afgelope dagen"
quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Opperkwal het volgende:
In ONZ slowchatten gaat het ook niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |