Hehe, over van alles en nog wat. Eigenlijk komt alles wel ter sprakequote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hallo,
Ik ben redelijk nieuw op fok maar vroeg mij af hoe zo'n SC als deze nou eigenlijk verloopt en waar het over gaat?
Over van alles en nogwat, gewoon dom ouwehoeren met een paar mensen op fok. Hoe je dag was, wat je nu weer gegeten hebt, of juist niet. Hoe je weekend was en wat je grootste problemen zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hallo,
Ik ben redelijk nieuw op fok maar vroeg mij af hoe zo'n SC als deze nou eigenlijk verloopt en waar het over gaat?
Ach de ene dag is het wat drukker dan de ander.. De meeste zijn ook nog actief in andere SC's hequote:
Tally!quote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach de ene dag is het wat drukker dan de ander.. De meeste zijn ook nog actief in andere SC's he
Je hebt helemaal gelijk JB. Ziet er niet uit, helemaal die zool van die laarzen nietquote:Op maandag 15 december 2008 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een lelijke laarzen op zo'n mooi meisjezonde
Jweetz... terminatorquote:Op maandag 15 december 2008 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een lelijke laarzen op zo'n mooi meisjezonde
Dat zit inderdaad wel goed jaquote:Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jweetz... terminatorDaarom die laarzen. Let gewoon op haar lichaam
quote:
Incontinetiequote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
En ik maar denken dat een regenplas naast de paraplu komt.
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
En ik maar denken dat een regenplas naast de paraplu komt.
Dan hadden haar benen niet kurk droog kunnen zijn kurkjequote:Op maandag 15 december 2008 16:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van geilheid kwam die plas er..
Waarom is hij dicht?quote:Op maandag 15 december 2008 17:00 schreef damsco het volgende:
Gezien KLB SC is gesloten kom ik hier lekker baggeren![]()
![]()
![]()
Ach kijk je dr overheen.. Morgen kunnen ze weer in hun zeik SCquote:
dank jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |