quote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef MouzurX het volgende:
Yvonne, de sc, wat doe je ?Nu kan ik mijn vette patas niet showen jeweets
Yes you canquote:
Dit ging nergens meer over, iedereen in het wilde weg bashen terwijl sommigen wel gewoon normaal wilde SC'en.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klein puntje van (opbouwende) kritiek:
Ik krijg bij dit hele gebeuren wel een beetje zo'n Fok! Userfoto's idee, daar mag je (vaak) ook alleen maar instemmend en steunend reageren op foto's van users.
Mocht iets soortgelijks ook in KLB gebeuren, dan neemt dat wel een beetje de angel uit het hele subforum.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehe.
Ja ik wil wel kunnen bashen als het nodig is.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik krijg bij dit hele gebeuren wel een beetje zo'n Fok! Userfoto's idee, daar mag je (vaak) ook alleen maar instemmend en steunend reageren op foto's van users.
Mocht iets soortgelijks ook in KLB gebeuren, dan neemt dat wel een beetje de angel uit het hele subforum.
Neuh, de afgelopen weken/maanden was het enkel en alleen TS bashen, of afzeiken om het afzeiken, er werd nieteens gekeken waar het topic over ging.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer pinksteren en kerstmis en pasen allemaal op dezelfde dag vallenquote:
Ok, ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef yvonne het volgende:
Neuh, de afgelopen weken/maanden was het enkel en alleen TS bashen, of afzeiken om het afzeiken, er werd nieteens gekeken waar het topic over ging.
En dát moet afgelopen zijn.
Tuuk niet gekkiequote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok, ben ik met je eens.
Ik doelde meer op inhoudelijk reageren, sommige mensen klagen over iets wat in mijn ogen nogal raar is, daar wil ik dan graag op kunnen reageren.
En dan niet met: "Zielig voor TS, ik hoop dat het tóch lukt, ik duim voor je, kusjeknufjekroel".
Dan kan ik net zo goed in [OUD] gaan posten.
Kuttopic in je zwerende aars als je niet oppast.quote:Op maandag 15 december 2008 10:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kuttopic
En jij een kutuser, doeiquote:
Beste Klaas,quote:Op maandag 15 december 2008 10:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Beste Yvonne,
Mag ik vragen waarom jij toch steeds weer probeert je nogal zware stempel op KLB te drukken ?
Je hebt overduidelijk weinig met het merendeel van de topics en users in KLB. KLB heeft inmiddels voldoende actieve moderatoren ik snap eerlijk gezegd niet waarom je steeds maar blijft proberen jouw regels door te drukken. Ik zou zeggen, kies een ander subforum waar ze er wel op zitten te wachten.
Positief bedoeld hoor
Eerlijk gezegd heeft Klaas wel gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste Klaas,
eerlijk gezegd veeg ik met jouw "mening" m'n vergulde derrière af.
Groetjes,
Yvonne
Beste Yvonne,quote:Op maandag 15 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste Klaas,
eerlijk gezegd veeg ik met jouw "mening" m'n vergulde derrière af.
Groetjes,
Yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |