Maar geef toe. Er zat echt niks ergs tussen wat wij als KLB'ers hier plaatsten.quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Adolecens het volgende:
Sad trouwens, dat een SC opgeschoond moet worden
Nee, maar ik kreeg er heel erg het gevoel bij van een avondje met vrienden, waar een bepaalde sfeer hangt en dan komen er ineens hooligans je huis binnen stormen en denken leuk te zijn door allerlei stomme, nikszeggende en inoudsloze opmerkingen te maken en denken stuk voor stuk allemaal dat ze Tha Bomb zijn en de meest geweldige personen die er in het universum rondlopen...quote:Op maandag 15 december 2008 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar geef toe. Er zat echt niks ergs tussen wat wij als KLB'ers hier plaatsten.
Gelukkig dragen hooligans ook geen clubshirtjes maar casual kledingquote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg er heel erg het gevoel bij van een avondje met vrienden, waar een bepaalde sfeer hangt en dan komen er ineens hooligans je huis binnen stormen en denken leuk te zijn door allerlei stomme, nikszeggende en inoudsloze opmerkingen te maken en denken stuk voor stuk allemaal dat ze Tha Bomb zijn en de meest geweldige personen die er in het universum rondlopen...
![]()
En om het ontopic te houden, je hebt een orgie, zit op een kinkyfeestje en dan komen er hooligans dronken aan de bar zitten in hun voetbalfan shirtjes, terwijl ze volwassen zijn en geven je "zo, het licht is aan, de sfeer is weg en het klotenvolk is gearriveerd" gevoel
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Hopelijk wordt het een leukere dag dan gisteren.
Hey fruityquote:
Ik hoop t ook voor jequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Hopelijk wordt het een leukere dag dan gisteren.
Tally!quote:
Ja he, vind ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Tallybabe.![]()
Klinkt wel grappig bels beng.
Hey JBquote:
Is toch alleen maar mooi? Je onderscheid je van de massaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |