Maar geef toe. Er zat echt niks ergs tussen wat wij als KLB'ers hier plaatsten.quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Adolecens het volgende:
Sad trouwens, dat een SC opgeschoond moet worden
Nee, maar ik kreeg er heel erg het gevoel bij van een avondje met vrienden, waar een bepaalde sfeer hangt en dan komen er ineens hooligans je huis binnen stormen en denken leuk te zijn door allerlei stomme, nikszeggende en inoudsloze opmerkingen te maken en denken stuk voor stuk allemaal dat ze Tha Bomb zijn en de meest geweldige personen die er in het universum rondlopen...quote:Op maandag 15 december 2008 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar geef toe. Er zat echt niks ergs tussen wat wij als KLB'ers hier plaatsten.
Gelukkig dragen hooligans ook geen clubshirtjes maar casual kledingquote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg er heel erg het gevoel bij van een avondje met vrienden, waar een bepaalde sfeer hangt en dan komen er ineens hooligans je huis binnen stormen en denken leuk te zijn door allerlei stomme, nikszeggende en inoudsloze opmerkingen te maken en denken stuk voor stuk allemaal dat ze Tha Bomb zijn en de meest geweldige personen die er in het universum rondlopen...
![]()
En om het ontopic te houden, je hebt een orgie, zit op een kinkyfeestje en dan komen er hooligans dronken aan de bar zitten in hun voetbalfan shirtjes, terwijl ze volwassen zijn en geven je "zo, het licht is aan, de sfeer is weg en het klotenvolk is gearriveerd" gevoel
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Hopelijk wordt het een leukere dag dan gisteren.
Hey fruityquote:
Ik hoop t ook voor jequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Hopelijk wordt het een leukere dag dan gisteren.
Tally!quote:
Ja he, vind ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Tallybabe.![]()
Klinkt wel grappig bels beng.
Hey JBquote:
Is toch alleen maar mooi? Je onderscheid je van de massaquote:
Ik word ook vergetenquote:
Dat krijg e als ej een nieuwe avatar gaat gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:22 schreef Belsezar het volgende:
Daarom blijf ik bij mijn rebel streepjescode
quote:
Beste cuegirli, hoest met jou?quote:
Hey!quote:
het gaat hier ook zijn gangetje, nog 45 min werken en ik ga naar huis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey!
Hier gaat het z'n gangetje heen daar?
En je bent nu dus weer op weg naar huisquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:51 schreef daanski82 het volgende:
[..]
het gaat hier ook zijn gangetje, nog 45 min werken en ik ga naar huis.
Als je die van jobhup ofzo bedoelde, vind hem weinig aanquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef daanski82 het volgende:
geweldig verhaal --> Drugsbloopers deel 8: Nu met gratis lachkick!
GIEF linkquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik grinnik harder om Ronald Goedemonth
Hij was daarnet bij de wereld draait door.quote:
ik heb hier in de trein nog geen TVquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij was daarnet bij de wereld draait door.Zondag met z'n show op tv
we rijden nu almeloooooo binnen waar nooit iets te doen isquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan kan je dus niks zien en mag je mooi wachten totdat je thuis bent
jamaar, ik had em al zo lang. en hij was helemaal niet tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat krijg e als ej een nieuwe avatar gaat gebruiken
* daanski82 kijkt onschuldig naar Cuegirllie en zeg dat hij hetzelfde probeleem heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!!![]()
Zit hier alleen zonder muziek
knuffelquote:
Maar zit ji ook 8 uur zonder muziek en zonder veel gezelligheid?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:47 schreef daanski82 het volgende:
[..]
* daanski82 kijkt onschuldig naar Cuegirllie en zeg dat hij hetzelfde probeleem heeft.
ik heb zo wel gezelligheid want ik ga zo 8 uur werken, maar als jij achter een PC+i-net zit kanje wel i-net radio opzeten(dan moet je wel speakers hebben).quote:Op woensdag 17 december 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zit ji ook 8 uur zonder muziek en zonder veel gezelligheid?
Daar zit het hem idd inquote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ik heb zo wel gezelligheid want ik ga zo 8 uur werken, maar als jij achter een PC+i-net zit kanje wel i-net radio opzeten(dan moet je wel speakers hebben).
*zingt een liedje voor Cue!*quote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zit het hem idd inAchja maar vaak pauze houden
Mja, ben daar ook op het moment minder en minder. Maar hier nog minder.quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedemorgen!
Leuk als je stereo je wekker is en de stroom uitvalt
Ja singles zitten er velen.quote:
Whehehehe... Ik dacht al.. Waar issiequote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedemorgen!
Leuk als je stereo je wekker is en de stroom uitvalt
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ben daar ook op het moment minder en minder. Maar hier nog minder.![]()
[..]
Hoi Rebel.
[..]
Ja singles zitten er velen.
T!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe... Ik dacht al.. Waar issie
Ja wel druk eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 14:02 schreef Belsezar het volgende:
En het valt meteen weer stil
Hoe is het Tallybabe?
Zozo, hard aan het werk dus. Naar Belgie, heb je er zin in of liever niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wel druk eigenlijk
Moet wat dingen af hebben voor morgen enzo
Moet morgen naar België waarschijnlijk..
Nou ja liever niet.. Heb nog geen auto hequote:Op woensdag 17 december 2008 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo, hard aan het werk dus. Naar Belgie, heb je er zin in of liever niet?
deze flat zit t.o de coffie shop de molen. is in debuurt van de nieuwe muziek centrum.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah die bekende gele flat ken ik dan weer niet
Nee niet van sjht, gewoon particulier verhuur..
dankje als je eieren wil hebben gief maar een gilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |