jamaar, ik had em al zo lang. en hij was helemaal niet tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat krijg e als ej een nieuwe avatar gaat gebruiken
* daanski82 kijkt onschuldig naar Cuegirllie en zeg dat hij hetzelfde probeleem heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!!![]()
Zit hier alleen zonder muziek
knuffelquote:
Maar zit ji ook 8 uur zonder muziek en zonder veel gezelligheid?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:47 schreef daanski82 het volgende:
[..]
* daanski82 kijkt onschuldig naar Cuegirllie en zeg dat hij hetzelfde probeleem heeft.
ik heb zo wel gezelligheid want ik ga zo 8 uur werken, maar als jij achter een PC+i-net zit kanje wel i-net radio opzeten(dan moet je wel speakers hebben).quote:Op woensdag 17 december 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zit ji ook 8 uur zonder muziek en zonder veel gezelligheid?
Daar zit het hem idd inquote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ik heb zo wel gezelligheid want ik ga zo 8 uur werken, maar als jij achter een PC+i-net zit kanje wel i-net radio opzeten(dan moet je wel speakers hebben).
*zingt een liedje voor Cue!*quote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zit het hem idd inAchja maar vaak pauze houden
Mja, ben daar ook op het moment minder en minder. Maar hier nog minder.quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedemorgen!
Leuk als je stereo je wekker is en de stroom uitvalt
Ja singles zitten er velen.quote:
Whehehehe... Ik dacht al.. Waar issiequote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo goedemorgen!
Leuk als je stereo je wekker is en de stroom uitvalt
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ben daar ook op het moment minder en minder. Maar hier nog minder.![]()
[..]
Hoi Rebel.
[..]
Ja singles zitten er velen.
T!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe... Ik dacht al.. Waar issie
Ja wel druk eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 14:02 schreef Belsezar het volgende:
En het valt meteen weer stil
Hoe is het Tallybabe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |