Het "kwaad" is inmiddels al gebanned.quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je de crew dan helpt door hier een lijst namen te posten die volgens jou de bron van het kwaad () zijn.
Nee maar zoals ik al zei, verspreid het TS bash gedrag zich over de hele fok Wereld!quote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die komen nooit in de klb sc
Daar hebben ze toch het note systeem voor? Daarbij weet de crew echt wel wie standaard de sfeer loopt te verzieken of mensen die dat sporadisch doen. Remlof mag regelmatig MED vullen en die weet op een bepaald moment echt wel welke namen hij er regelmatig neer moet zetten.quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je de crew dan helpt door hier een lijst namen te posten die volgens jou de bron van het kwaad () zijn.
Ach, 1 tje hoeft er maar mee te starten, de volgende lacht erom en tadaa een hele ketting reactie van TS bash reactie omdat sommige mensen van geen ophouden weten, niet weten wanneer het niet meer grappig is etc etc.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik al zei, verspreid het TS bash gedrag zich over de hele fok Wereld!
Mooie post dit *zie datum en plaatjequote:
Ik weet in ieder geval al één naam. Want als er iemand is die alleen maar op Fok! zit om te trollen ben jij het wel.quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verrek, ik zie het ja. Al die schobbejakken hebben een ban. Het zal rustig zijn in KLB deze week.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Het "kwaad" is inmiddels al gebanned.
Ja, dat klopt. Ik had het anders moeten neerzetten. Ik was in eerste instantie benieuwd naar wie jij zou aanwijzen als de veroorzakers van terreur.quote:Op maandag 15 december 2008 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch het note systeem voor? Daarbij weet de crew echt wel wie standaard de sfeer loopt te verzieken of mensen die dat sporadisch doen. Remlof mag regelmatig MED vullen en die weet op een bepaald moment echt wel welke namen hij er regelmatig neer moet zetten.
Lift.quote:Op maandag 15 december 2008 19:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar zijn die foto's van crane ?![]()
Voer het nou niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval al één naam. Want als er iemand is die alleen maar op Fok! zit om te trollen ben jij het wel.
Ik heb er 1 gezienquote:
Geef de desbetreffende users dan een ban of waarschuwing, laat niet iedereen eronder leiden. Maar goed, één dag is wel te overlevenquote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users (niet alle!) zich zo misdragen.
Ik gedaan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Kijk eens wat je hebt gedaan yvonne:
Naar de dokter met pijn bij vrijen?
The Scourge is spreading.
PMquote:Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig
quote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gedaan?
Zo, klaar met eten, ik ga de boel in sex opruimen.
Och, komt zij ook weer aankakken met een post die ik van mijlenver voelde naderen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval al één naam. Want als er iemand is die alleen maar op Fok! zit om te trollen ben jij het wel.
Het is niet relevant wie ik kutusers vind. Ik kan wel een aantal namen neerzetten maar dat lokt alleen maar reacties uit en zou ik jou je zin geven en laat ik daar nu even geen zin in hebben. Daarbij kom ik amper buiten de SC door al het gekloot in de topics dus zou ik er toch geen eerlijk oordeel over kunnen geven.quote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Beauregard het volgende:
Ja, dat klopt. Ik had het anders moeten neerzetten. Ik was in eerste instantie benieuwd naar wie jij zou aanwijzen als de veroorzakers van terreur.
Okee, jammer.quote:Op maandag 15 december 2008 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is niet relevant wie ik kutusers vind. Ik kan wel een aantal namen neerzetten maar dat lokt alleen maar reacties uit en zou ik jou je zin geven en laat ik daar nu even geen zin in hebben. Daarbij kom ik amper buiten de SC door al het gekloot in de topics dus zou ik er toch geen eerlijk oordeel over kunnen geven.
Zij?quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Och, komt zij ook weer aankakken met een post die ik van mijlenver voelde naderen.
Lees m'n posts eens niet zo selectief, aap. Vergeleken met sommige wezens op dit forum ben ik het kindeke Jezus himself.
Ik ben liefquote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gedaan?
Jullie( -mouzurX) tonen eens te meer aan dat de bans terecht zijn en jullie je gewoonweg niet kunnen gedragen.
Zo, klaar met eten, ik ga de boel in sex opruimen.
Da's toch mooi?quote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Generaliseren is ook een vak, echt niet alle KLB SC users misdraagt zich,
1+1 = nieuwe SC?quote:Op maandag 15 december 2008 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's toch mooi?
Niet iedere KLB user heeft een ban nu, do the math
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |