abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64036592
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef afcajos het volgende:
Maar om er nog even op terug te komen.. Je sluit de SC voor een dag terwijl de "daders" van gisteravond al gebanned zijn. Nu pak je alleen die users die wel normaal kunnen doen, en niet meededen aan de fotospam

Of zie ik het nu verkeerd
Opzich zie je het goed, alleen waren er vannacht nog een aantal klonen van (I think de gebande) die fotos van Crane bleven posten. Dus daarom was die toen gesloten (2 SCs)
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 15 december 2008 @ 18:30:08 #227
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_64036595
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef THE_CORE het volgende:

[..]

Wel lief doen tegen elkaar, hè. We zijn gewoon hier wederzijds lief tegen TS vandaag.

Fok! gaat er nu al met rasse schreden op vooruit!
idd ONZ is nu ook al stukker beter
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_64036892
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Noteer het allemaal en meldt het morgen in een keer!

Maar dit draait al uit op slowchatten!
Doe ik ook.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64036983
whehe zijn er foto's van crane in de omloop
pi_64037154
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef Opperkwal het volgende:
whehe zijn er foto's van crane in de omloop
Ijsbreker
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_64037357
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef afcajos het volgende:
Maar om er nog even op terug te komen.. Je sluit de SC voor een dag terwijl de "daders" van gisteravond al gebanned zijn. Nu pak je alleen die users die wel normaal kunnen doen, en niet meededen aan de fotospam

Of zie ik het nu verkeerd
Ben ik het helemaal mee eens. Het geeft mij een beetje het gevoel van de incompetente leraar die onschuldige leerlingen uit zijn les verwijderd om zo te bewerkstelligen dat de rust wederkeert. En natuurlijk om het als afschrikmiddel te laten fungeren . De middelen heiligen het doel of niet ?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_64037394
Users die hier proberen yvonne's werkwijze te doorgronden of er hun onvrede over uitspreken.

Zo uiterst zinvol.
  maandag 15 december 2008 @ 19:07:32 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_64037512
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Het geeft mij een beetje het gevoel van de incompetente leraar die onschuldige leerlingen uit zijn les verwijderd om zo te bewerkstelligen dat de rust wederkeert. En natuurlijk om het als afschrikmiddel te laten fungeren . De middelen heiligen het doel of niet ?
We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users (niet alle!) zich zo misdragen.
Yankee go home!
pi_64037674
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Beauregard het volgende:
Users die hier proberen yvonne's werkwijze te doorgronden of er hun onvrede over uitspreken.

Zo uiterst zinvol.
Je wil met Yvonne naar bed he?
pi_64037732
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef remlof het volgende:

[..]

We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users zich zo misdragen.
Generaliseren is ook een vak, echt niet alle KLB SC users misdraagt zich,
  maandag 15 december 2008 @ 19:17:21 #236
131603 Afwazig
Serious business
pi_64037774
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef beverton het volgende:

[..]

Tijdens de BSE crisis waren ook niet alle koeien in een stal besmet, toch werden ze allemaal geruimd
pi_64037781
quote:

[..]

Agree
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64037786
quote:

[..]

We pakken de bron van het kwaad aan en dat is de KLB SC. Ik heb werkelijk waar nog nooit een SC gezien waar zoveel users (niet alle!) zich zo misdragen.
Bron van het kwaad?

Je lijkt wel de overheid, die allochtonen allemaal verspreiden over dorpen plaatst, zodat ze niet met elkaar omgaan. Waarna die allochtonen allemaal naar 1 plek gaan om medegenoten te spreken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64037790
Ah, dus hier is de vervanger voor de SC.

Tvp.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 15 december 2008 @ 19:19:37 #240
104871 remlof
Europees federalist
pi_64037835
quote:

[..]

Ik zei dus ook "(niet alle)"
Yankee go home!
pi_64037841
Godsgloeiende, wat heeft KLB toch een rits losers verzameld de afgelopen maanden. De haren die in je doucheputje blijven hangen hebben nog meer niveau dan die lui die het zelfs nog cool vinden om te baggeren. KLB is de afgelopen jaren flink verziekt, er kan geen normaal topic meer lopen en iedereen kankert maar op een TS en dan denken ze dat alles met 1 klein foutje (die SC-foto-affaire) kunnen bagatelliseren . Lees dan de sticky van yvonne aan ket KLB-volkje nog eens door en denk een langer na dan 5 seconden voordat je iets post. Ja echt, dat kan!

Voorstel: maak van KLB het medeleven-forum . hiep hiep yvonne

dag
pi_64037902
Waar zijn die foto's van crane ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_64037907
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Je wil met Yvonne naar bed he?
Nee.
pi_64037913
Sexy topic.
pi_64037950
Iedere maand moet zo'n dag komen om te herinneren dat het zo moet zijn. Is eens per maand teveel dan eens per kwartaal. Uiteraard door Yvonne de FOK! lady-herself geopend Hopelijk blijft deze dag dan hangen. Denk dat veel topics die meer dan vele andere topics WEL kwaliteit zouden kunnen bevatten niet geopend worden door de sfeer die heerst.
Genieten is toegestaan!!!
pi_64038019
Kijk eens wat je hebt gedaan yvonne:

Naar de dokter met pijn bij vrijen?

The Scourge is spreading.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64038062
quote:

[..]

Nee, de bron van het kwaad is niet de KLB SC, maar de users die lopen te klooien, die hebben het nu voor iedereen verpest. Geef die gasten in vervolg gewoon een half-jaar ban. Zoals Yvonne en Adelante al hebben ondervonden kan het allemaal normaal en gezellig verlopen in de SC.

Als je op zo'n manier gaat redeneren kun je heel KLB wel dicht meppen want dat is dan ook een bron van kwaad, want voordat de SC kwam werden er ook genoeg topics verziekt, nu concentreert het zich op 1 plaats en valt het misschien eerder op.

Nogmaals, pak de users aan die lopen te klooien en niet de mensen die wel normaal kunnen doen. Het is wat jos zegt, degene die hebben lopen klooien hebben al straf en wij hebben daar nu ook last van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_64038081
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zei dus ook "(niet alle)"
scherp +1
pi_64038089
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Kijk eens wat je hebt gedaan yvonne:

Naar de dokter met pijn bij vrijen?

The Scourge is spreading.
Die komen nooit in de klb sc
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64038188
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, de bron van het kwaad is niet de KLB SC, maar de users die lopen te klooien, die hebben het nu voor iedereen verpest. Geef die gasten in vervolg gewoon een half-jaar ban. Zoals Yvonne en Adelante al hebben ondervonden kan het allemaal normaal en gezellig verlopen in de SC.

Als je op zo'n manier gaat redeneren kun je heel KLB wel dicht meppen want dat is dan ook een bron van kwaad, want voordat de SC kwam werden er ook genoeg topics verziekt, nu concentreert het zich op 1 plaats en valt het misschien eerder op.

Nogmaals, pak de users aan die lopen te klooien en niet de mensen die wel normaal kunnen doen. Het is wat jos zegt, degene die hebben lopen klooien hebben al straf en wij hebben daar nu ook last van.
Het zou handig zijn als je de crew dan helpt door hier een lijst namen te posten die volgens jou de bron van het kwaad ( ) zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')