Mwoach, MED staat redelijk gevuld, en nog meer die nieteens MED haaldenquote:
Dat topic van net was maar een grapjequote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ja ja, een hele ommekeer in KLB.
Bashen is uit, de bazenkneuzen zijn passé, topics worden niet langer verkloot.
Nationale KLB doet lief voor TS dag
Dat jij sjagrijnig doet op deze vrolijke maandagquote:
Lees de OP van die schattige yvonne nog eens goedquote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is nou je klacht precies?
Weet ik ook wel dat het een grapje was, kon hem alleen écht niet openlatenquote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat topic van net was maar een grapje![]()
Won't happen again.
En ik vind dat je gelijk hebt
quote:Op maandag 15 december 2008 09:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de OP van die schattige yvonne nog eens goed ;*
Ik hoop dat we morgen weer kunnen SC'en op een normale manier.quote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En nu maar hopen dat dit de volgende dagen ook zo zal zijn!
Begrijpelijkquote:Op maandag 15 december 2008 09:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik ook wel dat het een grapje was, kon hem alleen écht niet openlaten
Ik hou ook zo enorm veel van jouquote:
Wat een puickend idee!quote:
je bent te dyslectisch voor dit topic bedoel jequote:Op maandag 15 december 2008 09:16 schreef ikJur het volgende:
Ik ben echt te fokking chachereinig voor dit topic
quote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ja ja, een hele ommekeer in KLB.
Bashen is uit, de bazenkneuzen zijn passé, topics worden niet langer verkloot.
Nationale KLB doet lief voor TS dag
Ja, net als de user die een postloze zondag opperdequote:Op maandag 15 december 2008 09:17 schreef padlarf het volgende:
![]()
Ik heb een goed KLB gerelateerd idee gehad?
Waarheid?quote:Op maandag 15 december 2008 09:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, net als de user die een postloze zondag opperde
Ik vind jouw ook lievvv hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Moet iedereen nu per se lief voor Yvonne zijn of àlle TS'ers?
Gewoon alle TS-ersquote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Moet iedereen nu per se lief voor Yvonne zijn of àlle TS'ers?
ik voorzie ontwenningsverschijnselen bij Tong80....quote:Op maandag 15 december 2008 09:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, net als de user die een postloze zondag opperde
Het is toch lief doen dag?quote:Op maandag 15 december 2008 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij sjagrijnig doet op deze vrolijke maandag
Moet je bij je matties zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef MouzurX het volgende:
Yvonne, de sc, wat doe je ?Nu kan ik mijn vette patas niet showen jeweets
Een paar mensen hier gaan er godverdomme klappen krijgenquote:Op maandag 15 december 2008 10:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je bij je matties zijn.
Showen kun je in LIF.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef MouzurX het volgende:
Yvonne, de sc, wat doe je ?Nu kan ik mijn vette patas niet showen jeweets
Yes you canquote:
Dit ging nergens meer over, iedereen in het wilde weg bashen terwijl sommigen wel gewoon normaal wilde SC'en.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klein puntje van (opbouwende) kritiek:
Ik krijg bij dit hele gebeuren wel een beetje zo'n Fok! Userfoto's idee, daar mag je (vaak) ook alleen maar instemmend en steunend reageren op foto's van users.
Mocht iets soortgelijks ook in KLB gebeuren, dan neemt dat wel een beetje de angel uit het hele subforum.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehe.
Ja ik wil wel kunnen bashen als het nodig is.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik krijg bij dit hele gebeuren wel een beetje zo'n Fok! Userfoto's idee, daar mag je (vaak) ook alleen maar instemmend en steunend reageren op foto's van users.
Mocht iets soortgelijks ook in KLB gebeuren, dan neemt dat wel een beetje de angel uit het hele subforum.
Neuh, de afgelopen weken/maanden was het enkel en alleen TS bashen, of afzeiken om het afzeiken, er werd nieteens gekeken waar het topic over ging.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer pinksteren en kerstmis en pasen allemaal op dezelfde dag vallenquote:
Ok, ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef yvonne het volgende:
Neuh, de afgelopen weken/maanden was het enkel en alleen TS bashen, of afzeiken om het afzeiken, er werd nieteens gekeken waar het topic over ging.
En dát moet afgelopen zijn.
Tuuk niet gekkiequote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok, ben ik met je eens.
Ik doelde meer op inhoudelijk reageren, sommige mensen klagen over iets wat in mijn ogen nogal raar is, daar wil ik dan graag op kunnen reageren.
En dan niet met: "Zielig voor TS, ik hoop dat het tóch lukt, ik duim voor je, kusjeknufjekroel".
Dan kan ik net zo goed in [OUD] gaan posten.
Kuttopic in je zwerende aars als je niet oppast.quote:Op maandag 15 december 2008 10:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kuttopic
En jij een kutuser, doeiquote:
Beste Klaas,quote:Op maandag 15 december 2008 10:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Beste Yvonne,
Mag ik vragen waarom jij toch steeds weer probeert je nogal zware stempel op KLB te drukken ?
Je hebt overduidelijk weinig met het merendeel van de topics en users in KLB. KLB heeft inmiddels voldoende actieve moderatoren ik snap eerlijk gezegd niet waarom je steeds maar blijft proberen jouw regels door te drukken. Ik zou zeggen, kies een ander subforum waar ze er wel op zitten te wachten.
Positief bedoeld hoor
Eerlijk gezegd heeft Klaas wel gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste Klaas,
eerlijk gezegd veeg ik met jouw "mening" m'n vergulde derrière af.
Groetjes,
Yvonne
Beste Yvonne,quote:Op maandag 15 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste Klaas,
eerlijk gezegd veeg ik met jouw "mening" m'n vergulde derrière af.
Groetjes,
Yvonne
Neequote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef MouzurX het volgende:
Een " wat doe jij nu de SC dicht is" topic zit er zeker niet in, yvonne?
/care, echt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Misschien zou je eens kunnen proberen iets te onderbouwen ? Het wegwuiven van tegengeluiden getuigd nou niet bepaald van intelligentie en karakter.
Ondanks je wat beperkte discussietechniken dat ben je vast een lieve vrouw. Je moet tenslotte toch ergens goed in zijn![]()
Groetjes,
Klaas
Ik had van jou eik ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heeft Klaas wel gelijk.
Likje van Lenny.
Nog steeds niet weten wanneer je nou een t of een d moet gebruiken, getuigt ook niet van enige intelligentie!quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Misschien zou je eens kunnen proberen iets te onderbouwen ? Het wegwuiven van tegengeluiden getuigd nou niet bepaald van intelligentie en karakter.
Ondanks je wat beperkte discussietechnieken ben je vast een lieve vrouw. Je moet tenslotte toch ergens goed in zijn![]()
Groetjes,
Klaas
Van de hoeveelheid kansloze mensen die hier zitten ?quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Kijk eens rond op de Wondere Wereld die FOK! heet, je zult versteld staan
En toen ging je lezenquote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
Ongewenst foto's geplaats en daarna nog 1000 klonenquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat de sc dicht is ???
Niet hier, lees maar na en KLB-FBquote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat de sc dicht is ???
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
Pfff, vind het maar ee lage actie Yvonne. Ze zullen vast wel te ver zijn gegaan. Maar de KLB SC sluiten? zwarte dag voor Fok...
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Verkeerde been + bed.quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jouw mening interesseert me geen lor, echt niet.
Er is genoeg gewaarschuwd.
Normaal gesproken zou ik denken dat yvonne weer in die periode van de maand zit, maar dat kan natuurlijk niet bij haar.quote:
Nope, voor geen meter zelfs.quote:
Hé, tof antwoord.quote:Op maandag 15 december 2008 11:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mm oke, Ik was er ook niet bij dus accepteer het maar en hopelijk zullen we ons wat beter gedragen om dit te voorkomen. Verder doe ik dat al wel sinds mijn laatste ban.
Open eens een topic dan? Speciaal voor jou maken we vandaag dan een uitzondering.quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n raar initiatief.
Het afzeiken van de TS is juist een element van KLB dat er voor zorgt dat zelfs kuttopics nog enigzins blijven lopen i.p.v. een dood sterven na hooguit 3 posts. Bij deze wil ik dan ook even melden dat ik niet kan wachten tot deze dag voorbij is. Ik zit nu al te trillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |