Ook daar kunnen bans vallen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eindelijk. mss wordt het nu weer leuk om in KLB te gaan posten![]()
beetje jammer dat de bashers en die downbaasjes nu het fobo gaan verkloten
Die van Jajong. Maar boeeeeiend, stop eens over de foto's.quote:Op maandag 15 december 2008 19:59 schreef Opperkwal het volgende:
Er zijn 2 foto's van Crane in de omloop, welke is nou de goede.
interessantquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ja ja, een hele ommekeer in KLB.
Bashen is uit, de bazenkneuzen zijn passé, topics worden niet langer verkloot.
Nationale KLB doet lief voor TS dag
Nou ja eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die van Jajong. Maar boeeeeiend, stop eens over de foto's.
Want natuurlijk zijn jullie allemaal goddelijk lekker enzo /care.
Ik ben helderziendquote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja.
Opperkwal kan ook wel een bannetje gebruiken zie ik![]()
jos?quote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand die mij een vriend van die jajongkneus noemt![]()
![]()
![]()
Lees mn sig is faler
Jonge hou nou maar gewoon je kankerbek want er komt toch niks zinnigs uitquote:Op maandag 15 december 2008 20:12 schreef sezten het volgende:
[..]
jos?
in ieder geval zo'n meeloper van hen
Meneer gaat stoer met kanker pratenquote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jonge hou nou maar gewoon je kankerbek want er komt toch niks zinnigs uit![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer gaat stoer met kanker praten![]()
Einde discussie dus. Anders haal je me straks nog naar jouw niveau.
Kappen anders verdwijn je ook naar de Eeuwige KLB veldenquote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jonge hou nou maar gewoon je kankerbek want er komt toch niks zinnigs uit![]()
Ach dat zou alleen maar een verbetering zijn aangezien jij zo een basisschoolfout maakt om het bijvoegelijk naamwoord jouw zonder w te schrijvenquote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer gaat stoer met kanker praten![]()
Einde discussie dus. Anders haal je me straks nog naar jou niveau.
Sorryquote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kappen anders verdwijn je ook naar de Eeuwige KLB velden
Je was me net iets voorquote:
Als jullie beide nou even ophouden, dan zijn jullie beide van hoger niveau.quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach dat zou alleen maar een verbetering zijn aangezien jij zo een basisschoolfout maakt om het bijvoegelijk naamwoord jouw zonder w te schrijven![]()
Wie is hier nou van een lager niveau_! _! _! _!
Ik ben niet van een hoger niveau, ik ben van het hoogste niveauquote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als jullie beide nou even ophouden, dan zijn jullie beide van hoger niveau.
Mwoach, zat users over, leuke.quote:Op maandag 15 december 2008 20:19 schreef Afwazig het volgende:
En de bans blijven ook maar komen. Wat zal het rustig zijn in KLB de komende 2 weken
Jij doet populair met je foto'squote:Op maandag 15 december 2008 20:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben niet van een hoger niveau, ik ben van het hoogste niveau![]()
Ik was trouwens niet degene die begonEn ik wou ook niet doorgaan maar die kerel is zo dom dat ik wel erop moest reageren
Dank.quote:
Ik heb ook niet gezegd dat ik het erg vind. Integendeelquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij doet populair met je foto's![]()
En nu ben ik echt weg. Aandacht is het niet waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |