Discussie over de werking van de diverse orakels mogen in het volgende topic worden gehouden zodat we dit topic overzichtelijk kunnen houden. Tarot, de basisquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef hmesker het volgende:
Als iemand eens de I Tjing wil proberen dan wil ik dat wel doen. Wat is de I Tjing? Zie hier. Op die site vind je ook meer info over mijn persoontje, mocht je willen weten met wie je te maken hebt.
Wat ik niet doe? Geen vragen over de toekomst of over gezondheid, b.v.
- word ik rijk?
- wanneer ga ik dood?
- zal het wat worden tussen X en mij?
- waar komen mijn maagklachten vandaan?
Bij de laatste vraag of soortgelijke: ga naar de dokter. Wat ik wel doe? Vragen over het hier en nu, of de oorzaak van, b.v.
- wat moet ik nu doen?
- in welke fase zit ik nu?
- wat is de oorzaak van dit?
- waar moet ik op letten, wat is nu belangrijk voor mij?
Ik wacht met spanning af.
Wat een eer ..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef plieneminie het volgende:
Speciaal een account aangemaakt op me op het lijstje van Bastard te kunnen laten toevoegen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een eer ..
Ik zal vanavond eens even tijd gaan maken!
Masaru voor jou vandaag de legging! (He he eindelijk)quote:
Juist!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Je zou ook nog de I Ching muntjes gaan gooien.
Volgens mij is dat Hex 47.1>58quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juist!
- In welke fase zit ik nu..
---- ----
---------
---------
---- ----
--------
---O---
Ik ben hem verder niet gaan opzoeken nog, ik ben benieuwd wat ik kan gaan lezen!
Ben er helemaal niet in thuis, maar de bewoording staat me wel aan!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Hex 47.1>58
47 sings the blues
relief comes through music
58 unites the broken heart
De uitleg laat ik aan Harmen over.
Ik ben slechts een beginneling met de I Ching.
Het is precies andersom: B. heeft hexagram 58 gegooid welke verandert in 47. Ik zal er vanavond mijn licht over laten schijnen.quote:
Ik moest hem van onderaf opbouwen he?quote:Op donderdag 11 december 2008 07:12 schreef hmesker het volgende:
[..]
Het is precies andersom: B. heeft hexagram 58 gegooid welke verandert in 47. Ik zal er vanavond mijn licht over laten schijnen.
Yep, helemaal goed!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moest hem van onderaf opbouwen he?
Eh, nergens, wat mij betreft. Je doelt waarschijnlijk op het idee dat die eerste yang-lijn van hexagram 58 omslaat naar yin, waardoor het hexagram verandert in hexagram 47. Dit laten omslaan van bewegende lijnen is echter relatief nieuw en werd oorspronkelijk niet toegepast. En omdat ik zeer hecht aan oorspronkelijkheid doe ik het ook nietquote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Harmen, waar komt hex 47 nu om de hoek kijken?
Zo hee!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef hmesker het volgende:
Dag Bastard,
Hierbij de uitleg van je hexagram. Je hebt hexagram 58 gegooid, met de eerste lijn bewegend. Hexagram 58 is één van de 8 hoofdhexagrammen: hij bestaat uit 2x hetzelfde trigram, Het Meer, en ontleent daar dan ook zijn naam aan. De trigrammen bepalen voor een groot gedeelte de betekenis van het hexagram. Het trigram Meer wordt geassocieerd met vrolijke, positieve, leuke dingen. Het is het trigram van 'hoe hou ik het leuk?'. Het draait bij dit hexagram om plezier, dingen doen omdat ze leuk zijn en niet omdat ze zo nodig moeten. Het trigram Meer heeft een hekel aan verantwoordelijkheid, het doet iets alleen omdat ze er plezier aan beleeft. Beleeft ze er geen plezier aan, dan gaat ze wat anders doen wat ze wél leuk vindt. Het is een beetje een klein meisje in de speelgoedwinkel: fladderend naar het één, en als ze er op uitgekeken is fladdert ze naar wat anders. Je leest wel eens dat bij dit trigram 'communiceren' hoort, maar eigenlijk is het meer roddelen en babbelen. Inhoudelijk hoeft het niet diep te gaan, zolang het maar spannend en leuk is.
Het Beeld van het Meer is dat van een afgesloten hoeveelheid water, wat voor zijn voeding afhankelijk is van invloeden van buitenaf. Jouw vraag was 'in welke fase zit ik nu?', en dan zou hexagram 58 kunnen zeggen, 'In de fase van (behoefte hebben aan) plezier maken, losser worden, de teugels laten vieren, verantwoordelijkheden durven afwijzen omdat ze je geen plezier geven, in je omgeving/werk/relatie kijken wat je voldoening geeft en de nodige keuzes daar naar maken'. In die zin is hexagram 58 - niet negatief bedoeld - vrij egoïstisch, en bezig met de vraag 'wat wil ík nou, wat is míjn drijfveer?' Waarbij Het Meer zich bedenkt dat plezier de beste motivator is.
De eerste lijn van het hexagram heb je bewegend. De eerste lijn in het algemeen is de lijn van 'maak een nieuwe start'. Het is een nieuw, maar uiterlijk nog niet zichtbaar, begin. Het is een knop die je in je hoofd omdraait, van 'vanaf nu begin ik overnieuw', maar zonder dat je dat direct concreet vorm gaat geven. Het is een intentie die nog niet direct werkelijkheid hoeft te worden. Dat je de eerste lijn bewegend hebt kan aangeven dat je een nieuwe periode bent begonnen, een periode waarin je probeert meer ontspannen te zijn en te leven naar de dag, zonder al te veel te plannen. De tekst bij de eerste lijn zegt 和兌吉.和 betekent 'volgen, reageren op'; 兌 is de naam van het hexagram en wordt vaak uitgelegd als 悅, 'vrolijk, uitgelaten', maar kan ook betekenen 'openbreken, een opening forceren'. Dit laatste is waarschijnlijk de oudste betekenis. 吉 betekent gunstig. Vertaald staat hier dus 'Reagerend een opening maken is gunstig'. Concreet houdt dit in dat je niet zozeer zelf initiatief hoeft te nemen om de verandering te creëren die nodig is voor een nieuw begin, je kan reageren op wat je wordt aangereikt en dáár een opening mee maken. Werk met wat je krijgt, ga niet zelf processen in gang zetten, daar is het nu nog te vroeg voor. De fase waar je nu in zit is er eentje van ontspanning, plezier zoeken, de geneugten van het leven ontdekken, met als doel de mentaliteitsverandering die hiervoor nodig is permanent in je leven te integreren.
Flauriana hoor ik niks van, en Masaru is net geweest.. dus het schiet al opquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:48 schreef Lonaa het volgende:
TVP! (alweer)
Ik wacht geduldig op mijn legging
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:07 schreef Bastard het volgende:
Zo frapant dat dit is wat er uit komt omdat dit ook precies is wat er speelt! Vandaar natuurlijk de vraag vanuit mijn kant he, zelf weet ik wel wat de situatie is maar deze tekst vertaald dat nog maar eens.. erg leuk en leerzaam!
Mooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Flauriana hoor ik niks van, en Masaru is net geweest.. dus het schiet al op
en ik ben na jouquote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
MooiHeb je vorige leggingen gevolgd dus ben benieuwd!
Doe rustig aan meid, als het jou uitkomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef vamperotica het volgende:
bastard... Ik ga zeker nog op je legging terug komen.... Eerst even wat rust vinden!
In de OP bovenin dus, je bent eerstvolgende!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef Windigo het volgende:
Wat is het lijstje nu? Sta ik er nog op?
Oh ja zeker!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:20 schreef Windigo het volgende:
Bedankt Bastard! Hele goede legging, zeer uitgebreid ook, voor mij heel begrijpelijk. Met mijn uitleg erbij voor jou ook?
Dankjewel voor je tijd en moeitequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er zelf enthausiast om worden, maar de legging op zich in verhaal is ook een positief verhaal.. we zien dat je inderdaad er veel voor zal moeten geven om datgene te bereiken dat je graag wilt, maar dat succes bijna gegarandeerd is... nogmaals succes er mee![]()
Ik speel soms met het idee inderdaad, reiki-tarot praktijk.. maar dan ongedwongen, misschien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dankjewel voor je tijd en moeite, allicht een idee voor je om ook in het 'echte' leven consulten op tarotgebied te gaan geven?
Voor jou vandaag de leggingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
tvp
Een kaart heeft binnen zijn kader meerdere facetten, waarvan soms meer het ene duidelijker naar voren kan komen en dan weer de ander. Zoals ik zei omtrent bekers 3, als het een liefdeslegging zou zijn zou het meer betrekking hebben op een liefdesrelatie die versterkt word, of de schildknaap bekers wdb, maar binnen de vraag en binnen de betekenis van de kaart kun je andere dingen uitlichten.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef _Led_ het volgende:
Dank je wel !
Ik hoef 'm niet op me in te laten werken, er zitten kloppende stukken in en stukken waarvan ik me afvraag of ik ze een beetje moet ombuigen om ze te laten kloppen, maar al met al een leuke en interessante legging
yup en dat is het stukje wat ik in het vorige topique over Tarot bedoel(kan hem even niet zo snel vinden).quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een kaart heeft binnen zijn kader meerdere facetten, waarvan soms meer het ene duidelijker naar voren kan komen en dan weer de ander. Zoals ik zei omtrent bekers 3, als het een liefdeslegging zou zijn zou het meer betrekking hebben op een liefdesrelatie die versterkt word, of de schildknaap bekers wdb, maar binnen de vraag en binnen de betekenis van de kaart kun je andere dingen uitlichten.
Ik probeer ze zo algemeen mogelijk te vertellen, ik ken je niet en weet niet wat past dus kan niet aanwijzen "kijk voor dit stukje in je leven staat dus deze kaart" maar ik vermoed dat de vraagsteller dat zelf wel goed kan invullen.
De kaart is zo breed, zeg maar dat hij op iedereen onafhankelijk van toepassing is. Is het geen verandering in verhuizing, dan wel in nieuwe inzichten krijgen, dan wel in transformatie levenswijze, dan wel in levensbeschouwingen. Ik bedoel dus niet dat 1 aspect op iedereen van toepassing is, maar dat een facet van de kaart op iedereen van toepassing kan zijn , onafhankelijk van hoe hij/zij het invult en aan welk facet van de kaart hij of zij denkt. Dat is Tarot nu eenmaal. Is het geen verhuizing, geen probleem dan zal het wel een werkplek zijn, ook dat niet, dan wel een levensbeschouwing. Hoe en wat vult de toeschouwer voor zichzelf wel in en op het einde zegt hij of zij tegen vrienden en vriendinnen dat de tarot wist dat hij een nieuwe levenswijze aannam.quote:Dat is eigenlijk in het kort wat de kaart zegt, overgang. Mbt je vraag, zou ik dus geneigd kunnen zijn om te denken dat dit wat je doet voor een bepaalde tijd is, en dat er afscheid genomen zal gaan worden, tijd voor iets nieuws, nieuwe groei nieuwe uitdagingen. Verhuizingen, van huis of werkplek, levensbeschouwingen, andere inzichten krijgen, transformatie van je eigen levenswijze, dat valt allemaal onder deze kaart.
het is btw ook lastiger om te readen voor iemand op internet dan een 1v1 sessie in real life. Of ben ik de enige die dat zo ervaart?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Bastard het volgende:
Thanks voor het compliment zal ik maar zeggen
Wat je mist is interactie. .ik weet niet hoe iets past bij diegene, zo zou een koning karaktertrekken kunnen weergeven van iemand in de omgeving of de vraagsteller zelf, en zo moet je heel veel 'gokken' wellicht, je krijgt geen beaming of je juist zit maar gaandeweg de legging heb je wel een bepaald idee wat je neer kan zetten. Plus ik kan pratende meer vertellen 1 vs 1 dan dat ik opschrijf, schrijven maakt het wat afstandelijker. Ik vertrouw op mijn gevoel of intuitie bij de lezing en op mijn gids.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is btw ook lastiger om te readen voor iemand op internet dan een 1v1 sessie in real life. Of ben ik de enige die dat zo ervaart?
ik doe altijd eerst de kaart omdraaien, dan vertel ik over de symboliek van de kaart en dan pas de uitleg. Ik let op lichaamstaal en feedback welke hit en zeg bv iets als:quote:Op woensdag 8 april 2009 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat je mist is interactie. .ik weet niet hoe iets past bij diegene, zo zou een koning karaktertrekken kunnen weergeven van iemand in de omgeving of de vraagsteller zelf, en zo moet je heel veel 'gokken' wellicht, je krijgt geen beaming of je juist zit maar gaandeweg de legging heb je wel een bepaald idee wat je neer kan zetten. Plus ik kan pratende meer vertellen 1 vs 1 dan dat ik opschrijf, schrijven maakt het wat afstandelijker. Ik vertrouw op mijn gevoel of intuitie bij de lezing en op mijn gids.
vrijwel elke avond (nu even niet ivm drukte) geef ik en vriend wel eens via microfoon tarot en medium readings op een chatbox op internet. Volgende keer zal ik wel een linkje neerzettenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:07 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, waarom doen jullie geen reading voor elkaar ?
Zou je (als ik de legging ga doen, en daar lijkt het wel op omdat er momenteel geen andere tarotisten hun tijd aanbieden) aan mij een foto van jezelf willen sturen? PM of meel, en een vraag willen geven voor de lezing?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:
Hey het is mijn beurt >BD
Zou je die hier willen neerleggen? Tarot, de basisquote:Op woensdag 8 april 2009 18:31 schreef Handschoen het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een legging gedaan met iemand die redelijk onervaren is. Is hier een kenner die ik een foto van de legging kan sturen voor een interpretatie? Was erg vreemd...
Staat er opquote:Op donderdag 9 april 2009 21:24 schreef SG-sam het volgende:
Zou ik ook op het lijstje mogen? Heb je van mij dan eigenlijk ook een foto nodig?
Nu ben ik toch ook heel benieuwd.quote:
Die foto komt tegen die tijd wel hoor, en nogmaals iedereen is van hart welkom om hier leggingen voor een ander te doen, niet iedereen gebruikt een foto.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nu ben ik toch ook heel benieuwd.
Mag ik ook alsjeblieft pretty please op het lijstje?![]()
Stuur ik je z.s.m een mailtje met foto en info.
(Mag er een paard of iets bij staan of wil je liever echt alleen een foto waar ik alleen op sta. Moet het een recente zijn?)
Wrs zit ie wel IN het paard...quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die foto komt tegen die tijd wel hoor, en nogmaals iedereen is van hart welkom om hier leggingen voor een ander te doen, niet iedereen gebruikt een foto.
Van mij mag er een paard op staan hoor, als jij zelf er maar op staat.. of jij moet dat paard zijn natuurlijk.
Nu is het inderdaad zo dat engels les 2 kanten heeft voor mijn in Azie. Ik vind het mooi, ik wil mensen wat leren en het is een grote eer dat dit mogelijk gemaakt is voor mij, maar ik vind ook dat de cultuur van het land staande moet blijven en daar is nogal wat over te vertellen.quote:
Wat zegt de omgeving, of wat is het milieu waarin de vraag speelt, munten 8 ondersteboven. Het is 'normaal' een kaart van vakmanschap, iemand die graag datgene doet waar hij mee bezig is. Maar het oprechte vakmanschap zien we hier verloren gaan. Je bent goed in wat je doet, maar je kunstje voer je niet zo graag meer op. Of je kunstje word niet meer gewaardeerd als eerder. De talenten zijn er nog steeds natuurlijk maar het plezier ontrekt zich, het plezier van het werk word minder wellicht..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Dag dag! Na mijn (eerste) lezing, heb ik me opnieuw aangemeld voor het lijstje, maar ik sta dr nie op!
Ja, dat dacht ik ook, maar toen ik op t lijstje keek, stond ik nergens..quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Weet je nog waar je stond? Ik dacht ergens bovenaan dan niet?
Dus jij bent nu na Plieneminie dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar toen ik op t lijstje keek, stond ik nergens..![]()
edit: ik heb in het topic teruggelezen, en de eerst volgende die zich aanmelden voor t lijstje, staat nu 2e.
Super! Ik wacht rustig af!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij bent nu na Plieneminie dan?
Ik heb van haar al de informatie via PM gehad, ga er eerdaags mee aan de gang, ik zet je na haar in de lijst dan, opgelost
Ok, zou leuk zijn om te horen, ik herriner me de legging eigenlijk daarna niet meer hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Super! Ik wacht rustig af!
Ga vandaag of morgen je vorige legging nog eens nalezen, volgens mij zijn er best veel dingen "uitgekomen"
Ik heb eindelijk de betekenis van deze kaart gevonden, de jongen over wie het gaat is 24 en hij is nu mijn huisgenoot. Het is een goede vriend van me die zou gaan samenwonen met zijn vriendin, maar zij heeft op het laatste moment de relatie beëindigd. Onze vriendschap is gebaseerd op onze spiritualiteit en hij heeft me in huis genomen, en daarmee me een zekerheid geboden. Leuk om terug te zien!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Bastard het volgende:
Windigo, lang gewacht, eindelijk aan de beurt, ik ga vanavond voor jou de kaarten schudden!
Jou vraag is een mooie vraag ook, hoe zal jou spirituele groei de komende periode zijn, zijn er punten waar je misschien aan kan werken of beducht op kan zijn.
Nou de kaarten zijn geschud Windigo, en bij het schudden viel er een kaart uit. Ik geloof dat als dat gebeurt ik die kaart altijd even op zn minst moet gaan noemen. Het zal mogelijk van invloed zijn op jou vraag..
We hebben hier voor ons de Ridder van Pentakels.. het hoeft niet altijd zo te zijn maar ridders en koningen en koninginnen kunnen vaak een echt persoon uitbeelden die we kennen of leren kennen in ons leven. Ridders zijn meestal de wat jongere personen, tussen 18e en 35e levensjaar of een persoon met een jeugdige geest. Kan ook staan voor een voorval of een gebeurtenis op ons pad. Pentakels ridder, een aarde type, praktisch en betrouwbaar persoon. Werkt graag en hard aan zijn eigen zekerheden. Deelt met de mensen om zich heen als hij weet dat hij er ook wat voor terug kan krijgen. Is voorzichtig in het contact met de mensen, belofte maakt schuld. Houdt meer van routine dan van onverwachte gebeurtenissen, geen goed spreker, zal niet vertellen of niet snel vertellen wat er op zijn hart ligt.
Als het een gebeurtenis betreft moeten we denken aan nieuwe mogelijkheden die wat op gaan leveren.. zekerheden, eigendommen, banen.
Ah, dus hij speelt de belangrijke rol in jou vraagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de betekenis van deze kaart gevonden, de jongen over wie het gaat is 24 en hij is nu mijn huisgenoot. Het is een goede vriend van me die zou gaan samenwonen met zijn vriendin, maar zij heeft op het laatste moment de relatie beëindigd. Onze vriendschap is gebaseerd op onze spiritualiteit en hij heeft me in huis genomen, en daarmee me een zekerheid geboden. Leuk om terug te zien!
Dank je wel voor je tijd en energiequote:
-edit-quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef Bastard het volgende:
Korte huishoudelijke mededeling, ik heb even een korte pauze wat betreft kaarten leggen. Niet dat ik niet wil maar ik ben door drukte op het werk de laatste weken minder gemotiveerd om mij savonds nog om te zetten voor een rustige goede legging. Daarbij heb ik last van een fikse verkoudheid, mn hoofd zit vol.. lukt het even niet![]()
Ik hoop mij snel weer te melden!
Heee. kijk eens aan, goed voor jou hee!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef Lonaa het volgende:
Dag Bastard,
voel je je alweer wat beter, of nog steeds ziek?
Ik wilde nog even terugkomen op mijn legging... inmiddels heb ik de beslissing gemaakt mijn motorrijbewijs te halen, en om dat te financieren weer te beginnen met een betaalde baan.
Zit al een tijdje 'ziek' thuis en ben langzaam wel weer begonnen met school en vrijwilligers werk, maar dit is een hele grote stap die ik al heel lang had willen zetten... daarnaast is het vooruitzicht te kunnen motor rijden heerlijk
Oh, dat wilde ik ook nog vragen, mag ik weer onderaan je lijstje?
Bedankt voor je berichtquote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef SG-sam het volgende:
Fijn om te lezen dat je jezelf weer wat beter voelt!
Mij kun je trouwens van het lijstje halen, ik heb 2 hele mooie kaartleggingen gehad afgelopen week!
Hoi, ben er weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je soms andere dingen aan je hoofd hebt
Beterschap
Komt goed, je staat er op, kan even duren alleen weet niet of het haast heeft?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:54 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Zoo vet dat je dit doet zeg! Mag ik ooookkkkkkkkGebeurd een hele hoop met me ff en kom dr niet uuuiiiitttttt
Euh thanksquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Michielos het volgende:
de loftrompet voor Bastard steek ik wel even af. keer op keer met toewijding geeft hij GRATIS readings(tussen ons, je kunt hier veeel meer voor vragen).
En mensen reageren vrijwel altijd positief
Go bastard
ik zeg ook niet dat iedereen het met deze insteek doet, maar dat terzijdequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh thanks![]()
Zo zie je maar dat niet iedereen de mensen een poot probeert uit te draaien. Ik vind het leuk om te doen, leerzaam en vind het leuk als mensen er zichzelf in herkennen, en wellicht dat er iets blijft hangen wat ze ook daadwerkelijk kan helpen, dat is mijn beloning.
Oh dat is mooi om (nu al) te horenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:13 schreef Vivi het volgende:
Bastard, enorm bedankt en een fantastische legging. Alles is op mijn lijf (en leven) geschreven momenteel. Behalve dan het gedeelte van het gevaar om te blijven hangen in verbittering, maar het rationele en het "strijdende" herken ik zeker, net als alle andere dingen die je noemt. Alle ballen in de lucht proberen te houden en de vermoeidheid daarover, het zoeken naar een nieuwe uitdaging etc.
Ik ga hem zeker nog een paar keer doorlezen om alles goed in me op te nemen. Dank!
Je PM staat niet aanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef Michelle_2 het volgende:
Ik wil ook wel op het lijstje,ik ben heel benieuwd..
Aan dat (1) tje bij die envelop bovenin de balkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:18 schreef Raug het volgende:
Beetje dommige vraag, maar hoe zie je dat je een pm hebt?
Hoi Miss B, voor jou vandaag een legging, het is werkgerelateerd we gaan eens kijken wat de kaarten te zeggen hebben voor je en of je hier mee uit de voeten kan komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef MissBehave het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst komen voor een lezing. Als ik aan de beurt ben laat maar even weten wat voor informatie ik moet verstrekken
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:37 schreef yvonne het volgende:
Mag ik ook weereens een legging alstublieft?
Khad je er al bijna afgehaald inderdaad, 120 dagen niet online ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:10 schreef purno.de.purno het volgende:
oeps,..ik zie dat ik er tussen sta met mijn oude account(vanhooydonck)![]()
mag ik weer op het lijstje?
Je bent nr 17 op de lijst.. kan even duren dus, ga mn best doen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Min-e het volgende:
Oeh durf het bijna niet te vragen maar... mag ik ook???
was mn wachtwoord kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khad je er al bijna afgehaald inderdaad, 120 dagen niet online ofzo
Die zwaarden 6 inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Erg mooie en goede legging, en je hebt er nog gelijk mee ook.
Heel erg bedankt man, kan hier veel mee![]()
E-W
Thanks wacht geduldig mijn beurt af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent nr 17 op de lijst.. kan even duren dus, ga mn best doen!
Komt goed, ik ga er gewoon meer doen denk, lijstje word niet kleiner en binnenkort toch vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Thanks wacht geduldig mijn beurt af.
Jeej!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga er gewoon meer doen denk, lijstje word niet kleiner en binnenkort toch vakantie
Ga ook op vakantie, ben half september toch pas weer terug. Dus kalmpjes aan hoor, het is tenslotte vakantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga er gewoon meer doen denk, lijstje word niet kleiner en binnenkort toch vakantie
Hallo Purno, jij bent de volgende op de lijst... voor jou vandaag de tijd!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
was mn wachtwoord kwijtgeraakt![]()
maar iig bedankt
*checkt lijst*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:25 schreef Bastard het volgende:
Ik moet hier inderdaad nodig eens mee verder
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:25 schreef Bastard het volgende:
De hint komt goed over.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:25 schreef Bastard het volgende:
Aantal nieuwe dingen waardoor ik de tijd anders verdeel.. minder tijd voor spiritualiteit meer tijd voor 'normale' dingenquote:
Ach... je doet het voor de lol... it comes when it comes, right?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:31 schreef Bastard het volgende:
Aantal nieuwe dingen waardoor ik de tijd anders verdeel.. minder tijd voor spiritualiteit meer tijd voor 'normale' dingen
Wat dat betreft sluit ik me dan bij Darkwolf aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aantal nieuwe dingen waardoor ik de tijd anders verdeel.. minder tijd voor spiritualiteit meer tijd voor 'normale' dingen
Inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:25 schreef Bastard het volgende:
Helemaal prima, alles heeft zn eigen tempo vind ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:44 schreef Spellmeista het volgende:
Ja ik denk dat ik het dus echt helemaal verleerd ben..maaruhm is misschien wel eens goed om voor jou volgend jaar een legging te doen Bastard. Verder zie ik dan wel weer..
Ik heb wel interessequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:46 schreef NegaSado het volgende:
Ben hier al tijd niet meer geweest, cool dat dit topic nog leeft.
Afgelopen Oud & Nieuw was ook meteen het punt waarop ik kon zeggen dat ik nu al 5 jaar tarot leg. Ik leg tegenwoordig niet zoveel meer online maar meer gewoon voor mensen in het echte leven zelf. Doe het echter nog steeds gratis (ik had al miljonair kunnen zijn...). Als er nog mensen zijn met pertinente vragen dan wil ik het ook online wel weer een poging geven. Liefst wel via een medium als MSN, want zonder directe feedback is tarot eigenlijk niet zo bijzonder interessant (ik leer er zelf op dit punt te weinig van als ik enkel leg en dan daar een lap tekst op schrijf).
Ik hoor het wel.
Jammer de bammer, nr. 2 wacht nog steeds geduldig afquote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Raug het volgende:
Als het lijstje niet meer actueel is, in de zin van nr 1 en nr 2 op de lijst willen niet meer, vind ik het best![]()
Ik moest vandaag toevallig aan dit topic denken. Ik kan nl wel wat sturing gebruiken. Maargoed, alles op z'n tijd.
Nummer 4 ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Jammer de bammer, nr. 2 wacht nog steeds geduldig af
oke, dan zal ik niet meer proberen voor te dringen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Jammer de bammer, nr. 2 wacht nog steeds geduldig af
dat zou zo maar eens kunnen (aannemend dat je op de conclusies van mijn waardeloze afstudeerscriptie doelt, ook al vond ik het een boeiend onderwerp), wieso das?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Raug het volgende:
[..]
oke, dan zal ik niet meer proberen voor te dringen.
pssst..heb jij heel toevallig een onderzoek op een bepaalde site geplaatst in 2004?
Het onderwerp van je afstudeeronderzoek heeft veel te maken met de reden dat ik een legging wil. Zat daar een beetje op het forum rond te neuzen en kwam je naam tegen. Kon me niet voorstellen dat er twee personen zijn die zichzelf myxematosekonijn noemden vandaar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
dat zou zo maar eens kunnen (aannemend dat je op de conclusies van mijn waardeloze afstudeerscriptie doelt, ook al vond ik het een boeiend onderwerp), wieso das?
Mag ik?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:05 schreef NegaSado het volgende:
Het heet MSN en ik leg voor een ieder die niet te verlegen is.
Ah, toevallig...en ik ben mijn nickname ook nog niet eerder tegengekomen (door iemand anders danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Raug het volgende:
[..]
Het onderwerp van je afstudeeronderzoek heeft veel te maken met de reden dat ik een legging wil. Zat daar een beetje op het forum rond te neuzen en kwam je naam tegen. Kon me niet voorstellen dat er twee personen zijn die zichzelf myxematosekonijn noemden vandaar..
trollquote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef Flammie het volgende:
Jep.. ik zal er morgen eens naar kijken. Kun je me even je geboortedatum pm'en?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef Flammie het volgende:
Jep.. ik zal er morgen eens naar kijken. Kun je me even je geboortedatum pm'en?
Ik denk het niet hoor. Ik denk dat Flammie hiermee wel serieus isquote:
Eensquote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef jogy het volgende:
In het geval van Flammie wil ik wel bewijs zien dat hij daadwerkelijk een tarotdek heeft en dat ie een foto maakt van de legging. Anders wordt het dus beschouwd als een trollpost en als zodanig behandeld.
Wil je foto hebben ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef jogy het volgende:
In het geval van Flammie wil ik wel bewijs zien dat hij daadwerkelijk een tarotdek heeft en dat ie een foto maakt van de legging. Anders wordt het dus beschouwd als een trollpost en als zodanig behandeld.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Flammie het volgende:
Je mag kiezen uit een van deze decks:
[ afbeelding ]
Hier is ie iets dichterbij genomen
[ afbeelding ]
Oh en ik heb ook maar even mijn ouija board erbij genomen maar toen ik het oppakte en deze onrespectvolle moves maakte naar de betweters kwamen er ineens allemaal orbs tevoorschijn. Ik heb hier geen verklaring voor...
[ afbeelding ]
Verder ga ik morgen mijn reading fotograferen en zullen jullie voorsteld staan van het resultaat. Stuur me wel nog even middels een PM je geboortedatum door btw... dan kan ik verder komen. IK heb ook nog een vraag nodig waar je graag het antwoord op wil hebben dmv de kaarten.
Nou verder nog wat? Wacht maar tot morgen zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:20 schreef Flammie het volgende:
Nou mensen die een legging willen kunnen me gewoon PM'en.
Ik heb nodig
- De brandende vraag
- Geboortedatum
- Een foto zou ook een goede bijkomstigheid zijn
Morgen ben ik in geleen en dan ga ik een aantal leggingen doen.. laat maar komen
Edit: heb al aantal aanmeldingen dus morgen zal ik me er eens even over buigen. Morgenavond/nacht of overmorgen vallen de verslagen te lezen.
Jou dezelfde PM doen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
Het mooiste zou zijn om 2 leggingen te doen voor de zelfde persoon en de vraag.
En dan de uitkomst van de huistroll en de tarotlegger voorleggen bij de vraagsteller, waar herkent de vraagsteller zich het meeste in.
Het was maar een ideetje hoorquote:
Same here!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:19 schreef vamperotica het volgende:
vampje wil ook wel en legging ofzo...
(En is Bastard nog teeds een reaktie van de vorige.. eeuwen geleden schuldig)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
Het mooiste zou zijn om 2 leggingen te doen voor de zelfde persoon en de vraag.
En dan de uitkomst van de huistroll en de tarotlegger voorleggen bij de vraagsteller, waar herkent de vraagsteller zich het meeste in.
Dat is het punt niet, het punt en de reden voor de 'huistroll' opmerking is dat Flammie een nieuwe hobbie heeft gevonden en dat is het parodiëren van bepaalde gebruikers binnen TRU door een versie neer te zetten die te dom is om te schijten, het verstoord de topics en zal vanaf nu ook genote en uiteindelijk afgerekend worden met een ban. Als je je anders wil voordoen dan je bent begin je maar een topic in ONZ.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou nou, wat een getroll weer van jou, Bastard. Doet Flammie al die moeite om foto's te plaatsen, is het nog niet goed. Plaats jij eens wat foto's van jezelf met je kaarten.
Voorzover ik weet doet Flammie al tijden (jaren?) aan onder andere tarotquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:53 schreef jogy het volgende:
Dat is het punt niet, het punt en de reden voor de 'huistroll' opmerking is dat Flammie een nieuwe hobbie heeft gevonden en dat is het parodiëren van bepaalde gebruikers binnen TRU door een versie neer te zetten die te dom is om te schijten, het verstoord de topics en zal vanaf nu ook genote en uiteindelijk afgerekend worden met een ban. Als je je anders wil voordoen dan je bent begin je maar een topic in ONZ.
Als showartikel ja, dat weet jij ook wel. We hebben overigens een ColdReader topic daarvoor eventueel, ook een FB topic voor je eventuele verdere vragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voorzover ik weet doet Flammie al tijden (jaren?) aan onder andere tarot.
* JoepiePoepie houdt zich in om hier geen discussie te starten over het verschil tussen cold reading en 'echte' paranormale gavenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Bastard het volgende:
Als showartikel ja, dat weet jij ook wel. We hebben overigens een ColdReader topic daarvoor eventueel, ook een FB topic voor je eventuele verdere vragen.
Open een discussietopic zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
* JoepiePoepie houdt zich in om hier geen discussie te starten over het verschil tussen cold reading en 'echte' paranormale gaven![]()
Maar eh Bastard, foto's van jou met je kaarten lijkt me sowieso wel leuk om te zien. Please
?
In dit geval zou het best kunnen hoor en als dat zo is dan mijn excuses, het gaat er dus om dat flammie of een zuurstofgebrek heeft gekregen en 60% van het IQ is kwijtgeraakt en een believer is geworden waar de honden geen brood van lusten en anders aan het trollen is. Maar ok, laten we het desnoods maar doorzetten in het feedbacktopic en deze weer gebruiken waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voorzover ik weet doet Flammie al tijden (jaren?) aan onder andere tarot.
Ben nogsteeds geintresseerd!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:54 schreef saaw het volgende:
gezien een aantal persoonlijke ontwikkelingen zou ik ook graag op het lijstje willen als dat mag
Je post te laat gelezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef hexenwind het volgende:
Ik doe je wel leggen Cristal. Wel Ogham, da's een druidistische divinatietechniek, niet echt standaard tarot.
-edit: nevermind, ik dacht dat je een vrouw was-![]()
haha nee, ik heb geen zus.... Mag ik je vragen waarom alleen voor vrouwen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Misschien je zus ofzo?
* JoepiePoepie is vrouwquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:55 schreef hexenwind het volgende:
Hexenwind wil zich ook wel aanbieden om leggingen te doen. Ogham divinaties. Naamdivinaties zijn ook mogelijk. Alleen voor single vrouwen!
Dat mag. Om de simpele reden dat vrouwen me geweldig fascineren en inspireren. Gedurende heel mijn spirituele ontwikkeling hebben vrouwen centraal gestaan. Niet enkel qua goden (niet dat ik in goden geloof !!), ikonen, mentoren en belangrijke mensen in mijn leven, maar ook heel het mysterie welk komt kijken bij een andere sekse. De ervaring leert me dat ik vrouwen veel doeltreffender doe leggen dan mannen. Dit zal ook iets met uitten te maken hebben, maar ook met inlevingsvermogen. Mijn vader is op vroege leeftijd overleden en aldus ben ik opgegroeit tussen enkel moeder en zus (en hun vriendinnen). Verder heb ik niet de tijd om voor iedereen leggingen te doen op FOK. Dus ik moet keuzes maken. Neem daarbij ook nog eens dat ik sinds kort weer single ben, dan is de eerste selectie snel gemaakt voor mij. Het resultaat is beter, voor mij interessanter, en heej, het kan nooit kwaad een leuke dame te leren kennen he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Cristal het volgende:
[..]
haha nee, ik heb geen zus.... Mag ik je vragen waarom alleen voor vrouwen?
Als Flammie ook maar enig verstand van Cold Readen heeft, ben ik mickey mouse. Ik ken hem nu al 26 jaar en hij heeft zich nog nooit ook maar serieus bezig gehouden met cold reading (wel een tijdlang met goochelen en mentalisme). Bewuste fraude is uitgesloten i.i.g. Ik zou aan iedereen zeggen: wacht de reading af. Ik hoop iig dat t serieus benaderd wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als showartikel ja, dat weet jij ook wel. We hebben overigens een ColdReader topic daarvoor eventueel, ook een FB topic voor je eventuele verdere vragen.
Foto en vraagstelling.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef PushyGurl het volgende:
hoi wil iemand ook eens voor mij de kaarte leggen ...zal ik heel leuk vinden ...wat heb je nodig ?
Wij allemaal, kudo's dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Michielos het volgende:
Ik hoop iig dat t serieus benaderd wordt
Watte jong, vechte?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Foto en vraagstelling.
ow bij mij ook liefst single dames.
O.k. duidelijk. Er is dus ruzie in de tent wie de single vrouw met de grootste tieten mag doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef Flammie het volgende:
Verzet naar morgen -reading dus-
Vandaag geen tijd... Sorry voor de mensen die er vandaag naar uitgekeken hadden maar het kan er niet van komen vandaag..
Excuses en tot morgen.
wat kun je zoal? ben je ook paranormaal begaafd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Foto en vraagstelling.
ow bij mij ook liefst single dames.
Hoezo relatie verbroken? De tekst bij je avatar laat me denken dat je een alleenstaande vandaal bent. Was. Zoiets. Laat ook maar, zit alweer sinds 04:00 in C++ aan mn DNA engine te werken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaat het vanavond nog door? Ik heb speciaal hiervoor mijn relatie verbroken. Mag ik nu ook gelegd worden door deze of gene?
Mijn tieten zijn van gemiddeld formaat overigens. Ik neem aan dat het daarvan afhangt wanneer ik aan de beurtben.
Zal ik je even leggen dan ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaat het vanavond nog door? Ik heb speciaal hiervoor mijn relatie verbroken. Mag ik nu ook gelegd worden door deze of gene?
Mijn tieten zijn van gemiddeld formaat overigens. Ik neem aan dat het daarvan afhangt wanneer ik aan de beurtben.
quote:
Ik heb je laatst alle hoeken van het bed geDDoS't !quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij zou nog steeds Reiki op afstand bij mij doen, voodoo op me uitoefenen, en me vervolgens DDoSsen. Daar wacht ik ook al tijden op
.
Voor zover ik weet heb ik geen paranormale gave. Wat ik wel hoop te doen is een interessante legging te geven. Ik zal mijn best doen de reading zo intuitief mogelijk te maken i.i.g. Op eerste indrukken af te gaan en te "voelen" wat er speelt. Bovenal hoop ik gewoon iets interessants te kunnen bieden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:27 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
wat kun je zoal? ben je ook paranormaal begaafd?
is gewoon een vraag...de meesten leggen dan ook tarot
Misschien een legging voor mij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik geen paranormale gave. Wat ik wel hoop te doen is een interessante legging te geven. Ik zal mijn best doen de reading zo intuitief mogelijk te maken i.i.g. Op eerste indrukken af te gaan en te "voelen" wat er speelt. Bovenal hoop ik gewoon iets interessants te kunnen bieden.
Nou, ik heb er niks van gemerktquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb je laatst alle hoeken van het bed geDDoS't !
Astraal dan welteverstaan
.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef Bastard het volgende:
Zij drijft haar zinnen door, kan koppig en volhardend zijn en toch poeslief om haar doel te behalen. Haar motto is ik heb gelijk.
* JoepiePoepie kan ook niet wachten op die van Flammiequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef hexenwind het volgende:
Ik kan niet wachten op de reading van Flammie. Dan wil ik ze wel eens vergelijken.
Een ervaren reader als Bastard VS Flammie. Donders en bliksems
Nee, niet morgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Flammie het volgende:
Ik ben ook klaar maar ik moet er nu wat goeds van maken. Mij is namelijk gevraagd geworden bewijs te leveren en dit heb ik dan ook gedaan... maar het is me gelukt... Deze avond/nacht of morgen
Mooie reading overigens Bastard
O jee, je weet wat voor hetze deze uitspraak van jou kan veroorzaken hequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Flammie het volgende:
Ja hij komt eraan joepie.. nog eventjes geduld mannen !
Numerologie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |