abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 10:07:35 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67820049
Zeg, waarom doen jullie geen reading voor elkaar ?
zzz
  woensdag 8 april 2009 @ 10:20:08 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67820441
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat je mist is interactie. .ik weet niet hoe iets past bij diegene, zo zou een koning karaktertrekken kunnen weergeven van iemand in de omgeving of de vraagsteller zelf, en zo moet je heel veel 'gokken' wellicht, je krijgt geen beaming of je juist zit maar gaandeweg de legging heb je wel een bepaald idee wat je neer kan zetten. Plus ik kan pratende meer vertellen 1 vs 1 dan dat ik opschrijf, schrijven maakt het wat afstandelijker. Ik vertrouw op mijn gevoel of intuitie bij de lezing en op mijn gids.
ik doe altijd eerst de kaart omdraaien, dan vertel ik over de symboliek van de kaart en dan pas de uitleg. Ik let op lichaamstaal en feedback welke hit en zeg bv iets als:

De kaart staat voor transformatie, een nieuw begin. Je zou kunnen denken aan een nieuwe baan of een verhuizing(terwijl je kijkt naar lichaamstaal en mimiek/pantomiek of spraak ertussendoor). Het kan echter ook een nieuwe levensbeschouwelijke visie zijn, of een nieuwe manier van leven. Bij jou krijg ik echter het gevoel dat de kaart staat voor een verhuizing(dit "ving" ik op). Ga je of zit je momenteel midden in een verhuizing?
Antwoord: Ik zit er midden in ja
Ik: Dankjewel(die heb ik van ogilvie gestolen). Dit geeft de kaart ook aan(bekrachtiging). De kaart straalt een en al metamorfose en verandering uit. Ik ving op dat je midden in een verhuizing zat. dit klopt ook. Ok we komen al ergens! De volgende kaart.. is ridder van staven en blabla tot blabla
Disclaimer: dit is een van mijn eeh cheating methode(een van de). Dit hoeft dus niemands methode HIER te zijn.
Wat k heb bij tarot schrijven is dat ik LUI word na een paar kaarten en steeds snellere verhaaltjes ga schrijven. Bij spreken heb je dit natuurlijk niet. Spreken >> schrijven
Maar zo doe ik het. Eerst over de symboliek vertellen vind ik btw romantiserender en mystieker(ik heb de verhalen over symboliek overigens uit Tarot voor dummies(GEEN GRAP ), staat er best veel over in.
Probleem is natuurlijk dat je meer kunt zeggen dan je kunt schrijven. Als je je echte readings zou gaan opschrijven zit je zo aan de 12 a4tjes. Dat is ook niet zo leesbaar op een forum natuurlijk

ps. overigens zou feedback niet mogen bij Tarot. De Tarot en de gave van de lezer onthult de geheimen van de toeschouwer , niet de feedback van de toeschouwer(dit is een cold reading techniek).

[ Bericht 3% gewijzigd door Michielos op 08-04-2009 10:50:20 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:26:56 #78
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67820643
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:07 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, waarom doen jullie geen reading voor elkaar ?
vrijwel elke avond (nu even niet ivm drukte) geef ik en vriend wel eens via microfoon tarot en medium readings op een chatbox op internet. Volgende keer zal ik wel een linkje neerzetten
pi_67821368
Hey het is mijn beurt >BD
  woensdag 8 april 2009 @ 11:24:47 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67822575
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:
Hey het is mijn beurt >BD
Zou je (als ik de legging ga doen, en daar lijkt het wel op omdat er momenteel geen andere tarotisten hun tijd aanbieden) aan mij een foto van jezelf willen sturen? PM of meel, en een vraag willen geven voor de lezing?
Moet het algemeen, gespitst op werk, of liefde, of heb je een vraag over een bepaald spelende situatie en vraag je je af wat je rol daarin is.. dat soort dingen
Ik geef geen garantie over wanneer ik de tijd kan nemen, ik hoop volgende week dinsdagavond.
The truth was in here.
pi_67837153
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een legging gedaan met iemand die redelijk onervaren is. Is hier een kenner die ik een foto van de legging kan sturen voor een interpretatie? Was erg vreemd...
Have fun...
pi_67877340
Zou ik ook op het lijstje mogen? Heb je van mij dan eigenlijk ook een foto nodig?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2009 21:26:32 ]
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:53:06 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67885476
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:31 schreef Handschoen het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een legging gedaan met iemand die redelijk onervaren is. Is hier een kenner die ik een foto van de legging kan sturen voor een interpretatie? Was erg vreemd...
Zou je die hier willen neerleggen? Tarot, de basis
The truth was in here.
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:54:04 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67885482
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:24 schreef SG-sam het volgende:
Zou ik ook op het lijstje mogen? Heb je van mij dan eigenlijk ook een foto nodig?
Staat er op
The truth was in here.
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:57:07 #85
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67885495
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
Staat er op
Nu ben ik toch ook heel benieuwd.
Mag ik ook alsjeblieft pretty please op het lijstje?

Stuur ik je z.s.m een mailtje met foto en info.
(Mag er een paard of iets bij staan of wil je liever echt alleen een foto waar ik alleen op sta. Moet het een recente zijn?)

vrijdag 10 april 2009 @ 08:18:04 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67885689
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Nu ben ik toch ook heel benieuwd.
Mag ik ook alsjeblieft pretty please op het lijstje?

Stuur ik je z.s.m een mailtje met foto en info.
(Mag er een paard of iets bij staan of wil je liever echt alleen een foto waar ik alleen op sta. Moet het een recente zijn?)

Die foto komt tegen die tijd wel hoor, en nogmaals iedereen is van hart welkom om hier leggingen voor een ander te doen, niet iedereen gebruikt een foto.

Van mij mag er een paard op staan hoor, als jij zelf er maar op staat.. of jij moet dat paard zijn natuurlijk.
The truth was in here.
pi_67891221
Bastard is echt de man >BD
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:34:50 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67892804
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die foto komt tegen die tijd wel hoor, en nogmaals iedereen is van hart welkom om hier leggingen voor een ander te doen, niet iedereen gebruikt een foto.

Van mij mag er een paard op staan hoor, als jij zelf er maar op staat.. of jij moet dat paard zijn natuurlijk.
Wrs zit ie wel IN het paard... .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:52:50 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67893305
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:11:42 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68249491
Hoogste tijd voor een legging!!

Flammie, voor jou de kaarten vandaag, bedankt voor de foto en de vraag. Hoe zeker is jou woonsituatie (vraag iets aangepast, het woordje 'of' kennen we niet bij de vraagstelling)
Goed, there goes!

Als eerste moet ik een kaart beantwoorden die bij het schudden er uit viel (terwijl ik toch echt stevig schud!) het is de bekers 7, en bekers staan voor emoties, liefde, gevoelens.
We zien op deze kaart een vorm van herwaarderen wat we hebben. Een man staat voor een wolk vol met bekers, en in iedere beker zit iets wat intressant is. Aan hem de keus om te kiezen wat het meest dierbare of waardevolst voor hem is. Iedere beker heeft een eigen levensstijl wellicht. Er is een beker met een lauwerkrans, we zouden de strijd kunnen aangaan, competitie zoeken. Of Rijkdom en zekerheid kiezen afgebeeld door de parels en ketting in een beker. Echter in het midden steekt er 1 beker er een beetje uit, de beker die de ziel behuist, innerlijke groei is ook een pad die er ligt. Op dit moment word geen keuze gemaakt, de man twijfelt nog, besluiteloosheid is er. Echter de ziel schreeuwt hier om aandacht, deze wil wel rust en zekerheid hebben. Er zijn andere dromen die door het hoofd spelen maar daarmee zou je de spirituele groei belemmeren.
De kaart betekent dat er mogelijk teveel tijd word gestoken in (dag)dromen en dat de realiteit een beetje uit het oog verloren word. Er zou meer praktische stappen genomen kunnen worden. Luister naar je innerlijke stem.

Goed, dat was die ene kaart die misschien de rest van de legging zal ondersteunen, we gaan het zo zien.
Op de eerste positie, die van het heden zien we zwaarden 8 ondersteboven.
Zwaarden geven denkvermogen weer, ratio, nadenken over welke actie we moeten ondernemen. Op de kaart zien we een vrouw met een blinddoek om en de zwaarden losjes om haar heen in de grond gestoken. Het doet ons een beetje denken aan een kooi, en dat de vrouw niet door heeft dat die kooi niet een echte kooi is die ons vasthoudt, als ze de ogen zou openen zou ze namelijk zo weg kunnen lopen. De kaart wijst op besluiteloosheid, de vrees om een standpunt in te nemen in een kwestie. Het vastlopen zijn in een bepaalde situatie en daar geen uitweg in zien, terwijl deze er misschien wel degelijk is. De kaart kan ook letterlijk duiden op het gevoel gevangen te zitten in een situatie. De kaart ligt ondersteboven, wat hem een mildere kant geeft, misschien dat de situatie al aan het opklaren is en nu duidelijk is welk pad gekozen kan worden? Er kan overgegaan worden in daden in dat geval.

De tweede kaart is de kaart die kruist, het pad kruist, geeft de hulp of belemmeringen weer. We hebben hier de ridder van kelken/bekers.
Dit zou een jongeman kunnen zijn die meer op zijn gevoel af gaat voor hij de actie neemt. (Dit in tegenstelling van de zwaarden man, die stormt er gewoon op af.) Deze man is wat passiever wellicht, gereserveerd. Filosofisch ingesteld misschien. Hij kan een natuurmens zijn, erg genieten van de omgeving en al wat er groeit. Het kan een dromer zijn, die zijn dromen ooit eens waar wil gaan maken, een idealist, liefdevol.
Als we het op een gebeurtenis zouden moeten gooien wat het pad kruist kunnen we een emotionele of romantische gebeurtenis noemen die in je besluit meeweegt. Zo niet dan stel ik mij voor dat je over de situatie met gevoel nadenkt, over wat je zou moeten doen.
Tot nu toe al eigenlijk 3 'keuze maken kaarten'

Kaart 3 is die van het verleden, we hebben staven 5 liggen. En staven staan voor ambitie, onderneming, avontuur of uitdagingen.
We zien op deze kaart een strijd die er word uitgevochten, maar het gaat er niet heftig aan toe.Er is rivaliteit, er worden krachten gemeten, er worden discussies gevoerd. Het zou kunnen wijzen op conflicterende omstandigheden waar je te maken hebt gehad in het verleden (inderdaad wie niet) het zou kunnen wijzen op de familieomstandigheden waar het conflict is, maar het kan ook heel goed een tweestrijd zijn met jezelf die er gevoerd is.
Ik kan je alleen helaas niet duidelijker vertellen op welk vlak dat dan zou moeten of kunnen zijn, maar misschien herken je het wel..

Dan hebben we het recente verleden, zwaarden 7, weer een 7, het is een kaart van capaciteiten hebben en kunnen benutten. Je zou wat dat betreft naar jezelf kunnen kijken en zien waar je goed in bent, en daarin je zien te ontplooien. De kaart ligt ondersteboven, en dat is in dit geval gelukkig, het is een kaart van zelfverloochening, de verkeerde keuze maken, en dat is in omgekeerde ligging dus niet het geval. Boodschap hierbij is dus, je weet wat je goed kan, waar je kwaliteiten liggen en aangezien dit in het recente verleden is zou ik zeggen dat je onlangs een juiste beslissing gemaakt zou hebben.

Dan hebben we in de mogelijke toekomst de gehangene ondersteboven, en het grappige aan deze kaart is dan dat het figuur rechtop afgebeeld word.
Waar hij rechtop zou wijzen op opoffering om een doel te behalen noemen we hier egocentrisch denken. Er is een trots en materialistische inslag betrokken geweest bij de keus, er word gewezen op 'het zelf wel gaan doen' op eigen houtje. Het geeft ook vastigheid aan deze kaart, want als we hem gewoon zouden lezen betekent opoffering een verandering in het wezen, een ommekeer zou gezien kunnen worden als verhuizen van de stad naar het platteland of een verhuizing van werk.. juist omdat de kaart op de kop ligt blijft de kaart dus erg vast eigenlijk. Onwrikbaar wellicht. En dat zou een mogelijk antwoord op je vraag kunnen zijn .. (stand)vastigheid.

De nabije toekomst, munten 4.. het op de munten zitten voor we kunnen uitgeven. Munten staan ook vaak voor financiele omstandigheden, of materialistische zaken om ons heen. We zien op de kaart letterlijk iemand op geld zitten, er word wel 2x nagedacht eer er wat word uitgegeven. Een vier staat voor stabiliteit. Financiele zekerheid wellicht. Discipline.
We zien de man ook het geld vastklampen, hij kan moeilijk delen wellicht.
Waar de kaart ook op duidt is het vasthouden aan een situatie, het niet los kunnen laten van de huidige situatie. Het staat ook voor beheersing, jezelf goed in de hand kunnen houden. Ik geef meerdere uitleggen in deze kaart maar het zou te maken kunnen hebben met die keuze die gemaakt (kan) worden. Je houdt vast aan het 1, terwijl de keuzes er wel zijn. De groei zou er ook zijn maar je bent standvastig en zo zou de gehangene bewaarheid kunnen worden.

De kaart die wat zegt over de vraagsteller in de situatie is de volgende koningin van kelken ondersteboven. Zij is ook wat zelfzuchtig, misschien net als de voorgaande kaart waar ego voorop staat, zo ook bij de gehangene. Misschien is ego en zelfzuchtigheid een wezenlijk onderdeel in de situatie?
Deze vrouw houdt zich bezig met illusies, dagdromen (weer dat woord wat opkomt) fantasieen. Het kan ook wijzen op het jezelf gek maken, teveel negatief denken kan dit zo maken dat je geen uitweg ziet. Maakt je zicht troebel en je geestelijk labiel terwijl er nuchter nagedacht zou moeten worden.
Ze wijst op emotionele verwardheid, niet teveel denken, meer op je gevoel luisteren zij is tenslotte de koningin van het gevoel. Ook de ridder eerder gaf al aan dat je met gevoel juist kan handelen. Die bekers 7 heeft heel veel lekkers staan, maar wat zegt je gevoel wat je moet doen, wat zegt die ziel tegen jou?
Ik draaf wellicht door maar dat is de boodschap die tot nu toe gegeven kan worden vanuit deze kaarten...

Wat zegt de omgeving, of wat is het milieu waarin de vraag speelt, munten 8 ondersteboven. Het is 'normaal' een kaart van vakmanschap, iemand die graag datgene doet waar hij mee bezig is. Maar het oprechte vakmanschap zien we hier verloren gaan. Je bent goed in wat je doet, maar je kunstje voer je niet zo graag meer op. Of je kunstje word niet meer gewaardeerd als eerder. De talenten zijn er nog steeds natuurlijk maar het plezier ontrekt zich, het plezier van het werk word minder wellicht.. Het kan ook zijn dat de dingen die je doet, of goed kan nu worden gebruikt voor andere dingen waar je werk eigenlijk helemaal niet voor is. Iemand gaat er vandoor met jou werk wellicht.
Als er een advies zou liggen bij deze kaart dan is het 'denken op lange termijn' niet bezig blijven met details.

En dan krijgen we de hoop en vrees kaart, de wereld. grootste arcana kaart van het deck.
Pfoe. Dit is de kaart die aangeeft dat alles geleerd is en dat we nu ons verantwoordelijkheid kunnen dragen. De grote zegekrans duidt op het vieren er van. Dit is iemand die de verantwoordelijkheid neemt, ego opzij zet en zijn verplichtingen zal aanvaarden.
Het geeft aan dat de plannen verwezenlijkt worden, en er triompf en voorspoed is. Het aanvaarden van zijn eigen plus en negatieve punten en aanvaarden wat zijn doel is. Deze kaart de wereld geeft ook vaak aan dat er daadwerkelijk gereist gaat worden. Maar bovenal geeft het aan dat er eenheid met zichzelf gevonden word, en kan duiden op een afsluiting van het 1 en het starten van iets anders. De lauwerkrans is net 1 grote nul, wat ons doet denken aan de kaart 0 de allereerste kaart van de grote arcana, de start. De verantwoordelijkheid zal genomen worden.
De kaart op deze positie geeft aan dat je uiteindelijk wel zal doen wat je moet gaan doen vermoed ik maar dat je daar ook vrede mee zal hebben.

De finale kaart, de magier, de uiteindelijke afloop . Waar de 0 de eerste kaart in het deck is, en de wereld de laatste is dit de kaart met nummer 1 er op, op de kaart zien we een lemniscaat, het aanduiden van de eeuwige cyclus. Na de wereld begint de kaart weer opnieuw namelijk als in een cyclus.
Deze kaart geeft gedachten aan, het verstand, en het positief denken. Deze kaart geeft een idee aan, een krachtig idee omdat dit de basis kan zijn van de nieuwe cyclus.
Het geeft aan dat er vorm gegeven kan worden aan een creatief plan of idee. Om hier vorm aan te geven zal toewijding nodig zijn, je zal het echt graag moeten willen en jezelf er voor moeten inzetten.. misschien kan ik het woord opofferen noemen, wat dus het tegengestelde is van je huidige mogelijke toekomst kaart, die staat namelijk voor ego en standvastigheid. Het geeft dus aan dat er een succesvolle uitgang kan zijn helemaal versterkt door de voorgaande kaart. Voortgang vraagt of eist wel dat er gestopt word met gedroom en getalm.

Goed dat is m.. beste lap tekst weer.. een aparte legging al zeg ik het zelf. Met het idee dat je dit moest lezen.. ook al weet ik dat helemaal niet zeker. En weet ik dat je niet erg open staat voor occulte zaken. Ik vond het heel leuk om hem voor je te doen
The truth was in here.
pi_68259518
Bedankt Bastard! Het was een heeel mooie legging en ik heb genoten met het lezen van je werk!
Er voor open staan of niet, er in geloven of niet, een nieuwe kijk op zaken is altijd een goed plan!

Nogmaals bedankt
pi_68260938
Verder kan ik me heel erg vinden in een paar van je conclusies hoor;

Negatief denken, ik ben er echt een wereldster in, een pessimist.

Verder deze is heel erg sterk
quote:

Wat zegt de omgeving, of wat is het milieu waarin de vraag speelt, munten 8 ondersteboven. Het is 'normaal' een kaart van vakmanschap, iemand die graag datgene doet waar hij mee bezig is. Maar het oprechte vakmanschap zien we hier verloren gaan. Je bent goed in wat je doet, maar je kunstje voer je niet zo graag meer op. Of je kunstje word niet meer gewaardeerd als eerder. De talenten zijn er nog steeds natuurlijk maar het plezier ontrekt zich, het plezier van het werk word minder wellicht..
Nu is het inderdaad zo dat engels les 2 kanten heeft voor mijn in Azie. Ik vind het mooi, ik wil mensen wat leren en het is een grote eer dat dit mogelijk gemaakt is voor mij, maar ik vind ook dat de cultuur van het land staande moet blijven en daar is nogal wat over te vertellen.

Vooral Amerikanen (zonder generalisatie ) verwachten hier nogal dat alles voor hun gedaan moet worden en daaronder valt dus ook dat de inwoners van dit land maar Engels moeten kunnen spreken.
Als mensen hier geen Engels spreken (lees: niet kunnen) worden ze door de emigranten van dit land (o.a. afkomstig uit USA, Engeland, Australie, etc etc) voor dom uitgemaakt. Het ging zelfs zo ver dat ik mensen hoor klagen hoe dom het volk wel niet is en dat vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Dit is namelijk afkomstig van personen die zelf te lui zijn om een andere taal te leren maar dit blijkbaar wel verwachten van andere mensen. Serieus: ik ben de perfecte emigrant wanneer je me naast vele andere zet. Elke dag taal studeren (ben op het moment vrij vloeiend in Thais ook schrijven en lezen dus) etc etc.

Als ik er op deze manier nog even verder over na denk vind ik de identiteit van een land vele malen belangrijker is dan het feit dat de mensen hier Engels moeten spreken. Ik vind dat bezoekers zich moeten aanpassen aan de inwoners van het land en niet zo zeer andersom. Het is echt een negatieve verandering aan het worden en Thailand verliest langzaam maar zeker identiteit. Wat Thailand heeft en had was prachtig, wat erbij gaat komen heeft weinig meer te maken met azie maar meer met de enorme stortvloed aan buitenlanders die geen Thais willen leren, die verwachten dat het universum om hun draait en die een imperium van Coca Cola en MC Donalds willen opbouwen. Ja dit zal vast overal gebeuren maar als je ziet wat Thailand is en was, is dit echt een doodzonde.

Ok mijn idee erover is dus redelijk gek wellicht; ja ik ben een Engels leraar, waarschijnlijk de zoveelste (ook al word je dat niet zomaar en veel mensen denken natuurlijk dat ze Engels kunnen spreken maar er komt heel wat meer bij kijken, geloof me het is echt HEEL LASTIG om een baan te krijgen in Chiang Mai en ik heb gewoon geluk gehad. Nu heb ik werkervaring en is het wat minder problematisch. ) maar soms geniet ik inderdaad niet van mijn werk...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig om deel uit te mogen maken van een school en lesgeven is echt wat ik eigenlijk mijn hele leven wil doen. Ik ben het alleen niet eens met de ongelooflijke verandering in Thailand dat voornamelijk toegespitst is op het westen.

Wat gaat er gebeuren ooit: Ik weet het niet, misschien word op een gegeven moment de hele Thaise taal wel afgeschaft en praat iedereen wel Engels ooit. Ik acht het niet onmogelijk. Verder zal er meer stadsbouw komen en minder dorpen. Thailand heeft al veel cultuur verloren en staat in het Westen tegenwoordig vooral bekend om Sekstoerisme en Drugstraffic. Wat mensen niet zien is natuurlijk de legendarische vriendelijkheid die alles doen om het de gasten maar zo aangenaam mogelijk te maken. Dat veel mensen dit respect gewoon niet verdienen moge een feit zijn.

Hopende je niet verveeld te hebben maar ik moest het heel even kwijt hoe je verhaal in mijn leven past.
  woensdag 22 april 2009 @ 09:15:01 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68261517
Bedankt voor je mooie verhaal Flammie, en wat lief van je dat je dat wilt delen! Los even van het massatoerisme en wat de impact dat heeft voor Thailand, zie ik inderdaad ook sterk wat je bedoelt, of de kaarten bedoelen. Vooral de munten 8 inderdaad wat je zegt, maar ook de gevoelskaarten er om heen.
Je kan denken, ik negeer alles en vind het prima om zo te leven op de manier waarop ik nu mag leven in Thailand. Terwijl je dat met (steeds) minder zin doet door de veranderingen om je heen. Daarom word er in de kaarten ook zo enorm gehamerd op 'je eigen gevoel' er bij, wat wil jij doen? Het is zo belangrijk om iets te doen waar je je goed bij voelt, en het mag ook, we zijn vrij om datgene uit te voeren wat we graag zouden willen doen.
Ik proefde uit je vraag dat het meer met externe factoren te maken zou hebben of je je baan zou houden, maar ik zie eigenlijk dat de factor jijzelf bent.
Ik vermoed dat er wel iets in verschiet ligt wat je graag zou willen doen, de magier geeft dat sterk aan, en eigenlijk word die weer gedragen door de wereld wat een heel mooie combinatie is vind ik. Succes ligt daar wel, maar actie moet ondernomen worden.. zoals bij alle dingen natuurlijk.
Nogmaals, ook jij bedankt voor dit zeer boeiend stukje achtergrond informatie!

Thailand lijkt mij ook een prachtig land om in te mogen vertoeven, helemaal als je daar tussen de bevolking kan leven en de gastvrijheid mag proeven.

ps, kaarten moeten even inwerken he
The truth was in here.
pi_68262057
Ja ik moet het allemaal even laten bezinken om maar een gouwe ouwe op te noemen
haha

en ja in worst-case-scenario , wat er ook gebeuren mag, zal Thailand altijd mijn vakantieland zijn
Ben er ondertussen wel gehecht aan geraakt eigenlijk

[ Bericht 49% gewijzigd door Flammie op 22-04-2009 09:49:01 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 09:59:02 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68262587
Kan ik me goed indenken, het lijkt me een prachtig land met prachtige mensen.. daar zou ik wel kunnen onthaasten!
The truth was in here.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:22:19 #96
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68265124
Ik ga er volgend jaar heen :p.
Heb gehoord dat pattaya wel mooi is... Nee grapje!
pi_68709790
Ik zou ook graag op de lijst komen voor een lezing. Als ik aan de beurt ben laat maar even weten wat voor informatie ik moet verstrekken
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:56:13 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68718468
Update van de lijst gedaan
The truth was in here.
pi_68738495
Dag dag! Na mijn (eerste) lezing, heb ik me opnieuw aangemeld voor het lijstje, maar ik sta dr nie op!
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:56:48 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68759779
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Dag dag! Na mijn (eerste) lezing, heb ik me opnieuw aangemeld voor het lijstje, maar ik sta dr nie op!
Weet je nog waar je stond? Ik dacht ergens bovenaan dan niet?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')