abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:39:48 #226
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_215716929
Wat leuk dat dit topic weer loopt! :D
(Un)masking for the greater good.
pi_215745820
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?
Leuke vraag, uiterlijk morgenochtend beantwoord ik m!
Dankjewel voor je geduld.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 2 december 2024 @ 19:14:13 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215750213
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2024 11:49 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Leuke vraag, uiterlijk morgenochtend beantwoord ik m!
Dankjewel voor je geduld.
Geen haast.
Resistance is futile.
pi_215826616
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?
Ik kwam er niet over uit met de Lenormand kaarten _O- Ik heb nu nieuwe Rider Waite kaarten én een nieuwe legging, de 3 azen legging.
De kaart rechts geeft antwoord op het eerste deel van de vraag (wat moet ik nu doen) en de andere 2 kaarten geven antwoord op het tweede deel van de vraag (in de toekomst gezond blijven).

Kaart 1
Aas van Zwaarden
Vrede, overwinning, evenwicht. Succes ligt binnen het bereik, je bent in staat om zaken op te helderen door je intuïtie en logica te gebruiken. Waarschuwt je stappen voorzichtig te plannen. Kom uit de tweestrijd en ervaar je persoonlijke kracht als één geheel. Intellectueel maar toch emotioneel reageren kan tegelijkertijd.

Kaart 2
Aas van Staven
Kaart duidt op een grote verandering in je levensstijl. Dit kan ook met je carrière te maken hebben. Waarschuwt of je drijfveren sterk genoeg zijn om een project tot een goed einde te leiden.
Het kasteel op de heuvel vertegenwoordigd de belofte van dingen die uitkomen.

Kaart 3
Aas van Pentakels
Het begin van een voorspoedige periode en geslaagde ondernemingen. Tevredenheid en persoonlijke prestaties.

Samenvatting
Kaart 3 vertelt dat nu een goede periode is om te werken aan een gezonde levensstijl. Dit zal je nu goed afgaan. Valkuilen in de toekomst zijn die drijfveren vast te houden. Als je het gevoel hebt dat je sterk moet zijn, heb je de neiging om je zelfzorg te laten varen. Jij denkt dat het niet beide kan, maar dat kan wel, met genoeg motivatie. Twijfel niet aan je eigen kunnen om een gezonde levensstijl vast te houden bij uitdagende situaties in het leven.
  woensdag 11 december 2024 @ 03:36:08 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215833027
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2024 15:40 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik kwam er niet over uit met de Lenormand kaarten _O- Ik heb nu nieuwe Rider Waite kaarten én een nieuwe legging, de 3 azen legging.
De kaart rechts geeft antwoord op het eerste deel van de vraag (wat moet ik nu doen) en de andere 2 kaarten geven antwoord op het tweede deel van de vraag (in de toekomst gezond blijven).

Kaart 1
Aas van Zwaarden
Vrede, overwinning, evenwicht. Succes ligt binnen het bereik, je bent in staat om zaken op te helderen door je intuïtie en logica te gebruiken. Waarschuwt je stappen voorzichtig te plannen. Kom uit de tweestrijd en ervaar je persoonlijke kracht als één geheel. Intellectueel maar toch emotioneel reageren kan tegelijkertijd.

Kaart 2
Aas van Staven
Kaart duidt op een grote verandering in je levensstijl. Dit kan ook met je carrière te maken hebben. Waarschuwt of je drijfveren sterk genoeg zijn om een project tot een goed einde te leiden.
Het kasteel op de heuvel vertegenwoordigd de belofte van dingen die uitkomen.

Kaart 3
Aas van Pentakels
Het begin van een voorspoedige periode en geslaagde ondernemingen. Tevredenheid en persoonlijke prestaties.

Samenvatting
Kaart 3 vertelt dat nu een goede periode is om te werken aan een gezonde levensstijl. Dit zal je nu goed afgaan. Valkuilen in de toekomst zijn die drijfveren vast te houden. Als je het gevoel hebt dat je sterk moet zijn, heb je de neiging om je zelfzorg te laten varen. Jij denkt dat het niet beide kan, maar dat kan wel, met genoeg motivatie. Twijfel niet aan je eigen kunnen om een gezonde levensstijl vast te houden bij uitdagende situaties in het leven.
Dankjewel! Erg blij met het kasteel op de heuvel en aas van pentakels :D . De tweestrijd is weten dat ik gezondere keuzes moet gaan maken qua eten, maar ik heb er geen zin in omdat ik het gevoel heb dat ik mezelf dan van alles moet ontzeggen. En ik laat me echt tegenhouden door de overtuiging dat ik een gezonde leefstijl niet vol kan houden.

Ik heb toevallig intern gesolliciteerd :s) .
Resistance is futile.
pi_215854078
Mochten mensen hier een vraag willen stellen, wil ik best proberen dat te beantwoorden met de kaarten :D
  vrijdag 3 januari 2025 @ 09:52:47 #232
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_216157860
Hallo allemaal! Ik ben MissVanity en legde hier vroeger kaarten. Ik wil het graag weer gaan oppakken. Ik gebruik Rider Waite kaarten. Als je een legging wil dan hoor ik het graag :)
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  Admin vrijdag 3 januari 2025 @ 12:15:23 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216159149
Zou ik heel erg graag willen. _O_
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 3 januari 2025 @ 12:25:43 #234
225562 crew  Speedfight
pi_216159260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben MissVanity en legde hier vroeger kaarten. Ik wil het graag weer gaan oppakken. Ik gebruik Rider Waite kaarten. Als je een legging wil dan hoor ik het graag :)
Als je tijd hebt, wil ik ook wel een legging, leuk O+
  Admin vrijdag 3 januari 2025 @ 12:58:49 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216159543
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 12:25 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Als je tijd hebt, wil ik ook wel een legging, leuk O+
N mag ik van jou dan een specifieke? Verleden heden toekomst.

Mijn moeder >ik > dochter
Moeder is vrij jong overleden, 47 was ze pas.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_216159602
Ik zou best wel een legging willen over de relatie met mijn vader.... :Y
  vrijdag 3 januari 2025 @ 13:17:13 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_216159712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef MissVanity het volgende:
Leuk! Ik heb geen gerichte vraag (of juist heel veel). Ben benieuwd wat er uit komt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator vrijdag 3 januari 2025 @ 13:29:01 #238
225562 crew  Speedfight
pi_216159826
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
N mag ik van jou dan een specifieke? Verleden heden toekomst.

Mijn moeder >ik > dochter
Moeder is vrij jong overleden, 47 was ze pas.
Pfoee, ik ga mijn best doen O+
  vrijdag 3 januari 2025 @ 14:50:02 #239
342898 MissVanity
pi_216160599
Ik ga nu mijn kaarten pakken en direct beginnen!
  vrijdag 3 januari 2025 @ 15:43:55 #240
342898 MissVanity
pi_216161218
De eerste legging is voor @yvonne.

1. Het centrum – Ridder van Zwaarden
Je bent moedig, sterk en handig maar kan ook neigen naar bandeloosheid en fanatisme. Je erkent geen grenzen. Echter ben je wat minder goed in langdurig je aandacht ergens bij houden. Je bereidheid alle problemen aan te pakken komt voort uit de angst je vertrouwen in je eigen kunnen te verliezen.

2. Het kruisende – Tien van Kelken
Een situatie heeft zich ongunstig ontwikkeld. Deze situatie heeft gevoelens van woede en bedrog opgewekt.

3. De basis- Vijf van Kelken
Deze kaart kan wijzen op het niet aanvaarden van een verlies of verkeerde beslissing. Ook kan deze kaart wijzen op de steun van mensen om je heen, nieuwe interesses of bezigheden na het verlies. Het verlies lijkt in eerste instantie groter dan het is.

4. Recente verleden – Drie van Zwaarden
Omdat je vecht tegen de aanvaarding blokkeer je je herstelproces. Je probeert uit alle macht er niet aan te denken en herinneringen te onderdrukken. Echter groeit de pijn hierdoor. Deze kaart spoort je aan actief aan de slag te gaan met je herstel.

5. Mogelijke uitkomst – Zegewagen
Je wilskrachtige benadering heeft gefaald en de situatie is uit de hand gelopen. Als je de situatie niet op een andere manier gaat benaderen zal deze zich op rampzalige wijze ontwikkelen.

6. Nabije toekomst – Zeven van Staven
Je zakt weg in angst en besluiteloosheid. Probeer je vastberadenheid terug te vinden. Dit zal je zelfvertrouwen weer herstellen en je beter in staat stellen om problemen het hoofd te bieden.

7. Zelf – Rad van Fortuin
Je bezit een groter begrip van het leven en hebt een groot aanpassingsvermogen. Deze kaart kan ook aanduiden dat je omstandigheden zullen veranderen.

8. Omgeving – Vier van Staven
Staven vier staat voor een huiselijke omgeving die overstroomt van optimisme, enthousiasme en feestelijkheid. De vreugde is zo sterk dat ze niet geblokkeerd kan worden.

9. Hoop en Angst – Koning van Pentakels
Je vreest mislukking en middelmatigheid. Je lijkt te zijn afgesneden van je band met de natuur. Als je dit niet herstelt zal je je zwakker en ontevreden voelen. Er is zelfs kans op psychische problemen.

10. Uitkomst – Schildknaap van Staven
De schildknaap staat voor de aanvang van iets. Je zult iets nieuws beginnen. Dit kan een project zijn maar ook een nieuwe liefdesrelatie.
  Admin vrijdag 3 januari 2025 @ 22:44:35 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216167217
Wat snel. Dankjewel. Ik ga het nog even goed op m'n gemak doornemen. Maar er staan zeer zeker een paar flinke schoppen onder m'n jeweetwel in en een paar zaken waar ik onderhand mee aan de slag moet. Dat hele ziekteproces moet eindelijk een plek krijgen en aanvaard worden.

Dankjewel!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')