abonnement Unibet Coolblue
pi_154371291
De bedoeling van dit topic is voor iedereen die zich daarvoor aanmeldt een lezing, een reading of wat je ook kan, gratis te doen. Het is voor iedereen die wat oefening kan gebruiken of om bekend te worden met de werking van een orakel zoals de I-ching of de Tarot bijvoorbeeld.

We houden hier de slowchat liever tot het minimum om het overzichtelijk te houden, mocht je graag een discussie willen voeren over de werking, wees dan zo aardig om een apart topic daarover te openen.
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:27:29 #2
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154373572
:@ Mag ik je vragen eens voor mij een kaartje te leggen? Hoor veel positiefs over je leggingen.
There is only one religion
pi_154410237
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef Dance99Vv het volgende:
:@ Mag ik je vragen eens voor mij een kaartje te leggen? Hoor veel positiefs over je leggingen.
Cool! Maar dat wordt wel volgende week..
  vrijdag 17 juli 2015 @ 13:47:35 #4
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154413467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Cool! Maar dat wordt wel volgende week..
Ja dat is prima , is geen haast bij.
There is only one religion
pi_154458843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef Dance99Vv het volgende:
:@ Mag ik je vragen eens voor mij een kaartje te leggen? Hoor veel positiefs over je leggingen.
Dank je wel. Ik hoop dat deze lezing ook ergens op slaat. :)
Hier is alvast de trekking:

0: de ridder van staven
1: arcana 9, rechtvaardigheid
2: staven 5, omgekeerd
3: bekers 4, omgekeerd
4: staven 6, omgekeerd
5: munten 9, omgekeerd
6: zwaarden 4
7: het aas van zwaarden
8: arcana 17, de ster, omgekeerd
9: munten 6
10: arcana 20, het oordeel
  zondag 19 juli 2015 @ 16:51:32 #6
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154465778
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik hoop dat deze lezing ook ergens op slaat. :)
Hier is alvast de trekking:

0: de ridder van staven
1: arcana 9, rechtvaardigheid
2: staven 5, omgekeerd
3: bekers 4, omgekeerd
4: staven 6, omgekeerd
5: munten 9, omgekeerd
6: zwaarden 4
7: het aas van zwaarden
8: arcana 17, de ster, omgekeerd
9: munten 6
10: arcana 20, het oordeel
Dank, ben benieuwd naar je uitleg/duiding.
Doe je best :{w
Lijkt me een interessante legging :P
There is only one religion
  zondag 19 juli 2015 @ 23:33:17 #7
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154475996
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik hoop dat deze lezing ook ergens op slaat. :)
Hier is alvast de trekking:

0: de ridder van staven
1: arcana 9, rechtvaardigheid
2: staven 5, omgekeerd
3: bekers 4, omgekeerd
4: staven 6, omgekeerd
5: munten 9, omgekeerd
6: zwaarden 4
7: het aas van zwaarden
8: arcana 17, de ster, omgekeerd
9: munten 6
10: arcana 20, het oordeel
Waarom ben je zo boos? Wat is er aan de hand? Je bent erg gepassioneerd, je wil de situatie naar je hand zetten maar waarom? Wat is de achtergrond, wat is er zo mis dat jij vindt dat je het moet veranderen? Je houdt jezelf nu nog in, je doet of niets je raakt, maar van binnen raast en dondert het. In je groep is een conflict gaande, je moet jezelf bewijzen voel je, maar je blijft op de achtergrond en zegrt niets, hoewel je innerlijke stem schreeuwt om gehoord te worden. Pas je op dat je de alcohol of de weed niet je innerlijke tem stopt? Je voelt je alsof je er maar bijhangt, alsof je niet belangrijk bent, alsof je niet gehoord wordt en daarom zeg je maar liever niets. Je presenteert jezelf als een belangrijk figuur in je groep maar eigenlijk heb je het idee dat niemand je ziet... wat een pijn!

Neem rust, neem afstand, neem de tijd om jezelf te herontdekken. Zoek uit waar de angel zit, ga in gesprek. Je hebt plannen genoeg maar je neemt niet de tijd om die uit te werken omdat je zo druk bent met het bestendigen vsn je positie. Op het moment dat jij die ruimte neemt zal de ander je die ook geven. Niet als je enkel jezelf overschreeuwt. Dan pas kan je afsluiten waardoor je nu wordt belemmerd en kan je doorgaan naar waar je op weg bent.
Prrrrr
  zondag 19 juli 2015 @ 23:33:57 #8
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154476008
.

[ Bericht 99% gewijzigd door mrspoeZ op 19-07-2015 23:34:21 ]
Prrrrr
pi_154485206
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dank, ben benieuwd naar je uitleg/duiding.
Doe je best :{w
Lijkt me een interessante legging :P
Zoals altijd moet je maar afwachten of het ergens over gaat, maar dit is wat ik ervan gebrouwen heb:

Deze lezing staat in het teken van enthousiasme. Je wilt het leven ten volle leven. Waarschijnlijk vind je ook dat je dat verdiend hebt. Het strookt met je rechtvaardigheidsgevoel. Je zou er eindelijk moeten mogen zijn.
Door de omstandigheden voel je je alsof alles wat je doet zich tegen je keert.
Dat zou kunnen komen omdat je onbewust verlangens koestert waarvan je het idee hebt dat ze niet in vervulling kunnen gaan.
Daarom hecht je je waaarschijnlijk met een hevige, verliefde passie ipv de ander werkelijk lief te hebben. Is er sprake van een ongelukkige verliefdheid?
Je lijkt ook niet helemaal te weten hoe je het moet aanpakken, toch kun je, als je deze struikelblokken goed in de gaten heb, heel goed de omstandigheden naar je hand zetten en de juiste dingen doen.
Als je doorhebt dat je ideeën over je omstandigheden je gevoel erover bepalen en dat een zeker onvervuld verlangen vooral iets is dat zich in jezelf afspeelt, dan zul je de ander (en jezelf) wat minder hard vallen en als je wat minder gehecht bent en je het gevoel hebt dat je beter weet wat je doet, dan zul je snel je veerkracht weer terugvinden en je oorspronkelijke plezier in het leven. Door juist te oordelen en doortastend op te treden kun je je onvervulde wensen ofwel in vervulling laten gaan, ofwel (en dat is waarschijnlijker) de diepere oorzaak daarvan begrijpen en de onnodigheid daarvan inzien.
Je moet nu niet jezelf in de maling nemen en onrealistische verwachtingen hebben of een bepaalde situatie idealiseren en daarmee vinden dat je de gunsten van een ander 'gekocht' hebt.
Het gaat erom belangeloos te geven en niet meer te strijden tegen de omstandigheden. Zodra je jezelf weer meester bent, zul je je herboren voelen.
  maandag 20 juli 2015 @ 13:44:27 #10
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_154485992
Mag ik stiekem nog een keertje? :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 20 juli 2015 @ 19:32:49 #11
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154495369
Dat zijn twee totaal verschillende uitleggingen/duidingen van dezelfde legging.
Maar bedankt.
There is only one religion
pi_154497709
quote:
11s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef Dance99Vv het volgende:
Dat zijn twee totaal verschillende uitleggingen/duidingen van dezelfde legging.
Maar bedankt.
Elkaars leggingen interpreteren zou idealiter ook in overleg moeten gebeuren. Dat kan best heel leuk en interessant zijn, maar in dit geval is het min of meer verwarrend.
pi_154529434
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik stiekem nog een keertje? :@
Ik heb geen idee of het ergens op slaat... Maar hier is ie dan:

0: zwaarden 8
1: bekers 6
2: bekers 4
3: de koning van staven, omgekeerd
4: staven 8, omgekeerd
5: arcana 20, de wereld, omgekeerd
6: staven 4
7: bekers 10, omgekeerd
8: staven 6, omgekeerd
9: bekers 9
10: de ridder van zwaarden

Wat wil je blijven doen? En welke gewoontes wil je afleren? Daar lijkt je vraag over te gaan. Je lijkt een open karakter te hebben. Je lijkt erg open te staan voor genegenheid en je voelt je verbonden met de mensen om je heen. Dat kan op familiebanden slaan maar natuurlijk ook op een prettige relatie.
Je zou in de gelegenheid moeten komen om op de juiste wijze om te gaan met eigen en andermans gevoelens. Er is sprake van een zekere harmonie.
Om dit doel te bereiken moet je je wel bewust worden van het feit dat je integer moet blijven omgaan met andermans gevoelens. De scheidslijn tussen elkaar helpen en manipuleren is soms erg dun.
Je bent wellicht door een crisis heengegaan, of je hebt fanatiek gevochten om iets en bent uiteindelijk toch van een koude kermis thuisgekomen.
Je eigenwaarde zou je niet aan geld en goederen moeten willen ontlenen. Jij geeft je spullen meer of minder waarde door ze te 'waarderen'. Niet andersom.
Het gevolg van al deze ontwikkelingen kan zijn dat je leert om alles wat je doet met een maximale motivatie te doen.
Als je minder begeert, ben je minder afhankelijk en heb je meer tijd en energie en oog voor anderen, wellicht.
Een enerverende situatie heeft ervoor gezorgd dat je de balans bent gaan opmaken van je daden en je bent misschien tot de conclusie gekomen dat die dingen doen waar je hart werkelijk naar uitgaat, toch echt het belangrijkste is. Dat is immers wat je het meest gelukkig maakt.
Soms heb je last van tegenstrijdige gevoelens. Door die verdeeldheid kom je weleens over alsof je niet weet wat je wilt. De ander wijzen op zijn onvolkomenheden als verweer hoeft niet verkeerd te zijn, maar veel wijzer wordt je daar zelf niet van.
Je zou denken dat je te maken hebt met een ongelukkige verliefdheid of een relatiebreuk. Het zou goed zijn om dwangmatige of gevoelens van geobsedeerdheid, in mindere of meerdere mate, los te laten. Tevens is het mss. goed om je af te vragen of je gevoelens deze situatie in de hand hebben gewerkt, of dat deze het gevolg zijn van de situatie.
Het is in ieder geval goed om je gevoelens op een rijtje te zetten. Toekomstvisie en plannen om met een schone lei te beginnen, kunnen je beslist helpen om je wat minder in je omstandigheden vast te voelen zitten.
Zodra je hebt uitgemaakt wat belangrijk voor je is en wat je werkelijk wilt, is het zaak om die dingen in de praktijk te brengen en daarin ook door te zetten. Tegenslagen betekenen alleen maar meer ervaring.
  zondag 26 juli 2015 @ 00:52:01 #14
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154637814
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Elkaars leggingen interpreteren zou idealiter ook in overleg moeten gebeuren. Dat kan best heel leuk en interessant zijn, maar in dit geval is het min of meer verwarrend.
Ik zal het niet meer doen. Soms zie ik een setje langskomen dat voor mij echt duidelijk een richting op wijst en dat wil ik dan graag typen, maar als je dat vervelend vind dan mijn excuus.
Prrrrr
pi_154641880
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:52 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik zal het niet meer doen. Soms zie ik een setje langskomen dat voor mij echt duidelijk een richting op wijst en dat wil ik dan graag typen, maar als je dat vervelend vind dan mijn excuus.
Dank je! Maar begrijp me niet verkeerd. Ik sta open voor experimenten en ik vind het ook tof dat er (eindelijk) meer mensen in beeld komen die ook kaartlezen, pendelen, enz. Daarvoor is dit topic ook bedoeld, dus als je je geroepen voelt... Heel erg graag!
Alleen in dit geval was het verwarrend voor de vrager die onverwacht met twee heel verschillende interpretaties zit, das al :P
pi_154704487
Ik wil wel voor mensen pendelen maar ik denk dat die vragen misschien liever via de PM gesteld worden.

Nog iets gehad aan dat abonnement of heb je er niet zoveel van gemerkt, EO? :Y)
pi_154705156
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:19 schreef brojo het volgende:
Ik wil wel voor mensen pendelen maar ik denk dat die vragen misschien liever via de PM gesteld worden.

Nog iets gehad aan dat abonnement of heb je er niet zoveel van gemerkt, EO? :Y)
ik kon veel sneller Fokken omdat de reclamebanners weg waren. Verder had ik mijn notes kunnen inzien, maar dat wil liever niet weten. (Ik vermoed dat ik er een paar bij heb :@, omdat ik openlijk kritiek uitte op BNW.. en omdat ik de koning der trollen verbaal neersabelde, wat prompt geëdit werd, wat natuurlijk erg gemeen van me was. Ik vond dat machtsmisbruik, maar goed. Dat doet er verder niet toe.)
Ik vond het vooral erg aardig en heel spontaan en onverwacht, omdat mijn lezingen hier volslagen belangeloos gedaan worden.
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:44:16 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_154856273
OK, geef mij jullie beider interpretatie van elkaars leggingen als jullie dat leuk vinden. Geen wedstrijdje overigens, ik hoef niet te delen in wiens interpretatie ik me het meest kan vinden (dat kan ook via PM).

Ik zie overigens wel sterke overeenkomsten tussen jullie interpretaties, de een legt het uit als boos zijn, de ander als 'het gevoel hebben van onrecht aangedaan worden'. Verder kiest MsPoez duidelijk de kant van een sociale groep terwijl E_O voor individuele relaties kiest maar min of meer dezelfde strekking. In beide gevallen komt het er eigenlijk op neer dat de vrager toe kan geven aan de stroom in plaats van er tegenin te zwemmen.
Resistance is futile.
pi_154868139
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:44 schreef Seven. het volgende:
OK, geef mij jullie beider interpretatie van elkaars leggingen als jullie dat leuk vinden. Geen wedstrijdje overigens, ik hoef niet te delen in wiens interpretatie ik me het meest kan vinden (dat kan ook via PM).

Ik zie overigens wel sterke overeenkomsten tussen jullie interpretaties, de een legt het uit als boos zijn, de ander als 'het gevoel hebben van onrecht aangedaan worden'. Verder kiest MsPoez duidelijk de kant van een sociale groep terwijl E_O voor individuele relaties kiest maar min of meer dezelfde strekking. In beide gevallen komt het er eigenlijk op neer dat de vrager toe kan geven aan de stroom in plaats van er tegenin te zwemmen.
Dat is leuk! Als MsPoez mijn kaarten interpreteert, kan ik haar trekking uitleggen, ofzo. Moet alleen wel later deze week want ik ben nog op vakantie
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:24:33 #20
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_155120660
@Enneacanthus_Obesus je hebt ruim een half jaar geleden een trekking voor me gedaan, is het mogelijk dat je er nog 1 voor me doet? Veel veranderd in mijn leven, en ik vond de vorige erg intrigerend :)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_155158703
Ik zoek ook iemand die een kaartje kan leggen voor mij. Ik leg normaal wel kaarten voor anderen (ik moet de betekenis opzoeken van de kaart, maar het klopt wel heel vaak).

Verder heb ik nog veel vragen die ik niet kan plaatsen in Tru (er is wat verloren gegaan in de laatste jaren blijkbaar) die gaan over goed/slecht en goede/slechte heksen :)
PM/DM mag altijd :)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:51:36 #22
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155219442
Nope. Onaardig.

[ Bericht 72% gewijzigd door mrspoeZ op 16-08-2015 11:25:06 ]
Prrrrr
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:54:07 #23
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155219524
Ook onaardig.

[ Bericht 92% gewijzigd door mrspoeZ op 16-08-2015 11:25:23 ]
Prrrrr
pi_155220082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Je helaas mag alleen EO hier kaarten leggen.
Doe eens niet zo raar... Dat heb ik nooit gezegd.
pi_155220290
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:44 schreef Seven. het volgende:
OK, geef mij jullie beider interpretatie van elkaars leggingen als jullie dat leuk vinden. Geen wedstrijdje overigens, ik hoef niet te delen in wiens interpretatie ik me het meest kan vinden (dat kan ook via PM).

Ik zie overigens wel sterke overeenkomsten tussen jullie interpretaties, de een legt het uit als boos zijn, de ander als 'het gevoel hebben van onrecht aangedaan worden'. Verder kiest MsPoez duidelijk de kant van een sociale groep terwijl E_O voor individuele relaties kiest maar min of meer dezelfde strekking. In beide gevallen komt het er eigenlijk op neer dat de vrager toe kan geven aan de stroom in plaats van er tegenin te zwemmen.
Hier is alvast de trekking:

0: de koning van staven, omgekeerd
1: munten 2, omgekeerd
2: arcana 12, de ghangene, omgekeerd
3: staven 8
4: arcana 11, gerechtigheid, omgekeerd
5: zwaarden 5, omgekeerd
6: munten 4, omgekeerd
7: bekers 8
8: arcana 9, de kluizenaar, omgekeerd
9: munten 6
10: de koningin van zwaarden
pi_155220348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:24 schreef Inbox4me het volgende:
@Enneacanthus_Obesus je hebt ruim een half jaar geleden een trekking voor me gedaan, is het mogelijk dat je er nog 1 voor me doet? Veel veranderd in mijn leven, en ik vond de vorige erg intrigerend :)
Jij bent de eerstvolgende :P
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik zoek ook iemand die een kaartje kan leggen voor mij. Ik leg normaal wel kaarten voor anderen (ik moet de betekenis opzoeken van de kaart, maar het klopt wel heel vaak).

Verder heb ik nog veel vragen die ik niet kan plaatsen in Tru (er is wat verloren gegaan in de laatste jaren blijkbaar) die gaan over goed/slecht en goede/slechte heksen :)
PM/DM mag altijd :)
en daarna ben jij aan de beurt.
Van hekserij weet ik weinig, trouwens, dus daarmee zal ik je niet verder kunnen helpen.
pi_155220368
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij bent de eerstvolgende :P

[..]

en daarna ben jij aan de beurt.
Van hekserij weet ik weinig, trouwens, dus daarmee zal ik je niet verder kunnen helpen.
NP, ben allang blij :)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155220680
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:23 schreef Burner82 het volgende:

[..]

NP, ben allang blij :)
User Erodome weer er wel wat vanaf. Misschien kun je haar eens aanschieten?
pi_155221683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

User Erodome weer er wel wat vanaf. Misschien kun je haar eens aanschieten?
Ik denk dat ik haar niet letterlijk moet aanschieten?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155222252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik haar niet letterlijk moet aanschieten?
Nee, dat is niet echt haar seksuele voorkeur.. :T
pi_155222319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, dat is niet echt haar seksuele voorkeur..:T
Er is dus een seksuele voorkeur die kogels in het lijf geil vind... ik kijk nergens meer van op:+
Maar, zij dus blijkbaar niet..

Hoe weet jij haar seksuele voorkeur?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155225419
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Er is dus een seksuele voorkeur die kogels in het lijf geil vind... ik kijk nergens meer van op:+
Maar, zij dus blijkbaar niet..

Hoe weet jij haar seksuele voorkeur?
Ach ik channelde maar wat :D
pi_155225487
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:44 schreef Seven. het volgende:
OK, geef mij jullie beider interpretatie van elkaars leggingen als jullie dat leuk vinden. Geen wedstrijdje overigens, ik hoef niet te delen in wiens interpretatie ik me het meest kan vinden (dat kan ook via PM).

Ik zie overigens wel sterke overeenkomsten tussen jullie interpretaties, de een legt het uit als boos zijn, de ander als 'het gevoel hebben van onrecht aangedaan worden'. Verder kiest MsPoez duidelijk de kant van een sociale groep terwijl E_O voor individuele relaties kiest maar min of meer dezelfde strekking. In beide gevallen komt het er eigenlijk op neer dat de vrager toe kan geven aan de stroom in plaats van er tegenin te zwemmen.
Hier is de duiding. Ik hoop dat je je er een beetje in kunt vinden:

Het thema van deze lezing is manipulatie en machtsmisbruik. Je laat je dan ook teveel bepalen door omstandigheden en daarom laat je kansen en talenten ongebruikt liggen. Je kunt daardoor last krijgen van hevige spanningen.
Je uitganspunt is een zekere toetsing van je idealen. Je leert beter weten wat je wilt en je stemt je motieven daar op af. Je hebt te maken gehad met onrechtvaardigheid. Daarmee leren omgaan betekent dat je je een stukje levenskunst kunt eigen maken. Je moet ook geen dingen meer doen die zich tegen je keren. Het is beter om te beseffen dat je jezelf niet langer de schuld moet geven van je situatie. Dan hebben sommigen je precies waar ze je hebben willen.
Het lijkt wel alsof de ander (of anderen) je niet veel gunnen. Ook daar zou je eigenlijk niet langer in mee moeten gaan.
Daar plaag je jezelf alleen maar mee.Als je meer oog had voor wat je zelf waard bent, zou je meer durven en meer openstaan voor anderen.
Er is iets van je afgepakt dat jouw toebehoorde, voor je gevoel. Daar is een machtsstrijd over ontstaan, of iemand gebruikt zijn macht om je een beetje klein te houden.
Het loslaten van irrationele verwachtingen en gevoelens zou kunnen leiden tot een zekere doorbraak; Het zou je kunnen opluchten en nieuwe moed kunnen geven. Je wilt mss. niet alleen zijn. Dat strookt ook niet met je rechtvaardigheidsgevoel. Onafhankelijk zijn kun je natuurlijk ook leren. Dan ben je tevens minder kwetsbaar. Je bent kennelijk iemand die graag deelt wat ze heeft. Dat is een mooie eigenschap, maar als je erin doorschiet gaat het ten koste van jezelf. Het lijkt wel of daar ook een stuk boetedoening in zit.
Eigenlijk wil je ook niet delen wat voor jouw gevoel van jou is. Daar zou je sterker in moeten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 14-08-2015 22:58:06 ]
pi_155225551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ach ik channelde maar wat :D
Ik ben homo.....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155225677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik ben homo.....
Ehm... Ok?
pi_155225824
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ehm... Ok?
Channelen over dat het een haar is en zo :P dat ik zou happen.. :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155226264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Channelen over dat het een haar is en zo :P dat ik zou happen.. :P
Ging toch niet over jou :T
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:10:27 #38
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155226606
Jeetje wat ben je boos! Wat een gedoe is er gaande. Wat is je doel? Er is duidelijk iets waar je op uit bent en waarvan je het idee hebt dat het je niet gegund wordt.
Prrrrr
pi_155226919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeetje wat ben je boos! Wat een gedoe is er gaande. Wat is je doel? Er is duidelijk iets waar je op uit bent en waarvan je het idee hebt dat het je niet gegund wordt.
En over wie heb je het? :P Vast over mij nu, aangezien ik reageer :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155228139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeetje wat ben je boos! Wat een gedoe is er gaande. Wat is je doel? Er is duidelijk iets waar je op uit bent en waarvan je het idee hebt dat het je niet gegund wordt.
Ik ben gewoon aan het flauwekullen met Burner? Wat is je probleem?
pi_155228191
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben gewoon aan het flauwekullen met Burner? Wat is je probleem?
Fijn dat je ook de andere reacties leest _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155228555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeetje wat ben je boos! Wat een gedoe is er gaande. Wat is je doel? Er is duidelijk iets waar je op uit bent en waarvan je het idee hebt dat het je niet gegund wordt.
Oh wacht, dit is je interpretatie van de tarotkaarten, natuurlijk. Dat was even niet duidelijk..
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:08:00 #43
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155228678
Klopt Seven: jouw kaarten, zoals EO ze heeft getrokken geven voor mij met name boosheid weer. Mis je ruimte om je ding te doen, mis je erkenning van je plannen, voel je je tegengehouden? Klopt je omgeving nog met wat jij goed voor jezelf vindt? Er spreekt zoveel onderdrukte drift uit, zoveel kwaadheid. Jij wil iets met je leven maar dat lukt niet doordat je jezelf een nieuwe keuze ontzegt.
Prrrrr
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:59:04 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_155233765
Willen jullie mijn commentaar openbaar?
Resistance is futile.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:11:11 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_155233930
Zonder in te gaan op jullie trekkingen momenteel, dit speelt in mijn leven:

Ik woon samen met mijn partner in Engeland. Er is veel liefde in de relatie, maar ik heb veel ruimte nodig. Als gevolg ga ik nu verhuizen maar we zijn niet uit elkaar. Ik werk 60 uur per week, van geen leidinggeven naar 3 teams met 15 man in totaal. Stressvol maar zeer uitdagend, ik geniet daar echt van. Ik kom vaak thuis in een negatieve sfeer omdat het merendeel van het huishouden op hem neerkomt.

Een paar maanden geleden interpreteerde EO een verliefdheid, die was toendertijd inderdaad in volle gang. Zowel mijn partner als the object of my affection (collega aan wie ik leiding geef) hebben daar geen enkele weet van. Verliefdheid is momenteel zo goed als over, ik denk nog wel eens aan hem maar het beheerst mijn gedachten niet meer.

Ik wil mijn eigen vriendenkring opbouwen en lekker mijn eigen huishouden doen. Ik heb moeite met vertrouwen op anderen, het liefst zorg ik voor mezelf en mezelf alleen. Ik moet heel eerlijk zijn, de regeling die ik met mijn partner getroffen heb is ideaal :@ . Ik heb geen zin om weer te daten en noem maar op. Ik wil hem ook niet kwijt, hij is zo'n schatje. Maar ik wil niet meer met anderen onder een dak wonen, dus heel veel geluk dat hij gek genoeg is om er in mee te gaan.
Resistance is futile.
pi_155234492
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:11 schreef Seven. het volgende:
Zonder in te gaan op jullie trekkingen momenteel, dit speelt in mijn leven:

Ik woon samen met mijn partner in Engeland. Er is veel liefde in de relatie, maar ik heb veel ruimte nodig. Als gevolg ga ik nu verhuizen maar we zijn niet uit elkaar. Ik werk 60 uur per week, van geen leidinggeven naar 3 teams met 15 man in totaal. Stressvol maar zeer uitdagend, ik geniet daar echt van. Ik kom vaak thuis in een negatieve sfeer omdat het merendeel van het huishouden op hem neerkomt.

Een paar maanden geleden interpreteerde EO een verliefdheid, die was toendertijd inderdaad in volle gang. Zowel mijn partner als the object of my affection (collega aan wie ik leiding geef) hebben daar geen enkele weet van. Verliefdheid is momenteel zo goed als over, ik denk nog wel eens aan hem maar het beheerst mijn gedachten niet meer.

Ik wil mijn eigen vriendenkring opbouwen en lekker mijn eigen huishouden doen. Ik heb moeite met vertrouwen op anderen, het liefst zorg ik voor mezelf en mezelf alleen. Ik moet heel eerlijk zijn, de regeling die ik met mijn partner getroffen heb is ideaal :@ . Ik heb geen zin om weer te daten en noem maar op. Ik wil hem ook niet kwijt, hij is zo'n schatje. Maar ik wil niet meer met anderen onder een dak wonen, dus heel veel geluk dat hij gek genoeg is om er in mee te gaan.
Jemig, daar heb je idd geluk bij. Veel relaties zijn daar niet tegen bestand of ze gaan uit als een nachtkaars
pi_155235048
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:24 schreef Inbox4me het volgende:
@Enneacanthus_Obesus je hebt ruim een half jaar geleden een trekking voor me gedaan, is het mogelijk dat je er nog 1 voor me doet? Veel veranderd in mijn leven, en ik vond de vorige erg intrigerend :)
Hier is alvast de trekking:

0: bekers 6, omgekeerd
1: staven 10
2: arcana 20
3: de schildknaap van munten, omgekeerd
4: de koningin van bekers
5: munten 4
6: bekers 9, omgekeerd
7: het aas van staven
8: staven 7
9: arcana 10, omgekeerd
10: staven 4
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:12:00 #48
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_155236192
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: bekers 6, omgekeerd
1: staven 10
2: arcana 20
3: de schildknaap van munten, omgekeerd
4: de koningin van bekers
5: munten 4
6: bekers 9, omgekeerd
7: het aas van staven
8: staven 7
9: arcana 10, omgekeerd
10: staven 4
Top, ik ben benieuwd :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Inbox4me op 15-08-2015 13:12:28 (Typo) ]
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_155258989
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:12 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Top, ik ben benieuwd :)
Hier is ie dan, het is weinig concreet, maar mss herken je er wat in:

Je hebt eigenlijk wel behoefte aan warmte en intimiteit. Je hebt ook goede hoop dat die wens in vervulling gaat. Sterker nog: er zou weleens een nieuwe wereld voor je open kunnen gaan. (Of: je begint aan een heel nieuw hoofdstuk als in een relatie of loopbaan, of: gezinsuitbreiding?) Geluk moet je alleen niet buiten jezelf zoeken. Zelf je empathische vermogen ontwikkelen is beter dan het van een ander te laten afhangen. (Een alternatieve uitleg is dat je iemand zou kunnen tegenkomen die zeer warm en empathisch is.)
Je hebt in ieder geval veel te bieden en dat besef je. Wel heb je nog last van tegenstrijdige gevoelens omdat dit allemaal nieuw is voor je.
Het lijkt erop dat je wel jezelf flink kunt uitleven in je werk en daar ook een gevoel van eigenwaarde aan ontleent.
Wat je moet leren is het verschil tussen begeerte en liefde en tevens hoe die twee te verenigen.
Op de buitenwereld kom je enthousiast en ondernemend over. Dat je teveel het geluk buiten jezelf zoekt, zal velen ontgaan. Je hebt mooie idealen, als je ze in praktijk brengt zul je zeker de warmte en intimiteit vinden die je zoekt.
Je weet precies wat je doet, het gaat er nu om dat je kansen niet laat lopen. Je zet je volledig in, maar je twijfelt nog wel een beetje aan jezelf. Dat kan je parten spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 16-08-2015 11:15:10 ]
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:54:42 #50
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155259281
Een legging voor iemand die liever niet zijn naam genoemd wil hebben. Het gaat om iemand die vastzit in een situatie tussen twee vrouwen.



Een foto van de kaarten. Ik ga altijd erg uit van de plaatjes op de kaarten om een legging te duiden dus ik zal uittypen wat er in me opkwam. Ik vermoed trouwens dat je zelf ook al een idee hebt welke relatie jou het meest gaat brengen, gewoon uitgaand van wat je op de kaarten ziet.

Jouw eigen kaart is Bekers 5. Je ziet iemand met hangend hoofd staan tussen een aantal bekers. Een paar zijn er omgevallen, de persoon lijkt daar erg verdrietig om te zijn en doet geen moeite de overgebleven staande bekers rechtop te houden. Bekers staat voor gevoel. Ik interpreteer de kaart bij deze vraag alsof vraagsteller redelijk wanhopig op zoek is naar liefde en geluk maar het idee heeft dat dat voor hem niet is weggelegd. Alles gaat fout, niets loopt vanzelf; hij vraagt zich af wat er mis is met hem dat het niet gewoon lukt. Vraagsteller ziet eigenlijk geen uitweg meer.

Jouw gevoel bij vrouw 1 is Zwaarden 1. Zwaardkaarten gaan vrijwel altijd over je denken. Er moet iets besloten worden, een knoop doorgehakt. Dat kan zijn over hoe je verder wilt of de beslissing zijn om bepaalde grenzen te stellen, of om een andere houding aan te nemen. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk!

Jouw fysieke verlangens bij vrouw 1 lijken wat afgezwakt: munten aas. MAlles wordt je op een presenteerblaadje aangeboden, het is er allemaal zonder dat je er voor hoeft te knokken. Alles is zoals het moet zijn en dat lijkt saai. Het zou kunnen wijzen op een volgende stap in je relatie. Munten gaan over het materiële, het wereldse en omdat de kaart ligt op de sex-positie; denken jullie over een kindje?

Een obstakel voor jou in de relatie met vrouw 1 krijgt Staven 4. Gekke kaart voor deze plek, omdat hij eigenlijk staat voor feest, samenkomen, genieten van de opbrengst van het werk. Als obstakel zou je deze kaart kunnen lezen als sleur, het kan niet altijd feest zijn en dat mis je.

Jouw voordeel uit deze relatie is Bekers 10; vervulling, geluk. Je ziet het aan de kaart ook natuurlijk, een setje met de armen om elkaar heen, twee kindjes, een regenboog. Veilig, liefdevol, fijn.

Het resultaat van de relatie met vrouw 1 krijgt de Hogepriesteres toebedeeld. Bijzonder! Op de kaart kun je heel veel zien; de pilaren naast haar staan voor kracht en gronding, de rol met papier op haar schoot zijn haar plannen, de maan aan haar voeten staat voor het intuïtieve. Daarnaast zie je op het gordijn allemaal granaatappels en zonnebloemen. Die staan symbool voor eenheid in verscheidenheid. Alle pitjes samen maken een appel, of een bloem. Nouja, de uitleg van die kaart lijkt me dan duidelijk.

Dan de andere kant van de legging.
Jouw gevoel voor vrouw 2 krijgt Munten 5. Je ziet op de kaart een man en een vrouw in lompen, in de sneeuw, de man zelfs op krukken, terwijl achter hun de ramen van de kerk verlicht zijn. De kaart symboliseert eenzaamheid, het gevoel er niet bij te horen. Letterlijk op zoek naar warmte!
(Je kunt deze kaart ook positief uitleggen. Dan lees je erin dat de twee mensen op elkaar kunnen rekenen, dat ze samen optrekken. Je kunt het ook zo zien dat ze samen de veiligheid van de kerk achter zich laten met het idee dat ze het samen wel redden. Ik vind die uitleg niet kloppen met de andere kaarten.)

De sexuele kant van de relatie met vrouw 2 krijgt Staven 7. Staven staat voor sexuele energie (fallus-symbool, sja). Je ziet de persoon op het plaatje in zijn eentje staan, de stok geheven tegen wat er voor hem staat. Je kan niet zien of er iets is om tegen te vechten, maar de persoon denkt van wel. Ik tegen de wereld! Het zou kunnen betekenen dat de seks met vrouw 2 dusdanig geweldig is dat zij is wat je altijd al zocht.

Het obstakel wat je moet overwinnen in de relatie met vrouw 2 krijgt de Dood als kaart. Dat is niet per definitie een slechte kaart hoor; om te reïncarneren moet je immers ook eerst sterven. Wil je met haar verder dan zal je leven zoals het nu is op de schop moeten. Het kan ook betekenen dat jullie iets duisters, iets verdrietigs delen, iets waardoor je niet van haar kan loskomen. Dat zal dan eerst overwonnen moeten worden wil dit een kans hebben.

Voordeel van een relatie met vrouw 2 is dat ze er altijd is. De koningin van zwaarden, een zéér aanwezige vrouw, ze houdt in alles rekening met 'jullie', je kan op haar rekenen, ze zal altijd naast je staan en zal alles doen om jullie relatie te bestendigen. Heel veilig, heel zeker.

Het resultaat, als je met vrouw 2 verder gaat, is iets minder positief. Op zwaaarden 8 zie je een vrouw op het plaatje die gebonden is en opgesloten is in een kring van zwaarden. Zwaarden zijn zoals gezegd je denken, het zou kunnen dat de verwachtingen van de ander jou in een positie houdt die je niet prettig voelt, je voelt je gebonden, ingeperkt. De windsels zitten erg los om de vrouw heen, ze zou ze zo van zich af kunnen schudden maar dat doet ze niet.

Ik heb nog een extra kaart gepakt omdat ik een afsluiting wilde typen; een 'advies' zogezegd.
Toen ik die zin getypt had en naar mijn tafel liep om de extra kaart te trekken, viel de Toren uit mijn deck. Dat is de ohjeewatgebeurternoutochallemaal-kaart van de Tarot. De Toren geeft aan dat je ergens zeker van was maar dat de muren van dat bouwwerk plotseling gaan wankelen. Vuur, bliksem, verwarring. Dat lijkt vreselijk, angstig, gevaarlijk maar na de eerste schok blijkt vaak dat je allerlei oude ballast kwijt bent.
Niet echt een advies dus, meer een aansporing. Er moet iets gebeuren, jij zult moeten beslissen, anders wordt de beslissing voor je genomen.
Prrrrr
pi_155259750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik zoek ook iemand die een kaartje kan leggen voor mij. Ik leg normaal wel kaarten voor anderen (ik moet de betekenis opzoeken van de kaart, maar het klopt wel heel vaak).

Verder heb ik nog veel vragen die ik niet kan plaatsen in Tru (er is wat verloren gegaan in de laatste jaren blijkbaar) die gaan over goed/slecht en goede/slechte heksen :)
PM/DM mag altijd :)
Hier is alvast de trekking:

0: bekers 8
1: de koningin van zwaarden, omgekeerd
2: munten 9
3: arcana 2, de hogepriesteres
4: aracana 1, de magier
5: de ridder van staven
6: munten 2
7: arcana 14, matigheid
8: staven 9
9: bekers 5, omgekeerd
10: arcana 12, de gehangene
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:24:48 #52
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155259815
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik zoek ook iemand die een kaartje kan leggen voor mij. Ik leg normaal wel kaarten voor anderen (ik moet de betekenis opzoeken van de kaart, maar het klopt wel heel vaak).

Verder heb ik nog veel vragen die ik niet kan plaatsen in Tru (er is wat verloren gegaan in de laatste jaren blijkbaar) die gaan over goed/slecht en goede/slechte heksen :)
PM/DM mag altijd :)
Begin een topic!
Prrrrr
pi_155259850
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Een legging voor iemand die liever niet zijn naam genoemd wil hebben. Het gaat om iemand die vastzit in een situatie tussen twee vrouwen.

[ afbeelding ]

Een foto van de kaarten. Ik ga altijd erg uit van de plaatjes op de kaarten om een legging te duiden dus ik zal uittypen wat er in me opkwam. Ik vermoed trouwens dat je zelf ook al een idee hebt welke relatie jou het meest gaat brengen, gewoon uitgaand van wat je op de kaarten ziet.

Jouw eigen kaart is Bekers 5. Je ziet iemand met hangend hoofd staan tussen een aantal bekers. Een paar zijn er omgevallen, de persoon lijkt daar erg verdrietig om te zijn en doet geen moeite de overgebleven staande bekers rechtop te houden. Bekers staat voor gevoel. Ik interpreteer de kaart bij deze vraag alsof vraagsteller redelijk wanhopig op zoek is naar liefde en geluk maar het idee heeft dat dat voor hem niet is weggelegd. Alles gaat fout, niets loopt vanzelf; hij vraagt zich af wat er mis is met hem dat het niet gewoon lukt. Vraagsteller ziet eigenlijk geen uitweg meer.

Jouw gevoel bij vrouw 1 is Zwaarden 1. Zwaardkaarten gaan vrijwel altijd over je denken. Er moet iets besloten worden, een knoop doorgehakt. Dat kan zijn over hoe je verder wilt of de beslissing zijn om bepaalde grenzen te stellen, of om een andere houding aan te nemen. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk!

Jouw fysieke verlangens bij vrouw 1 lijken wat afgezwakt: munten aas. MAlles wordt je op een presenteerblaadje aangeboden, het is er allemaal zonder dat je er voor hoeft te knokken. Alles is zoals het moet zijn en dat lijkt saai. Het zou kunnen wijzen op een volgende stap in je relatie. Munten gaan over het materiële, het wereldse en omdat de kaart ligt op de sex-positie; denken jullie over een kindje?

Een obstakel voor jou in de relatie met vrouw 1 krijgt Staven 4. Gekke kaart voor deze plek, omdat hij eigenlijk staat voor feest, samenkomen, genieten van de opbrengst van het werk. Als obstakel zou je deze kaart kunnen lezen als sleur, het kan niet altijd feest zijn en dat mis je.

Jouw voordeel uit deze relatie is Bekers 10; vervulling, geluk. Je ziet het aan de kaart ook natuurlijk, een setje met de armen om elkaar heen, twee kindjes, een regenboog. Veilig, liefdevol, fijn.

Het resultaat van de relatie met vrouw 1 krijgt de Hogepriesteres toebedeeld. Bijzonder! Op de kaart kun je heel veel zien; de pilaren naast haar staan voor kracht en gronding, de rol met papier op haar schoot zijn haar plannen, de maan aan haar voeten staat voor het intuïtieve. Daarnaast zie je op het gordijn allemaal granaatappels en zonnebloemen. Die staan symbool voor eenheid in verscheidenheid. Alle pitjes samen maken een appel, of een bloem. Nouja, de uitleg van die kaart lijkt me dan duidelijk.

Dan de andere kant van de legging.
Jouw gevoel voor vrouw 2 krijgt Munten 5. Je ziet op de kaart een man en een vrouw in lompen, in de sneeuw, de man zelfs op krukken, terwijl achter hun de ramen van de kerk verlicht zijn. De kaart symboliseert eenzaamheid, het gevoel er niet bij te horen. Letterlijk op zoek naar warmte!
(Je kunt deze kaart ook positief uitleggen. Dan lees je erin dat de twee mensen op elkaar kunnen rekenen, dat ze samen optrekken. Je kunt het ook zo zien dat ze samen de veiligheid van de kerk achter zich laten met het idee dat ze het samen wel redden. Ik vind die uitleg niet kloppen met de andere kaarten.)

De sexuele kant van de relatie met vrouw 2 krijgt Staven 7. Staven staat voor sexuele energie (fallus-symbool, sja). Je ziet de persoon op het plaatje in zijn eentje staan, de stok geheven tegen wat er voor hem staat. Je kan niet zien of er iets is om tegen te vechten, maar de persoon denkt van wel. Ik tegen de wereld! Het zou kunnen betekenen dat de seks met vrouw 2 dusdanig geweldig is dat zij is wat je altijd al zocht.

Het obstakel wat je moet overwinnen in de relatie met vrouw 2 krijgt de Dood als kaart. Dat is niet per definitie een slechte kaart hoor; om te reïncarneren moet je immers ook eerst sterven. Wil je met haar verder dan zal je leven zoals het nu is op de schop moeten. Het kan ook betekenen dat jullie iets duisters, iets verdrietigs delen, iets waardoor je niet van haar kan loskomen. Dat zal dan eerst overwonnen moeten worden wil dit een kans hebben.

Voordeel van een relatie met vrouw 2 is dat ze er altijd is. De koningin van zwaarden, een zéér aanwezige vrouw, ze houdt in alles rekening met 'jullie', je kan op haar rekenen, ze zal altijd naast je staan en zal alles doen om jullie relatie te bestendigen. Heel veilig, heel zeker.

Het resultaat, als je met vrouw 2 verder gaat, is iets minder positief. Op zwaaarden 8 zie je een vrouw op het plaatje die gebonden is en opgesloten is in een kring van zwaarden. Zwaarden zijn zoals gezegd je denken, het zou kunnen dat de verwachtingen van de ander jou in een positie houdt die je niet prettig voelt, je voelt je gebonden, ingeperkt. De windsels zitten erg los om de vrouw heen, ze zou ze zo van zich af kunnen schudden maar dat doet ze niet.

Ik heb nog een extra kaart gepakt omdat ik een afsluiting wilde typen; een 'advies' zogezegd.
Toen ik die zin getypt had en naar mijn tafel liep om de extra kaart te trekken, viel de Toren uit mijn deck. Dat is de ohjeewatgebeurternoutochallemaal-kaart van de Tarot. De Toren geeft aan dat je ergens zeker van was maar dat de muren van dat bouwwerk plotseling gaan wankelen. Vuur, bliksem, verwarring. Dat lijkt vreselijk, angstig, gevaarlijk maar na de eerste schok blijkt vaak dat je allerlei oude ballast kwijt bent.
Niet echt een advies dus, meer een aansporing. Er moet iets gebeuren, jij zult moeten beslissen, anders wordt de beslissing voor je genomen.
Ik interpreteer de kaarten net iets anders dan jij. Zou het leuk zijn als ik die lezing ook eens uitlegde?
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:28:11 #54
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155259880
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik interpreteer de kaarten net iets anders dan jij. Zou het leuk zijn als ik die lezing ook eens uitlegde?
Tuurlijk!
Het is natuurlijk ook altijd zo dat de persoon die de kaarten uitlegt zijn eigen ervaringen meebrengt en dat maakt elke uitleg anders. Denk ik dan.
Prrrrr
pi_155260014
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:28 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Tuurlijk!
Het is natuurlijk ook altijd zo dat de persoon die de kaarten uitlegt zijn eigen ervaringen meebrengt en dat maakt elke uitleg anders. Denk ik dan.
Er is geen goede of foute uitleg.. Hoewel ik wel denk dat je je Rider Waite tarot kunt beschouwen als een smeltkroes van de westeuropese symboliek, en dus als een soort archetypen van de menselijke geest. Daarom vind ik dat ook een van de mooiste sets.
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:36:55 #56
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155260050
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er is geen goede of foute uitleg.. Hoewel ik wel denk dat je je Rider Waite tarot kunt beschouwen als een smeltkroes van de westeuropese symboliek, en dus als een soort archetypen van de menselijke geest. Daarom vind ik dat ook een van de mooiste sets.
Ik zei ook niet fout of goed. Ik zei anders :*
Het allerleukste is dat de ontvanger er ook nog zijn eigen interpretatie aan geeft en er dus nog wel eens iets heel anders uit kan halen dan jij er in dacht te hebben gelegd.
Prrrrr
pi_155260547
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:36 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik zei ook niet fout of goed. Ik zei anders :*
Het allerleukste is dat de ontvanger er ook nog zijn eigen interpretatie aan geeft en er dus nog wel eens iets heel anders uit kan halen dan jij er in dacht te hebben gelegd.
Hier is mijn uitleg:

De vrager heeft een visionair inzicht en begrijpt dat alle ervaringen op zijn levensweg zinvol zijn.
Het dilemma gaat tussen een vrouw die kordaat en praktisch is (verpleegkundige?) en iemand die optimistisch in het leven staat en door haar vindingrijkheid altijd meer van de situatie weet te maken dan ogenschijnlijk mogelijk is. Ze is niet voor één gat te vangen. Ze hebben dan ook wel wat gemeen.
Wat hem bij de eerste vrouw aantrekt is de mogelijkheid om de regie van hun leven samen in eigen hand te nemen. Bij de tweede gaat het om een hevige verliefdheid en hoogstaande idealen.
Om de een of andere reden twijfelt de vrager aan de eerste optie; De passie is er niet. Bij de tweede dame zijn er twijfels over haar verantwoordelijkheidsgevoel.
Met de eerste zal hij wel een diepgaandere relatie kunnen aanknopen, waarin hij meer zichzelf kan zijn. De tweede heeft een groot gevoel voor rechtvaardigheid en ze zal hem wel altijd eerlijk behandelen. Waarschijnlijk zal ze deze impasse van de vrager niet lang kunnen verdragen.
Als de vrager met de ene dame in zee gaat, kon dat weleens een duurzame relatie worden waarvan hij ook zal kunnen leren; Hij zou zichzelf beter kunnen leren kennen, ook als het gaat om wat hem onbewust beweegt.
Bij de andere dame zal hij wel de balans op moeten maken van wat hij fout heeft gedaan en wat juist niet. Het lijkt er een beetje op dat deze verliefdheid ook niet iets is voor de lange termijn.
Aan de hand van deze kaarten zou ik dan ook zeggen dat optie 1 de beste is.
Maar... kaarten geven altijd een momentopname weer, dus de verantwoordelijkheid blijft bij de vrager zelf.
pi_155261190
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: bekers 8
1: de koningin van zwaarden, omgekeerd
2: munten 9
3: arcana 2, de hogepriesteres
4: aracana 1, de magier
5: de ridder van staven
6: munten 2
7: arcana 14, matigheid
8: staven 9
9: bekers 5, omgekeerd
10: arcana 12, de gehangene
Thnx! Ik heb de betekenis moeten opzoeken, geen idee hoe de kaarten in verhouding staan tot elkaar :P Maar als ik kijk naar de betekenis, ben ik nog niet veel wijzer :P
Van 1 kant ben ik dan koppig, opvliegend etc, aan de andere kant weer heel bewust, alles afgesloten :+
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155261297
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Thnx! Ik heb de betekenis moeten opzoeken, geen idee hoe de kaarten in verhouding staan tot elkaar :P Maar als ik kijk naar de betekenis, ben ik nog niet veel wijzer :P
Van 1 kant ben ik dan koppig, opvliegend etc, aan de andere kant weer heel bewust, alles afgesloten :+
De uitleg volgt nog, Burner. Dat doe ik altijd iets later omdat ik daar even voor moet gaan zitten.
pi_155261521
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De uitleg volgt nog, Burner. Dat doe ik altijd iets later omdat ik daar even voor moet gaan zitten.
Ow, doe maar rustig aan hoor *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zondag 16 augustus 2015 @ 12:55:09 #61
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155261587
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: bekers 8
1: de koningin van zwaarden, omgekeerd
2: munten 9
3: arcana 2, de hogepriesteres
4: aracana 1, de magier
5: de ridder van staven
6: munten 2
7: arcana 14, matigheid
8: staven 9
9: bekers 5, omgekeerd
10: arcana 12, de gehangene
Nog een vraagje he: is jouw 0-kaart de significator? Kies je die of trek je die?
Prrrrr
pi_155263553
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:55 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Nog een vraagje he: is jouw 0-kaart de significator? Kies je die of trek je die?
Dat is de significator, en die trek ik.. Eigenlijk zou je daar een hofkaart voor moeten kiezen, maar dit werkt ook goed. In de loop van de tijd ontwikkel je toch een beetje je eigen methode, he? :P
pi_155273766
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:24 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Begin een topic!
Been there, done that.. slaat niet echt aan... Alle 20 mensen in Tru reageren niet echt, verder krijg je dan alleen de FP mensen die lollig komen doen :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155273818
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is de significator, en die trek ik.. Eigenlijk zou je daar een hofkaart voor moeten kiezen, maar dit werkt ook goed. In de loop van de tijd ontwikkel je toch een beetje je eigen methode, he? :P
Gezien de betekenis van die kaart, hoopte ik eigenlijk al dat je die zou trekken ipv kiezen :+
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:29:46 #65
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_155276265
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is ie dan, het is weinig concreet, maar mss herken je er wat in:

Je hebt eigenlijk wel behoefte aan warmte en intimiteit. Je hebt ook goede hoop dat die wens in vervulling gaat. Sterker nog: er zou weleens een nieuwe wereld voor je open kunnen gaan. (Of: je begint aan een heel nieuw hoofdstuk als in een relatie of loopbaan, of: gezinsuitbreiding?) Geluk moet je alleen niet buiten jezelf zoeken. Zelf je empathische vermogen ontwikkelen is beter dan het van een ander te laten afhangen. (Een alternatieve uitleg is dat je iemand zou kunnen tegenkomen die zeer warm en empathisch is.)
Je hebt in ieder geval veel te bieden en dat besef je. Wel heb je nog last van tegenstrijdige gevoelens omdat dit allemaal nieuw is voor je.
Het lijkt erop dat je wel jezelf flink kunt uitleven in je werk en daar ook een gevoel van eigenwaarde aan ontleent.
Wat je moet leren is het verschil tussen begeerte en liefde en tevens hoe die twee te verenigen.
Op de buitenwereld kom je enthousiast en ondernemend over. Dat je teveel het geluk buiten jezelf zoekt, zal velen ontgaan. Je hebt mooie idealen, als je ze in praktijk brengt zul je zeker de warmte en intimiteit vinden die je zoekt.
Je weet precies wat je doet, het gaat er nu om dat je kansen niet laat lopen. Je zet je volledig in, maar je twijfelt nog wel een beetje aan jezelf. Dat kan je parten spelen.
Dank je wel voor je tijd en moeite, en wederom vind ik het erg intrigerend: sommige zaken zijn erg spijker op de kop.
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_155278498
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:26 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Gezien de betekenis van die kaart, hoopte ik eigenlijk al dat je die zou trekken ipv kiezen :+
Hier is de - vrolijke - uitleg dan, als er iets van zou kloppen zou het helemaal mooi zijn :)

Het thema van deze lezing is het op een rijtje zetten van je gevoelens. Zo kun je irreële verwachtingen loslaten en je bevrijden van negatieve gevoelens door ze een plek te geven. Je lijkt een beetje cynisch en bitter te zijn geworden.
maar er komt verlichting in je situatie. Je krijgt de gelegenheid om je visie op je situatie te herzien en plannen te maken voor verbetering. Je grondhouding is erop gericht je onbewuste motieven te leren kennen. Je zou je bewust kunnen worden van je roeping in dit leven. Het enthousiasme is dan ook niet meer in te dammen. Het zou om aanstekelijke levensvreugde of een hevige verliefdheid kunnen gaan. Je bent bereid om je horizon te verbreden, kennis op te doen en te communiceren met anderen.
Door je enthousiasme en je zelfkennis, kom je misschien tot de conclusie dat je wereldbeeld iets te duister is geweest.
Door te leren en kennis toe te passen, kom je tot de conclusie welke gevoelens irrationeel zijn en wat er toe doet.
Door je zelfkennis kun je een heleboel dingen in het juiste perspectief plaatsen en daarom zul je je wellicht milder en vergevingsgezinder kunnen opstellen. Je staat bol van de goede voornemens. Logisch, je weet nu immers precies wat je wilt en waar je goed in bent. Probeer, ook al zijn je intenties nog zo puur, niet te overgevoelig te zijn voor kritiek. Veel heeft te maken met een verleden waarin je je minderwaardig hebt leren voelen.
Plotseling lijkt de wereld op zijn kop te staan, als je nieuwe denkbeelden moet adopteren. Dat kan onveilig voelen, maar het enige wat er gebeurt is dat je nieuwe inzichten hebt gekregen door een leerproces, een uitwisseling van ideeën met anderen.
pi_155278790
Zou iemand voor mij willen leggen? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Heb het vroeger zelf gedaan, wil er weer mee beginnen, alleen ik ben benieuwd wat een ander voor ideeën heeft :@
Sorry voor vragen :@, vind het een cool topic en ben gewoon erg benieuwd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_155278891
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou iemand voor mij willen leggen? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Heb het vroeger zelf gedaan, wil er weer mee beginnen, alleen ik ben benieuwd wat een ander voor ideeën heeft :@
Sorry voor vragen :@, vind het een cool topic en ben gewoon erg benieuwd
Dan is het mss leuk als Mrs Poez en ik allebei een lezing doen.. Krijg je een goed inzicht in andere ideeën. Als je het leuk vindt kun je ook mee gaan leggen, natuurlijk.
Van de week zal ik iig. de kaarten voor je trekken. :)
pi_155278962
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan is het mss leuk als Mrs Poez en ik allebei een lezing doen.. Krijg je een goed inzicht in andere ideeën. Als je het leuk vindt kun je ook mee gaan leggen, natuurlijk.
Van de week zal ik iig. de kaarten voor je trekken. :)
Dank je wel, lief dat je dat doet!
En ik zal ook eens mijn verwaarloosde kaarten erbij pakken en een poging wagen. Ze dwalen regelmatig door mijn handen, maar om de een of andere reden "durf" ik het niet meer zo goed aan of zo.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_155279290
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel, lief dat je dat doet!
En ik zal ook eens mijn verwaarloosde kaarten erbij pakken en een poging wagen. Ze dwalen regelmatig door mijn handen, maar om de een of andere reden "durf" ik het niet meer zo goed aan of zo.
Gewoon doen, en al doende leert men.
En dit topic is een mooie proeftuin. Je hoeft niks te presteren. Je doet het voor je eigen en andermans vermaak. Dus al zit je er vreselijk naast, dat is helemaal niet erg.
pi_155279408
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is de - vrolijke - uitleg dan, als er iets van zou kloppen zou het helemaal mooi zijn :)

Het thema van deze lezing is het op een rijtje zetten van je gevoelens. Zo kun je irreële verwachtingen loslaten en je bevrijden van negatieve gevoelens door ze een plek te geven. Je lijkt een beetje cynisch en bitter te zijn geworden.
maar er komt verlichting in je situatie. Je krijgt de gelegenheid om je visie op je situatie te herzien en plannen te maken voor verbetering. Je grondhouding is erop gericht je onbewuste motieven te leren kennen. Je zou je bewust kunnen worden van je roeping in dit leven. Het enthousiasme is dan ook niet meer in te dammen. Het zou om aanstekelijke levensvreugde of een hevige verliefdheid kunnen gaan. Je bent bereid om je horizon te verbreden, kennis op te doen en te communiceren met anderen.
Door je enthousiasme en je zelfkennis, kom je misschien tot de conclusie dat je wereldbeeld iets te duister is geweest.
Door te leren en kennis toe te passen, kom je tot de conclusie welke gevoelens irrationeel zijn en wat er toe doet.
Door je zelfkennis kun je een heleboel dingen in het juiste perspectief plaatsen en daarom zul je je wellicht milder en vergevingsgezinder kunnen opstellen. Je staat bol van de goede voornemens. Logisch, je weet nu immers precies wat je wilt en waar je goed in bent. Probeer, ook al zijn je intenties nog zo puur, niet te overgevoelig te zijn voor kritiek. Veel heeft te maken met een verleden waarin je je minderwaardig hebt leren voelen.
Plotseling lijkt de wereld op zijn kop te staan, als je nieuwe denkbeelden moet adopteren. Dat kan onveilig voelen, maar het enige wat er gebeurt is dat je nieuwe inzichten hebt gekregen door een leerproces, een uitwisseling van ideeën met anderen.
Thnx. Ben wel benieuwd naar de -niet vrolijke- uitleg eigenlijk..
Niet dat ik anti-enthousiasme en goede voornemen, etc ben... Maar het me allemaal iets te, enthousiast.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155280304
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:47 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Thnx. Ben wel benieuwd naar de -niet vrolijke- uitleg eigenlijk..
Niet dat ik anti-enthousiasme en goede voornemen, etc ben... Maar het me allemaal iets te, enthousiast.
Ik heb geen minder vrolijke uitleg voor je. Het spijt me :D
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:22:54 #73
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155280561
Mag ik?
Prrrrr
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:24:24 #74
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155280601
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan is het mss leuk als Mrs Poez en ik allebei een lezing doen.. Krijg je een goed inzicht in andere ideeën. Als je het leuk vindt kun je ook mee gaan leggen, natuurlijk.
Van de week zal ik iig. de kaarten voor je trekken. :)
Ik ga met jouw liefdevolle reacties op mijn mopperposts in mij gedachten mijn kaarten meenemen op vakantie. Wat wil je dat ik leg? Kun je iets vragen?
Prrrrr
pi_155280640
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Mag ik?
Ja ga je gang! Ben benieuwd.
pi_155280714
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik ga met jouw liefdevolle reacties op mijn mopperposts in mij gedachten mijn kaarten meenemen op vakantie. Wat wil je dat ik leg? Kun je iets vragen?
Oh ik krijg een lezing van jou.. Leuk!
Ik wil graag weten wat me op amoreus gebied te wachten staat..
Ik zit in een complexe situatie. (uiteraard, ik kan niks normaal doen op relationeel gebied) en ben benieuwd wat er uit voort zou kunnen vloeien.
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:01:46 #77
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155281503
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh ik krijg een lezing van jou.. Leuk!
Ik wil graag weten wat me op amoreus gebied te wachten staat..
Ik zit in een complexe situatie. (uiteraard, ik kan niks normaal doen op relationeel gebied) en ben benieuwd wat er uit voort zou kunnen vloeien.
Nee pop. Ik reageerde op CoTS. Een fantastisch wezen met een ontzagwekkende rugzak.

Wil je dat ik voor jou ook lees? Dan doe ik dat.
Prrrrr
pi_155285110
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Nee pop. Ik reageerde op CoTS. Een fantastisch wezen met een ontzagwekkende rugzak.

Wil je dat ik voor jou ook lees? Dan doe ik dat.
:@ dank je wel... Wat een compliment :* en heel erg bedankt dat je die moeite wil doen :)

Op dit moment verandert er heel veel in mij als persoon, wat ik als zeer positief beschouw, maar het is ook spannend. Ik ben benieuwd wat het eigenlijk is, hoe dit in harmonie/contradictie staat met mijn oude-ik en wat of waar het me brengt? Eigenlijk een soort inzicht in die enorme aardverschuiving.

Het is haast of mijn "ziel" uit de schulp kruipt en dat maakt me nieuwsgierig er naar.

Hopelijk ben ik niet te vaag :@

Kaarten en boek liggen klaar hier. Eerst ga ik even de dingen doen die moeten en dan ga ik met een rustige geest hiermee bezig.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_155285957
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb geen minder vrolijke uitleg voor je. Het spijt me :D
Dan ga ik maar eens kijken of ik mezelf kan enthousiasmeren :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155286615
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Gewoon doen, en al doende leert men.
En dit topic is een mooie proeftuin. Je hoeft niks te presteren. Je doet het voor je eigen en andermans vermaak. Dus al zit je er vreselijk naast, dat is helemaal niet erg.
Twee liggingen vanuit mijn boekje gedaan. Overigens heb ik geleerd dat een omgedraaide kaart een tegengestelde betekenis heeft, weet niet hoe jullie dat zien?
Eentje over zelfontdekking:
- vijf munten
- dwaas, omgekeerd
- twee kelken
- negen kelken
- zes munten
- twee zwaarden
- koninging
- vier staven, omgekeerd
- twee staven

En de ander over harmonie, beetje hoe je in het leven staat:
- heerseres
- gematigdheid
- zegewagen, omgekeerd
- tien zwaarden omgekeerd
- tien kelken
- munten ridder
- drie zwaarden, omgekeerd

En nu even broeden op een interpretatie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_155298474
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Twee liggingen vanuit mijn boekje gedaan. Overigens heb ik geleerd dat een omgedraaide kaart een tegengestelde betekenis heeft, weet niet hoe jullie dat zien?
Eentje over zelfontdekking:
- vijf munten
- dwaas, omgekeerd
- twee kelken
- negen kelken
- zes munten
- twee zwaarden
- koninging
- vier staven, omgekeerd
- twee staven

En de ander over harmonie, beetje hoe je in het leven staat:
- heerseres
- gematigdheid
- zegewagen, omgekeerd
- tien zwaarden omgekeerd
- tien kelken
- munten ridder
- drie zwaarden, omgekeerd

En nu even broeden op een interpretatie
Leggingen gewoon voor jezelf bedoel je?
Niet iedereen geeft een andere betekenis aan omgekeerde kaarten. Ik doe dat wel. Een omgekeerde kaart kan een waarschuwing inhouden, of hij geeft een zekere decadentie aan.
pi_155304803
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Leggingen gewoon voor jezelf bedoel je?
Niet iedereen geeft een andere betekenis aan omgekeerde kaarten. Ik doe dat wel. Een omgekeerde kaart kan een waarschuwing inhouden, of hij geeft een zekere decadentie aan.
Zeler. En ik heb het destijds geleerd (ooit een cursus gedaan) dat hij dan een averechtse betekenis heeft... Hm... interessant
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_155357299
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou iemand voor mij willen leggen? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Heb het vroeger zelf gedaan, wil er weer mee beginnen, alleen ik ben benieuwd wat een ander voor ideeën heeft :@
Sorry voor vragen :@, vind het een cool topic en ben gewoon erg benieuwd
Hier is alvast de trekking:

0: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
1: het aas van pentakels
2: munten 10, omgekeerd
3: arcana 12, de gehangene
4: staven 4, omgekeerd
5: munten 7, omgekeerd
6: munten 2
7: munten 6
8: staven 10, omgekeerd
9: zwaarden 3
10: bekers 7, omgekeerd
pi_155361230
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:24 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Begin een topic!
TRU / Witchcraft, goede en slechte heksen.
Ik probeer het nog eens :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155361378
En zoals verwacht, de 1e lollige opmerking is binnen.... Modjes aanwezig?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_155361975
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:12 schreef Burner82 het volgende:
En zoals verwacht, de 1e lollige opmerking is binnen.... Modjes aanwezig?
helaas.. ik kon me niet meer vinden in het beleid en ben dus gestopt. Ik hoop dat er ingegrepen wordt.. Stuur anders een topicreport.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 15:39:12 #87
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_155561062
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

helaas.. ik kon me niet meer vinden in het beleid en ben dus gestopt. Ik hoop dat er ingegrepen wordt.. Stuur anders een topicreport.
Doe je nog leggingen?
De vorige twee waren spot-on en ben wel benieuwd, ik zit een beetje op een keerpunt of kruispunt ofzo. En kan wel wat inzicht gebruiken :@
Heeft natuurlijk geen haast hoor.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_155571862
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:

[..]

Doe je nog leggingen?
De vorige twee waren spot-on en ben wel benieuwd, ik zit een beetje op een keerpunt of kruispunt ofzo. En kan wel wat inzicht gebruiken :@
Heeft natuurlijk geen haast hoor.
Ik ben gestopt met modereren. Natuurlijk blijf ik tarotlezingen doen. Dat is veel te leuk, en heeft weinig met het beleid te maken.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:03:28 #89
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_155571907
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met modereren. Natuurlijk blijf ik tarotlezingen doen. Dat is veel te leuk, en heeft weinig met het beleid te maken.
^O^
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_155582310
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:

[..]

^O^
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
Ik ga eerst eens proberen om de lezing met zo weinig mogelijk informatie te doen... Kijken of het klopt. Anders kan ik hem altijd nog een keer doen met een gerichte vraag.
pi_155583289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
1: het aas van pentakels
2: munten 10, omgekeerd
3: arcana 12, de gehangene
4: staven 4, omgekeerd
5: munten 7, omgekeerd
6: munten 2
7: munten 6
8: staven 10, omgekeerd
9: zwaarden 3
10: bekers 7, omgekeerd
Het heeft even geduurd, en het is niet de meest concrete uitleg, maar ik hoop toch dat het ergens op slaat:

Je bent weleens te impulsief. Inplaats van 'al doende leert men' wordt het weleens 'door schade en schande wordt men wijs'. Het thema lijkt dan ook zelfbeheersing te zijn. Het gaat er om ondescheidingsvermogen aan te leren en zo het beste te maken van je omstandigheden. Het zal je in de eerste instantie niet meevallen; Je hebt een beetje de neiging te vervallen in oude zwakheden en gewoonten.
Onbewust kun je je wat verward voelen. Dat komt door het spanningsveld tussen verschillende inzichten. Het is zaak om met beide benen op de grond te blijven om nieuwe ideeën te adopteren. Het kan zijn dat je te maken hebt gehad met een situatie waarin, waarin afgunst en hebzucht een rol speelde, en je een wat hardere instelling moest hebben om je te handhaven. Iets anders waar je wat aan zou moeten doen is ook weer onderscheidingsvermogen maar dan met betrekking tot financiele verantwoordelijkheid. Ook kun je nog wel eens iets beginnen zonder het af te maken om je vervolgens weer in een nieuw project te storten.
Wat je ervan kunt leren is een zekere openheid voor nieuwe, andere ideeën en een soepeler omgang met andere mensen.
Plannen maken die geënt zijn op de realiteit, dat is mss verwarrend voor je omdat je eigen wereldje altijd een soort bescherming is geweest. Belangeloos iets geven, het concept bestaat en het is leuk om te doen of te ontvangen. Wellicht ben je wantrouwend geworden en geloof je te snel dat overal een stuk eigenbelang achterzit.
Je deelt graag wat je hebt, op de een of andere manier is dat verwarrend, wellicht omdat het nooit veilig is geweest. Je moet dan ook wel oppassen geen dingen te doen die in wezen ingaan tegen wat je zou willen. Het gaat niet om aanzien of prestige in het leven, uiteindelijk.
Het is tijd om een moedige beslissing te nemen en daar ook in te volharden. Ook bij de uitkomst komt het thema van onderscheidingsvermogen weer terug: je kunt jezelf verder ontplooien, als je dat wilt, maar je moet schijn van de werkelijkheid leren onderscheiden.
pi_155834666
[/quote]
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:

[..]

^O^
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:

0: de schildknaap van pentakels, omgekeerd
1: munten 10
2: arcana 5
3: zwaarden 5, omgekeerd
4: zwaarden 4
5: de koningin van munten
6: de koning van zwaarden, omgekeerd
7: arcana 14, matigheid
8: arcana 10, het rad, omgekeerd
9: munten 6
10: staven 10
  zaterdag 5 september 2015 @ 12:02:42 #93
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_155837261
quote:
[..]

Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:

0: de schildknaap van pentakels, omgekeerd
1: munten 10
2: arcana 5
3: zwaarden 5, omgekeerd
4: zwaarden 4
5: de koningin van munten
6: de koning van zwaarden, omgekeerd
7: arcana 14, matigheid
8: arcana 10, het rad, omgekeerd
9: munten 6
10: staven 10
[/quote]

Ik ben erg benieuwd naar je uitleg, op het eerste gezicht voelt het wel als iets wat weer erg dichtbij gaat komen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_155853334
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Uccie het volgende:

[..]

[..]

Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:

0: de schildknaap van pentakels, omgekeerd
1: munten 10
2: arcana 5
3: zwaarden 5, omgekeerd
4: zwaarden 4
5: de koningin van munten
6: de koning van zwaarden, omgekeerd
7: arcana 14, matigheid
8: arcana 10, het rad, omgekeerd
9: munten 6
10: staven 10
Ik ben erg benieuwd naar je uitleg, op het eerste gezicht voelt het wel als iets wat weer erg dichtbij gaat komen.
[/quote]

Hier is ie dan. Het is altijd maar de vraag of en in hoeverre je er iets in herkent... Hopelijk wel. :)

Het thema van deze lezing is jezelf vinden. Je hebt een schat een talenten en er is een wereld van mogelijkheden, maar je probeert het buiten jezelf te vinden. Dat betekent dat je je soms teveel laat bepalen door de omstandigheden. Eigenlijk ben je er wel aan toe om verder te groeien. Je hebt immers een nieuw inzicht in je eigen kunnen. Je hebt dan ook ontdekt dat je er niet alleen voor staat op de levensweg. Wellicht kun je tzt ook het nodige voor anderen betekenen.
Wat je wellicht tegenhoudt is dat je jezelf dingen kwalijk lijkt te nemen. Als je je van een dergelijk patroon bewust zou worden, zou je niet meer onbewust beslissingen nemen die zich tegen je keren. Waar je nu aan moet beginnen is je zaken organiseren en je leven op de rails zetten. Vaak weet je de goede dingen in het leven wel op waarde te schatten. In die zin ben je zeker een levensgenieter. Of zou je een levensgenieter kunnen zijn.
Je moet misschien wel leren meer open te staan voor andere meningen. Iemand kan een andere visie hebben zonder dat hij of zij je bedoelt aan te vallen.
Het is niet langer nodig om bitter te zijn. Je hebt immers de mogelijkheid om verder te groeien en daar ook van te genieten. Het ontdekken van je talenten en je eigenwaarde laat je teveel, soms, van anderen en van je omstandigheden afhangen. Dat maakt een perfectionist van ja, maar daar schiet je soms net te ver in door, zodat het iets dwamgmatigs krijgt. Dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.
Je hebt een goede instelling in het dagelijks leven en in relaties tot anderen: je accepteert wat je niet kunt veranderen en je gebruikt optimaal wat je wel kunt veranderen. Vergevingsgezindheid is goed, maar je moet jezelf niet te kort doen. Anders ben je jezelf aan het straffen. Het kan zijn dat je opnieuw wordt geconfronteerd met een oud probleem. Je komt nu wel beter beslagen ten ijs. Je hebt veel meer realiteitszin dan voorheen. Je h zou graag alles wat je redelijkerwijs kunt bieden delen. Je lijkt royaal en vrijgevig. Het anderen naar de zin maken is ook iets waar je een een zekere tevredenheid en geluk aan kunt ontlenen. Je zou je wat meer moeten ontworstelen aan oude, vaste manieren van denken. Je hebt een nieuw doel, een nieuw ideaal. Een andere manier van denken hoort daarbij.
  zondag 6 september 2015 @ 13:18:16 #95
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_155863277
Doodeng hoe accuraat dit is, ik kan je vandaag of morgen wat toelichting PM-en, als je dat leuk vindt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_155863356
quote:
3s.gif Op zondag 6 september 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
Doodeng hoe accuraat dit is, ik kan je vandaag of morgen wat toelichting PM-en, als je dat leuk vindt.
ik ben heel benieuwd. Voel je vrij om te schrijven. En bedankt voor het compliment :)
pi_156261973
Zou iemand een legging voor mij willen doen? :)
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.

Liefs!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_156263007
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:48 schreef Perzephone het volgende:
Zou iemand een legging voor mij willen doen? :)
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.

Liefs!
ik heb er van de week wel tijd voor :)
pi_156456103
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:48 schreef Perzephone het volgende:
Zou iemand een legging voor mij willen doen? :)
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.

Liefs!
Het heeft even geduurd, maar ben echt erg druk. (Sommige fokkers hebben iets daqt op een leven lijkt, zelfs :P )

Maar hier is alvast de trekking, de interpretatie komt er zo gauw mogelijk achteraan:

0: arcana 15, de duivel, omgekeerd
1: bekers 8
2: munten 6, omgekeerd
3: de ridder van pentakels, omgekeerd
4: bekers 3
5: het aas van kelken
6: staven 2
7: staven 8, omgekeerd
8: arcana 14, gematigdheid
9: de schildknaap van staven
10: zwaarden 8, omgekeerd

Nou, zo te zien zit je idd in een lastig parket. Ik ben zelf ook benieuwd dus ik ga zsm met de uitleg aan de gang.
pi_156471411
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd, maar ben echt erg druk. (Sommige fokkers hebben iets daqt op een leven lijkt, zelfs :P )

Haha dat is nieuw ;)
Thanks! Ik wacht geduldig af.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_156495134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:29 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Haha dat is nieuw ;)
Thanks! Ik wacht geduldig af.
Hier is dan de uitleg. Hij is niet heel duidelijk geworden, maar goed, ik hoop dat het ergens op slaat:

Het thema is van deze is (machts)misbruik op de een of andere manier. Je zou een behoorlijk goed karakter moeten hebben, want je lijkt goed in staat te zijn om ervaringen te verwerken en zelfs om gevoelens van wrok los te laten. Dat wijst ook op incasseringsvermogen en een zekere innerlijke sterkte. Je krijgt te maken met een situatie waarin hechting en veligheid van belang lijken. Wellicht eist de ander bewijzen van liefde of is het lastig, voor de mensen waar je mee te maken hebt of mss ook voor jezelf, liefde en bezitsdrang uit elkaar te houden.
Het kan ook een houding van jezelf zijn, waar je je nog niet helemaal bewust van bent. Hoe het ook zij, je lijkt je veerkracht te hebben teruggevonden en je hebt de moed gevonden om voor je gevoelens uit te komen. Wie weet leer je meer op je gevoel te vertrouwen. Het lijkt erop dat je op het punt staat een lastige keuze te maken. Er is nl. sprake van verschillende motieven die van belang zijn.
Zo langzamerhand kom je wel tot de conclusie dat welzijn een gevoel is en dat je dat niet per sé alleen maar verkrijgt door naar doelen te streven die op een bepaald moment nog buiten je bereik liggen. Dat laatste is hedonistisch geluk en dat is altijd maar tijdelijk.
Je gevoel durven volgen en op basis daarvan een keuze maken is een goede zaak, zolang het geen excuus is om geen rekening te houden met gevoelens van anderen.
Op dit moment lijk je te maken te hebben met een crisissituatie die je welhaast tot wanhoop zou drijven. Daaraan ten grondslag lijkt het gevoel te liggen niet goed genoeg te zijn. Ook het belang van materiele zaken is natuurlijk maar beperkt. Hoe je je erbij voelt is het belangrijkst, immers.
Het kan lastig zijn om je kwetsbaar op te stellen, maar vergeving kan je veel rust geven. En verzoening, wellicht. Het zou je ook je veerkracht en je energie en enthousiasme weer kunnen teruggeven en het gevoel dat je er gewoon mag zijn. Als je de juiste keuze maakt, kun je je wellicht losmaken uit een sleur waarin je je misschien wat gevangen voelt.
pi_156563665
doe mij eens.
pi_156648037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan de uitleg. Hij is niet heel duidelijk geworden, maar goed, ik hoop dat het ergens op slaat:

Wow, wat kloppend! Enorm bedankt :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_156670608
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:00 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Wow, wat kloppend! Enorm bedankt :)
Heel graag gedaan :)
pi_156787774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Heel graag gedaan :)
Zou je nog eens een keertje voor me willen leggen alsjeblieft? Zit weer eens met een spiritueel debacle.

[ Bericht 72% gewijzigd door brojo op 12-10-2015 20:10:03 ]
pi_156800004
quote:
9s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:04 schreef brojo het volgende:

[..]

Zou je nog eens een keertje voor me willen leggen alsjeblieft? Zit weer eens met een spiritueel debacle.
ik ga er van de week mee aan de gang :)
pi_156804915
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

ik ga er van de week mee aan de gang :)
Super, alvast bedankt!
pi_156820740
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

ik ga er van de week mee aan de gang :)
nou ja, ik was eerder en dat negeer je gewoon. :(
pi_156825115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:38 schreef pipojansen het volgende:

[..]

nou ja, ik was eerder en dat negeer je gewoon. :(
Iets netjes vragen is ook een kunst, hè? Enig idee hoeveel tijd daar ingaat?

Mijn aanvraag heeft geen haast, dus hij mag eerst hoor.
pi_156843720
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:53 schreef brojo het volgende:

[..]

Iets netjes vragen is ook een kunst, hè? Enig idee hoeveel tijd daar ingaat?

Mijn aanvraag heeft geen haast, dus hij mag eerst hoor.
ja nou ja, ik wist niet dat er een bepaalde manier van vragen aan vastzat.
hoe moet ik het netjes vragen dan?
nou ja, maakt niet uit. hij gaat het toch niet doen.
ow grote phoeba, meester der leggingen, wilt u alstublieft alstublieft, zodra het u blieft, voor mij een kaartje leggen?
pi_156845181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:50 schreef pipojansen het volgende:

[..]

ja nou ja, ik wist niet dat er een bepaalde manier van vragen aan vastzat.
hoe moet ik het netjes vragen dan?
nou ja, maakt niet uit. hij gaat het toch niet doen.
ow grote phoeba, meester der leggingen, wilt u alstublieft alstublieft, zodra het u blieft, voor mij een kaartje leggen?
:') . Gewoon normaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-10-2015 13:02:40 ]
pi_156845189
En voor hetzelfde geld heeft hij eroverheen gelezen, in dat geval maak je het er niet beter op met je voorbarige conclusies.
pi_156850815
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 04:04 schreef brojo het volgende:

[..]

Gewoon normaal.
ik zei: doe mij eens; ik zou niet weten wat daar respectloos aan is.

[ Bericht 25% gewijzigd door Dance99Vv op 27-10-2015 13:03:52 ]
pi_156850843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 04:28 schreef brojo het volgende:
En voor hetzelfde geld heeft hij eroverheen gelezen, in dat geval maak je het er niet beter op met je voorbarige conclusies.
lijkt me sterk. hij had er gewoon geen zin in. maakt verder niets uit heur. als ie niet wil dan wil ie niet. boeit me niet zo heel erg.
pi_156915658
Mensen, wat een geharrewar. Ik ben geveld door de griep. Pipo, ik dacht in eerste instantie dat je niet erg serieus was omdat je eerder een cynische post plaatste en ik je verder nooit op TRU gezien heb. Ik zal graag een lezing voor je doen zodra ik ben opgeknapt. Met de manier van vragen heb ik geen enkel probleem. Daarba is Brojo aan de beurt.
pi_157037523
Sluit weer graag aan!
pi_157088344
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 00:33 schreef pipojansen het volgende:
doe mij eens.
Hier is alvast de trekking. De duiding volgt zsm.

0: de koning van staven
1: munten 7, omgekeerd
2: munten 6
3: arcana 11, gerechtighed
4: munten 2
5: arcana 20, het oordeel
6: arcana 1, de magier
7: arcana 3, de keizerin
8: arcana 17, de ster
9: staven 10
10: arcana 2, de hogepriesteres

Opvallend weinig gekeerde kaarten en veel arcanakaarten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-10-2015 17:37:00 ]
pi_157092766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef pipojansen het volgende:

[..]


ik zei: doe mij eens; ik zou niet weten wat daar respectloos aan is.
Hier is dan de uitleg. Of er iets van klopt is natuurlijk altijd maar de vraag.

het thema van deze lezing is autoriteit in de goede zin van het woord. Het gaat om iemand met een warme, krachtige uitstraling die anderen weet te motiveren. Wellicht worstel je met de vraag hoe je zelf een goed leider kunt zijn. Je lijkt echter iemand te zijn die veel begint maar niet altijd alles afmaakt, waardoor je misschien wel enthousiast, maar ook erg grillig lijkt. Dat zou een leerpuntje kunnen zijn. Wel ben je oprecht in je bedoelingen. Je deelt alles wat je hebt en je zet je totaal in.
Rechtvaardigheidsgevoel is dan ook een belangrijke drijfveer voor je. Dat is ook hetgeen waarmee je anderen meekrijgt. Vaak neem je een afwachtende houding aan waarbij je bereid bent om te luisteren naar de inbreng van anderen. Pas onlangs heb je die kwaliteiten in jezelf ontdekt. Je had misschien niet vermoed dat je het in je had. Je weet dan ook je voordeel te doen met je nieuw ontdekte talent. Je hebt je rechtvaardigheidsgevoel ontdekt als kwaliteit. Dat zou je kunnen helpen om zelf ook meer verantwoordelijkheidsgevoel te krijgen en zo meer succesvol te zijn omdat het je makkelijker valt dingen af te maken. Er zijn weinig mensen die kunnen luisteren, het zou je beslist kunnen helpen bij het handhaven van een oprechte sfeer. Mensen zullen je dan ook als warm en hartelijk ervaren.
Anderen op de juiste bejegenen werpt zijn vruchten af. Wie goed doet, goed ontmoet. Luisteren naar anderen kan ook een stuk zelfontplooïing betekenen en een stuk zingeving. Je weet waarom je leeft en wat je doet, doet er werkelijk toe.
Je voelt je herboren en met een nieuw elan begin je aan het volgende hoofdstuk in het leven. Het vinden van je roeping en je talenten gaat natuurlijk gepaard met zelfkennis. Het zal nog een uitdaging worden om dat alles te realiseren, misschien is het zelfs een beetje eng, omdat je moet veranderen.

Wow, dat is een opvallend positieve uitkomst. En dan te bedenken dat ik eerst dacht dat je een troll was. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 27-10-2015 13:05:29 ]
pi_157113528
quote:
9s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:04 schreef brojo het volgende:

[..]

Zou je nog eens een keertje voor me willen leggen alsjeblieft? Zit weer eens met een spiritueel debacle.
De duiding volgt zsm.

0: munten 2, omgekeerd
1: arcana 7, de zegewagen, omgekeerd
2: bekers 7, omgekeerd
3: zwaarden 9
4: arcana 8, kracht
5: arcana 20, de wereld
6: staven 4
7: de koningin van pentakels, omgekeerd
8: de koning van staven
9: staven 2, omgekeerd
10: arcana 4, de keizer, omgekeerd
pi_157131691
Zou je voor mij eens een kaartlegging willen doen?
pi_157168755
quote:
9s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:04 schreef brojo het volgende:

[..]

Zou je nog eens een keertje voor me willen leggen alsjeblieft? Zit weer eens met een spiritueel debacle.
Hier is de uitleg, ik hoop dat er iets van klopt:

Het lijkt erop dat je je een beetje laat bepalen door anderen en omstandigheden. Omdat je nog niet voldoende zelfkennis hebt en daarom dus ook nog niet precies weet wat je aan jezelf hebt zodat je ook niet durft te vertrouwen op eigen inzicht en ervaring en gevoel. (lijkt op een slechte aarding ook?) Op die manier is het soms ook lastig om schijn van werkelijkheid te onderscheiden.
In de grond ben je onvermoeibaar en heb je een geweldige drift om dingen te doen. Op zich is dat natuurlijk goed, je zou alleen wat meer overtuigd moeten zijn van je eigen kunnen en je eigen inzicht. Dan zul je merken dat je meer te bieden hebt dan wanneer je de omstandigheden naar je hand probeert te zetten. Sowieso, dingen bieden werkt beter dan omstandigheden naar je hand willen zetten.
Als dat zou lukken, dan voel je je waarschijnlijk op de top van de wereld zitten. :) Je kunt dan veel motivatie vinden.
Jezelf blijven verbeteren en het besef dat je er mag zijn zorgen ervoor dat je veel meer zelfdiscipline ontwikkelt. Niet opgeven dus. Je inzetten en niet teveel zelfmedelijden hebben, je moet tenslotte gewoon door je drempelvrees of faalangst heen, dat is de enige manier om ermee af te rekenen, kan ertoe leiden dat je voldoende discipline kan vinden om je talenten te gaan benutten.
Je doet veel dingen met de beste intenties en daar zou je best erkenning voor willen hebben. Je doet ze belangeloos tenslotte. Dat lijkt een beetje een paradox. Waarom wil je zo graag nodig gevonden worden? Mensen in je omgeving zien je vanzelf wel staan als je er voor ze bent.
Conflicten lijkten wel een dingetje te zijn, als je beter in je vel gaat zitten zul je daar ook veel beter mee kunnen omgaan.
Je inzet is te prijzen, maar het moet niet uitmonden in starheid of krampachtigheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-10-2015 21:55:15 ]
pi_157168796
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:01 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Zou je voor mij eens een kaartlegging willen doen?
Na Plieneminie ben jij aan de beurt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-10-2015 21:18:33 ]
pi_157169888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef plieneminie het volgende:
Sluit weer graag aan!
Hier is alvast de trekking:

0: arcana 20, het oordeel
1: bekers 3, omgekeerd
2: staven 2, 0mgekeerd
3: bekers 9
4: arcana 14, matigheid, omgekeerd
5: zwaarden 5, omgekeerd
6: arcana 16, de toren
7: arcana 13, de dood, omgekeerd
8: munten 5
9: de koningin van munten
10: staven 3
pi_157177627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: arcana 20, het oordeel
1: bekers 3, omgekeerd
2: staven 2, 0mgekeerd
3: bekers 9
4: arcana 14, matigheid, omgekeerd
5: zwaarden 5, omgekeerd
6: arcana 16, de toren
7: arcana 13, de dood, omgekeerd
8: munten 5
9: de koningin van munten
10: staven 3
Ben benieuwd!
pi_157195877
Zou je voor mij ook weer een kaartlegging willen doen? Ben benieuwd!
pi_157197305
Je hebt er maar druk mee (leuk om te lezen). En ik zou graag ook een legging willen.. als iedereen geweest is en je tijd over hebt. :P En met een thema. De liefde :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_157205281
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Ben benieuwd!
Dit was een hele lastige om te duiden, wel een mooie legging met zowel de dood als het oordeel.. Ik hoop dat er iets van klopt. Er staan best gewaagde uitspraken in over hoe je zou zijn of in welke situatie je zou zijn beland. Nou ja, ik hoor het wel. :)

Je voelt je als herboren en begint een nieuw leven. Dat is het thema van deze lezing. Je hebt echter een wat gesloten karakter. Je laat je niet snel echt kennen. En je geeft je ook niet snel (bloot). Je krijgt te maken met tegenstrijdige motieven.
Je grondhouding is die van iemand met een intens verlangen. Je bent bereid om te strijden voor hetgeen je lief is. Tot nu toe heeft dat vooral geleid tot emotionele turbulentie, terwijl het tegendeel natuurlijk de bedoeling was. Mischien denk je dat je dat alles verkeerd hebt gedaan, maar jezelf pesten met gedachten over hoe je het beter had kunnen doen, of wat je niet had moeten doen of juist wel had moeten doen, gaat ook niet helpen. (Winston Churchill noemde dat een zg. 'black dog'.)
Alle bestaande zekerheden lijken te verdwijnen, dat is eng, totdat je tot de conclusie komt dat veel zekerheden in het leven eigenlijk schijnzekerheden zijn.
Omdat je het idee hebt dat je gevoel er niet mag zijn, (omdat je toch maar altijd iedereen pijn doet?) ben je wat bang geworden om ergens echt bij betrokken te raken.
Schijn bedriegt, die emoties die met je op de loop lijken te gaan, zijn juist goed voor een doorbraak. Je wereld lijkt misschien in te storten, maar daarna zul je je wellicht bevrijd voelen.
Het kan zijn dat je je helemaal aan het einde van je latijn voelt. Het goed op een rijtje zetten van wat je nou eigenlijk voelt kan je zeker helpen. Blij zijn met wat je hebt en de bereidheid om het beste te maken van wat een gegeven situatie te bieden heeft, lijkt ook het beste te werken tegen de stress. Het zou goed zijn als je voor ogen hield dat je schijnbaar slechte verlangens eigenlijk iets moois zijn, zodat je je daar niet schuldig over hoeft te voelen.
Zodra je je beter voelt en de crisis achter de rug is, heb je ook de moed weer om op te komen voor je eigen idealen. Misschien dat je dan eindelijk jezelf kan zijn.
pi_157205646
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:01 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Zou je voor mij eens een kaartlegging willen doen?
Hier is alvast de trekking, de duiding volgt zsm.

0: arcana 1, de magier, omgekeerd
1: de schildknaap van zwaarden
2: arcana 18, de maan
3: de dwaas, omgekeerd
4: staven 6
5: de ridder van staven
6: de ridder van penteakels
7: arcana 7, de zegewagen, omgekeerd
8: het aas van zwaafden
9: staven 10
10: arcana 19, de zon
pi_157227257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:01 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Zou je voor mij eens een kaartlegging willen doen?
Hier is de uitleg. Dit was ook een lastige om te duiden. Ik hoop dat het ergens op lijkt :o

Het thema van deze lezing is 'doen alsof'. Je wilt graag voor vol worden aangezien. Dat moet alleen geen pose of stijltje worden. Je bent ook erg ondernemend van karakter. Je krijgt ook de kans om af te rekenen met irrationele angsten en nare ervaringen.
Van vervulling buiten jezelf blijven zoeken, word je natuurlijk niet wijzer. Het lijkt erop dat je ergens ofwel vreselijk enthousiast over bent, ofwel vreselijk verliefd bent. Je gaat er iig. helemaal voor en het lijkt het. Daarbij is het opvallend dat zelfontplooïing en de ervaring belangrijker lijkt dan het directe resultaat. Het gaat om investeren op de lange termijn.
Al doende leert men en je enthousiasme kent geen grenzen. Wijsheid en kennis zijn natuurlijk wel verschillende dingen.
Je weet je talenten te benutten en de drijfveer is de liefde, en toch lijkt er iets te ontbreken.
Als je jezelf niet goed kent, kun je steeds weer voor verrassingen komen te staan, ipv dat je werkelijk je leven in de hand hebt. Het is zaak doortastend op te treden, zeker als het om de liefde of een dierbaar iedeaal gaat. Het kan resulteren in een nieuw elan, je zult een hoop levensvreugde uit kunnen halen, of deze herwinnen. Als je je best blijft doen om het beste te maken van je situatie, zul je daar ook een stuk vervulling in vinden.
pi_157229170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:49 schreef Dindymene het volgende:
Zou je voor mij ook weer een kaartlegging willen doen? Ben benieuwd!
Hier is alvast de trekking:

0: de ridder van zwaarden
1: bekers 5
2: munten 3
3: staven 2
4: arcana 15, de duivel, omgekeerd
5: staven 9
6: staven 10
7: de koningin van zwaarden
8: bekers 6
9: zwaarden 9
10: arcana 6, de geliefden.
pi_157231010
Aangezien het vandaag Samhain is, ben ik wel benieuwd wat het nieuwe jaar mij brengt door het perspectief van iemand anders.

Ik heb dit jaar een zwaar jaar gehad (oa bijna dood ervaring door een ruiterembolie en diagnose ziekte van Crohn); en ik ben benieuwd hoe mijn pad volgend jaar verder zal lopen.

Alvast bedankt! :*
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157233988
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is de uitleg. Dit was ook een lastige om te duiden. Ik hoop dat het ergens op lijkt :o

Het thema van deze lezing is 'doen alsof'. Je wilt graag voor vol worden aangezien. Dat moet alleen geen pose of stijltje worden. Je bent ook erg ondernemend van karakter. Je krijgt ook de kans om af te rekenen met irrationele angsten en nare ervaringen.
Van vervulling buiten jezelf blijven zoeken, word je natuurlijk niet wijzer. Het lijkt erop dat je ergens ofwel vreselijk enthousiast over bent, ofwel vreselijk verliefd bent. Je gaat er iig. helemaal voor en het lijkt het. Daarbij is het opvallend dat zelfontplooïing en de ervaring belangrijker lijkt dan het directe resultaat. Het gaat om investeren op de lange termijn.
Al doende leert men en je enthousiasme kent geen grenzen. Wijsheid en kennis zijn natuurlijk wel verschillende dingen.
Je weet je talenten te benutten en de drijfveer is de liefde, en toch lijkt er iets te ontbreken.
Als je jezelf niet goed kent, kun je steeds weer voor verrassingen komen te staan, ipv dat je werkelijk je leven in de hand hebt. Het is zaak doortastend op te treden, zeker als het om de liefde of een dierbaar iedeaal gaat. Het kan resulteren in een nieuw elan, je zult een hoop levensvreugde uit kunnen halen, of deze herwinnen. Als je je best blijft doen om het beste te maken van je situatie, zul je daar ook een stuk vervulling in vinden.
Dikgedrukt herken ik wel van de situatie, de rest zou ik even over moeten nadenken. Ik kan mijn talenten (goed kunnen luisteren en omgaan met mensen, en ze ook een helpende hand reiken) benutten, maar of de drijfveer liefde is, zoals ik mijn vriend lief heb, zou ik niet met zekerheid durven zeggen. Ik ga volgend jaar trouwen, zou dat in het plaatje passen? Want daarin benut ik ook talenten, en daarvan is de drijfveer wél de liefde. Kortom, ik ben met veel dingen bezig en kan het op veel manieren interpreteren.
pi_157283844
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan de uitleg. Of er iets van klopt is natuurlijk altijd maar de vraag.

het thema van deze lezing is autoriteit in de goede zin van het woord. Het gaat om iemand met een warme, krachtige uitstraling die anderen weet te motiveren. Wellicht worstel je met de vraag hoe je zelf een goed leider kunt zijn. Je lijkt echter iemand te zijn die veel begint maar niet altijd alles afmaakt, waardoor je misschien wel enthousiast, maar ook erg grillig lijkt. Dat zou een leerpuntje kunnen zijn. Wel ben je oprecht in je bedoelingen. Je deelt alles wat je hebt en je zet je totaal in.
Rechtvaardigheidsgevoel is dan ook een belangrijke drijfveer voor je. Dat is ook hetgeen waarmee je anderen meekrijgt. Vaak neem je een afwachtende houding aan waarbij je bereid bent om te luisteren naar de inbreng van anderen. Pas onlangs heb je die kwaliteiten in jezelf ontdekt. Je had misschien niet vermoed dat je het in je had. Je weet dan ook je voordeel te doen met je nieuw ontdekte talent. Je hebt je rechtvaardigheidsgevoel ontdekt als kwaliteit. Dat zou je kunnen helpen om zelf ook meer verantwoordelijkheidsgevoel te krijgen en zo meer succesvol te zijn omdat het je makkelijker valt dingen af te maken. Er zijn weinig mensen die kunnen luisteren, het zou je beslist kunnen helpen bij het handhaven van een oprechte sfeer. Mensen zullen je dan ook als warm en hartelijk ervaren.
Anderen op de juiste bejegenen werpt zijn vruchten af. Wie goed doet, goed ontmoet. Luisteren naar anderen kan ook een stuk zelfontplooïing betekenen en een stuk zingeving. Je weet waarom je leeft en wat je doet, doet er werkelijk toe.
Je voelt je herboren en met een nieuw elan begin je aan het volgende hoofdstuk in het leven. Het vinden van je roeping en je talenten gaat natuurlijk gepaard met zelfkennis. Het zal nog een uitdaging worden om dat alles te realiseren, misschien is het zelfs een beetje eng, omdat je moet veranderen.

Wow, dat is een opvallend positieve uitkomst. En dan te bedenken dat ik eerst dacht dat je een troll was. :)
het klopt vrijwel allemaal. wauw. cool. bedankt.
ik kan nooit dingen afmaken omdat ik meestal het gevoel heb dat het niets zal uitmaken. verdrukking. dat is waar ik op het moment vooral tegenaan loop. geen erkenning, dus dan maar zelferkenning. ik heb een gezonde portie aversie voor elitair gedrag.
maar goed, nogmaals bedankt voor de genomen moeite. weer een stukje om mee verder te gaan.
pi_157294549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:49 schreef Dindymene het volgende:
Zou je voor mij ook weer een kaartlegging willen doen? Ben benieuwd!
Of er iets van klopt, is altijd maar afwachten, maar hier is dan de duiding:

Het lijkt te gaan om praktisch gericht handelen in deze lezing. Je bent je ook bewust van je eigenwaarde. Het besef dat iedere ervaring op de levensweg uiteindelijk waardevol is, heeft tot dit besef geleid. Je zult plezier en inspiratie vinden in een nieuwe onderneming. Dat kan gaan om scholing, carriere, nieuwe baan, wat voor bezigheid van materiele aard dan ook.
Je vindt verschillende dingen belangrijk. Dat is op zich mooi, maar maakt het maken van keuzes niet gemakkelijker. Ook als een keuze schijnbaar belangeloos is, is het goed om je intenties goed onder de loupe te nemen. Ook andersom kan dat het geval zijn. Van je goede bedoelingen kan misbruik worden gemaakt. Ook kan het zijn dat iemand je er subtiel in wil luizen door je iets proberen te laten doen dat ogenschijnlijk in je eigenbelang is, maar dat wel je integriteit aantast. (Ik weet niet of je een christelijke achtergrond hebt, maar bij de omgekeerde duivel hoort een bijbels verhaal, dat van Jezus in de woestijn die voor keuzes wordt gesteld die op het eerste gezicht onschuldig en verdedigbaar lijken, maar als hij erop in zou gaan, zou hij toegeven aan de verlangens van zijn ego en zijn lagere driften, met als gevolg dat hij 'geestelijk failliet' zou zijn als messias.)
Je hebt de beste intenties en hoge verwachtingen. Je hoopt een nieuw begin te maken met hernieuwde idealen en vernieuwde energie. Als je eenmaal een keuze gemaakt hebt, ben je niet meer te houden. Je laat je waarschijnlijk niet verleiden om dingen te doen die je nieuwe doel kunnen frustreren. Daarvoor heb je al teveel levenservaring.
Je komt over als iemand met een groot rechtvaardigheidsgevoel en als iemand die zorgvuldig belangen afweegt. (werk je in de juridische sfeer of iets met economie en management, ofzoiets?) Je staat open voor genegenheid van mensen met wie je je verbonden voelt. Er zit hier echter wel een addertje onder het gras. Voelt een van je vrienden stiekem meer voor je? Of andersom? Het is de kunst om daar goed mee om te gaan.
Je hebt plannen om je prestaties te verbeteren. Je hebt dan ook de beste voornemens en je bent zeer gemotiveerd. Je begint aan een nieuw avontuur waarbij je veel te bieden hebt en minder nodig hebt. Dit zou op een nieuwe relatie kunnen slaan, maar het zou evengoed een stap in je carriere kunnen zijn waar je erg goed jezelf kan zijn en er veel voldoening uithaalt.
pi_157307266
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Of er iets van klopt, is altijd maar afwachten, maar hier is dan de duiding:

Het lijkt te gaan om praktisch gericht handelen in deze lezing. Je bent je ook bewust van je eigenwaarde. Het besef dat iedere ervaring op de levensweg uiteindelijk waardevol is, heeft tot dit besef geleid. Je zult plezier en inspiratie vinden in een nieuwe onderneming. Dat kan gaan om scholing, carriere, nieuwe baan, wat voor bezigheid van materiele aard dan ook.
Je vindt verschillende dingen belangrijk. Dat is op zich mooi, maar maakt het maken van keuzes niet gemakkelijker. Ook als een keuze schijnbaar belangeloos is, is het goed om je intenties goed onder de loupe te nemen. Ook andersom kan dat het geval zijn. Van je goede bedoelingen kan misbruik worden gemaakt. Ook kan het zijn dat iemand je er subtiel in wil luizen door je iets proberen te laten doen dat ogenschijnlijk in je eigenbelang is, maar dat wel je integriteit aantast. (Ik weet niet of je een christelijke achtergrond hebt, maar bij de omgekeerde duivel hoort een bijbels verhaal, dat van Jezus in de woestijn die voor keuzes wordt gesteld die op het eerste gezicht onschuldig en verdedigbaar lijken, maar als hij erop in zou gaan, zou hij toegeven aan de verlangens van zijn ego en zijn lagere driften, met als gevolg dat hij 'geestelijk failliet' zou zijn als messias.)
Je hebt de beste intenties en hoge verwachtingen. Je hoopt een nieuw begin te maken met hernieuwde idealen en vernieuwde energie. Als je eenmaal een keuze gemaakt hebt, ben je niet meer te houden. Je laat je waarschijnlijk niet verleiden om dingen te doen die je nieuwe doel kunnen frustreren. Daarvoor heb je al teveel levenservaring.
Je komt over als iemand met een groot rechtvaardigheidsgevoel en als iemand die zorgvuldig belangen afweegt. (werk je in de juridische sfeer of iets met economie en management, ofzoiets?) Je staat open voor genegenheid van mensen met wie je je verbonden voelt. Er zit hier echter wel een addertje onder het gras. Voelt een van je vrienden stiekem meer voor je? Of andersom? Het is de kunst om daar goed mee om te gaan.
Je hebt plannen om je prestaties te verbeteren. Je hebt dan ook de beste voornemens en je bent zeer gemotiveerd. Je begint aan een nieuw avontuur waarbij je veel te bieden hebt en minder nodig hebt. Dit zou op een nieuwe relatie kunnen slaan, maar het zou evengoed een stap in je carriere kunnen zijn waar je erg goed jezelf kan zijn en er veel voldoening uithaalt.
Ik kan me in heel veel dingen vinden! Sinds dit schooljaar ben ik aan een nieuwe studie begonnen (pabo) en ben inderdaad van plan om mijn prestaties (en het plannen) te verbeteren. Hopelijk zal ik het ook daadwerkelijk doen. dat gevoel van rechtvaardigheid heb ik helaas altijd al gehad. Zorgt soms voor vervelende situaties..
Ben nu weer aan het daten, en stiekem voel ik meer voor hem dan hij voor mij(?). Ben benieuwd hoe dat zal eindigen.

Bedankt voor de legging!
pi_157316845
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 02:09 schreef LLgetikt het volgende:
Je hebt er maar druk mee (leuk om te lezen). En ik zou graag ook een legging willen.. als iedereen geweest is en je tijd over hebt. :P En met een thema. De liefde :P
Hier is alvast de trekking:

0: munten 7, omgekeerd
1: arcana 4, de keizer
2: arcana 9, de kluizenaar
3: munten 6
4: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
5: arcana 10, omgekeerd
6: staven 3
7: het aas van zwaarden
8: de koning van zwaarden
9: zwaarden 10, omgekeerd
10: arcana 16, de toren
pi_157316877
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef Aphrodyte het volgende:
Aangezien het vandaag Samhain is, ben ik wel benieuwd wat het nieuwe jaar mij brengt door het perspectief van iemand anders.

Ik heb dit jaar een zwaar jaar gehad (oa bijna dood ervaring door een ruiterembolie en diagnose ziekte van Crohn); en ik ben benieuwd hoe mijn pad volgend jaar verder zal lopen.

Alvast bedankt! :*
Je komt zo snel mogelijk aan de beurt, ook al is Samhain al een paar dagen geleden :)
pi_157317023
oeps verkeerde
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_157317420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je komt zo snel mogelijk aan de beurt, ook al is Samhain al een paar dagen geleden :)
Is goed hoor! Sowieso tof dat je het doet :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157336797
Hoi EO, Ik wil weten of ik binnen nu en eind januari werk zal vinden
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:25:40 #141
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157373277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: munten 7, omgekeerd
1: arcana 4, de keizer
2: arcana 9, de kluizenaar
3: munten 6
4: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
5: arcana 10, omgekeerd
6: staven 3
7: het aas van zwaarden
8: de koning van zwaarden
9: zwaarden 10, omgekeerd
10: arcana 16, de toren
Hoi E_O, dat zou ik ook nog wel eens een keer willen. Een legging over de liefde, ben wel benieuwd of die ook zo spot on is als ik over een paar maanden terugkijk.
Totaal geen haast, kijk maar of je een keer in de stemming bent.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157377058
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hoi E_O, dat zou ik ook nog wel eens een keer willen. Een legging over de liefde, ben wel benieuwd of die ook zo spot on is als ik over een paar maanden terugkijk.
Totaal geen haast, kijk maar of je een keer in de stemming bent.
Ik ga vandaag weer met de tarot aan de gang :) Ik moet nog wel even zien hoe ver ik kom.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:00:54 #143
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157379520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ga vandaag weer met de tarot aan de gang :) Ik moet nog wel even zien hoe ver ik kom.
Ja kijk maar, ik realiseer me dat ik al een paar keer geweest ben, dus laat gerust nieuwe mensen voor gaan als je dat beter uitkomt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157384042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: munten 7, omgekeerd
1: arcana 4, de keizer
2: arcana 9, de kluizenaar
3: munten 6
4: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
5: arcana 10, omgekeerd
6: staven 3
7: het aas van zwaarden
8: de koning van zwaarden
9: zwaarden 10, omgekeerd
10: arcana 16, de toren
o dankjewel, helemaal overheen gelezen ben benieuwd.. :@
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_157385997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:04 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

o dankjewel, helemaal overheen gelezen ben benieuwd.. :@
In de hoop dat er iets van klopt:

In de liefde heb je misschien niet altijd de juiste keuzes gemaakt. Het kan zijn dat je verwachtingen niet altijd op de realiteit geënt bleken te zijn. Je beheerst je wereld. Je houdt graag controle over de situatie.
Wat je nu moet doen is zelfstandig ervaring opdoen op de levensweg. Dus helaas, een relatie zit er nog even niet in. Wel een leergang over het waarom van je situatie. Kennelijk heb je nog een les in zelfkennis nodig die je kennelijk ook alleen moet leren.
Je bent het type dat deelt zonder tellen en de ander liefheeft zonder voorwaarden te stellen. Tot nu toe sprong je overal met beide benen in, snel tot actie overgaan kan heel goed zijn, maar zonder beleid overzie je de consequenties niet. Daarom heb je misschien meerdere keren dezelfde fout gemaakt.
Als je verantwoordelijkheid neemt voor je situatie en je weet de valkuil van het te graag willen/te snel tot actie overgaan te ontwijken, dan heb je zeker reden om weer hoop en moed te vatten. Je kunt alles voor elkaar hebben en de bereidheid hebben om alles wat je hebt te delen, puur uit liefde, maar als je teveel speculeert over wat je kunt verwachten, kunnen er onverwachte dingen blijven gebeuren. Je enthousiasme is geweldig, je intitiafrijke houding is zeker te bewonderen, maar als je teveel speculeert, is het lastig om realistische verwachtingen te hebben.
Op de buitenwereld kom je heel kordaat over. Je weet precies wat je moet doen en je treedt ook vaak doortastend op. Dat komt omdat je in elke daad en woord wel een goede intentie legt. Je zou daardoor eigenlijk zeer geliefd moeten zijn. Nou ja, misschien ben je dat ook. :)
Je hebt je leven best goed georganiseerd, eigenlijk. Alleen je ongeduld nekt je soms, in amoreuze kwesties.
Eigenlijk zou je gewoon minder graag moeten willen. Daardoor maak je steeds dezelfde fout.
Als dat mocht lukken, dan kun je een doorbraak verwachten, een uitweg uit de impasse en zul je reden hebben om nieuwe hoop en moed te krijgen.
pi_157386235
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In de hoop dat er iets van klopt:

In de liefde heb je misschien niet altijd de juiste keuzes gemaakt. Het kan zijn dat je verwachtingen niet altijd op de realiteit geënt bleken te zijn. Je beheerst je wereld. Je houdt graag controle over de situatie.
Wat je nu moet doen is zelfstandig ervaring opdoen op de levensweg. Dus helaas, een relatie zit er nog even niet in. Wel een leergang over het waarom van je situatie. Kennelijk heb je nog een les in zelfkennis nodig die je kennelijk ook alleen moet leren.
Je bent het type dat deelt zonder tellen en de ander liefheeft zonder voorwaarden te stellen. Tot nu toe sprong je overal met beide benen in, snel tot actie overgaan kan heel goed zijn, maar zonder beleid overzie je de consequenties niet. Daarom heb je misschien meerdere keren dezelfde fout gemaakt.
Als je verantwoordelijkheid neemt voor je situatie en je weet de valkuil van het te graag willen/te snel tot actie overgaan te ontwijken, dan heb je zeker reden om weer hoop en moed te vatten. Je kunt alles voor elkaar hebben en de bereidheid hebben om alles wat je hebt te delen, puur uit liefde, maar als je teveel speculeert over wat je kunt verwachten, kunnen er onverwachte dingen blijven gebeuren. Je enthousiasme is geweldig, je intitiafrijke houding is zeker te bewonderen, maar als je teveel speculeert, is het lastig om realistische verwachtingen te hebben.
Op de buitenwereld kom je heel kordaat over. Je weet precies wat je moet doen en je treedt ook vaak doortastend op. Dat komt omdat je in elke daad en woord wel een goede intentie legt. Je zou daardoor eigenlijk zeer geliefd moeten zijn. Nou ja, misschien ben je dat ook. :)
Je hebt je leven best goed georganiseerd, eigenlijk. Alleen je ongeduld nekt je soms, in amoreuze kwesties.
Eigenlijk zou je gewoon minder graag moeten willen. Daardoor maak je steeds dezelfde fout.
Als dat mocht lukken, dan kun je een doorbraak verwachten, een uitweg uit de impasse en zul je reden hebben om nieuwe hoop en moed te krijgen.
Wauw. Spot on. :@ beetje eng zelfs :P

Dit is serieus wat er speelt, en wat ik me ook afvraag soms.

Controlfreak voor mezelf, graag willen maar ook weer niet als iemand me op een bepaalde manier behandeld waar ik me niet goed bij voel (dus bij voorbaat spoken zien en soms niet trouw blijven aan mezelf wat ik echt wil in de kern en waarvoor ik sta omdat ik zo iets heb.. wat betekent dit en ik wil toch. liefde? En ga er blind voor maar ook weer niet, dilemma).

Speculeren.. onverwachte dingen.. klopt helemaal..

En alles wat ik doe, probeer ik zo goed als mogelijk te zijn (nooit uit een slecht hart). En de twijfel komt er bij mij als mensen twijfelen aan me intentie.. en me als een slecht persoon zien en me shit aanpraten (wat ik weet dat ik dat niet ben) en dat ze me niet onvoorwaardelijk vertrouwen, maar dat kan ook een mankement van mij zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door LLgetikt op 07-11-2015 19:23:06 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_157386446
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef Aphrodyte het volgende:
Aangezien het vandaag Samhain is, ben ik wel benieuwd wat het nieuwe jaar mij brengt door het perspectief van iemand anders.

Ik heb dit jaar een zwaar jaar gehad (oa bijna dood ervaring door een ruiterembolie en diagnose ziekte van Crohn); en ik ben benieuwd hoe mijn pad volgend jaar verder zal lopen.

Alvast bedankt! :*
0: arcana 13, de dood
1: arcana 16, de toren, omgekeerd
2: het aas van pentakels
3: het aas van staven, omgekeerd
4: arcana 11, gerechtigheid
5: staven 2
6: bekers 3
7: zwaarden 2
8: munten 10
9: de koningin van pentagrammen
10: staven 8, omgekeerd
pi_157387883
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Is goed hoor! Sowieso tof dat je het doet :)
Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt..

Je wordt je bewust van je levenstaak, van het doel in je leven en een zekere transcendentie. Zingeving staat centraal in deze lezing. Je hebt alle zg. zekerheden in het leven los moeten laten om met een schok te concluderen wat er nou écht toe doet.
De komende tijd ga je dan ook je leven in eigen hand nemen.
Je hebt het misschien een tijdlang niet wilen weten. Je kunt jezelf natuurlijk overschreeuwen. Er komt wel een tijd van gerechtigheid; Compensatie voor een zware tijd voelt goed aan. Je bent anders in het leven komen te staan en het is tijd om je motieven te herzien en uit te breiden. Je bent wijzer geworden en omdat je angst en bitterheid hebt overwonnen, durf je je ook kwetsbaarder op te stellen.
Hoewel je een zekere hoogmoed hebt moeten opgeven en hoewel dat een harde les was, tenslotte leek het of je wereld was ingestort, breidt je je idealen uit en overweegt wat nu werkelijk belangrijk is. Hoe wil je de rest van je leven, leven? Je rechtvaardigheidsgevoel en je gevoel van verbondenheid zorgen ervoor dat je min of meer een nieuw leven begint, waarbij je al je ervaring van het vorige hoofdstuk meeneemt. Dit zou ook op een eventuele nieuwe relatie kunnen slaan.
Je komt ook verder in het leven. Je handelt bewuster en je diept bekwaamheden verder uit. Na je heftige ervaringen heb je niet meer de drang om je te bewijzen, tenslotte.
Je krijgt ook een nieuwe taak en verantwoordelijkheid. Een nieuwe baan wellicht. Een nieuw inzicht in eigen kunnen strookt natuurlijk ook met je rechtvaardigheidsgevoel. Je zou je ook in een andere richting kunnen gaan ontwikkelen. Je hebt een nieuw aspect van je persoonlijkheid ontdekt; Je hebt gevoel voor schoonheid. Er is ook verschil tussen uiterlijke omstandigheden en de kunst verstaan ervan te genieten. Wat maakt je echt gelukkig? Dat is een nieuwedrijfveer die je ook zou kunnen overwegen meer een rol te laten spelen.
Je kwetsbaar durven opstellen houdt wel het risico in dat je ook gekwetst kunt worden. Het is goed om daar alert op te zijn.
pi_157388259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoi EO, Ik wil weten of ik binnen nu en eind januari werk zal vinden
Omdat dit een hele eenvoudige vraag is, heb ik een minder uitgebreide 3-kaartenlegging gedaan:

1: arcama 10, het rad, omgekeerd
2: bekers 5
3: bekers 10

Aan de hand van de eerste kaart zou ik zeggen dat je opnieuw met een oude fout wordt geconfronteerd. Of het dus voor eind januari gaat lukken betwijfel ik. De tweede kaart wijst op vindingrijkheid. Je zult ongetwijfeld een oplossing vinden, iets later wellicht. De derde keart wijst op een nieuwe cyclus van verbondenheid. In deze zou je dus gebruik moeten maken contacten met (oud)collega's of je netwerk. Wellicht is het een hint om een nieuw netwerk op te bouwen. Of je zou eens moeten uitkijken naar een baan waarbij menselijke relaties heel belangrijk zijn/contact met mensen heel belangrijk is. Of je krijgt gewoon een heel leuke werkkring.
Vaak wijst deze kaart ook op een nieuwe fase in je huidige relatie of een nieuwe relatie. (heeft weinig te maken met je vraag, maar de kaarten kunnen weleens eigenwijs zijn en van het onderwerp afwijken. :D )
Nou ligt de toekomst natuurlijk niet vast, maar laat vooral weten of het klopt en hoe het gaat. :)
pi_157388542
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hoi E_O, dat zou ik ook nog wel eens een keer willen. Een legging over de liefde, ben wel benieuwd of die ook zo spot on is als ik over een paar maanden terugkijk.
Totaal geen haast, kijk maar of je een keer in de stemming bent.
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja kijk maar, ik realiseer me dat ik al een paar keer geweest ben, dus laat gerust nieuwe mensen voor gaan als je dat beter uitkomt.
Hier is alvast de trekking:

0: staven 10, omgekeerd
1: arcana 8, kracht
2: zwaarden 7
3: arcana 14, matigheid
4: de koningin van zwaarden
5: zwaarden 2
6: arcana 9, de kluizenaar
7: het aas van staven
8: staven 7, omgekeerd
9: de koning van staven
10: de koning van pentakels.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-11-2015 20:52:54 ]
pi_157388897
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt..

Je wordt je bewust van je levenstaak, van het doel in je leven en een zekere transcendentie. Zingeving staat centraal in deze lezing. Je hebt alle zg. zekerheden in het leven los moeten laten om met een schok te concluderen wat er nou écht toe doet.
De komende tijd ga je dan ook je leven in eigen hand nemen.
Je hebt het misschien een tijdlang niet wilen weten. Je kunt jezelf natuurlijk overschreeuwen. Er komt wel een tijd van gerechtigheid; Compensatie voor een zware tijd voelt goed aan. Je bent anders in het leven komen te staan en het is tijd om je motieven te herzien en uit te breiden. Je bent wijzer geworden en omdat je angst en bitterheid hebt overwonnen, durf je je ook kwetsbaarder op te stellen.
Hoewel je een zekere hoogmoed hebt moeten opgeven en hoewel dat een harde les was, tenslotte leek het of je wereld was ingestort, breidt je je idealen uit en overweegt wat nu werkelijk belangrijk is. Hoe wil je de rest van je leven, leven? Je rechtvaardigheidsgevoel en je gevoel van verbondenheid zorgen ervoor dat je min of meer een nieuw leven begint, waarbij je al je ervaring van het vorige hoofdstuk meeneemt. Dit zou ook op een eventuele nieuwe relatie kunnen slaan.
Je komt ook verder in het leven. Je handelt bewuster en je diept bekwaamheden verder uit. Na je heftige ervaringen heb je niet meer de drang om je te bewijzen, tenslotte.
Je krijgt ook een nieuwe taak en verantwoordelijkheid. Een nieuwe baan wellicht. Een nieuw inzicht in eigen kunnen strookt natuurlijk ook met je rechtvaardigheidsgevoel. Je zou je ook in een andere richting kunnen gaan ontwikkelen. Je hebt een nieuw aspect van je persoonlijkheid ontdekt; Je hebt gevoel voor schoonheid. Er is ook verschil tussen uiterlijke omstandigheden en de kunst verstaan ervan te genieten. Wat maakt je echt gelukkig? Dat is een nieuwedrijfveer die je ook zou kunnen overwegen meer een rol te laten spelen.
Je kwetsbaar durven opstellen houdt wel het risico in dat je ook gekwetst kunt worden. Het is goed om daar alert op te zijn.
Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt..

Wow; Fantastisch! Hij is echt compleet raak :* *O*


Je wordt je bewust van je levenstaak, van het doel in je leven en een zekere transcendentie. Zingeving staat centraal in deze lezing. Je hebt alle zg. zekerheden in het leven los moeten laten om met een schok te concluderen wat er nou écht toe doet.
De komende tijd ga je dan ook je leven in eigen hand nemen.
Je hebt het misschien een tijdlang niet wilen weten. Je kunt jezelf natuurlijk overschreeuwen. Er komt wel een tijd van gerechtigheid; Compensatie voor een zware tijd voelt goed aan. Je bent anders in het leven komen te staan en het is tijd om je motieven te herzien en uit te breiden. Je bent wijzer geworden en omdat je angst en bitterheid hebt overwonnen, durf je je ook kwetsbaarder op te stellen.


Heel herkenbaar. Ik had bij mijn bijna-dood ervaring het gevoel dat ik heel bewust mocht kiezen of ik door wilde gaan of niet; en heb het sindsdien ook echt als een keerpunt ervaren. Ik ben in mijn kracht komen staan en heb solide, definitieve beslissingen genomen op gebieden waar ik eerst geen duidelijkheid kon krijgen voor mezelf. Ik begin duidelijk te zien wie ik ben en wat ik wi en hoe ik dat vorm moet geven. Ik geef duidelijk aan waar mijn zwaktes liggen tov mijn omgeving, en accepteer hulp waar nodig waardoor ik juist enorme groei ervaar.

Hoewel je een zekere hoogmoed hebt moeten opgeven en hoewel dat een harde les was, tenslotte leek het of je wereld was ingestort, breidt je je idealen uit en overweegt wat nu werkelijk belangrijk is. Hoe wil je de rest van je leven, leven? Je rechtvaardigheidsgevoel en je gevoel van verbondenheid zorgen ervoor dat je min of meer een nieuw leven begint, waarbij je al je ervaring van het vorige hoofdstuk meeneemt. Dit zou ook op een eventuele nieuwe relatie kunnen slaan.
Je komt ook verder in het leven. Je handelt bewuster en je diept bekwaamheden verder uit. Na je heftige ervaringen heb je niet meer de drang om je te bewijzen, tenslotte.


Ik had altijd een houding van ik ''ik ben sterk en ik kan alles zelf wel oplossen'' en juist door te erkennen dat ik niet alles zelf kan heb ik ruimte gecreerd voor wat ik wel kan. Ik leef inderdaad veel meer volgens mijn idealen (ik ben vegetarier geworden) en richt me iedere dag op wat ik belangrijk vind. Ik voel me inderdaad alsof ik een nieuw hoofdstuk begin, en ik heb inderdaad niet meer de behoefte om goedgekeurd te worden door anderen; dat was iets wat me eerst heel erg tegenhield.

Je krijgt ook een nieuwe taak en verantwoordelijkheid. Een nieuwe baan wellicht. Een nieuw inzicht in eigen kunnen strookt natuurlijk ook met je rechtvaardigheidsgevoel. Je zou je ook in een andere richting kunnen gaan ontwikkelen. Je hebt een nieuw aspect van je persoonlijkheid ontdekt; Je hebt gevoel voor schoonheid. Er is ook verschil tussen uiterlijke omstandigheden en de kunst verstaan ervan te genieten. Wat maakt je echt gelukkig? Dat is een nieuwedrijfveer die je ook zou kunnen overwegen meer een rol te laten spelen.

Ik ben begonnen met een intensief therapieprogramma, en sinds een maand of drie ben ik elke dag creatief bezig en komen er inderdaad tot mijn verbazing de meest mooie dingen uit mijn handen. Ik dacht altijd dat ik een prutser was; maar ik blijk echt behoorlijk creatief te zijn. Dat heeft een hoop deuren in mijn hoofd geopend. Ik ben momenteel oprecht gelukkig met elke dag omdat ik altijd wel iets vind waar ik voldoening uit haal.

Je kwetsbaar durven opstellen houdt wel het risico in dat je ook gekwetst kunt worden. Het is goed om daar alert op te zijn.


Dat merk ik inderdaad wel meer; ik heb meer gevoel en ben eerder verdrietig. Maar er is ook schoonheid in het toelaten van mijn emoties, iets wat ik eerder nauwelijks kon :)

Prachtige reading; echt geweldig! Dankjewel.. :*
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157462497
Hoe werkt dat nu ongeveer mensen? Een lezing doen terwijl je alleen iemand anders account op het internet ziet? Ik sta er nuchter in, maar ben toch benieuwd naar een legging. Iets in mij wil het natuurlijk wel geloven. En als het enigszins klopt laat ik het natuurlijk ook weten.

Dus wie wil iets voor mij doen? :) Moet ik nog een specifieke vraag stellen?
The show must go on
pi_157472694
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 01:00 schreef Kokoswater het volgende:
Hoe werkt dat nu ongeveer mensen? Een lezing doen terwijl je alleen iemand anders account op het internet ziet? Ik sta er nuchter in, maar ben toch benieuwd naar een legging. Iets in mij wil het natuurlijk wel geloven. En als het enigszins klopt laat ik het natuurlijk ook weten.

Dus wie wil iets voor mij doen? :) Moet ik nog een specifieke vraag stellen?
Ik wil wel een tarotlezing voor je doen. Als je wilt mag je een vraag stellen maar het hoeft niet. Ik ben nog even met de lezing van Uccie bezig. Ik geloof dat jij dan als volgende aan de beurt bent. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-11-2015 17:48:13 ]
pi_157473276
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja kijk maar, ik realiseer me dat ik al een paar keer geweest ben, dus laat gerust nieuwe mensen voor gaan als je dat beter uitkomt.
Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt:

Je gaat tegen je eigen wil in, lijkt het. En dat lijkt ook te zijn waar het om lijkt te gaan in deze lezing. Als je wat minder zou moeten van jezelf, zou je dat beslist goed doen. Het lijkt bijna paradoxaal. Je moet van alles van jezelf, maar wat je wilt is een besef dat de wereld toch groter is dan je kunt voorzien en dat het dus zinloos is alles te willen controleren. Je krijgt te maken met situaties waar het belangrijk is om verantwoordelijk te handelen en consequent te zijn.
In de grond ben je iemand die er wel op durft te vertrouwen dat dingen goedkomen of dat er altijd wel ergens een mouw aan te passen is. Alleen op de een of andere krijg je de gelegehheid niet om zo te zijn. Het is misschien goed om eens uit te maken wat voor jouw gevoel rechtvaardig zou zijn. Om dat te doen moet je je misschien laten gelden. Ook dat lijkt wat tegenstrijdig. Je ruimte opeisen om de meegaande, ongedwongen persoon te worden die je eigenlijk bent.
Door je situatie ga je dieper nadenken over je handelen tot nu toe. Je wordt je steeds bewuster van je daden en de gevolgen ervan. Het gevolg van deze ontwikkeling zou kunnen zijn dat je zelfsstandig,op grond van je eigen inzicht en ervaring beslissingen gaat nemen op je levensweg.
Je wordt je misschien bewust van het belang van het verzoenen van tegenstellingen. Als je je vergevingsgezind opstelt, dan kun je zelf ook wat meer vertrouwen op het principe van 'wie goed doet, goed ontmoet'.
Het is misschien niet leuk om je eigen weg te moeten gaan, maar het strookt wél met je gevoel voor rechtvaardigheid.
Naar buiten toe kom je altijd even enthousiast over. Dat wordt gevoed door het idee dat je weet te geven en te ontvangen en daar word je zelf blijer van en de andere of anderen ook.
Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel. Daar hoort natuurlijk ook af en toe de hand in eigen boezem steken bij. Je zou je kunnen ontwikkelen tot iemand met een aanstekelijk enthousiasme. Dat is een kwaliteit waarmee je anderen kunt coachen of waarmee je leiding kunt geven. Uiteindelijk zul je je volledig ontplooien en daar de vruchten van plukken. Je zult ook je eigen weg gaan.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:19:44 #155
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157480836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt:

Je gaat tegen je eigen wil in, lijkt het. En dat lijkt ook te zijn waar het om lijkt te gaan in deze lezing. Als je wat minder zou moeten van jezelf, zou je dat beslist goed doen. Het lijkt bijna paradoxaal. Je moet van alles van jezelf, maar wat je wilt is een besef dat de wereld toch groter is dan je kunt voorzien en dat het dus zinloos is alles te willen controleren. Je krijgt te maken met situaties waar het belangrijk is om verantwoordelijk te handelen en consequent te zijn.
In de grond ben je iemand die er wel op durft te vertrouwen dat dingen goedkomen of dat er altijd wel ergens een mouw aan te passen is. Alleen op de een of andere krijg je de gelegehheid niet om zo te zijn. Het is misschien goed om eens uit te maken wat voor jouw gevoel rechtvaardig zou zijn. Om dat te doen moet je je misschien laten gelden. Ook dat lijkt wat tegenstrijdig. Je ruimte opeisen om de meegaande, ongedwongen persoon te worden die je eigenlijk bent.
Door je situatie ga je dieper nadenken over je handelen tot nu toe. Je wordt je steeds bewuster van je daden en de gevolgen ervan. Het gevolg van deze ontwikkeling zou kunnen zijn dat je zelfsstandig,op grond van je eigen inzicht en ervaring beslissingen gaat nemen op je levensweg.
Je wordt je misschien bewust van het belang van het verzoenen van tegenstellingen. Als je je vergevingsgezind opstelt, dan kun je zelf ook wat meer vertrouwen op het principe van 'wie goed doet, goed ontmoet'.
Het is misschien niet leuk om je eigen weg te moeten gaan, maar het strookt wél met je gevoel voor rechtvaardigheid.
Naar buiten toe kom je altijd even enthousiast over. Dat wordt gevoed door het idee dat je weet te geven en te ontvangen en daar word je zelf blijer van en de andere of anderen ook.
Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel. Daar hoort natuurlijk ook af en toe de hand in eigen boezem steken bij. Je zou je kunnen ontwikkelen tot iemand met een aanstekelijk enthousiasme. Dat is een kwaliteit waarmee je anderen kunt coachen of waarmee je leiding kunt geven. Uiteindelijk zul je je volledig ontplooien en daar de vruchten van plukken. Je zult ook je eigen weg gaan.
Hey E_O, ik herken er dingen in maar ik moet hem even laten bezinken en dan nog eens lezen.
Uit ervaring weet ik dat de lezing over een paar weken wellicht veel meer op zijn plaats valt, dus ik laat het je zeker weten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157486030
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hey E_O, ik herken er dingen in maar ik moet hem even laten bezinken en dan nog eens lezen.
Uit ervaring weet ik dat de lezing over een paar weken wellicht veel meer op zijn plaats valt, dus ik laat het je zeker weten.
Dat zou kunnen.. of ik zit er naast.
pi_157503104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik wil wel een tarotlezing voor je doen. Als je wilt mag je een vraag stellen maar het hoeft niet. Ik ben nog even met de lezing van Uccie bezig. Ik geloof dat jij dan als volgende aan de beurt bent. :)
Oké dan, ik heb voor nu geen specifieke vraag. :)
The show must go on
pi_157516519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:04 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Oké dan, ik heb voor nu geen specifieke vraag. :)
Hier is alvast de trekiing. De duiding volgt zsm. Dat kost iets meer tijd dus daar moet ik even voor gaan zitten.

0: de koning van pentakels
1: de schildknaap van zwaarden
2: de ridder van staven, omgekeerd
3: de ridder van zwaarden
4: zwaarden 2
5: de koning van bekers, omgekeerd
6: de ridder van pentakels
7: de koning van zwaarden
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: arcana 10, het rad
10: arcana 9, de kluizenaar, omgekeerd
pi_157546302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Omdat dit een hele eenvoudige vraag is, heb ik een minder uitgebreide 3-kaartenlegging gedaan:

1: arcama 10, het rad, omgekeerd
2: bekers 5
3: bekers 10

Aan de hand van de eerste kaart zou ik zeggen dat je opnieuw met een oude fout wordt geconfronteerd. Of het dus voor eind januari gaat lukken betwijfel ik. De tweede kaart wijst op vindingrijkheid. Je zult ongetwijfeld een oplossing vinden, iets later wellicht. De derde keart wijst op een nieuwe cyclus van verbondenheid. In deze zou je dus gebruik moeten maken contacten met (oud)collega's of je netwerk. Wellicht is het een hint om een nieuw netwerk op te bouwen. Of je zou eens moeten uitkijken naar een baan waarbij menselijke relaties heel belangrijk zijn/contact met mensen heel belangrijk is. Of je krijgt gewoon een heel leuke werkkring.
Vaak wijst deze kaart ook op een nieuwe fase in je huidige relatie of een nieuwe relatie. (heeft weinig te maken met je vraag, maar de kaarten kunnen weleens eigenwijs zijn en van het onderwerp afwijken. :D )
Nou ligt de toekomst natuurlijk niet vast, maar laat vooral weten of het klopt en hoe het gaat. :)
dank je wel, ik hou je op de hoogte :)
pi_157562613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:04 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Oké dan, ik heb voor nu geen specifieke vraag. :)
Je wilt je talenten ontwikkelen en iets bereiken in deze wereld. Je bent ondernemend en nieuwsgierig van karakter. Je leert ook door dingen uit te proberen. Waar je mee te maken krijgt zijn hevige gevoelens. In deze is het wellicht raadzaam om je af te vragen wat je kunt bieden ipv wat misschien niet kunt krijgen maar wel per sé zou willen.
In de grond ben je een totale doener. Zo onderhand kom je op een punt waarop je je bekwaamheden maximaal hebt ontwikkeld. Uiteraard volgt de vraag wat je ermee gaat doen. Door het gebeuren op emotioneel gebied, heb je misschien de neiging om wat bitterder en cynischer te worden. Jij wordt ook niet gespaard, tenslotte. Hoe dan ook, je maakt het beste van de omstandigheden waar je je in geplaatst ziet. Wellicht geldt dat ook voor gevoelszaken.
Het is de kunst om niet bitter te worden, maar trouw te blijven aan je principes. Op deze manier kun je onbevooroordeeld naar je eigen situatie blijven kijken en dan kun je er ook iets van leren.
Door grondig te werk te gaan en alles van jezelf te geven, hoop je veel bereiken in de wereld.
Tegenover de buitenwereld zou je een perfectionist moeten zijn en een goed organisator. Logisch, want dat is waar je je goed bij voelt. Omdat je grondiger te werk gaat dan anderen, wil je je nog weleens dwingend opstellen. Je krijgt de kans om dat goed te maken, maar dan moet je je niet teveel storen aan zwakheden die je bij een ander opmerkt.
Ondanks dat je je best doet, lijken sommige dingen niet direct te lukken, vooral op emotioneel vlak. Daarover blijven piekeren heeft niet veel zin, want met verstand kun je gevoelszaken niet oplossen.

Of er iets van klopt weet ik natuurlijk niet, maar het was iig. leuk om te doen. :)
pi_157568245
Hallo

Ik ben nieuw hier en had een vraag aan Enneacanthus_ Obesus
Zou u mij op weg kunnen helpen of een volledig duiding kunnen maken voor een lenormand 13- kaart legging die ik voor mij zelf heb gelegd? ik was al wel begonnen met het interpreteren van de kaarten maar ik vind het best moeilijk om van de onafhankelijke kaarten een geheel verhaal te maken

alvast bedankt!

Ik trek wel elke dag een dagkaart nog niet altijd kan ik er wat mee maaar wordt wel duidelijker
pi_157573661
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:22 schreef Capulet het volgende:
Hallo

Ik ben nieuw hier en had een vraag aan Enneacanthus_ Obesus
Zou u mij op weg kunnen helpen of een volledig duiding kunnen maken voor een lenormand 13- kaart legging die ik voor mij zelf heb gelegd? ik was al wel begonnen met het interpreteren van de kaarten maar ik vind het best moeilijk om van de onafhankelijke kaarten een geheel verhaal te maken

alvast bedankt!

Ik trek wel elke dag een dagkaart nog niet altijd kan ik er wat mee maaar wordt wel duidelijker
Ik ben helaas nauwelijks bekend met Lenormandkaarten. Heeft iemand anders hier misschien verstand van?
Ik leg alleen de Rider Waite tarot..
pi_157586302
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je wilt je talenten ontwikkelen en iets bereiken in deze wereld. Je bent ondernemend en nieuwsgierig van karakter. Je leert ook door dingen uit te proberen. Waar je mee te maken krijgt zijn hevige gevoelens. In deze is het wellicht raadzaam om je af te vragen wat je kunt bieden ipv wat misschien niet kunt krijgen maar wel per sé zou willen.
In de grond ben je een totale doener. Zo onderhand kom je op een punt waarop je je bekwaamheden maximaal hebt ontwikkeld. Uiteraard volgt de vraag wat je ermee gaat doen. Door het gebeuren op emotioneel gebied, heb je misschien de neiging om wat bitterder en cynischer te worden. Jij wordt ook niet gespaard, tenslotte. Hoe dan ook, je maakt het beste van de omstandigheden waar je je in geplaatst ziet. Wellicht geldt dat ook voor gevoelszaken.
Het is de kunst om niet bitter te worden, maar trouw te blijven aan je principes. Op deze manier kun je onbevooroordeeld naar je eigen situatie blijven kijken en dan kun je er ook iets van leren.
Door grondig te werk te gaan en alles van jezelf te geven, hoop je veel bereiken in de wereld.
Tegenover de buitenwereld zou je een perfectionist moeten zijn en een goed organisator. Logisch, want dat is waar je je goed bij voelt. Omdat je grondiger te werk gaat dan anderen, wil je je nog weleens dwingend opstellen. Je krijgt de kans om dat goed te maken, maar dan moet je je niet teveel storen aan zwakheden die je bij een ander opmerkt.
Ondanks dat je je best doet, lijken sommige dingen niet direct te lukken, vooral op emotioneel vlak. Daarover blijven piekeren heeft niet veel zin, want met verstand kun je gevoelszaken niet oplossen.

Of er iets van klopt weet ik natuurlijk niet, maar het was iig. leuk om te doen. :)
Ik ben inderdaad nieuwsgierig en wil dingen bereiken. Ondernemend ben ik redelijk. Alleen als de motivatie hoog ligt. :)
Qua maximaal ontwikkelde bekwaamheden denk ik niet dat het klopt. Misschien wel als het om sociale vaardigheden gaat, daar komen vaak emoties bij kijken. Ik ben best een gevoelsmens, maar voor de buitenwereld ben ik dat niet. Daarom acteer ik nu, een activiteit waarbij je meer je emoties moet volgen/uiten.

Bedankt in ieder geval!
The show must go on
pi_157594369
Bedankt voor uw antwoord jammer :-( want nou weet ik het nog niet haahah.
Mag ik u anders vragen of u voor mij een legging wil doen?
Ik had wel een vraag ik hoop dat ik de vraag goed formuleer:

(ik heb iemand een brief gestuurd en wil eigenlijk gewoon weten of ik antwoord krijg en het verloop hiervan)
De vraag: Wat moet ik doen dat de kans dat ik antwoord krijg op de brief zo groot mogelijk wordt?

Als u voor mij een legging wil doen.. heeeeel erg bedankt

groeten Capulet
pi_157626061
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:49 schreef Capulet het volgende:
Bedankt voor uw antwoord jammer :-( want nou weet ik het nog niet haahah.
Mag ik u anders vragen of u voor mij een legging wil doen?
Ik had wel een vraag ik hoop dat ik de vraag goed formuleer:

(ik heb iemand een brief gestuurd en wil eigenlijk gewoon weten of ik antwoord krijg en het verloop hiervan)
De vraag: Wat moet ik doen dat de kans dat ik antwoord krijg op de brief zo groot mogelijk wordt?

Als u voor mij een legging wil doen.. heeeeel erg bedankt

groeten Capulet
Hier is alvast de trekking. Ik zal de kaarten zsm duiden.

0: de rdder van staven, ongekeerd
1: bekers 9, omgekeerd
2: arcana 10, omgekeerd
3: zwaarden 7
4: bekers 8
5: de keizerin
6: de schildknaap van bekers
7: staven 9
8: bekers 6
9: het aas van kelken
10: arcana 11, gerechtigheid
pi_157633779
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:49 schreef Capulet het volgende:
Bedankt voor uw antwoord jammer :-( want nou weet ik het nog niet haahah.
Mag ik u anders vragen of u voor mij een legging wil doen?
Ik had wel een vraag ik hoop dat ik de vraag goed formuleer:

(ik heb iemand een brief gestuurd en wil eigenlijk gewoon weten of ik antwoord krijg en het verloop hiervan)
De vraag: Wat moet ik doen dat de kans dat ik antwoord krijg op de brief zo groot mogelijk wordt?

Als u voor mij een legging wil doen.. heeeeel erg bedankt

groeten Capulet
En hier is dan de duiding:

Het kan zijn dat je te graag iets wilt. Je lijkt wat rusteloos en misschien voel je je ook wat verward en chaotisch. In ieder geval lijken je gevoelens niet helemaal overeen te stemmen met de werkelijkheid. Daarom kan het zijn dat je opnieuw met oude fouten wordt geconfronteerd.
Je grondhouding is iig wel die van iemand die met totale inzet handelt. Het is belangrijk om irrationele verwachtingen los te laten. Dan kun je geestelijk verder groeien en onbevooroordeeld het goede in ieder mens zien.
Door verantwoordelijkheid te dragen, kun je jezelf ontwikkelen. Loslaten en vertrouwen op de goedgezindheid van de ander zijn hier de sleutelwoorden, maar de belangrijkste les is dat je moet leren de ander in zijn waarde te laten en ook rekening met diens gevoelens te houden en je niet te laten verblinden door je eigen passie.
Je hoopt het beste en je maakt de beste voornemens. Jij bent in ieder geval degene die verantwoordelijkheid voor de ontstane situatie lijkt te nemen.
Het beste wat je kunt doen is openstaan voor genegenheid zonder irreële verwachtingen te koesteren. Het is soms lastig te onderscheiden wat je wens is en wat realiteit. Het is ook niet makkelijk om je gevoel te volgen, maar dat kan wel leiden tot een verdere (geestelijke) ontwikkeling. Als je zaken vanuit meerdere standpunten leert te beschouwen, is het makkelijker om het te laten stroken met je rechtvaardigheidsgevoel en milder te zijn.
Het verloop van je situatie hangt af van wat je geleerd hebt van eerdere fouten. Dat is ook de oorzaak geweest en hopelijk is het niet te laat om nog wat goed te maken. Dus, als je idd een brief hebt gestuurd: goed in je vel zitten is de beste garantie voor een (positief) antwoord en vervolg.

Oh ja, dit is wel bedoeld als vermaak. Ik claim geen helderziende oid. te zijn. Dus hecht er niet teveel waarde aan en het kan ook zijn dat er niets van klopt.
pi_157669489
Goedenmiddag

Bedankt voor de legging en duiding! hier en daar klopt het niet helemaal en weet ik nog niet goed wat en hoe maar wel heel leuk dat iemand voor mij een legging heeft gedaan bijzonder!
Ik vindt de omgekeerde kaarten in de tarot een beetje verwarrend dan is het altijd heel anders en soms ook dat een positieve kaart opeens negetief dan kan worden :-)
groeten Capulet
pi_157671670
Hallo,

Sorry nog een keer hahah is de legging dan positief te noemen? wat ik zeg ik vindt de omgekeerde kaarten altijd wat verwarrend. en ik had geen verwachtingen dat heb ik ook in de brief gezegd dat ik geen verwachting heb maar wel zou vinden als . :-)
pi_157694783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:19 schreef Capulet het volgende:
Hallo,

Sorry nog een keer hahah is de legging dan positief te noemen? wat ik zeg ik vindt de omgekeerde kaarten altijd wat verwarrend. en ik had geen verwachtingen dat heb ik ook in de brief gezegd dat ik geen verwachting heb maar wel zou vinden als . :-)
Ik zou denken van wel. Volgens deze kaarten heb je je verantwoordelijkheid gekend en gedaan wat je kon. Niet alle kansen zijn verkeken en afhankelijk van je eigen houding - tenslotte is dat de enige factor die je nog echt kunt beinvloeden - kun je wellicht nog dingen rechttrekken. Een kwestie van afwachten en niet te gretig zijn of dezelfde fouten opnieuw maken.
pi_158225301
Even een kickje van het topic. E_O, zou je voor mij ook kaarten willen leggen? Ben erg benieuwd!
  zondag 13 december 2015 @ 23:14:31 #171
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_158228158
Hoi E_O, zou je dit voor mij ook nog een keer willen doen als je tijd hebt? Alvast bedankt! :)

PS. Ik zou ook nog een keer een tarotlegging en -lezing voor jou doen weet ik nog. Die heb je nog steeds tegoed! :) Ik hoop dat snel te kunnen doen. Ik ben weer volop bezig, zie mijn topic
over mijn terugkeer hier.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_158413768
FOK! is een platform geworden waarmee ik niet langer geassocieerd wil worden. De mensen die nog een tarotlezing willen, mogen dat per PM doen. Ik zal uiteraard de mensen die dat willen niet in de steek laten.
  zondag 13 november 2016 @ 01:03:04 #173
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_166617206
quote:
3s.gif Op maandag 21 december 2015 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
FOK! is een platform geworden waarmee ik niet langer geassocieerd wil worden. De mensen die nog een tarotlezing willen, mogen dat per PM doen. Ik zal uiteraard de mensen die dat willen niet in de steek laten.
Zou je misschien dit nog eens tegen het licht willen houden, velen zouden het op prijs stellen als je weer hier zou terugkeren met je tarrotleggingen en -lezingen.
TRU / Oké, wat zie je graag/zou je graag in TRU willen zien?

O+
There is only one religion
pi_166624029
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zou je misschien dit nog eens tegen het licht willen houden, velen zouden het op prijs stellen als je weer hier zou terugkeren met je tarrotleggingen en -lezingen.
TRU / Oké, wat zie je graag/zou je graag in TRU willen zien?

O+
Ik wil het overwegen. Maar ik moet er nog wel even goed over nadenken.
  maandag 14 november 2016 @ 01:49:44 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166642836
Fijn dat je er iig over na wil denken :).

Het moet denk ik ook geen one man show zijn. Tarotleggingen doen en uittikken is wel een tijdrovende klus. Helaas heb ik mijn tarotkaarten zwaar slecht behandeld dus zou ik eerst nieuwe moeten kopen voor ik er weer aan kan beginnen. Maar iedereen die ermee bezig is (beginner of geavanceerd) zou een steentje bij kunnen dragen, kan het ook een oefenreeks worden bijvoorbeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166643196
Ik heb er over nagedacht. Het moet idd geen onemanshow zijn. Dus voorlopig laat ik deze idd vrij zware klus over aan anderen.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 14:48:47 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_190857567
Enorme schop!
Zullen we hier nog eens verder over discussiëren?

Hier wat duiding:
http://www.tarotweb.nl/tarleg1.html
pi_190858716
Ik scrolde net even het topic door... goden wat ben ik veranderd. Sorry, blozen, schuldgevoelens naar alles en iedereen is een heel stuk minder geworden. Ik lees met verbazing mijn eigen berichtjes terug. Aan de ene kant heel erg pijnlijk om te zien hoe ik in het bestaan stond, anderzijds laat het me wel zien hoe ik enorm veranderd ben (in de positieve kant).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 16:30:40 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_190859008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik scrolde net even het topic door... goden wat ben ik veranderd. Sorry, blozen, schuldgevoelens naar alles en iedereen is een heel stuk minder geworden. Ik lees met verbazing mijn eigen berichtjes terug. Aan de ene kant heel erg pijnlijk om te zien hoe ik in het bestaan stond, anderzijds laat het me wel zien hoe ik enorm veranderd ben (in de positieve kant).
Dat is geweldig om te horen CotS ^O^
pi_190862454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is geweldig om te horen CotS ^O^
Dat was 2015 zag ik net. Toen was ik ook een puinhoopje mens. Fijn om te zien dat al die toestanden ergens toe bijgedragen hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 20:20:09 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_190862830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat was 2015 zag ik net. Toen was ik ook een puinhoopje mens. Fijn om te zien dat al die toestanden ergens toe bijgedragen hebben
Ben heel blij voor je. Het zal je ook rust geven denk ik.
  Moderator woensdag 8 januari 2020 @ 15:29:04 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_190936877
Worden hier nog leggingen gedaan door users?
Ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat 2020 ons gaat brengen.
Dus mocht je er wat van weten en wil je het hier delen, heel graag ^O^
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:29:35 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_191029370
Zat beetje te lezen over paragnosten en toen kwam ik deze tegen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marie Anne Lenormand
Marie-Anne Le Normand werd op 27 Mei 1772 geboren in Frankrijk in het plaatsje Alencon. Als klein kind deed zij mensen versteld staan van haar uitspraken. Op haar achttiende verhuisde zij naar Parijs waar ze al snel bekendheid verwierf. Zij heeft diverse malen in de gevangenis gezeten omdat haar uitspraken en voorspellingen heel precies bleken te zijn. Dit werd door sommige machthebbers niet in dank afgenomen, Napoleon heeft haar diverse malen in de gevangenis gezet terwijl hijzelf ook de kaart liet lezen door haar. Marie-Anne Le Normand is gestorven in Parijs op 25 juni 1843.

Het kost niets dus misschien wel leuk welke kaart er voor jou getrokken wordt ;)
Ik kreeg de kaart Berg toebedeeld.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lavenderr op 14-01-2020 19:49:59 ]
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:09:24 #184
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_194610917
Ik ben hier al een jaar niet actief bezig geweest maar ik ben van plan om weer meer te posten.
De reden: gewoon de drukte als je op jezelf woont. Ik heb wel veel passief gevolgd.

Maar doet Miss_Vanity nog tarot leggingen? Lijkt me wel interessant! :Y
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_194611008
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben hier al een jaar niet actief bezig geweest maar ik ben van plan om weer meer te posten.
De reden: gewoon de drukte als je op jezelf woont. Ik heb wel veel passief gevolgd.

Maar doet Miss_Vanity nog tarot leggingen? Lijkt me wel interessant! :Y
Wat fijn dat je weer komt posten. Users zoals jij hebben we graag op FOK! Welkom terug ;)
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:25:40 #186
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_194611019
Dank je wel!! :Y Dit doet me echt goed, ook na al die narigheid die ik jaren terug heb meegemaakt! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_194814509
Worden er hier nog op verzoek leggingen gedaan? Bastard en E_O waren daar altijd goed in, en er waren nog meer goede 'uitleggers'.
pi_194817042
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Worden er hier nog op verzoek leggingen gedaan? Bastard en E_O waren daar altijd goed in, en er waren nog meer goede 'uitleggers'.
Zou super zijn om E_O hier weer te zien. :)
Ik heb ook wel interesse in een legging.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194817594
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dank je wel!! :Y Dit doet me echt goed, ook na al die narigheid die ik jaren terug heb meegemaakt! _O_
You're welcome dear. Kom je ook meeposten Atmos?
pi_194817605
quote:
88s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zou super zijn om E_O hier weer te zien. :)
Ik heb ook wel interesse in een legging.
Ik eigenlijk ook wel.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:33:28 #191
441859 crew  Lenny77
pi_194823036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zat beetje te lezen over paragnosten en toen kwam ik deze tegen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marie Anne Lenormand
Marie-Anne Le Normand werd op 27 Mei 1772 geboren in Frankrijk in het plaatsje Alencon. Als klein kind deed zij mensen versteld staan van haar uitspraken. Op haar achttiende verhuisde zij naar Parijs waar ze al snel bekendheid verwierf. Zij heeft diverse malen in de gevangenis gezeten omdat haar uitspraken en voorspellingen heel precies bleken te zijn. Dit werd door sommige machthebbers niet in dank afgenomen, Napoleon heeft haar diverse malen in de gevangenis gezet terwijl hijzelf ook de kaart liet lezen door haar. Marie-Anne Le Normand is gestorven in Parijs op 25 juni 1843.

Het kost niets dus misschien wel leuk welke kaart er voor jou getrokken wordt ;)
Ik kreeg de kaart Berg toebedeeld.
Ik had deze even gedaan en kwam bij de ring uit :D
Geen begin en geen einde, een verbintenis!
Netjes, ben benieuwd!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194823234
Ik heb ook een kaart getrokken.
Deze is 't geworden: Lenormandkaart Lelie
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194823996
quote:
88s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zou super zijn om E_O hier weer te zien. :)
Ik heb ook wel interesse in een legging.
Hoi!

Ik ben hem niet en ik ben soort van nieuw, maar als je wilt kan ik kijken wat de kaarten zeggen. Heb je een specifieke vraag?

(Voordat er nu 10 mensen komen: zoveel energie heb ik nou ook weer niet. :) )
pi_194824335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:42 schreef Kalamaarre het volgende:

[..]

Hoi!

Ik ben hem niet en ik ben soort van nieuw, maar als je wilt kan ik kijken wat de kaarten zeggen. Heb je een specifieke vraag?

(Voordat er nu 10 mensen komen: zoveel energie heb ik nou ook weer niet. :) )
Dat is lief van je :Y

Meerdere, maar één floept meteen in mijn hoofd. Al weet ik niet zeker of de kaarten me daar antwoord op zullen geven :)
Ik zou graag willen weten of ik mijn grootvader ooit weer zal zien.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194824809
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:11 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat is lief van je :Y

Meerdere, maar één floept meteen in mijn hoofd. Al weet ik niet zeker of de kaarten me daar antwoord op zullen geven :)
Ik zou graag willen weten of ik mijn grootvader ooit weer zal zien.
Mooie vraag, maar de toekomst is inderdaad niet aan mij besteed. Zoals ik het zie zijn er meerdere paden die pas helder worden op het moment dat je ze bewandeld.
pi_194825258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:43 schreef Kalamaarre het volgende:

[..]

Mooie vraag, maar de toekomst is inderdaad niet aan mij besteed. Zoals ik het zie zijn er meerdere paden die pas helder worden op het moment dat je ze bewandeld.
Very true :)
Wat voor soort vraag zou ik je wel mogen stellen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 15:11:54 #197
441859 crew  Lenny77
pi_194828310
Ik heb misschien ook wel eentje? Na Natalie dan he.
Ooit heeft een (best wel enge) Indische man die aan rare magie deed gezegd dat ik over sterke gaven zou beschikken en zelfs beter zou worden dan hem :D
Nu ben ik wel eens benieuwd of dit echt klopt :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194879228
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb misschien ook wel eentje? Na Natalie dan he.
Ooit heeft een (best wel enge) Indische man die aan rare magie deed gezegd dat ik over sterke gaven zou beschikken en zelfs beter zou worden dan hem :D
Nu ben ik wel eens benieuwd of dit echt klopt :)
Indisch ^O^

Ben wel benieuwd naar het antwoord hierop. Doe Lenny's vraag maar eerst, @Kalamaarre :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:13:09 #199
441859 crew  Lenny77
pi_194885313
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef Natalie het volgende:

[..]

Indisch ^O^

Ben wel benieuwd naar het antwoord hierop. Doe Lenny's vraag maar eerst, @:Kalamaarre :Y
Ja maar dat was echt wel een beetje een enge man hoor! Absoluut niets tegen Indisch trouwens :D
Maar die spuwde zo tussen zijn vingers door en was op een bepaald moment bang dat ie een dier zou offeren ofzo :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194898686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar dat was echt wel een beetje een enge man hoor! Absoluut niets tegen Indisch trouwens :D
Maar die spuwde zo tussen zijn vingers door en was op een bepaald moment bang dat ie een dier zou offeren ofzo :o
Begin nu wel nieuwsgierig te worden waar je deze man het leren kennen en in wat voor setting. Misschien kan je er meer over vertellen? Kennelijk heb je eens een voorspelling gehad :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 13:20:05 #201
441859 crew  Lenny77
pi_194899201
quote:
88s.gif Op zaterdag 5 september 2020 12:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Begin nu wel nieuwsgierig te worden waar je deze man het leren kennen en in wat voor setting. Misschien kan je er meer over vertellen? Kennelijk heb je eens een voorspelling gehad :Y
Dat was de man van een collega, lang geleden. Ik had haar eens thuis gebracht en toen heb ik haar man ontmoet. Het huis stond vol hindu beeldjes en er hing een sterke wierrookgeur. Hij gaf me een hand en toen begon m erover dat hij nogal wat gaven had zoals toekomst voorspellen en geesten uitdrijven. Ook wat 'zwarte magie', maar zo noemde hij het niet. En toen zei m dat hij had gevoeld dat ik sterker was toen ik een hand gaf. En daar deed m dan zo wat vage rituelen bij.
Op zich best een eng momentje :o.

Het enige wat ik kan is radio's laten storen als ik langs loop, heb veel statische electriciteit denk ik :D
Misschien heeft m dat gevoeld.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 13:21:35 #202
441859 crew  Lenny77
pi_194899215
Maar ben ook wel al naar paranormale beurzen geweest en daar heb ik het ook wel vaker gehoord :?
Ik zal een opvallende aura hebben ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194901125
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 13:21 schreef Lenny77 het volgende:
Maar ben ook wel al naar paranormale beurzen geweest en daar heb ik het ook wel vaker gehoord :?
Ik zal een opvallende aura hebben ;)
'Dit is een gave die sommige mensen bezitten, zij zien of voelen dit. Meestal gebeurt dit bij mensen die hooggevoelig zijn en komt dit voort vanuit hun intuïtie. Er bestaat wel aura reading, waarbij mensen zich hebben getraind in het lezen van aura’s. Verzwakt aura. Sommige mensen hebben een verzwakt aura, waar energie doorlekt'.

https://www.bing.com/sear(...)pvallend+aura+hebben
pi_195025329
@Kalamaarre, ben je er nog? Ik hoop dat we je niet weggejaagd hebben :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195029484
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 19:35 schreef Natalie het volgende:
@:Kalamaarre, ben je er nog? Ik hoop dat we je niet weggejaagd hebben :)
:D de kaarten gaven niets goeds aan
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 21 september 2020 @ 14:46:01 #206
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_195179795
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

You're welcome dear. Kom je ook meeposten Atmos?
Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_195180191
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 14:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb! ^O^
Top! Jij weet er veel van herinner ik me ;)
pi_195184167
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 14:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb! ^O^
Leuk :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 3 april 2022 @ 01:11:28 #209
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_204313826
Hoi, ik vroeg mij af of er nog gelegd word
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 19:34:35 #210
225562 crew  Speedfight
pi_205050321
Correctie: mijn tarot-set is niet compleet, ik laat het weten zodra het weer kan.

Ik kan wel een engelenkaart voor je trekken of meer vertellen over sterrenbeelden (welke goed matchen met elkaar, of een beschrijving van je karakter volgens je sterrenbeeld) hiervoor heb ik je sterrenbeeld en geslacht nodig :)

[ Bericht 54% gewijzigd door Speedfight op 14-06-2022 20:27:50 ]
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205050337
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 01:11 schreef neanderfaler het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af of er nog gelegd word
Ik leg wel voor mezelf regelmatig :@ Haal ik toch veel uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 20 juni 2022 @ 21:24:52 #212
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_205105767
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Speedfight het volgende:
Correctie: mijn tarot-set is niet compleet, ik laat het weten zodra het weer kan.

Ik kan wel een engelenkaart voor je trekken of meer vertellen over sterrenbeelden (welke goed matchen met elkaar, of een beschrijving van je karakter volgens je sterrenbeeld) hiervoor heb ik je sterrenbeeld en geslacht nodig :)
Kreeft Man als je tijd hebt :)
pi_205121921


Iemand verveelt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')