Hier is alvast de trekking:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik zoek ook iemand die een kaartje kan leggen voor mij. Ik leg normaal wel kaarten voor anderen (ik moet de betekenis opzoeken van de kaart, maar het klopt wel heel vaak).
Verder heb ik nog veel vragen die ik niet kan plaatsen in Tru (er is wat verloren gegaan in de laatste jaren blijkbaar) die gaan over goed/slecht en goede/slechte heksen
PM/DM mag altijd
Begin een topic!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik zoek ook iemand die een kaartje kan leggen voor mij. Ik leg normaal wel kaarten voor anderen (ik moet de betekenis opzoeken van de kaart, maar het klopt wel heel vaak).
Verder heb ik nog veel vragen die ik niet kan plaatsen in Tru (er is wat verloren gegaan in de laatste jaren blijkbaar) die gaan over goed/slecht en goede/slechte heksen
PM/DM mag altijd
Ik interpreteer de kaarten net iets anders dan jij. Zou het leuk zijn als ik die lezing ook eens uitlegde?quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Een legging voor iemand die liever niet zijn naam genoemd wil hebben. Het gaat om iemand die vastzit in een situatie tussen twee vrouwen.
[ afbeelding ]
Een foto van de kaarten. Ik ga altijd erg uit van de plaatjes op de kaarten om een legging te duiden dus ik zal uittypen wat er in me opkwam. Ik vermoed trouwens dat je zelf ook al een idee hebt welke relatie jou het meest gaat brengen, gewoon uitgaand van wat je op de kaarten ziet.
Jouw eigen kaart is Bekers 5. Je ziet iemand met hangend hoofd staan tussen een aantal bekers. Een paar zijn er omgevallen, de persoon lijkt daar erg verdrietig om te zijn en doet geen moeite de overgebleven staande bekers rechtop te houden. Bekers staat voor gevoel. Ik interpreteer de kaart bij deze vraag alsof vraagsteller redelijk wanhopig op zoek is naar liefde en geluk maar het idee heeft dat dat voor hem niet is weggelegd. Alles gaat fout, niets loopt vanzelf; hij vraagt zich af wat er mis is met hem dat het niet gewoon lukt. Vraagsteller ziet eigenlijk geen uitweg meer.
Jouw gevoel bij vrouw 1 is Zwaarden 1. Zwaardkaarten gaan vrijwel altijd over je denken. Er moet iets besloten worden, een knoop doorgehakt. Dat kan zijn over hoe je verder wilt of de beslissing zijn om bepaalde grenzen te stellen, of om een andere houding aan te nemen. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk!
Jouw fysieke verlangens bij vrouw 1 lijken wat afgezwakt: munten aas. MAlles wordt je op een presenteerblaadje aangeboden, het is er allemaal zonder dat je er voor hoeft te knokken. Alles is zoals het moet zijn en dat lijkt saai. Het zou kunnen wijzen op een volgende stap in je relatie. Munten gaan over het materiële, het wereldse en omdat de kaart ligt op de sex-positie; denken jullie over een kindje?
Een obstakel voor jou in de relatie met vrouw 1 krijgt Staven 4. Gekke kaart voor deze plek, omdat hij eigenlijk staat voor feest, samenkomen, genieten van de opbrengst van het werk. Als obstakel zou je deze kaart kunnen lezen als sleur, het kan niet altijd feest zijn en dat mis je.
Jouw voordeel uit deze relatie is Bekers 10; vervulling, geluk. Je ziet het aan de kaart ook natuurlijk, een setje met de armen om elkaar heen, twee kindjes, een regenboog. Veilig, liefdevol, fijn.
Het resultaat van de relatie met vrouw 1 krijgt de Hogepriesteres toebedeeld. Bijzonder! Op de kaart kun je heel veel zien; de pilaren naast haar staan voor kracht en gronding, de rol met papier op haar schoot zijn haar plannen, de maan aan haar voeten staat voor het intuïtieve. Daarnaast zie je op het gordijn allemaal granaatappels en zonnebloemen. Die staan symbool voor eenheid in verscheidenheid. Alle pitjes samen maken een appel, of een bloem. Nouja, de uitleg van die kaart lijkt me dan duidelijk.
Dan de andere kant van de legging.
Jouw gevoel voor vrouw 2 krijgt Munten 5. Je ziet op de kaart een man en een vrouw in lompen, in de sneeuw, de man zelfs op krukken, terwijl achter hun de ramen van de kerk verlicht zijn. De kaart symboliseert eenzaamheid, het gevoel er niet bij te horen. Letterlijk op zoek naar warmte!
(Je kunt deze kaart ook positief uitleggen. Dan lees je erin dat de twee mensen op elkaar kunnen rekenen, dat ze samen optrekken. Je kunt het ook zo zien dat ze samen de veiligheid van de kerk achter zich laten met het idee dat ze het samen wel redden. Ik vind die uitleg niet kloppen met de andere kaarten.)
De sexuele kant van de relatie met vrouw 2 krijgt Staven 7. Staven staat voor sexuele energie (fallus-symbool, sja). Je ziet de persoon op het plaatje in zijn eentje staan, de stok geheven tegen wat er voor hem staat. Je kan niet zien of er iets is om tegen te vechten, maar de persoon denkt van wel. Ik tegen de wereld! Het zou kunnen betekenen dat de seks met vrouw 2 dusdanig geweldig is dat zij is wat je altijd al zocht.
Het obstakel wat je moet overwinnen in de relatie met vrouw 2 krijgt de Dood als kaart. Dat is niet per definitie een slechte kaart hoor; om te reïncarneren moet je immers ook eerst sterven. Wil je met haar verder dan zal je leven zoals het nu is op de schop moeten. Het kan ook betekenen dat jullie iets duisters, iets verdrietigs delen, iets waardoor je niet van haar kan loskomen. Dat zal dan eerst overwonnen moeten worden wil dit een kans hebben.
Voordeel van een relatie met vrouw 2 is dat ze er altijd is. De koningin van zwaarden, een zéér aanwezige vrouw, ze houdt in alles rekening met 'jullie', je kan op haar rekenen, ze zal altijd naast je staan en zal alles doen om jullie relatie te bestendigen. Heel veilig, heel zeker.
Het resultaat, als je met vrouw 2 verder gaat, is iets minder positief. Op zwaaarden 8 zie je een vrouw op het plaatje die gebonden is en opgesloten is in een kring van zwaarden. Zwaarden zijn zoals gezegd je denken, het zou kunnen dat de verwachtingen van de ander jou in een positie houdt die je niet prettig voelt, je voelt je gebonden, ingeperkt. De windsels zitten erg los om de vrouw heen, ze zou ze zo van zich af kunnen schudden maar dat doet ze niet.
Ik heb nog een extra kaart gepakt omdat ik een afsluiting wilde typen; een 'advies' zogezegd.
Toen ik die zin getypt had en naar mijn tafel liep om de extra kaart te trekken, viel de Toren uit mijn deck. Dat is de ohjeewatgebeurternoutochallemaal-kaart van de Tarot. De Toren geeft aan dat je ergens zeker van was maar dat de muren van dat bouwwerk plotseling gaan wankelen. Vuur, bliksem, verwarring. Dat lijkt vreselijk, angstig, gevaarlijk maar na de eerste schok blijkt vaak dat je allerlei oude ballast kwijt bent.
Niet echt een advies dus, meer een aansporing. Er moet iets gebeuren, jij zult moeten beslissen, anders wordt de beslissing voor je genomen.
Tuurlijk!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik interpreteer de kaarten net iets anders dan jij. Zou het leuk zijn als ik die lezing ook eens uitlegde?
Er is geen goede of foute uitleg.. Hoewel ik wel denk dat je je Rider Waite tarot kunt beschouwen als een smeltkroes van de westeuropese symboliek, en dus als een soort archetypen van de menselijke geest. Daarom vind ik dat ook een van de mooiste sets.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:28 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Het is natuurlijk ook altijd zo dat de persoon die de kaarten uitlegt zijn eigen ervaringen meebrengt en dat maakt elke uitleg anders. Denk ik dan.
Ik zei ook niet fout of goed. Ik zei andersquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is geen goede of foute uitleg.. Hoewel ik wel denk dat je je Rider Waite tarot kunt beschouwen als een smeltkroes van de westeuropese symboliek, en dus als een soort archetypen van de menselijke geest. Daarom vind ik dat ook een van de mooiste sets.
Hier is mijn uitleg:quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:36 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik zei ook niet fout of goed. Ik zei anders![]()
Het allerleukste is dat de ontvanger er ook nog zijn eigen interpretatie aan geeft en er dus nog wel eens iets heel anders uit kan halen dan jij er in dacht te hebben gelegd.
Thnx! Ik heb de betekenis moeten opzoeken, geen idee hoe de kaarten in verhouding staan tot elkaarquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: bekers 8
1: de koningin van zwaarden, omgekeerd
2: munten 9
3: arcana 2, de hogepriesteres
4: aracana 1, de magier
5: de ridder van staven
6: munten 2
7: arcana 14, matigheid
8: staven 9
9: bekers 5, omgekeerd
10: arcana 12, de gehangene
De uitleg volgt nog, Burner. Dat doe ik altijd iets later omdat ik daar even voor moet gaan zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnx! Ik heb de betekenis moeten opzoeken, geen idee hoe de kaarten in verhouding staan tot elkaarMaar als ik kijk naar de betekenis, ben ik nog niet veel wijzer
Van 1 kant ben ik dan koppig, opvliegend etc, aan de andere kant weer heel bewust, alles afgesloten
Ow, doe maar rustig aan hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De uitleg volgt nog, Burner. Dat doe ik altijd iets later omdat ik daar even voor moet gaan zitten.
Nog een vraagje he: is jouw 0-kaart de significator? Kies je die of trek je die?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: bekers 8
1: de koningin van zwaarden, omgekeerd
2: munten 9
3: arcana 2, de hogepriesteres
4: aracana 1, de magier
5: de ridder van staven
8: staven 9
9: bekers 5, omgekeerd
10: arcana 12, de gehangene
Dat is de significator, en die trek ik.. Eigenlijk zou je daar een hofkaart voor moeten kiezen, maar dit werkt ook goed. In de loop van de tijd ontwikkel je toch een beetje je eigen methode, he?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nog een vraagje he: is jouw 0-kaart de significator? Kies je die of trek je die?
Been there, done that.. slaat niet echt aan... Alle 20 mensen in Tru reageren niet echt, verder krijg je dan alleen de FP mensen die lollig komen doenquote:
Gezien de betekenis van die kaart, hoopte ik eigenlijk al dat je die zou trekken ipv kiezenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is de significator, en die trek ik.. Eigenlijk zou je daar een hofkaart voor moeten kiezen, maar dit werkt ook goed. In de loop van de tijd ontwikkel je toch een beetje je eigen methode, he?
Dank je wel voor je tijd en moeite, en wederom vind ik het erg intrigerend: sommige zaken zijn erg spijker op de kop.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is ie dan, het is weinig concreet, maar mss herken je er wat in:
Je hebt eigenlijk wel behoefte aan warmte en intimiteit. Je hebt ook goede hoop dat die wens in vervulling gaat. Sterker nog: er zou weleens een nieuwe wereld voor je open kunnen gaan. (Of: je begint aan een heel nieuw hoofdstuk als in een relatie of loopbaan, of: gezinsuitbreiding?) Geluk moet je alleen niet buiten jezelf zoeken. Zelf je empathische vermogen ontwikkelen is beter dan het van een ander te laten afhangen. (Een alternatieve uitleg is dat je iemand zou kunnen tegenkomen die zeer warm en empathisch is.)
Je hebt in ieder geval veel te bieden en dat besef je. Wel heb je nog last van tegenstrijdige gevoelens omdat dit allemaal nieuw is voor je.
Het lijkt erop dat je wel jezelf flink kunt uitleven in je werk en daar ook een gevoel van eigenwaarde aan ontleent.
Wat je moet leren is het verschil tussen begeerte en liefde en tevens hoe die twee te verenigen.
Op de buitenwereld kom je enthousiast en ondernemend over. Dat je teveel het geluk buiten jezelf zoekt, zal velen ontgaan. Je hebt mooie idealen, als je ze in praktijk brengt zul je zeker de warmte en intimiteit vinden die je zoekt.
Je weet precies wat je doet, het gaat er nu om dat je kansen niet laat lopen. Je zet je volledig in, maar je twijfelt nog wel een beetje aan jezelf. Dat kan je parten spelen.
Hier is de - vrolijke - uitleg dan, als er iets van zou kloppen zou het helemaal mooi zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gezien de betekenis van die kaart, hoopte ik eigenlijk al dat je die zou trekken ipv kiezen
Dan is het mss leuk als Mrs Poez en ik allebei een lezing doen.. Krijg je een goed inzicht in andere ideeën. Als je het leuk vindt kun je ook mee gaan leggen, natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou iemand voor mij willen leggen? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Heb het vroeger zelf gedaan, wil er weer mee beginnen, alleen ik ben benieuwd wat een ander voor ideeën heeft
Sorry voor vragen, vind het een cool topic en ben gewoon erg benieuwd
Dank je wel, lief dat je dat doet!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is het mss leuk als Mrs Poez en ik allebei een lezing doen.. Krijg je een goed inzicht in andere ideeën. Als je het leuk vindt kun je ook mee gaan leggen, natuurlijk.
Van de week zal ik iig. de kaarten voor je trekken.
Gewoon doen, en al doende leert men.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, lief dat je dat doet!
En ik zal ook eens mijn verwaarloosde kaarten erbij pakken en een poging wagen. Ze dwalen regelmatig door mijn handen, maar om de een of andere reden "durf" ik het niet meer zo goed aan of zo.
Thnx. Ben wel benieuwd naar de -niet vrolijke- uitleg eigenlijk..quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de - vrolijke - uitleg dan, als er iets van zou kloppen zou het helemaal mooi zijn
Het thema van deze lezing is het op een rijtje zetten van je gevoelens. Zo kun je irreële verwachtingen loslaten en je bevrijden van negatieve gevoelens door ze een plek te geven. Je lijkt een beetje cynisch en bitter te zijn geworden.
maar er komt verlichting in je situatie. Je krijgt de gelegenheid om je visie op je situatie te herzien en plannen te maken voor verbetering. Je grondhouding is erop gericht je onbewuste motieven te leren kennen. Je zou je bewust kunnen worden van je roeping in dit leven. Het enthousiasme is dan ook niet meer in te dammen. Het zou om aanstekelijke levensvreugde of een hevige verliefdheid kunnen gaan. Je bent bereid om je horizon te verbreden, kennis op te doen en te communiceren met anderen.
Door je enthousiasme en je zelfkennis, kom je misschien tot de conclusie dat je wereldbeeld iets te duister is geweest.
Door te leren en kennis toe te passen, kom je tot de conclusie welke gevoelens irrationeel zijn en wat er toe doet.
Door je zelfkennis kun je een heleboel dingen in het juiste perspectief plaatsen en daarom zul je je wellicht milder en vergevingsgezinder kunnen opstellen. Je staat bol van de goede voornemens. Logisch, je weet nu immers precies wat je wilt en waar je goed in bent. Probeer, ook al zijn je intenties nog zo puur, niet te overgevoelig te zijn voor kritiek. Veel heeft te maken met een verleden waarin je je minderwaardig hebt leren voelen.
Plotseling lijkt de wereld op zijn kop te staan, als je nieuwe denkbeelden moet adopteren. Dat kan onveilig voelen, maar het enige wat er gebeurt is dat je nieuwe inzichten hebt gekregen door een leerproces, een uitwisseling van ideeën met anderen.
Ik heb geen minder vrolijke uitleg voor je. Het spijt mequote:Op zondag 16 augustus 2015 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnx. Ben wel benieuwd naar de -niet vrolijke- uitleg eigenlijk..
Niet dat ik anti-enthousiasme en goede voornemen, etc ben... Maar het me allemaal iets te, enthousiast.
Ik ga met jouw liefdevolle reacties op mijn mopperposts in mij gedachten mijn kaarten meenemen op vakantie. Wat wil je dat ik leg? Kun je iets vragen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is het mss leuk als Mrs Poez en ik allebei een lezing doen.. Krijg je een goed inzicht in andere ideeën. Als je het leuk vindt kun je ook mee gaan leggen, natuurlijk.
Van de week zal ik iig. de kaarten voor je trekken.
Oh ik krijg een lezing van jou.. Leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ga met jouw liefdevolle reacties op mijn mopperposts in mij gedachten mijn kaarten meenemen op vakantie. Wat wil je dat ik leg? Kun je iets vragen?
Nee pop. Ik reageerde op CoTS. Een fantastisch wezen met een ontzagwekkende rugzak.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik krijg een lezing van jou.. Leuk!
Ik wil graag weten wat me op amoreus gebied te wachten staat..
Ik zit in een complexe situatie. (uiteraard, ik kan niks normaal doen op relationeel gebied) en ben benieuwd wat er uit voort zou kunnen vloeien.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nee pop. Ik reageerde op CoTS. Een fantastisch wezen met een ontzagwekkende rugzak.
Wil je dat ik voor jou ook lees? Dan doe ik dat.
Dan ga ik maar eens kijken of ik mezelf kan enthousiasmerenquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb geen minder vrolijke uitleg voor je. Het spijt me
Twee liggingen vanuit mijn boekje gedaan. Overigens heb ik geleerd dat een omgedraaide kaart een tegengestelde betekenis heeft, weet niet hoe jullie dat zien?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gewoon doen, en al doende leert men.
En dit topic is een mooie proeftuin. Je hoeft niks te presteren. Je doet het voor je eigen en andermans vermaak. Dus al zit je er vreselijk naast, dat is helemaal niet erg.
Leggingen gewoon voor jezelf bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee liggingen vanuit mijn boekje gedaan. Overigens heb ik geleerd dat een omgedraaide kaart een tegengestelde betekenis heeft, weet niet hoe jullie dat zien?
Eentje over zelfontdekking:
- vijf munten
- dwaas, omgekeerd
- twee kelken
- negen kelken
- zes munten
- twee zwaarden
- koninging
- vier staven, omgekeerd
- twee staven
En de ander over harmonie, beetje hoe je in het leven staat:
- heerseres
- gematigdheid
- zegewagen, omgekeerd
- tien zwaarden omgekeerd
- tien kelken
- munten ridder
- drie zwaarden, omgekeerd
En nu even broeden op een interpretatie
Zeler. En ik heb het destijds geleerd (ooit een cursus gedaan) dat hij dan een averechtse betekenis heeft... Hm... interessantquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Leggingen gewoon voor jezelf bedoel je?
Niet iedereen geeft een andere betekenis aan omgekeerde kaarten. Ik doe dat wel. Een omgekeerde kaart kan een waarschuwing inhouden, of hij geeft een zekere decadentie aan.
Hier is alvast de trekking:quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou iemand voor mij willen leggen? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Heb het vroeger zelf gedaan, wil er weer mee beginnen, alleen ik ben benieuwd wat een ander voor ideeën heeft
Sorry voor vragen, vind het een cool topic en ben gewoon erg benieuwd
helaas.. ik kon me niet meer vinden in het beleid en ben dus gestopt. Ik hoop dat er ingegrepen wordt.. Stuur anders een topicreport.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:12 schreef Burner82 het volgende:
En zoals verwacht, de 1e lollige opmerking is binnen.... Modjes aanwezig?
Doe je nog leggingen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
helaas.. ik kon me niet meer vinden in het beleid en ben dus gestopt. Ik hoop dat er ingegrepen wordt.. Stuur anders een topicreport.
Ik ben gestopt met modereren. Natuurlijk blijf ik tarotlezingen doen. Dat is veel te leuk, en heeft weinig met het beleid te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je nog leggingen?
De vorige twee waren spot-on en ben wel benieuwd, ik zit een beetje op een keerpunt of kruispunt ofzo. En kan wel wat inzicht gebruiken
Heeft natuurlijk geen haast hoor.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met modereren. Natuurlijk blijf ik tarotlezingen doen. Dat is veel te leuk, en heeft weinig met het beleid te maken.
Ik ga eerst eens proberen om de lezing met zo weinig mogelijk informatie te doen... Kijken of het klopt. Anders kan ik hem altijd nog een keer doen met een gerichte vraag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
Het heeft even geduurd, en het is niet de meest concrete uitleg, maar ik hoop toch dat het ergens op slaat:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
1: het aas van pentakels
2: munten 10, omgekeerd
3: arcana 12, de gehangene
4: staven 4, omgekeerd
5: munten 7, omgekeerd
7: munten 6
8: staven 10, omgekeerd
9: zwaarden 3
10: bekers 7, omgekeerd
Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
[..]quote:
Ik ben erg benieuwd naar je uitleg, op het eerste gezicht voelt het wel als iets wat weer erg dichtbij gaat komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:
0: de schildknaap van pentakels, omgekeerd
1: munten 10
2: arcana 5
3: zwaarden 5, omgekeerd
4: zwaarden 4
5: de koningin van munten
6: de koning van zwaarden, omgekeerd
8: arcana 10, het rad, omgekeerd
9: munten 6
10: staven 10
ik ben heel benieuwd. Voel je vrij om te schrijven. En bedankt voor het complimentquote:Op zondag 6 september 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
Doodeng hoe accuraat dit is, ik kan je vandaag of morgen wat toelichting PM-en, als je dat leuk vindt.
ik heb er van de week wel tijd voorquote:Op maandag 21 september 2015 00:48 schreef Perzephone het volgende:
Zou iemand een legging voor mij willen doen?![]()
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.
Liefs!
Het heeft even geduurd, maar ben echt erg druk. (Sommige fokkers hebben iets daqt op een leven lijkt, zelfsquote:Op maandag 21 september 2015 00:48 schreef Perzephone het volgende:
Zou iemand een legging voor mij willen doen?![]()
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.
Liefs!
Haha dat is nieuwquote:Op maandag 28 september 2015 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ben echt erg druk. (Sommige fokkers hebben iets daqt op een leven lijkt, zelfs)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |