Oh ik krijg een lezing van jou.. Leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ga met jouw liefdevolle reacties op mijn mopperposts in mij gedachten mijn kaarten meenemen op vakantie. Wat wil je dat ik leg? Kun je iets vragen?
Nee pop. Ik reageerde op CoTS. Een fantastisch wezen met een ontzagwekkende rugzak.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik krijg een lezing van jou.. Leuk!
Ik wil graag weten wat me op amoreus gebied te wachten staat..
Ik zit in een complexe situatie. (uiteraard, ik kan niks normaal doen op relationeel gebied) en ben benieuwd wat er uit voort zou kunnen vloeien.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nee pop. Ik reageerde op CoTS. Een fantastisch wezen met een ontzagwekkende rugzak.
Wil je dat ik voor jou ook lees? Dan doe ik dat.
Dan ga ik maar eens kijken of ik mezelf kan enthousiasmerenquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb geen minder vrolijke uitleg voor je. Het spijt me
Twee liggingen vanuit mijn boekje gedaan. Overigens heb ik geleerd dat een omgedraaide kaart een tegengestelde betekenis heeft, weet niet hoe jullie dat zien?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gewoon doen, en al doende leert men.
En dit topic is een mooie proeftuin. Je hoeft niks te presteren. Je doet het voor je eigen en andermans vermaak. Dus al zit je er vreselijk naast, dat is helemaal niet erg.
Leggingen gewoon voor jezelf bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee liggingen vanuit mijn boekje gedaan. Overigens heb ik geleerd dat een omgedraaide kaart een tegengestelde betekenis heeft, weet niet hoe jullie dat zien?
Eentje over zelfontdekking:
- vijf munten
- dwaas, omgekeerd
- twee kelken
- negen kelken
- zes munten
- twee zwaarden
- koninging
- vier staven, omgekeerd
- twee staven
En de ander over harmonie, beetje hoe je in het leven staat:
- heerseres
- gematigdheid
- zegewagen, omgekeerd
- tien zwaarden omgekeerd
- tien kelken
- munten ridder
- drie zwaarden, omgekeerd
En nu even broeden op een interpretatie
Zeler. En ik heb het destijds geleerd (ooit een cursus gedaan) dat hij dan een averechtse betekenis heeft... Hm... interessantquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Leggingen gewoon voor jezelf bedoel je?
Niet iedereen geeft een andere betekenis aan omgekeerde kaarten. Ik doe dat wel. Een omgekeerde kaart kan een waarschuwing inhouden, of hij geeft een zekere decadentie aan.
Hier is alvast de trekking:quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou iemand voor mij willen leggen? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Heb het vroeger zelf gedaan, wil er weer mee beginnen, alleen ik ben benieuwd wat een ander voor ideeën heeft
Sorry voor vragen, vind het een cool topic en ben gewoon erg benieuwd
helaas.. ik kon me niet meer vinden in het beleid en ben dus gestopt. Ik hoop dat er ingegrepen wordt.. Stuur anders een topicreport.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:12 schreef Burner82 het volgende:
En zoals verwacht, de 1e lollige opmerking is binnen.... Modjes aanwezig?
Doe je nog leggingen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
helaas.. ik kon me niet meer vinden in het beleid en ben dus gestopt. Ik hoop dat er ingegrepen wordt.. Stuur anders een topicreport.
Ik ben gestopt met modereren. Natuurlijk blijf ik tarotlezingen doen. Dat is veel te leuk, en heeft weinig met het beleid te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je nog leggingen?
De vorige twee waren spot-on en ben wel benieuwd, ik zit een beetje op een keerpunt of kruispunt ofzo. En kan wel wat inzicht gebruiken
Heeft natuurlijk geen haast hoor.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met modereren. Natuurlijk blijf ik tarotlezingen doen. Dat is veel te leuk, en heeft weinig met het beleid te maken.
Ik ga eerst eens proberen om de lezing met zo weinig mogelijk informatie te doen... Kijken of het klopt. Anders kan ik hem altijd nog een keer doen met een gerichte vraag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
Het heeft even geduurd, en het is niet de meest concrete uitleg, maar ik hoop toch dat het ergens op slaat:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: de schildknaap van zwaarden, omgekeerd
1: het aas van pentakels
2: munten 10, omgekeerd
3: arcana 12, de gehangene
4: staven 4, omgekeerd
5: munten 7, omgekeerd
6: munten 2
7: munten 6
8: staven 10, omgekeerd
9: zwaarden 3
10: bekers 7, omgekeerd
Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je meer details waar ik mee worstel of wil je liever open de lezing doen, ik laat de keuze graag aan jou.
[..]quote:
Ik ben erg benieuwd naar je uitleg, op het eerste gezicht voelt het wel als iets wat weer erg dichtbij gaat komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Het heeft even geduurd, maar hier is de trekking alvast:
0: de schildknaap van pentakels, omgekeerd
1: munten 10
2: arcana 5
3: zwaarden 5, omgekeerd
4: zwaarden 4
5: de koningin van munten
6: de koning van zwaarden, omgekeerd
7: arcana 14, matigheid
8: arcana 10, het rad, omgekeerd
9: munten 6
10: staven 10
ik ben heel benieuwd. Voel je vrij om te schrijven. En bedankt voor het complimentquote:Op zondag 6 september 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
Doodeng hoe accuraat dit is, ik kan je vandaag of morgen wat toelichting PM-en, als je dat leuk vindt.
ik heb er van de week wel tijd voorquote:Op maandag 21 september 2015 00:48 schreef Perzephone het volgende:
Zou iemand een legging voor mij willen doen?![]()
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.
Liefs!
Het heeft even geduurd, maar ben echt erg druk. (Sommige fokkers hebben iets daqt op een leven lijkt, zelfsquote:Op maandag 21 september 2015 00:48 schreef Perzephone het volgende:
Zou iemand een legging voor mij willen doen?![]()
Nogal lastig afgelopen tijd en ben benieuwd of er iets te zien is.
Liefs!
Haha dat is nieuwquote:Op maandag 28 september 2015 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ben echt erg druk. (Sommige fokkers hebben iets daqt op een leven lijkt, zelfs)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |