abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157462497
Hoe werkt dat nu ongeveer mensen? Een lezing doen terwijl je alleen iemand anders account op het internet ziet? Ik sta er nuchter in, maar ben toch benieuwd naar een legging. Iets in mij wil het natuurlijk wel geloven. En als het enigszins klopt laat ik het natuurlijk ook weten.

Dus wie wil iets voor mij doen? :) Moet ik nog een specifieke vraag stellen?
The show must go on
pi_157472694
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 01:00 schreef Kokoswater het volgende:
Hoe werkt dat nu ongeveer mensen? Een lezing doen terwijl je alleen iemand anders account op het internet ziet? Ik sta er nuchter in, maar ben toch benieuwd naar een legging. Iets in mij wil het natuurlijk wel geloven. En als het enigszins klopt laat ik het natuurlijk ook weten.

Dus wie wil iets voor mij doen? :) Moet ik nog een specifieke vraag stellen?
Ik wil wel een tarotlezing voor je doen. Als je wilt mag je een vraag stellen maar het hoeft niet. Ik ben nog even met de lezing van Uccie bezig. Ik geloof dat jij dan als volgende aan de beurt bent. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-11-2015 17:48:13 ]
pi_157473276
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja kijk maar, ik realiseer me dat ik al een paar keer geweest ben, dus laat gerust nieuwe mensen voor gaan als je dat beter uitkomt.
Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt:

Je gaat tegen je eigen wil in, lijkt het. En dat lijkt ook te zijn waar het om lijkt te gaan in deze lezing. Als je wat minder zou moeten van jezelf, zou je dat beslist goed doen. Het lijkt bijna paradoxaal. Je moet van alles van jezelf, maar wat je wilt is een besef dat de wereld toch groter is dan je kunt voorzien en dat het dus zinloos is alles te willen controleren. Je krijgt te maken met situaties waar het belangrijk is om verantwoordelijk te handelen en consequent te zijn.
In de grond ben je iemand die er wel op durft te vertrouwen dat dingen goedkomen of dat er altijd wel ergens een mouw aan te passen is. Alleen op de een of andere krijg je de gelegehheid niet om zo te zijn. Het is misschien goed om eens uit te maken wat voor jouw gevoel rechtvaardig zou zijn. Om dat te doen moet je je misschien laten gelden. Ook dat lijkt wat tegenstrijdig. Je ruimte opeisen om de meegaande, ongedwongen persoon te worden die je eigenlijk bent.
Door je situatie ga je dieper nadenken over je handelen tot nu toe. Je wordt je steeds bewuster van je daden en de gevolgen ervan. Het gevolg van deze ontwikkeling zou kunnen zijn dat je zelfsstandig,op grond van je eigen inzicht en ervaring beslissingen gaat nemen op je levensweg.
Je wordt je misschien bewust van het belang van het verzoenen van tegenstellingen. Als je je vergevingsgezind opstelt, dan kun je zelf ook wat meer vertrouwen op het principe van 'wie goed doet, goed ontmoet'.
Het is misschien niet leuk om je eigen weg te moeten gaan, maar het strookt wél met je gevoel voor rechtvaardigheid.
Naar buiten toe kom je altijd even enthousiast over. Dat wordt gevoed door het idee dat je weet te geven en te ontvangen en daar word je zelf blijer van en de andere of anderen ook.
Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel. Daar hoort natuurlijk ook af en toe de hand in eigen boezem steken bij. Je zou je kunnen ontwikkelen tot iemand met een aanstekelijk enthousiasme. Dat is een kwaliteit waarmee je anderen kunt coachen of waarmee je leiding kunt geven. Uiteindelijk zul je je volledig ontplooien en daar de vruchten van plukken. Je zult ook je eigen weg gaan.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:19:44 #155
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157480836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan de duiding. Ik hoop dat er iets van klopt:

Je gaat tegen je eigen wil in, lijkt het. En dat lijkt ook te zijn waar het om lijkt te gaan in deze lezing. Als je wat minder zou moeten van jezelf, zou je dat beslist goed doen. Het lijkt bijna paradoxaal. Je moet van alles van jezelf, maar wat je wilt is een besef dat de wereld toch groter is dan je kunt voorzien en dat het dus zinloos is alles te willen controleren. Je krijgt te maken met situaties waar het belangrijk is om verantwoordelijk te handelen en consequent te zijn.
In de grond ben je iemand die er wel op durft te vertrouwen dat dingen goedkomen of dat er altijd wel ergens een mouw aan te passen is. Alleen op de een of andere krijg je de gelegehheid niet om zo te zijn. Het is misschien goed om eens uit te maken wat voor jouw gevoel rechtvaardig zou zijn. Om dat te doen moet je je misschien laten gelden. Ook dat lijkt wat tegenstrijdig. Je ruimte opeisen om de meegaande, ongedwongen persoon te worden die je eigenlijk bent.
Door je situatie ga je dieper nadenken over je handelen tot nu toe. Je wordt je steeds bewuster van je daden en de gevolgen ervan. Het gevolg van deze ontwikkeling zou kunnen zijn dat je zelfsstandig,op grond van je eigen inzicht en ervaring beslissingen gaat nemen op je levensweg.
Je wordt je misschien bewust van het belang van het verzoenen van tegenstellingen. Als je je vergevingsgezind opstelt, dan kun je zelf ook wat meer vertrouwen op het principe van 'wie goed doet, goed ontmoet'.
Het is misschien niet leuk om je eigen weg te moeten gaan, maar het strookt wél met je gevoel voor rechtvaardigheid.
Naar buiten toe kom je altijd even enthousiast over. Dat wordt gevoed door het idee dat je weet te geven en te ontvangen en daar word je zelf blijer van en de andere of anderen ook.
Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel. Daar hoort natuurlijk ook af en toe de hand in eigen boezem steken bij. Je zou je kunnen ontwikkelen tot iemand met een aanstekelijk enthousiasme. Dat is een kwaliteit waarmee je anderen kunt coachen of waarmee je leiding kunt geven. Uiteindelijk zul je je volledig ontplooien en daar de vruchten van plukken. Je zult ook je eigen weg gaan.
Hey E_O, ik herken er dingen in maar ik moet hem even laten bezinken en dan nog eens lezen.
Uit ervaring weet ik dat de lezing over een paar weken wellicht veel meer op zijn plaats valt, dus ik laat het je zeker weten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157486030
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hey E_O, ik herken er dingen in maar ik moet hem even laten bezinken en dan nog eens lezen.
Uit ervaring weet ik dat de lezing over een paar weken wellicht veel meer op zijn plaats valt, dus ik laat het je zeker weten.
Dat zou kunnen.. of ik zit er naast.
pi_157503104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik wil wel een tarotlezing voor je doen. Als je wilt mag je een vraag stellen maar het hoeft niet. Ik ben nog even met de lezing van Uccie bezig. Ik geloof dat jij dan als volgende aan de beurt bent. :)
Oké dan, ik heb voor nu geen specifieke vraag. :)
The show must go on
pi_157516519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:04 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekiing. De duiding volgt zsm. Dat kost iets meer tijd dus daar moet ik even voor gaan zitten.

0: de koning van pentakels
1: de schildknaap van zwaarden
2: de ridder van staven, omgekeerd
3: de ridder van zwaarden
4: zwaarden 2
5: de koning van bekers, omgekeerd
6: de ridder van pentakels
7: de koning van zwaarden
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: arcana 10, het rad
10: arcana 9, de kluizenaar, omgekeerd
pi_157546302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Omdat dit een hele eenvoudige vraag is, heb ik een minder uitgebreide 3-kaartenlegging gedaan:

1: arcama 10, het rad, omgekeerd
2: bekers 5
3: bekers 10

Aan de hand van de eerste kaart zou ik zeggen dat je opnieuw met een oude fout wordt geconfronteerd. Of het dus voor eind januari gaat lukken betwijfel ik. De tweede kaart wijst op vindingrijkheid. Je zult ongetwijfeld een oplossing vinden, iets later wellicht. De derde keart wijst op een nieuwe cyclus van verbondenheid. In deze zou je dus gebruik moeten maken contacten met (oud)collega's of je netwerk. Wellicht is het een hint om een nieuw netwerk op te bouwen. Of je zou eens moeten uitkijken naar een baan waarbij menselijke relaties heel belangrijk zijn/contact met mensen heel belangrijk is. Of je krijgt gewoon een heel leuke werkkring.
Vaak wijst deze kaart ook op een nieuwe fase in je huidige relatie of een nieuwe relatie. (heeft weinig te maken met je vraag, maar de kaarten kunnen weleens eigenwijs zijn en van het onderwerp afwijken. :D )
Nou ligt de toekomst natuurlijk niet vast, maar laat vooral weten of het klopt en hoe het gaat. :)
dank je wel, ik hou je op de hoogte :)
pi_157562613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:04 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Je wilt je talenten ontwikkelen en iets bereiken in deze wereld. Je bent ondernemend en nieuwsgierig van karakter. Je leert ook door dingen uit te proberen. Waar je mee te maken krijgt zijn hevige gevoelens. In deze is het wellicht raadzaam om je af te vragen wat je kunt bieden ipv wat misschien niet kunt krijgen maar wel per sé zou willen.
In de grond ben je een totale doener. Zo onderhand kom je op een punt waarop je je bekwaamheden maximaal hebt ontwikkeld. Uiteraard volgt de vraag wat je ermee gaat doen. Door het gebeuren op emotioneel gebied, heb je misschien de neiging om wat bitterder en cynischer te worden. Jij wordt ook niet gespaard, tenslotte. Hoe dan ook, je maakt het beste van de omstandigheden waar je je in geplaatst ziet. Wellicht geldt dat ook voor gevoelszaken.
Het is de kunst om niet bitter te worden, maar trouw te blijven aan je principes. Op deze manier kun je onbevooroordeeld naar je eigen situatie blijven kijken en dan kun je er ook iets van leren.
Door grondig te werk te gaan en alles van jezelf te geven, hoop je veel bereiken in de wereld.
Tegenover de buitenwereld zou je een perfectionist moeten zijn en een goed organisator. Logisch, want dat is waar je je goed bij voelt. Omdat je grondiger te werk gaat dan anderen, wil je je nog weleens dwingend opstellen. Je krijgt de kans om dat goed te maken, maar dan moet je je niet teveel storen aan zwakheden die je bij een ander opmerkt.
Ondanks dat je je best doet, lijken sommige dingen niet direct te lukken, vooral op emotioneel vlak. Daarover blijven piekeren heeft niet veel zin, want met verstand kun je gevoelszaken niet oplossen.

Of er iets van klopt weet ik natuurlijk niet, maar het was iig. leuk om te doen. :)
pi_157568245
Hallo

Ik ben nieuw hier en had een vraag aan Enneacanthus_ Obesus
Zou u mij op weg kunnen helpen of een volledig duiding kunnen maken voor een lenormand 13- kaart legging die ik voor mij zelf heb gelegd? ik was al wel begonnen met het interpreteren van de kaarten maar ik vind het best moeilijk om van de onafhankelijke kaarten een geheel verhaal te maken

alvast bedankt!

Ik trek wel elke dag een dagkaart nog niet altijd kan ik er wat mee maaar wordt wel duidelijker
pi_157573661
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:22 schreef Capulet het volgende:
Hallo

Ik ben nieuw hier en had een vraag aan Enneacanthus_ Obesus
Zou u mij op weg kunnen helpen of een volledig duiding kunnen maken voor een lenormand 13- kaart legging die ik voor mij zelf heb gelegd? ik was al wel begonnen met het interpreteren van de kaarten maar ik vind het best moeilijk om van de onafhankelijke kaarten een geheel verhaal te maken

alvast bedankt!

Ik trek wel elke dag een dagkaart nog niet altijd kan ik er wat mee maaar wordt wel duidelijker
Ik ben helaas nauwelijks bekend met Lenormandkaarten. Heeft iemand anders hier misschien verstand van?
Ik leg alleen de Rider Waite tarot..
pi_157586302
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je wilt je talenten ontwikkelen en iets bereiken in deze wereld. Je bent ondernemend en nieuwsgierig van karakter. Je leert ook door dingen uit te proberen. Waar je mee te maken krijgt zijn hevige gevoelens. In deze is het wellicht raadzaam om je af te vragen wat je kunt bieden ipv wat misschien niet kunt krijgen maar wel per sé zou willen.
In de grond ben je een totale doener. Zo onderhand kom je op een punt waarop je je bekwaamheden maximaal hebt ontwikkeld. Uiteraard volgt de vraag wat je ermee gaat doen. Door het gebeuren op emotioneel gebied, heb je misschien de neiging om wat bitterder en cynischer te worden. Jij wordt ook niet gespaard, tenslotte. Hoe dan ook, je maakt het beste van de omstandigheden waar je je in geplaatst ziet. Wellicht geldt dat ook voor gevoelszaken.
Het is de kunst om niet bitter te worden, maar trouw te blijven aan je principes. Op deze manier kun je onbevooroordeeld naar je eigen situatie blijven kijken en dan kun je er ook iets van leren.
Door grondig te werk te gaan en alles van jezelf te geven, hoop je veel bereiken in de wereld.
Tegenover de buitenwereld zou je een perfectionist moeten zijn en een goed organisator. Logisch, want dat is waar je je goed bij voelt. Omdat je grondiger te werk gaat dan anderen, wil je je nog weleens dwingend opstellen. Je krijgt de kans om dat goed te maken, maar dan moet je je niet teveel storen aan zwakheden die je bij een ander opmerkt.
Ondanks dat je je best doet, lijken sommige dingen niet direct te lukken, vooral op emotioneel vlak. Daarover blijven piekeren heeft niet veel zin, want met verstand kun je gevoelszaken niet oplossen.

Of er iets van klopt weet ik natuurlijk niet, maar het was iig. leuk om te doen. :)
Ik ben inderdaad nieuwsgierig en wil dingen bereiken. Ondernemend ben ik redelijk. Alleen als de motivatie hoog ligt. :)
Qua maximaal ontwikkelde bekwaamheden denk ik niet dat het klopt. Misschien wel als het om sociale vaardigheden gaat, daar komen vaak emoties bij kijken. Ik ben best een gevoelsmens, maar voor de buitenwereld ben ik dat niet. Daarom acteer ik nu, een activiteit waarbij je meer je emoties moet volgen/uiten.

Bedankt in ieder geval!
The show must go on
pi_157594369
Bedankt voor uw antwoord jammer :-( want nou weet ik het nog niet haahah.
Mag ik u anders vragen of u voor mij een legging wil doen?
Ik had wel een vraag ik hoop dat ik de vraag goed formuleer:

(ik heb iemand een brief gestuurd en wil eigenlijk gewoon weten of ik antwoord krijg en het verloop hiervan)
De vraag: Wat moet ik doen dat de kans dat ik antwoord krijg op de brief zo groot mogelijk wordt?

Als u voor mij een legging wil doen.. heeeeel erg bedankt

groeten Capulet
pi_157626061
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:49 schreef Capulet het volgende:

(ik heb iemand een brief gestuurd en wil eigenlijk gewoon weten of ik antwoord krijg en het verloop hiervan)
De vraag: Wat moet ik doen dat de kans dat ik antwoord krijg op de brief zo groot mogelijk wordt?

groeten Capulet
Hier is alvast de trekking. Ik zal de kaarten zsm duiden.

0: de rdder van staven, ongekeerd
1: bekers 9, omgekeerd
2: arcana 10, omgekeerd
3: zwaarden 7
4: bekers 8
5: de keizerin
6: de schildknaap van bekers
7: staven 9
8: bekers 6
9: het aas van kelken
10: arcana 11, gerechtigheid
pi_157633779
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:49 schreef Capulet het volgende:

groeten Capulet
En hier is dan de duiding:

Het kan zijn dat je te graag iets wilt. Je lijkt wat rusteloos en misschien voel je je ook wat verward en chaotisch. In ieder geval lijken je gevoelens niet helemaal overeen te stemmen met de werkelijkheid. Daarom kan het zijn dat je opnieuw met oude fouten wordt geconfronteerd.
Je grondhouding is iig wel die van iemand die met totale inzet handelt. Het is belangrijk om irrationele verwachtingen los te laten. Dan kun je geestelijk verder groeien en onbevooroordeeld het goede in ieder mens zien.
Door verantwoordelijkheid te dragen, kun je jezelf ontwikkelen. Loslaten en vertrouwen op de goedgezindheid van de ander zijn hier de sleutelwoorden, maar de belangrijkste les is dat je moet leren de ander in zijn waarde te laten en ook rekening met diens gevoelens te houden en je niet te laten verblinden door je eigen passie.
Je hoopt het beste en je maakt de beste voornemens. Jij bent in ieder geval degene die verantwoordelijkheid voor de ontstane situatie lijkt te nemen.
Het beste wat je kunt doen is openstaan voor genegenheid zonder irreële verwachtingen te koesteren. Het is soms lastig te onderscheiden wat je wens is en wat realiteit. Het is ook niet makkelijk om je gevoel te volgen, maar dat kan wel leiden tot een verdere (geestelijke) ontwikkeling. Als je zaken vanuit meerdere standpunten leert te beschouwen, is het makkelijker om het te laten stroken met je rechtvaardigheidsgevoel en milder te zijn.
Het verloop van je situatie hangt af van wat je geleerd hebt van eerdere fouten. Dat is ook de oorzaak geweest en hopelijk is het niet te laat om nog wat goed te maken. Dus, als je idd een brief hebt gestuurd: goed in je vel zitten is de beste garantie voor een (positief) antwoord en vervolg.

Oh ja, dit is wel bedoeld als vermaak. Ik claim geen helderziende oid. te zijn. Dus hecht er niet teveel waarde aan en het kan ook zijn dat er niets van klopt.
pi_157669489
Goedenmiddag

Bedankt voor de legging en duiding! hier en daar klopt het niet helemaal en weet ik nog niet goed wat en hoe maar wel heel leuk dat iemand voor mij een legging heeft gedaan bijzonder!
Ik vindt de omgekeerde kaarten in de tarot een beetje verwarrend dan is het altijd heel anders en soms ook dat een positieve kaart opeens negetief dan kan worden :-)
groeten Capulet
pi_157671670
Hallo,

Sorry nog een keer hahah is de legging dan positief te noemen? wat ik zeg ik vindt de omgekeerde kaarten altijd wat verwarrend. en ik had geen verwachtingen dat heb ik ook in de brief gezegd dat ik geen verwachting heb maar wel zou vinden als . :-)
pi_157694783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:19 schreef Capulet het volgende:
Hallo,

Sorry nog een keer hahah is de legging dan positief te noemen? wat ik zeg ik vindt de omgekeerde kaarten altijd wat verwarrend. en ik had geen verwachtingen dat heb ik ook in de brief gezegd dat ik geen verwachting heb maar wel zou vinden als . :-)
Ik zou denken van wel. Volgens deze kaarten heb je je verantwoordelijkheid gekend en gedaan wat je kon. Niet alle kansen zijn verkeken en afhankelijk van je eigen houding - tenslotte is dat de enige factor die je nog echt kunt beinvloeden - kun je wellicht nog dingen rechttrekken. Een kwestie van afwachten en niet te gretig zijn of dezelfde fouten opnieuw maken.
pi_158225301
Even een kickje van het topic. E_O, zou je voor mij ook kaarten willen leggen? Ben erg benieuwd!
  zondag 13 december 2015 @ 23:14:31 #171
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_158228158
Hoi E_O, zou je dit voor mij ook nog een keer willen doen als je tijd hebt? Alvast bedankt! :)

PS. Ik zou ook nog een keer een tarotlegging en -lezing voor jou doen weet ik nog. Die heb je nog steeds tegoed! :) Ik hoop dat snel te kunnen doen. Ik ben weer volop bezig, zie mijn topic
over mijn terugkeer hier.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_158413768
FOK! is een platform geworden waarmee ik niet langer geassocieerd wil worden. De mensen die nog een tarotlezing willen, mogen dat per PM doen. Ik zal uiteraard de mensen die dat willen niet in de steek laten.
  zondag 13 november 2016 @ 01:03:04 #173
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_166617206
quote:
3s.gif Op maandag 21 december 2015 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
FOK! is een platform geworden waarmee ik niet langer geassocieerd wil worden. De mensen die nog een tarotlezing willen, mogen dat per PM doen. Ik zal uiteraard de mensen die dat willen niet in de steek laten.
Zou je misschien dit nog eens tegen het licht willen houden, velen zouden het op prijs stellen als je weer hier zou terugkeren met je tarrotleggingen en -lezingen.
TRU / Oké, wat zie je graag/zou je graag in TRU willen zien?

O+
There is only one religion
pi_166624029
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zou je misschien dit nog eens tegen het licht willen houden, velen zouden het op prijs stellen als je weer hier zou terugkeren met je tarrotleggingen en -lezingen.
TRU / Oké, wat zie je graag/zou je graag in TRU willen zien?

O+
Ik wil het overwegen. Maar ik moet er nog wel even goed over nadenken.
  maandag 14 november 2016 @ 01:49:44 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166642836
Fijn dat je er iig over na wil denken :).

Het moet denk ik ook geen one man show zijn. Tarotleggingen doen en uittikken is wel een tijdrovende klus. Helaas heb ik mijn tarotkaarten zwaar slecht behandeld dus zou ik eerst nieuwe moeten kopen voor ik er weer aan kan beginnen. Maar iedereen die ermee bezig is (beginner of geavanceerd) zou een steentje bij kunnen dragen, kan het ook een oefenreeks worden bijvoorbeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_166643196
Ik heb er over nagedacht. Het moet idd geen onemanshow zijn. Dus voorlopig laat ik deze idd vrij zware klus over aan anderen.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 14:48:47 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_190857567
Enorme schop!
Zullen we hier nog eens verder over discussiëren?

Hier wat duiding:
http://www.tarotweb.nl/tarleg1.html
pi_190858716
Ik scrolde net even het topic door... goden wat ben ik veranderd. Sorry, blozen, schuldgevoelens naar alles en iedereen is een heel stuk minder geworden. Ik lees met verbazing mijn eigen berichtjes terug. Aan de ene kant heel erg pijnlijk om te zien hoe ik in het bestaan stond, anderzijds laat het me wel zien hoe ik enorm veranderd ben (in de positieve kant).
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 16:30:40 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_190859008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik scrolde net even het topic door... goden wat ben ik veranderd. Sorry, blozen, schuldgevoelens naar alles en iedereen is een heel stuk minder geworden. Ik lees met verbazing mijn eigen berichtjes terug. Aan de ene kant heel erg pijnlijk om te zien hoe ik in het bestaan stond, anderzijds laat het me wel zien hoe ik enorm veranderd ben (in de positieve kant).
Dat is geweldig om te horen CotS ^O^
pi_190862454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is geweldig om te horen CotS ^O^
Dat was 2015 zag ik net. Toen was ik ook een puinhoopje mens. Fijn om te zien dat al die toestanden ergens toe bijgedragen hebben
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 20:20:09 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_190862830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat was 2015 zag ik net. Toen was ik ook een puinhoopje mens. Fijn om te zien dat al die toestanden ergens toe bijgedragen hebben
Ben heel blij voor je. Het zal je ook rust geven denk ik.
  Moderator woensdag 8 januari 2020 @ 15:29:04 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_190936877
Worden hier nog leggingen gedaan door users?
Ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat 2020 ons gaat brengen.
Dus mocht je er wat van weten en wil je het hier delen, heel graag ^O^
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:29:35 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_191029370
Zat beetje te lezen over paragnosten en toen kwam ik deze tegen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marie Anne Lenormand
Marie-Anne Le Normand werd op 27 Mei 1772 geboren in Frankrijk in het plaatsje Alencon. Als klein kind deed zij mensen versteld staan van haar uitspraken. Op haar achttiende verhuisde zij naar Parijs waar ze al snel bekendheid verwierf. Zij heeft diverse malen in de gevangenis gezeten omdat haar uitspraken en voorspellingen heel precies bleken te zijn. Dit werd door sommige machthebbers niet in dank afgenomen, Napoleon heeft haar diverse malen in de gevangenis gezet terwijl hijzelf ook de kaart liet lezen door haar. Marie-Anne Le Normand is gestorven in Parijs op 25 juni 1843.

Het kost niets dus misschien wel leuk welke kaart er voor jou getrokken wordt ;)
Ik kreeg de kaart Berg toebedeeld.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lavenderr op 14-01-2020 19:49:59 ]
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:09:24 #184
341900 Atmosphere82
pi_194610917
Ik ben hier al een jaar niet actief bezig geweest maar ik ben van plan om weer meer te posten.
De reden: gewoon de drukte als je op jezelf woont. Ik heb wel veel passief gevolgd.

Maar doet Miss_Vanity nog tarot leggingen? Lijkt me wel interessant! :Y
pi_194611008
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben hier al een jaar niet actief bezig geweest maar ik ben van plan om weer meer te posten.
De reden: gewoon de drukte als je op jezelf woont. Ik heb wel veel passief gevolgd.

Maar doet Miss_Vanity nog tarot leggingen? Lijkt me wel interessant! :Y
Wat fijn dat je weer komt posten. Users zoals jij hebben we graag op FOK! Welkom terug ;)
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:25:40 #186
341900 Atmosphere82
pi_194611019
Dank je wel!! :Y Dit doet me echt goed, ook na al die narigheid die ik jaren terug heb meegemaakt! _O_
pi_194814509
Worden er hier nog op verzoek leggingen gedaan? Bastard en E_O waren daar altijd goed in, en er waren nog meer goede 'uitleggers'.
  maandag 31 augustus 2020 @ 21:17:56 #188
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_194817042
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Worden er hier nog op verzoek leggingen gedaan? Bastard en E_O waren daar altijd goed in, en er waren nog meer goede 'uitleggers'.
Zou super zijn om E_O hier weer te zien. :)
Ik heb ook wel interesse in een legging.
(Un)masking for the greater good.
pi_194817594
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dank je wel!! :Y Dit doet me echt goed, ook na al die narigheid die ik jaren terug heb meegemaakt! _O_
You're welcome dear. Kom je ook meeposten Atmos?
pi_194817605
quote:
88s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook wel.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:33:28 #191
441859 crew  Lenny77
pi_194823036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zat beetje te lezen over paragnosten en toen kwam ik deze tegen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marie Anne Lenormand
Marie-Anne Le Normand werd op 27 Mei 1772 geboren in Frankrijk in het plaatsje Alencon. Als klein kind deed zij mensen versteld staan van haar uitspraken. Op haar achttiende verhuisde zij naar Parijs waar ze al snel bekendheid verwierf. Zij heeft diverse malen in de gevangenis gezeten omdat haar uitspraken en voorspellingen heel precies bleken te zijn. Dit werd door sommige machthebbers niet in dank afgenomen, Napoleon heeft haar diverse malen in de gevangenis gezet terwijl hijzelf ook de kaart liet lezen door haar. Marie-Anne Le Normand is gestorven in Parijs op 25 juni 1843.

Het kost niets dus misschien wel leuk welke kaart er voor jou getrokken wordt ;)
Ik kreeg de kaart Berg toebedeeld.
Ik had deze even gedaan en kwam bij de ring uit :D
Geen begin en geen einde, een verbintenis!
Netjes, ben benieuwd!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:45:30 #192
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_194823234
Ik heb ook een kaart getrokken.
Deze is 't geworden: Lenormandkaart Lelie
pi_194823996
quote:
88s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hoi!

Ik ben hem niet en ik ben soort van nieuw, maar als je wilt kan ik kijken wat de kaarten zeggen. Heb je een specifieke vraag?

(Voordat er nu 10 mensen komen: zoveel energie heb ik nou ook weer niet. :) )
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:11:31 #194
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_194824335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:42 schreef Kalamaarre het volgende:

[..]

Hoi!

Ik ben hem niet en ik ben soort van nieuw, maar als je wilt kan ik kijken wat de kaarten zeggen. Heb je een specifieke vraag?

(Voordat er nu 10 mensen komen: zoveel energie heb ik nou ook weer niet. :) )
Dat is lief van je :Y

Meerdere, maar één floept meteen in mijn hoofd. Al weet ik niet zeker of de kaarten me daar antwoord op zullen geven :)
Ik zou graag willen weten of ik mijn grootvader ooit weer zal zien.
pi_194824809
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:11 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat is lief van je :Y

Meerdere, maar één floept meteen in mijn hoofd. Al weet ik niet zeker of de kaarten me daar antwoord op zullen geven :)
Ik zou graag willen weten of ik mijn grootvader ooit weer zal zien.
Mooie vraag, maar de toekomst is inderdaad niet aan mij besteed. Zoals ik het zie zijn er meerdere paden die pas helder worden op het moment dat je ze bewandeld.
  dinsdag 1 september 2020 @ 12:05:40 #196
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_194825258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:43 schreef Kalamaarre het volgende:

[..]

Mooie vraag, maar de toekomst is inderdaad niet aan mij besteed. Zoals ik het zie zijn er meerdere paden die pas helder worden op het moment dat je ze bewandeld.
Very true :)
Wat voor soort vraag zou ik je wel mogen stellen?
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 15:11:54 #197
441859 crew  Lenny77
pi_194828310
Ik heb misschien ook wel eentje? Na Natalie dan he.
Ooit heeft een (best wel enge) Indische man die aan rare magie deed gezegd dat ik over sterke gaven zou beschikken en zelfs beter zou worden dan hem :D
Nu ben ik wel eens benieuwd of dit echt klopt :)
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:08:00 #198
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_194879228
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb misschien ook wel eentje? Na Natalie dan he.
Ooit heeft een (best wel enge) Indische man die aan rare magie deed gezegd dat ik over sterke gaven zou beschikken en zelfs beter zou worden dan hem :D
Nu ben ik wel eens benieuwd of dit echt klopt :)
Indisch ^O^

Ben wel benieuwd naar het antwoord hierop. Doe Lenny's vraag maar eerst, @Kalamaarre :Y
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:13:09 #199
441859 crew  Lenny77
pi_194885313
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef Natalie het volgende:

[..]

Indisch ^O^

Ben wel benieuwd naar het antwoord hierop. Doe Lenny's vraag maar eerst, @:Kalamaarre :Y
Ja maar dat was echt wel een beetje een enge man hoor! Absoluut niets tegen Indisch trouwens :D
Maar die spuwde zo tussen zijn vingers door en was op een bepaald moment bang dat ie een dier zou offeren ofzo :o
  zaterdag 5 september 2020 @ 12:34:56 #200
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_194898686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar dat was echt wel een beetje een enge man hoor! Absoluut niets tegen Indisch trouwens :D
Maar die spuwde zo tussen zijn vingers door en was op een bepaald moment bang dat ie een dier zou offeren ofzo :o
Begin nu wel nieuwsgierig te worden waar je deze man het leren kennen en in wat voor setting. Misschien kan je er meer over vertellen? Kennelijk heb je eens een voorspelling gehad :Y
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 13:20:05 #201
441859 crew  Lenny77
pi_194899201
quote:
88s.gif Op zaterdag 5 september 2020 12:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Begin nu wel nieuwsgierig te worden waar je deze man het leren kennen en in wat voor setting. Misschien kan je er meer over vertellen? Kennelijk heb je eens een voorspelling gehad :Y
Dat was de man van een collega, lang geleden. Ik had haar eens thuis gebracht en toen heb ik haar man ontmoet. Het huis stond vol hindu beeldjes en er hing een sterke wierrookgeur. Hij gaf me een hand en toen begon m erover dat hij nogal wat gaven had zoals toekomst voorspellen en geesten uitdrijven. Ook wat 'zwarte magie', maar zo noemde hij het niet. En toen zei m dat hij had gevoeld dat ik sterker was toen ik een hand gaf. En daar deed m dan zo wat vage rituelen bij.
Op zich best een eng momentje :o.

Het enige wat ik kan is radio's laten storen als ik langs loop, heb veel statische electriciteit denk ik :D
Misschien heeft m dat gevoeld.
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 13:21:35 #202
441859 crew  Lenny77
pi_194899215
Maar ben ook wel al naar paranormale beurzen geweest en daar heb ik het ook wel vaker gehoord :?
Ik zal een opvallende aura hebben ;)
pi_194901125
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 13:21 schreef Lenny77 het volgende:
Maar ben ook wel al naar paranormale beurzen geweest en daar heb ik het ook wel vaker gehoord :?
Ik zal een opvallende aura hebben ;)
'Dit is een gave die sommige mensen bezitten, zij zien of voelen dit. Meestal gebeurt dit bij mensen die hooggevoelig zijn en komt dit voort vanuit hun intuïtie. Er bestaat wel aura reading, waarbij mensen zich hebben getraind in het lezen van aura’s. Verzwakt aura. Sommige mensen hebben een verzwakt aura, waar energie doorlekt'.

https://www.bing.com/sear(...)pvallend+aura+hebben
pi_195025329
@Kalamaarre, ben je er nog? Ik hoop dat we je niet weggejaagd hebben :)
pi_195029484
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 19:35 schreef Natalie het volgende:
@:Kalamaarre, ben je er nog? Ik hoop dat we je niet weggejaagd hebben :)
:D de kaarten gaven niets goeds aan
  maandag 21 september 2020 @ 14:46:01 #206
341900 Atmosphere82
pi_195179795
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

You're welcome dear. Kom je ook meeposten Atmos?
Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb! ^O^
pi_195180191
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 14:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Top! Jij weet er veel van herinner ik me ;)
  maandag 21 september 2020 @ 18:47:39 #208
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_195184167
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 14:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Leuk :Y
  zondag 3 april 2022 @ 01:11:28 #209
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_204313826
Hoi, ik vroeg mij af of er nog gelegd word
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 19:34:35 #210
225562 crew  Speedfight
pi_205050321
Correctie: mijn tarot-set is niet compleet, ik laat het weten zodra het weer kan.

Ik kan wel een engelenkaart voor je trekken of meer vertellen over sterrenbeelden (welke goed matchen met elkaar, of een beschrijving van je karakter volgens je sterrenbeeld) hiervoor heb ik je sterrenbeeld en geslacht nodig :)

[ Bericht 54% gewijzigd door Speedfight op 14-06-2022 20:27:50 ]
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205050337
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 01:11 schreef neanderfaler het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af of er nog gelegd word
Ik leg wel voor mezelf regelmatig :@ Haal ik toch veel uit
  maandag 20 juni 2022 @ 21:24:52 #212
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_205105767
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Speedfight het volgende:
Correctie: mijn tarot-set is niet compleet, ik laat het weten zodra het weer kan.

Ik kan wel een engelenkaart voor je trekken of meer vertellen over sterrenbeelden (welke goed matchen met elkaar, of een beschrijving van je karakter volgens je sterrenbeeld) hiervoor heb ik je sterrenbeeld en geslacht nodig :)
Kreeft Man als je tijd hebt :)
pi_205121921

Iemand verveelt?
  vrijdag 15 november 2024 @ 13:26:22 #214
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_215586487
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Speedfight het volgende:

Is je tarot-set inmiddels compleet? :) Alvast bedankt :)
Kreeft man
pi_215586770
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef neanderfaler het volgende:

[..]
Is je tarot-set inmiddels compleet? :) Alvast bedankt :)
Kreeft man
Haha jazeker!
Heb je een vraag of gewoon een persoonlijke legging?
pi_215587397
Zou je voor mij ook weer eens willen leggen? :)
Twiddel
  vrijdag 15 november 2024 @ 15:34:49 #217
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_215588125
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Haha jazeker!
Heb je een vraag of gewoon een persoonlijke legging?
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke legging :) Dankjewel!
pi_215589894
Haha leuk, ga ik dit weekend doen! O+
  vrijdag 15 november 2024 @ 22:51:07 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215593270
Ik zie dat de mijne alweer 9 jaar geleden is!
Resistance is futile.
pi_215610999
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:34 schreef neanderfaler het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke legging :) Dankjewel!
Ik heb de Lenormand kaarten gelegd voor jou.

Wat mij als eerste opviel was dat het hart (24) als laatste kwam. Komen jouw eigen gevoelens voor jou op de laatste plaats?
Zie hier jouw 9 kaarten, je persoonskaart in het midden is de heer (28) en ik ga de kaarten eromheen lezen.

Verleden (Roede, Vosje, Schip)
Je komt uit een onrustig gezin. Het schip in combinatie met de vos en de roede zegt dat er een heftige reis wasm veel verhuizingen of reizen naar het buitenland? De vos staat voor een hechte beschermende groep of familie, maar ook sluwe en gemene acties, vaak vanuit de moederrol. De roede vertelt dat er een tweestrijd was, dit doet mij denken dat je uit een gebroken gezin komt met gescheiden ouders. Geld is geen probleem geweest in je verleden.

Jijzelf (Hond, Heer, Zon)
Toch heb jij een bijzonder positief en goedhartig karakter.
Jij bent een loyale en trouwe vriend, denkt niet snel slecht over de mensen om je heen. Voor je geliefden ben je waakzaam.
In het heden en in de toekomst zie ik veel geluk op je pad, alles komt goed op alle vlakken. Veel beter dan de zon en ster bij elkaar kun je niet krijgen :Y

De toekomst (Klaver, Ruiker, Anker)
De klaver versterkt dit eveneens.
Je moeder en/of je oudste zus staat al dichtbij je en in de toekomst lijkt dat zo te blijven, ze staat aan je zijde en letterlijk naast je. Er komt een positieve verrassing uit. In de toekomst is er een keuze te maken voor haar (Weg) maar verder kan ik nog niet zien. Dit kan weer met het gesloten gevoel te maken hebben, ze wordt omringd door het Hart en de Ster en dat zal positief zijn, maar blijft nog bij jou.
Het anker staat voor zekerheid en vertrouwen.

Ik ben heeeeel benieuwd wat je ervan vind. Dit is mijn eerste keer met de Lenormand methode, ik doe ook met plezier nog eens de Rider Waite voor je als die je meer aanspreekt of naar een specifieke vraag kijken.
pi_215611396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:37 schreef summer2bird het volgende:
Zou je voor mij ook weer eens willen leggen? :)
Tuurlijk!
Ik heb voor jou ook de Lenormand legging gedaan, deze zag er zo uit:

Opvallend was dat je persoonskaart helemaal bovenin en links ligt, waardoor er weinig over je verleden te lezen valt. Vaak betekent dat je ook gesloten bent over je verleden en dat liever niet deelt.

Je 9 kaarten om je persoonskaart heen (vrouw):

Verleden (Ooievaar, Zon, Weg)
De ooievaar staat voor een positieve verandering, de weg en zon vertellen hetzelfde. Er zijn positieve veranderingen geweest of een verhuizing? Je sloeg succesvol en gemotiveerd nieuwe wegen in. De weg kan ook symbool staan voor oudste zus, wellicht dat die positiviteit en verandering meer over haar rol in je verleden zegt.

Jijzelf.
Je bent trouw en loyaal, een echt maatje. In je hoofd ben je veel bezig met je moeder, je piekert daarover.

Toekomst.
De muizen vertellen dat je angstig bent, angstig bij communiceren, stressvolle gesprekken en meetings. De ster staat voor succes maar je moet flink doorzetten om dit te bereiken. Je zal onder druk staan en het ervaren als een soort podiumangst, als je dat doorbreekt staat succes op je te wachten. De ster garandeert dat je zult slagen.

Hoe weinig ik over je toekomst en eigenlijk ook over het nu kon zien, des te meer laten de kaarten zien over je toekomstpad.
Dat vind ik wel leuk om erbij te vertellen, de kaarten rechts van je persoonskaart (vrouw) vertellen letterlijk dat je een punt achter iets moet zetten, waarna er meer ruimte zal zijn voor gezelligheid, een sociale kring (tuin). Er komt een nieuw begin, een vader(figuur) en dit leidt tot het kind (in jezelf of een kind van jou) en stabiliteit (anker).

Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en doe ook met plezier nog eens een "normale" tarotlegging voor je met Rider Waite!
pi_215619409
Voor wie wilt:

Stel een vraag over de relatie tussen jou en (1 onderwerp kiezen graag):
- een bepaalde relatie (je partner, je moeder, je zus, je vriendin, alles kan)
- je werk
- financiën
- hobby's
- gezondheid
- of een andere vraag

en ik kan een verleden-heden-toekomst legging doen over de relatie tussen jou en je vraag.

klinkt een beetje vaag maar je begrijpt het wel bij de uitleg :P
pi_215620295
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2024 19:51 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Tuurlijk!
Ik heb voor jou ook de Lenormand legging gedaan, deze zag er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Opvallend was dat je persoonskaart helemaal bovenin en links ligt, waardoor er weinig over je verleden te lezen valt. Vaak betekent dat je ook gesloten bent over je verleden en dat liever niet deelt.

Je 9 kaarten om je persoonskaart heen (vrouw):
[ link | afbeelding ]

Verleden (Ooievaar, Zon, Weg)
De ooievaar staat voor een positieve verandering, de weg en zon vertellen hetzelfde. Er zijn positieve veranderingen geweest of een verhuizing? Je sloeg succesvol en gemotiveerd nieuwe wegen in. De weg kan ook symbool staan voor oudste zus, wellicht dat die positiviteit en verandering meer over haar rol in je verleden zegt.

Jijzelf.
Je bent trouw en loyaal, een echt maatje. In je hoofd ben je veel bezig met je moeder, je piekert daarover.

Toekomst.
De muizen vertellen dat je angstig bent, angstig bij communiceren, stressvolle gesprekken en meetings. De ster staat voor succes maar je moet flink doorzetten om dit te bereiken. Je zal onder druk staan en het ervaren als een soort podiumangst, als je dat doorbreekt staat succes op je te wachten. De ster garandeert dat je zult slagen.

Hoe weinig ik over je toekomst en eigenlijk ook over het nu kon zien, des te meer laten de kaarten zien over je toekomstpad.
Dat vind ik wel leuk om erbij te vertellen, de kaarten rechts van je persoonskaart (vrouw) vertellen letterlijk dat je een punt achter iets moet zetten, waarna er meer ruimte zal zijn voor gezelligheid, een sociale kring (tuin). Er komt een nieuw begin, een vader(figuur) en dit leidt tot het kind (in jezelf of een kind van jou) en stabiliteit (anker).

Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en doe ook met plezier nog eens een "normale" tarotlegging voor je met Rider Waite!
Bedankt zeg! Ik herken me er wel in, vooral dat stuk over een punt achter iets moeten zetten.
Twiddel
  maandag 18 november 2024 @ 21:37:06 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215620461
quote:
17s.gif Op maandag 18 november 2024 19:55 schreef Speedfight het volgende:
Voor wie wilt:

Stel een vraag over de relatie tussen jou en (1 onderwerp kiezen graag):
- een bepaalde relatie (je partner, je moeder, je zus, je vriendin, alles kan)
- je werk
- financiën
- hobby's
- gezondheid
- of een andere vraag

en ik kan een verleden-heden-toekomst legging doen over de relatie tussen jou en je vraag.

klinkt een beetje vaag maar je begrijpt het wel bij de uitleg :P
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?
Resistance is futile.
  woensdag 27 november 2024 @ 13:05:28 #225
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_215696870
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2024 19:15 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik heb de Lenormand kaarten gelegd voor jou.
[ link | afbeelding ]
Wat mij als eerste opviel was dat het hart (24) als laatste kwam. Komen jouw eigen gevoelens voor jou op de laatste plaats?
Zie hier jouw 9 kaarten, je persoonskaart in het midden is de heer (28) en ik ga de kaarten eromheen lezen.
[ link | afbeelding ]

Ik ben heeeeel benieuwd wat je ervan vind. Dit is mijn eerste keer met de Lenormand methode, ik doe ook met plezier nog eens de Rider Waite voor je als die je meer aanspreekt of naar een specifieke vraag kijken.
Hartelijk dank voor de legging! Sorry voor de late reactie, ik had een griepje.
Heel veel klopt inderdaad!

quote:
Hier herken ik mij wel in, inderdaad!

quote:
Je komt uit een onrustig gezin. Het schip in combinatie met de vos en de roede zegt dat er een heftige reis wasm veel verhuizingen of reizen naar het buitenland? De vos staat voor een hechte beschermende groep of familie, maar ook sluwe en gemene acties, vaak vanuit de moederrol. De roede vertelt dat er een tweestrijd was, dit doet mij denken dat je uit een gebroken gezin komt met gescheiden ouders. Geld is geen probleem geweest in je verleden.
Hoewel het stuk over verhuizingen of reizen of geld niet klopte was het wel onrustig vaak. Wel een paar keer een dreigende scheiding van mijn ouders.

quote:
Jijzelf (Hond, Heer, Zon)
Toch heb jij een bijzonder positief en goedhartig karakter.
Jij bent een loyale en trouwe vriend, denkt niet snel slecht over de mensen om je heen. Voor je geliefden ben je waakzaam.
In het heden en in de toekomst zie ik veel geluk op je pad, alles komt goed op alle vlakken. Veel beter dan de zon en ster bij elkaar kun je niet krijgen :Y
Ik weet niet of ik dit over mijzelf mag zeggen maar dit klopt 100% :)

Ik ben ook benieuwd naar de toekomst of dat gaat kloppen! :)

Heel erg bedankt!
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:39:48 #226
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_215716929
Wat leuk dat dit topic weer loopt! :D
pi_215745820
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?
Leuke vraag, uiterlijk morgenochtend beantwoord ik m!
Dankjewel voor je geduld.
  maandag 2 december 2024 @ 19:14:13 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215750213
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2024 11:49 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Leuke vraag, uiterlijk morgenochtend beantwoord ik m!
Dankjewel voor je geduld.
Geen haast.
Resistance is futile.
pi_215826616
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik kwam er niet over uit met de Lenormand kaarten _O- Ik heb nu nieuwe Rider Waite kaarten én een nieuwe legging, de 3 azen legging.
De kaart rechts geeft antwoord op het eerste deel van de vraag (wat moet ik nu doen) en de andere 2 kaarten geven antwoord op het tweede deel van de vraag (in de toekomst gezond blijven).

Kaart 1
Aas van Zwaarden
Vrede, overwinning, evenwicht. Succes ligt binnen het bereik, je bent in staat om zaken op te helderen door je intuïtie en logica te gebruiken. Waarschuwt je stappen voorzichtig te plannen. Kom uit de tweestrijd en ervaar je persoonlijke kracht als één geheel. Intellectueel maar toch emotioneel reageren kan tegelijkertijd.

Kaart 2
Aas van Staven
Kaart duidt op een grote verandering in je levensstijl. Dit kan ook met je carrière te maken hebben. Waarschuwt of je drijfveren sterk genoeg zijn om een project tot een goed einde te leiden.
Het kasteel op de heuvel vertegenwoordigd de belofte van dingen die uitkomen.

Kaart 3
Aas van Pentakels
Het begin van een voorspoedige periode en geslaagde ondernemingen. Tevredenheid en persoonlijke prestaties.

Samenvatting
Kaart 3 vertelt dat nu een goede periode is om te werken aan een gezonde levensstijl. Dit zal je nu goed afgaan. Valkuilen in de toekomst zijn die drijfveren vast te houden. Als je het gevoel hebt dat je sterk moet zijn, heb je de neiging om je zelfzorg te laten varen. Jij denkt dat het niet beide kan, maar dat kan wel, met genoeg motivatie. Twijfel niet aan je eigen kunnen om een gezonde levensstijl vast te houden bij uitdagende situaties in het leven.
  woensdag 11 december 2024 @ 03:36:08 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215833027
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2024 15:40 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik kwam er niet over uit met de Lenormand kaarten _O- Ik heb nu nieuwe Rider Waite kaarten én een nieuwe legging, de 3 azen legging.
De kaart rechts geeft antwoord op het eerste deel van de vraag (wat moet ik nu doen) en de andere 2 kaarten geven antwoord op het tweede deel van de vraag (in de toekomst gezond blijven).

Kaart 1
Aas van Zwaarden
Vrede, overwinning, evenwicht. Succes ligt binnen het bereik, je bent in staat om zaken op te helderen door je intuïtie en logica te gebruiken. Waarschuwt je stappen voorzichtig te plannen. Kom uit de tweestrijd en ervaar je persoonlijke kracht als één geheel. Intellectueel maar toch emotioneel reageren kan tegelijkertijd.

Kaart 2
Aas van Staven
Kaart duidt op een grote verandering in je levensstijl. Dit kan ook met je carrière te maken hebben. Waarschuwt of je drijfveren sterk genoeg zijn om een project tot een goed einde te leiden.
Het kasteel op de heuvel vertegenwoordigd de belofte van dingen die uitkomen.

Kaart 3
Aas van Pentakels
Het begin van een voorspoedige periode en geslaagde ondernemingen. Tevredenheid en persoonlijke prestaties.

Samenvatting
Kaart 3 vertelt dat nu een goede periode is om te werken aan een gezonde levensstijl. Dit zal je nu goed afgaan. Valkuilen in de toekomst zijn die drijfveren vast te houden. Als je het gevoel hebt dat je sterk moet zijn, heb je de neiging om je zelfzorg te laten varen. Jij denkt dat het niet beide kan, maar dat kan wel, met genoeg motivatie. Twijfel niet aan je eigen kunnen om een gezonde levensstijl vast te houden bij uitdagende situaties in het leven.
Dankjewel! Erg blij met het kasteel op de heuvel en aas van pentakels :D . De tweestrijd is weten dat ik gezondere keuzes moet gaan maken qua eten, maar ik heb er geen zin in omdat ik het gevoel heb dat ik mezelf dan van alles moet ontzeggen. En ik laat me echt tegenhouden door de overtuiging dat ik een gezonde leefstijl niet vol kan houden.

Ik heb toevallig intern gesolliciteerd :s) .
Resistance is futile.
pi_215854078
Mochten mensen hier een vraag willen stellen, wil ik best proberen dat te beantwoorden met de kaarten :D
  vrijdag 3 januari 2025 @ 09:52:47 #232
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_216157860
Hallo allemaal! Ik ben MissVanity en legde hier vroeger kaarten. Ik wil het graag weer gaan oppakken. Ik gebruik Rider Waite kaarten. Als je een legging wil dan hoor ik het graag :)
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  Admin vrijdag 3 januari 2025 @ 12:15:23 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216159149
Zou ik heel erg graag willen. _O_
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 3 januari 2025 @ 12:25:43 #234
225562 crew  Speedfight
pi_216159260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben MissVanity en legde hier vroeger kaarten. Ik wil het graag weer gaan oppakken. Ik gebruik Rider Waite kaarten. Als je een legging wil dan hoor ik het graag :)
Als je tijd hebt, wil ik ook wel een legging, leuk O+
  Admin vrijdag 3 januari 2025 @ 12:58:49 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216159543
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 12:25 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Als je tijd hebt, wil ik ook wel een legging, leuk O+
N mag ik van jou dan een specifieke? Verleden heden toekomst.

Mijn moeder >ik > dochter
Moeder is vrij jong overleden, 47 was ze pas.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_216159602
Ik zou best wel een legging willen over de relatie met mijn vader.... :Y
  vrijdag 3 januari 2025 @ 13:17:13 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_216159712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef MissVanity het volgende:
Leuk! Ik heb geen gerichte vraag (of juist heel veel). Ben benieuwd wat er uit komt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator vrijdag 3 januari 2025 @ 13:29:01 #238
225562 crew  Speedfight
pi_216159826
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
N mag ik van jou dan een specifieke? Verleden heden toekomst.

Mijn moeder >ik > dochter
Moeder is vrij jong overleden, 47 was ze pas.
Pfoee, ik ga mijn best doen O+
  vrijdag 3 januari 2025 @ 14:50:02 #239
342898 MissVanity
pi_216160599
Ik ga nu mijn kaarten pakken en direct beginnen!
  vrijdag 3 januari 2025 @ 15:43:55 #240
342898 MissVanity
pi_216161218
De eerste legging is voor @yvonne.

1. Het centrum – Ridder van Zwaarden
Je bent moedig, sterk en handig maar kan ook neigen naar bandeloosheid en fanatisme. Je erkent geen grenzen. Echter ben je wat minder goed in langdurig je aandacht ergens bij houden. Je bereidheid alle problemen aan te pakken komt voort uit de angst je vertrouwen in je eigen kunnen te verliezen.

2. Het kruisende – Tien van Kelken
Een situatie heeft zich ongunstig ontwikkeld. Deze situatie heeft gevoelens van woede en bedrog opgewekt.

3. De basis- Vijf van Kelken
Deze kaart kan wijzen op het niet aanvaarden van een verlies of verkeerde beslissing. Ook kan deze kaart wijzen op de steun van mensen om je heen, nieuwe interesses of bezigheden na het verlies. Het verlies lijkt in eerste instantie groter dan het is.

4. Recente verleden – Drie van Zwaarden
Omdat je vecht tegen de aanvaarding blokkeer je je herstelproces. Je probeert uit alle macht er niet aan te denken en herinneringen te onderdrukken. Echter groeit de pijn hierdoor. Deze kaart spoort je aan actief aan de slag te gaan met je herstel.

5. Mogelijke uitkomst – Zegewagen
Je wilskrachtige benadering heeft gefaald en de situatie is uit de hand gelopen. Als je de situatie niet op een andere manier gaat benaderen zal deze zich op rampzalige wijze ontwikkelen.

6. Nabije toekomst – Zeven van Staven
Je zakt weg in angst en besluiteloosheid. Probeer je vastberadenheid terug te vinden. Dit zal je zelfvertrouwen weer herstellen en je beter in staat stellen om problemen het hoofd te bieden.

7. Zelf – Rad van Fortuin
Je bezit een groter begrip van het leven en hebt een groot aanpassingsvermogen. Deze kaart kan ook aanduiden dat je omstandigheden zullen veranderen.

8. Omgeving – Vier van Staven
Staven vier staat voor een huiselijke omgeving die overstroomt van optimisme, enthousiasme en feestelijkheid. De vreugde is zo sterk dat ze niet geblokkeerd kan worden.

9. Hoop en Angst – Koning van Pentakels
Je vreest mislukking en middelmatigheid. Je lijkt te zijn afgesneden van je band met de natuur. Als je dit niet herstelt zal je je zwakker en ontevreden voelen. Er is zelfs kans op psychische problemen.

10. Uitkomst – Schildknaap van Staven
De schildknaap staat voor de aanvang van iets. Je zult iets nieuws beginnen. Dit kan een project zijn maar ook een nieuwe liefdesrelatie.
  Admin vrijdag 3 januari 2025 @ 22:44:35 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216167217
Wat snel. Dankjewel. Ik ga het nog even goed op m'n gemak doornemen. Maar er staan zeer zeker een paar flinke schoppen onder m'n jeweetwel in en een paar zaken waar ik onderhand mee aan de slag moet. Dat hele ziekteproces moet eindelijk een plek krijgen en aanvaard worden.

Dankjewel!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')