Dat is geweldig om te horen CotSquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik scrolde net even het topic door... goden wat ben ik veranderd. Sorry, blozen, schuldgevoelens naar alles en iedereen is een heel stuk minder geworden. Ik lees met verbazing mijn eigen berichtjes terug. Aan de ene kant heel erg pijnlijk om te zien hoe ik in het bestaan stond, anderzijds laat het me wel zien hoe ik enorm veranderd ben (in de positieve kant).
Dat was 2015 zag ik net. Toen was ik ook een puinhoopje mens. Fijn om te zien dat al die toestanden ergens toe bijgedragen hebbenquote:
Ben heel blij voor je. Het zal je ook rust geven denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was 2015 zag ik net. Toen was ik ook een puinhoopje mens. Fijn om te zien dat al die toestanden ergens toe bijgedragen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marie Anne Lenormand
Marie-Anne Le Normand werd op 27 Mei 1772 geboren in Frankrijk in het plaatsje Alencon. Als klein kind deed zij mensen versteld staan van haar uitspraken. Op haar achttiende verhuisde zij naar Parijs waar ze al snel bekendheid verwierf. Zij heeft diverse malen in de gevangenis gezeten omdat haar uitspraken en voorspellingen heel precies bleken te zijn. Dit werd door sommige machthebbers niet in dank afgenomen, Napoleon heeft haar diverse malen in de gevangenis gezet terwijl hijzelf ook de kaart liet lezen door haar. Marie-Anne Le Normand is gestorven in Parijs op 25 juni 1843.
Het kost niets dus misschien wel leuk welke kaart er voor jou getrokken wordt![]()
Ik kreeg de kaart Berg toebedeeld.
[ Bericht 23% gewijzigd door Lavenderr op 14-01-2020 19:49:59 ]
Wat fijn dat je weer komt posten. Users zoals jij hebben we graag op FOK! Welkom terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben hier al een jaar niet actief bezig geweest maar ik ben van plan om weer meer te posten.
De reden: gewoon de drukte als je op jezelf woont. Ik heb wel veel passief gevolgd.
Maar doet Miss_Vanity nog tarot leggingen? Lijkt me wel interessant!
Zou super zijn om E_O hier weer te zien.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Worden er hier nog op verzoek leggingen gedaan? Bastard en E_O waren daar altijd goed in, en er waren nog meer goede 'uitleggers'.
You're welcome dear. Kom je ook meeposten Atmos?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dank je wel!!Dit doet me echt goed, ook na al die narigheid die ik jaren terug heb meegemaakt!
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zou super zijn om E_O hier weer te zien.
Ik heb ook wel interesse in een legging.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zat beetje te lezen over paragnosten en toen kwam ik deze tegen:Ik had deze even gedaan en kwam bij de ring uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marie Anne Lenormand
Marie-Anne Le Normand werd op 27 Mei 1772 geboren in Frankrijk in het plaatsje Alencon. Als klein kind deed zij mensen versteld staan van haar uitspraken. Op haar achttiende verhuisde zij naar Parijs waar ze al snel bekendheid verwierf. Zij heeft diverse malen in de gevangenis gezeten omdat haar uitspraken en voorspellingen heel precies bleken te zijn. Dit werd door sommige machthebbers niet in dank afgenomen, Napoleon heeft haar diverse malen in de gevangenis gezet terwijl hijzelf ook de kaart liet lezen door haar. Marie-Anne Le Normand is gestorven in Parijs op 25 juni 1843.
Het kost niets dus misschien wel leuk welke kaart er voor jou getrokken wordt![]()
Ik kreeg de kaart Berg toebedeeld.![]()
Geen begin en geen einde, een verbintenis!
Netjes, ben benieuwd!!Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Hoi!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zou super zijn om E_O hier weer te zien.
Ik heb ook wel interesse in een legging.
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 1 september 2020 10:42 schreef Kalamaarre het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben hem niet en ik ben soort van nieuw, maar als je wilt kan ik kijken wat de kaarten zeggen. Heb je een specifieke vraag?
(Voordat er nu 10 mensen komen: zoveel energie heb ik nou ook weer niet.)
Mooie vraag, maar de toekomst is inderdaad niet aan mij besteed. Zoals ik het zie zijn er meerdere paden die pas helder worden op het moment dat je ze bewandeld.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is lief van je
Meerdere, maar één floept meteen in mijn hoofd. Al weet ik niet zeker of de kaarten me daar antwoord op zullen geven
Ik zou graag willen weten of ik mijn grootvader ooit weer zal zien.
Very truequote:Op dinsdag 1 september 2020 11:43 schreef Kalamaarre het volgende:
[..]
Mooie vraag, maar de toekomst is inderdaad niet aan mij besteed. Zoals ik het zie zijn er meerdere paden die pas helder worden op het moment dat je ze bewandeld.
Indischquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb misschien ook wel eentje? Na Natalie dan he.
Ooit heeft een (best wel enge) Indische man die aan rare magie deed gezegd dat ik over sterke gaven zou beschikken en zelfs beter zou worden dan hem
Nu ben ik wel eens benieuwd of dit echt klopt
Ja maar dat was echt wel een beetje een enge man hoor! Absoluut niets tegen Indisch trouwensquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Indisch
Ben wel benieuwd naar het antwoord hierop. Doe Lenny's vraag maar eerst, @:Kalamaarre
Begin nu wel nieuwsgierig te worden waar je deze man het leren kennen en in wat voor setting. Misschien kan je er meer over vertellen? Kennelijk heb je eens een voorspelling gehadquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dat was echt wel een beetje een enge man hoor! Absoluut niets tegen Indisch trouwens![]()
Maar die spuwde zo tussen zijn vingers door en was op een bepaald moment bang dat ie een dier zou offeren ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |