Dat was de man van een collega, lang geleden. Ik had haar eens thuis gebracht en toen heb ik haar man ontmoet. Het huis stond vol hindu beeldjes en er hing een sterke wierrookgeur. Hij gaf me een hand en toen begon m erover dat hij nogal wat gaven had zoals toekomst voorspellen en geesten uitdrijven. Ook wat 'zwarte magie', maar zo noemde hij het niet. En toen zei m dat hij had gevoeld dat ik sterker was toen ik een hand gaf. En daar deed m dan zo wat vage rituelen bij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Begin nu wel nieuwsgierig te worden waar je deze man het leren kennen en in wat voor setting. Misschien kan je er meer over vertellen? Kennelijk heb je eens een voorspelling gehad
'Dit is een gave die sommige mensen bezitten, zij zien of voelen dit. Meestal gebeurt dit bij mensen die hooggevoelig zijn en komt dit voort vanuit hun intuïtie. Er bestaat wel aura reading, waarbij mensen zich hebben getraind in het lezen van aura’s. Verzwakt aura. Sommige mensen hebben een verzwakt aura, waar energie doorlekt'.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:21 schreef Lenny77 het volgende:
Maar ben ook wel al naar paranormale beurzen geweest en daar heb ik het ook wel vaker gehoord
Ik zal een opvallende aura hebben
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:35 schreef Natalie het volgende:
@:Kalamaarre, ben je er nog? Ik hoop dat we je niet weggejaagd hebben
Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You're welcome dear. Kom je ook meeposten Atmos?
Top! Jij weet er veel van herinner ik mequote:Op maandag 21 september 2020 14:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb!
Leukquote:Op maandag 21 september 2020 14:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jep, zo veel mogelijk als ik tijd heb!
Ik leg wel voor mezelf regelmatigquote:Op zondag 3 april 2022 01:11 schreef neanderfaler het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af of er nog gelegd word
Kreeft Man als je tijd hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Speedfight het volgende:
Correctie: mijn tarot-set is niet compleet, ik laat het weten zodra het weer kan.
Ik kan wel een engelenkaart voor je trekken of meer vertellen over sterrenbeelden (welke goed matchen met elkaar, of een beschrijving van je karakter volgens je sterrenbeeld) hiervoor heb ik je sterrenbeeld en geslacht nodig
Is je tarot-set inmiddels compleet?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Speedfight het volgende:
Correctie: mijn tarot-set is niet compleet, ik laat het weten zodra het weer kan.
Ik kan wel een engelenkaart voor je trekken of meer vertellen over sterrenbeelden (welke goed matchen met elkaar, of een beschrijving van je karakter volgens je sterrenbeeld) hiervoor heb ik je sterrenbeeld en geslacht nodig
Haha jazeker!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef neanderfaler het volgende:
[..]
Is je tarot-set inmiddels compleet?Alvast bedankt
Kreeft man
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke leggingquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Heb je een vraag of gewoon een persoonlijke legging?
Ik heb de Lenormand kaarten gelegd voor jou.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:34 schreef neanderfaler het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke leggingDankjewel!
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:37 schreef summer2bird het volgende:
Zou je voor mij ook weer eens willen leggen?
Bedankt zeg! Ik herken me er wel in, vooral dat stuk over een punt achter iets moeten zetten.quote:Op zondag 17 november 2024 19:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb voor jou ook de Lenormand legging gedaan, deze zag er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Opvallend was dat je persoonskaart helemaal bovenin en links ligt, waardoor er weinig over je verleden te lezen valt. Vaak betekent dat je ook gesloten bent over je verleden en dat liever niet deelt.
Je 9 kaarten om je persoonskaart heen (vrouw):
[ link | afbeelding ]
Verleden (Ooievaar, Zon, Weg)
De ooievaar staat voor een positieve verandering, de weg en zon vertellen hetzelfde. Er zijn positieve veranderingen geweest of een verhuizing? Je sloeg succesvol en gemotiveerd nieuwe wegen in. De weg kan ook symbool staan voor oudste zus, wellicht dat die positiviteit en verandering meer over haar rol in je verleden zegt.
Jijzelf.
Je bent trouw en loyaal, een echt maatje. In je hoofd ben je veel bezig met je moeder, je piekert daarover.
Toekomst.
De muizen vertellen dat je angstig bent, angstig bij communiceren, stressvolle gesprekken en meetings. De ster staat voor succes maar je moet flink doorzetten om dit te bereiken. Je zal onder druk staan en het ervaren als een soort podiumangst, als je dat doorbreekt staat succes op je te wachten. De ster garandeert dat je zult slagen.
Hoe weinig ik over je toekomst en eigenlijk ook over het nu kon zien, des te meer laten de kaarten zien over je toekomstpad.
Dat vind ik wel leuk om erbij te vertellen, de kaarten rechts van je persoonskaart (vrouw) vertellen letterlijk dat je een punt achter iets moet zetten, waarna er meer ruimte zal zijn voor gezelligheid, een sociale kring (tuin). Er komt een nieuw begin, een vader(figuur) en dit leidt tot het kind (in jezelf of een kind van jou) en stabiliteit (anker).
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en doe ook met plezier nog eens een "normale" tarotlegging voor je met Rider Waite!
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?quote:Op maandag 18 november 2024 19:55 schreef Speedfight het volgende:
Voor wie wilt:
Stel een vraag over de relatie tussen jou en (1 onderwerp kiezen graag):
- een bepaalde relatie (je partner, je moeder, je zus, je vriendin, alles kan)
- je werk
- financiën
- hobby's
- gezondheid
- of een andere vraag
en ik kan een verleden-heden-toekomst legging doen over de relatie tussen jou en je vraag.
klinkt een beetje vaag maar je begrijpt het wel bij de uitleg
Hartelijk dank voor de legging! Sorry voor de late reactie, ik had een griepje.quote:Op zondag 17 november 2024 19:15 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb de Lenormand kaarten gelegd voor jou.
[ link | afbeelding ]
Wat mij als eerste opviel was dat het hart (24) als laatste kwam. Komen jouw eigen gevoelens voor jou op de laatste plaats?
Zie hier jouw 9 kaarten, je persoonskaart in het midden is de heer (28) en ik ga de kaarten eromheen lezen.
[ link | afbeelding ]
Ik ben heeeeel benieuwd wat je ervan vind. Dit is mijn eerste keer met de Lenormand methode, ik doe ook met plezier nog eens de Rider Waite voor je als die je meer aanspreekt of naar een specifieke vraag kijken.
Hier herken ik mij wel in, inderdaad!quote:Wat mij als eerste opviel was dat het hart (24) als laatste kwam. Komen jouw eigen gevoelens voor jou op de laatste plaats?
Hoewel het stuk over verhuizingen of reizen of geld niet klopte was het wel onrustig vaak. Wel een paar keer een dreigende scheiding van mijn ouders.quote:Je komt uit een onrustig gezin. Het schip in combinatie met de vos en de roede zegt dat er een heftige reis wasm veel verhuizingen of reizen naar het buitenland? De vos staat voor een hechte beschermende groep of familie, maar ook sluwe en gemene acties, vaak vanuit de moederrol. De roede vertelt dat er een tweestrijd was, dit doet mij denken dat je uit een gebroken gezin komt met gescheiden ouders. Geld is geen probleem geweest in je verleden.
Ik weet niet of ik dit over mijzelf mag zeggen maar dit klopt 100%quote:Jijzelf (Hond, Heer, Zon)
Toch heb jij een bijzonder positief en goedhartig karakter.
Jij bent een loyale en trouwe vriend, denkt niet snel slecht over de mensen om je heen. Voor je geliefden ben je waakzaam.
In het heden en in de toekomst zie ik veel geluk op je pad, alles komt goed op alle vlakken. Veel beter dan de zon en ster bij elkaar kun je niet krijgen![]()
Leuke vraag, uiterlijk morgenochtend beantwoord ik m!quote:Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?
Geen haast.quote:Op maandag 2 december 2024 11:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Leuke vraag, uiterlijk morgenochtend beantwoord ik m!
Dankjewel voor je geduld.
Ik kwam er niet over uit met de Lenormand kaartenquote:Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb wel een vraag over mijn gezondheid in de toekomst: wat moet ik nu veranderen om in de toekomst gezond te blijven?
Dankjewel! Erg blij met het kasteel op de heuvel en aas van pentakelsquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik kwam er niet over uit met de Lenormand kaartenIk heb nu nieuwe Rider Waite kaarten én een nieuwe legging, de 3 azen legging.
De kaart rechts geeft antwoord op het eerste deel van de vraag (wat moet ik nu doen) en de andere 2 kaarten geven antwoord op het tweede deel van de vraag (in de toekomst gezond blijven).
Kaart 1
Aas van Zwaarden
Vrede, overwinning, evenwicht. Succes ligt binnen het bereik, je bent in staat om zaken op te helderen door je intuïtie en logica te gebruiken. Waarschuwt je stappen voorzichtig te plannen. Kom uit de tweestrijd en ervaar je persoonlijke kracht als één geheel. Intellectueel maar toch emotioneel reageren kan tegelijkertijd.
Kaart 2
Aas van Staven
Kaart duidt op een grote verandering in je levensstijl. Dit kan ook met je carrière te maken hebben. Waarschuwt of je drijfveren sterk genoeg zijn om een project tot een goed einde te leiden.
Het kasteel op de heuvel vertegenwoordigd de belofte van dingen die uitkomen.
Kaart 3
Aas van Pentakels
Het begin van een voorspoedige periode en geslaagde ondernemingen. Tevredenheid en persoonlijke prestaties.
Samenvatting
Kaart 3 vertelt dat nu een goede periode is om te werken aan een gezonde levensstijl. Dit zal je nu goed afgaan. Valkuilen in de toekomst zijn die drijfveren vast te houden. Als je het gevoel hebt dat je sterk moet zijn, heb je de neiging om je zelfzorg te laten varen. Jij denkt dat het niet beide kan, maar dat kan wel, met genoeg motivatie. Twijfel niet aan je eigen kunnen om een gezonde levensstijl vast te houden bij uitdagende situaties in het leven.
Als je tijd hebt, wil ik ook wel een legging, leukquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben MissVanity en legde hier vroeger kaarten. Ik wil het graag weer gaan oppakken. Ik gebruik Rider Waite kaarten. Als je een legging wil dan hoor ik het graag
N mag ik van jou dan een specifieke? Verleden heden toekomst.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:25 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, wil ik ook wel een legging, leuk
Leuk! Ik heb geen gerichte vraag (of juist heel veel). Ben benieuwd wat er uit komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben MissVanity en legde hier vroeger kaarten. Ik wil het graag weer gaan oppakken. Ik gebruik Rider Waite kaarten. Als je een legging wil dan hoor ik het graag
Pfoee, ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
N mag ik van jou dan een specifieke? Verleden heden toekomst.
Mijn moeder >ik > dochter
Moeder is vrij jong overleden, 47 was ze pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |