quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Flammie het volgende:
Je mag kiezen uit een van deze decks:
[ afbeelding ]
Hier is ie iets dichterbij genomen
[ afbeelding ]
Oh en ik heb ook maar even mijn ouija board erbij genomen maar toen ik het oppakte en deze onrespectvolle moves maakte naar de betweters kwamen er ineens allemaal orbs tevoorschijn. Ik heb hier geen verklaring voor...
[ afbeelding ]
Verder ga ik morgen mijn reading fotograferen en zullen jullie voorsteld staan van het resultaat. Stuur me wel nog even middels een PM je geboortedatum door btw... dan kan ik verder komen. IK heb ook nog een vraag nodig waar je graag het antwoord op wil hebben dmv de kaarten.
Nou verder nog wat? Wacht maar tot morgen zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:20 schreef Flammie het volgende:
Nou mensen die een legging willen kunnen me gewoon PM'en.
Ik heb nodig
- De brandende vraag
- Geboortedatum
- Een foto zou ook een goede bijkomstigheid zijn
Morgen ben ik in geleen en dan ga ik een aantal leggingen doen.. laat maar komen
Edit: heb al aantal aanmeldingen dus morgen zal ik me er eens even over buigen. Morgenavond/nacht of overmorgen vallen de verslagen te lezen.
Jou dezelfde PM doen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
Het mooiste zou zijn om 2 leggingen te doen voor de zelfde persoon en de vraag.
En dan de uitkomst van de huistroll en de tarotlegger voorleggen bij de vraagsteller, waar herkent de vraagsteller zich het meeste in.
Het was maar een ideetje hoorquote:
Same here!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:19 schreef vamperotica het volgende:
vampje wil ook wel en legging ofzo...
(En is Bastard nog teeds een reaktie van de vorige.. eeuwen geleden schuldig)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
Het mooiste zou zijn om 2 leggingen te doen voor de zelfde persoon en de vraag.
En dan de uitkomst van de huistroll en de tarotlegger voorleggen bij de vraagsteller, waar herkent de vraagsteller zich het meeste in.
Dat is het punt niet, het punt en de reden voor de 'huistroll' opmerking is dat Flammie een nieuwe hobbie heeft gevonden en dat is het parodiëren van bepaalde gebruikers binnen TRU door een versie neer te zetten die te dom is om te schijten, het verstoord de topics en zal vanaf nu ook genote en uiteindelijk afgerekend worden met een ban. Als je je anders wil voordoen dan je bent begin je maar een topic in ONZ.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou nou, wat een getroll weer van jou, Bastard. Doet Flammie al die moeite om foto's te plaatsen, is het nog niet goed. Plaats jij eens wat foto's van jezelf met je kaarten.
Voorzover ik weet doet Flammie al tijden (jaren?) aan onder andere tarotquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:53 schreef jogy het volgende:
Dat is het punt niet, het punt en de reden voor de 'huistroll' opmerking is dat Flammie een nieuwe hobbie heeft gevonden en dat is het parodiëren van bepaalde gebruikers binnen TRU door een versie neer te zetten die te dom is om te schijten, het verstoord de topics en zal vanaf nu ook genote en uiteindelijk afgerekend worden met een ban. Als je je anders wil voordoen dan je bent begin je maar een topic in ONZ.
Als showartikel ja, dat weet jij ook wel. We hebben overigens een ColdReader topic daarvoor eventueel, ook een FB topic voor je eventuele verdere vragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voorzover ik weet doet Flammie al tijden (jaren?) aan onder andere tarot.
* JoepiePoepie houdt zich in om hier geen discussie te starten over het verschil tussen cold reading en 'echte' paranormale gavenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Bastard het volgende:
Als showartikel ja, dat weet jij ook wel. We hebben overigens een ColdReader topic daarvoor eventueel, ook een FB topic voor je eventuele verdere vragen.
Open een discussietopic zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
* JoepiePoepie houdt zich in om hier geen discussie te starten over het verschil tussen cold reading en 'echte' paranormale gaven![]()
Maar eh Bastard, foto's van jou met je kaarten lijkt me sowieso wel leuk om te zien. Please
?
In dit geval zou het best kunnen hoor en als dat zo is dan mijn excuses, het gaat er dus om dat flammie of een zuurstofgebrek heeft gekregen en 60% van het IQ is kwijtgeraakt en een believer is geworden waar de honden geen brood van lusten en anders aan het trollen is. Maar ok, laten we het desnoods maar doorzetten in het feedbacktopic en deze weer gebruiken waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voorzover ik weet doet Flammie al tijden (jaren?) aan onder andere tarot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |