abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 09:39:06 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56017469
Vorig deel: leggingen, lezingen, dobbelstenen en etc voor iemand anders

De bedoeling is dus dat men hier een legging/lezing/dobbelstenen/iets anders aan kan vragen en dat andere deze dan uitvoeren voor ze.

Als er nog mensen zijn die tarotkaarten kunnen leggen en bereid zijn om dit te doen, graag! Wat ook leuk is is natuurlijk andere manieren van 'lezen'. Die zijn op het moment heel erg in short supply. Anyway, game on

Openstaande leggingen:
- Electro-Worm (voor Jogy) (Bijna klaar )
- Janieke
- JennyA
- So_Addictive
- liekio
- Waris7
- oranjekoek
- L.Denninger
- Boswachtertje
- Jaheur

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 12-02-2008 20:54:30 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_56018354
Ik heb een nieuw deck tarot: liefdestarot. Dus als éen van de bovenstaande personen een specifieke legging mbt de liefde wil, mag hij/zij hier reageren.

Wel snel reageren, want ik leg alleen vandaag en morgen
You're never fully dressed until you wear a smile
  maandag 14 januari 2008 @ 10:45:39 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56018584
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:34 schreef MNR het volgende:
Ik heb een nieuw deck tarot: liefdestarot. Dus als éen van de bovenstaande personen een specifieke legging mbt de liefde wil, mag hij/zij hier reageren.

Ach, als het toch aangeboden wordt; Hit me! .
Vrijheid
pi_56018650
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:45 schreef jogy het volgende:
Ach, als het toch aangeboden wordt; Hit me! .
Hahaha! Voor jou altijd
pi_56018830
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:34 schreef MNR het volgende:

Als anderen niet willen, wil ik graag opteren voor de reservebank indien mogelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_56021679
De vraag was:

'Vertel me (Jogy) wat ik moet weten over hoe ik mijn zielsverwant vind'

Allereerst zie ik dat je gewoon ontieglijk moet en mag gaan flirten. Geniet, flirt en leef. Houd je echt niet in op dat vlak! Verder lees ik een beetje frustratie, nederlaag en teleurstelling. Denk uit het (recente) verleden. Kijk daar niet naar, is allemaal 'water under the brigde' (kaart: schelpen 5, omgekeerd).

En dan "De Maan" (omgekeerd);
Het beeld van de MAAN omgekeerd laat een jeugdige figuur zien die naar de maan toe slingert. Dit symboliseert dat de pogingen om te ontsnappen aan je buien en depressie, die horen bij een onontwikkelde emotionele intelligentie, niet gelukt zijn.

Je krijgt wellicht te maken met duisternis, verwarring of angst. Je wordt ertoe uitgedaagd om zonder een helder beeld te hebben van het verleden, heden of toekomst door te gaan. Zonder intuitie en vertrouwen in jezelf en een hogere macht gaat dat niet lukken. Je gebrek aan helderheid kan anderen misleiden. Je onredelijke verwachtingen kunnen je neurotisch maken ten aanzien van een relatie. Ben je niet zeker van jezelf, probeer je dan bewust te worden van je diepgewortelde angsten over het geven en nemen van liefde.

Misschien fantaseer je over een relatie en denk je dat 'die ene' bestaat nog voor je zelfs maar hebt kunnen kijken hoe het nu echt zit. Het kan zijn dat je liever blind bent voor waarschuwingstekens van een relatie die nooit zal werken.

Misschien word je overman door verlegenheid of melacholie, omdat jij je met je gevoelige natuur te kwetsbaar of verwond voelt. Of je bent humeurig - het ene moment geinspireerd, het volgende weer totaal ongemotiveerd. Als je je zo voelt, kun je je beter terugtrekken tot je stemming verbetert in plaats van uit te gaan en voor een negatief iemand versleten te worden.

De maan omgekeerd brengt illusie en verhulde intenties, maar ook een waarheid die alleen de sterkte mensen aankunnen: de ware liefde vinden lost niet al je andere problemen op.

Conclusie: jogy, ik denk dat jij eens een heel hard mag gaan flirten
  maandag 14 januari 2008 @ 13:28:55 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56022358
Bedankt . Flirten dus .

Oh en ik moet zeggen dat het wel klopt met de laatste tijd, wat de kaarten dus zeggen.
Vrijheid
pi_56022373
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef jogy het volgende:
Bedankt . Flirten dus .
Flirten is tof, J.
  maandag 14 januari 2008 @ 13:45:00 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56022785
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Flirten is tof, J.
Flirten is nog steeds beetje een enigma voor mij. R. Ik ben nogal slecht in de kunst van het loze gelul .
Vrijheid
pi_56023296
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef jogy het volgende:
Bedankt . Flirten dus .

Oh en ik moet zeggen dat het wel klopt met de laatste tijd, wat de kaarten dus zeggen.
Thanks voor je feedback.

En wat het flirten betreft, je weet wel, beetje lachen, complimentjes geven.. dat kun jij volgens mij best
Flirten

pi_56030685
ooohhh ik wilde ook graag een liefdes-legging!
pi_56032628
TVP
pi_56033031
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:40 schreef Geartsjuh het volgende:
TVP
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  maandag 14 januari 2008 @ 21:49:44 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56034536
Electro-Worm, je hebt het record voor langst-wachtende . Maar hier issie dan .

Ik heb er een gerichte vraag van gemaakt, here goes.

Verleden
2 van staven

Hij heeft alles bereikt wat hij wilde. Hij had succes, hij kocht bezittingen, hij was de baas in zijn eigen kleine wereld. En wat nu? Het geeft hem geen voldoening meer, er bestaat nog een grotere wereld, die op hem wacht.
Vuur- gesymboliseerd door de beide staven - is niet langer tevreden met dat, wat er werd bereikt. Het kent geen stilstand, het wil groeien. En hij voelt dat het zinloos is, om vervulling in de toekomst te zoeken. De rozen en de lelies staan voor wedergeboorte en het licht, bewustheid.

duiding: succes geeft geen vervulling
Leef alleen in het heden, niet in de toekomst
besluiteloosheid, afwachten.

Heden
Matigheid

Mediteer op je hartchakra, merk hoe al je energie die je met open hart kunt opnemen, getransformeerd wordt. Als je uitademt, straal dan zegen en liefde uit. je kunt bewust met je leven omgaan, verlies je niet weer in de materiële wereld, noch in diepe emoties en andere bewustzijnstoestanden. In je leven is een rustpunt gekomen, geniet van alle harmonie en geef andere dat wat in je zit.

duiding: het leven als een voortstromende rivier
balans
wortels en vleugels, hemel en aarde.
Harmonie
spel met energie

Toekomst
6 van zwaarden
We zien een schipper, een vrouw en een kind in een boot. Zes zwaarden steken in de boot. de oever is op de achtergrond. De mensen, mogelijk een gezin, vare neen onbekende toekomst tegemoet. Het enige wat hen rest is zijn voorbije pijnlijke ervaringen, zorgen en hoop op een betere toekomst - gesymboliseerd door de zwaarden. De houding van de vrouw laat zien, dat zij in haar situatie, die zeer lang zorgwekkend is geweest berust heeft. zij schijnt zich in haar lot te schikken. Zij gaat door een moeilijke periode van haar leven

reis naar een onbekende toekomst
oude zorgen en angsten maar ook hoop
berusting in het lot.

Antwoord
Schildknaap van zwaarden
Hij is de zorgeloze, de achterdochtige onvolwassen figuur, zijn voeten staan niet stevig op de grond. Hij begint de vele levensproblemen aan te voelen. Hij is de Hamlet, maar nooit helemaal zeker of hij die wel wil zijn. Hij kan niet kiezen tussen liefde en haat, ja en nee, actie en reactie, moed en angst. Hij is de leerling die met tegenzin leert. Het gevaar is dat hij geen keuze kan maken en klem komt te zitten, nooit volwassen wordt en altijd een lafaard zal blijven.

Mensen om je heen
3 van pentakels
Je bent daar om aan je groei te werken. Er zijn twee helpers die advies kunnen geven; het is echter aan jezelf hoe je je werk uitvoert. De kunstenaar is aan het werk - in hem zijn technische vaardigheden met creaticiteit en liefde verbonden. Hij stopt zijn hele wezen in zijn werk en hij verwezenlijkt zichzelf erin. Wanneer de energie in ons geen creatieve uitdrukkingsvorm vindt worden we vernielzuchtig. De afbeelding laat ons de verbinding van werk en meditatie zien. De mensen werken in een groep samen, zij leven in een religieuze gemeenschap. Zij jagen geen persoonlijk doel na, zij werken niet voor de resultaten, zij leven met volledige aandacht op dit moment. Zij zijn door de handelingen op zichzelf al vervuld, door de totaliteit en de overgave die zij daar ondervinden.

duiding:
creativiteit en liefde in het werk
zelfverwezenlijking, totaliteit
arbeid als meditatie
religieuze gemeenschap

Hoop/Vrees
3 van zwaarden
Als we deze kaart beoordelen voelen we meteen het verdriet, het gebroken hart. Het lijkt alsof we eerst deze pijn in ons hart moesten voelen om het te ontdekken, om weer tot leven gewekt te woren. Er vloeit geen bloed uit de wonden, het is oud zeer, niet nieuw. Dat kan echter ook een aanwijzing zijn de wonden volledig te aanvaarden en aldus de pijn te transcnederen. Trek drie kaarten om te zien wat de zwaarden voor jou betekenen

pijn, het gebroken hart
oude wonden
tranen, loutering
liefdesverdriet

Resultaat
Deze kaart is een uitnodiging om mee te feesten, te lachen en te dansen. Het leven is het pas waard om te leven als het tot een groot feest geworden is. De deur is open, wij zijn overal welkom. Het is een goed moment om ons bij verschillende groepen aan te sluiten, onze energie met andere te delen, andere toe te laten en de muren die we tegenover andere opgeworpen hebben af te breken

duiding:
feesten, optimisme, positiviteit
levensvreugde
het leven is een feest
je bent welkom

Over het algemeen ziet het er goed uit met wat kleine pijnpuntjes waar je wel voor moet waken denk ik. De toekomst geeft een waarschuwing dat je niet bij de pakken neer moet zitten als het niet helemaal goed gaat en hoop/vrees geeft wel een kaart die zegt dat je goed naar jezelf moet kijken welke problemen bij jou in de weg staan, oud zeer of wat dan ook. ( ik kan drie kaarten voor je leggen en zal daar geen maanden over doen hoor ). De einkaart geeft gewoon aan dat alles goed komt en de algehele lijn in het verhaal is dat je er niet teveel haast achter moet zetten want dat werkt averechts. Anyway, geen brandende torens, hel of verdoemenis komt hier naar voren en de laatste kaart geeft de perfecte tip; neem het leven zoals het is en alles komt helemaal goed. Have fun en nogmaals sorrie voor het wachten .
Vrijheid
pi_56034541
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef So_Addictive het volgende:
ooohhh ik wilde ook graag een liefdes-legging!
Prima. Zie PM.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:52:20 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56034603
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef MNR het volgende:

[..]

Thanks voor je feedback.

En wat het flirten betreft, je weet wel, beetje lachen, complimentjes geven.. dat kun jij volgens mij best
Flirten

Och, aanspreken lukt wel maar dan gaat ht al snel nergens heen . Ah well, komt wel goed hoor, soms is de vonk er wel en gaat het helemaal ok, ben niet helemaal hopeloos . .
Vrijheid
pi_56090806
Voor Ripley:

Je vraag: 'vertel me wat ik moet weten over mijn relatie'

Er vielen 2 kaarten op de grond. De rozenaas en de rozenprins. Daarnaast speelt de schelpen 4 (omgekeerd) een rol in je liefdesleven.

Krijg het idee dat jij geen haast hebt in je relatie, dat het allemaal vrij stabiel is en rustig. Je bent in ieder geval niet van plan om (binnenkort) radicale beslisingen of veranderingen door te voeren. Een langdurige relatie?

Hoe dan ook, passie is dan behoorlijk aanwezig, maar een tijdje minder geweest? Kan er niet goed mijn vinger op leggen. Je kaarten duiden in ieder geval op activiteit, energie, ambitie en sociale settings en situaties. Ze duiden ook op flirten, seks en passie in relaties.

Er wordt een begin gemaakt, maar het loopt niet helemaal lekker. Iemand waar jij niet zo op valt is misschien al te geinteresseerd in jou. Of het brengt je in verlegenheid dat je te ver en te snel gaat met iemand die niet op jou valt. Een nieuw begin of doorbraak in een relatie krijgt geen kans door een gebrek aan vertrouwen, eerlijkheid of misschien gewoon energie. Er zijn meer intimiteit, passie en blijken van genegenheid nodig. Er moet meer vertrouwen komen, anders volgt er frustratie en getob. Trek niet al te snel conclusies en sta niet door. Met het vingertje wijzen kan uitlopen op een emotionele uitzinkingen.

Je andere kaart vertelt je dit:

De rozenprins heeft zijn gekoesterde bloem te vaak overgeplant en is nu bang dat hij doodgaat. Deze kaart ondersteboven geeft aan dat je moet oppassen om niet iemand 'voor zijn eigen bestwil' te willen veranderen!

Jouw toekomstplannen en die van je partner zien er niet hetzelfde uit. Het komt er nu op aan dingen te forceren, vooral een reis, een verhuizing of een verbetering van je positie. Zeker verhuizen kan een hoop irritatie en geruzie geven met vrienden en familie. Houd je kalm als een jonger iemand in jouw buurt gaat snoeven, ruzien of andere irrationeel gedrag vertoont.

Voel je je verveeld en heb je behoefte aan meer passie of avontuur in je liefdesleven, dan zou er iemand kunnen opduiken die je helemaal hoteldebotel maakt. Vermaakt je, maar verwacht niet te veel terug. Maak het niet te snel aan, vooral niet met een dwingeland die jou aantrekt met zijn vurige hartstocht. Hij zou wel eens een hartenbreker kunnen zijn.

Dit is niet de beste tijd om een partner duidelijk te maken dat er aan je relatie gewerkt moet worden. Er zou iets lelijks boven kunnen komen drijven dat blijvende negatieve gevolgen heeft, vooral lang ingehouden, halfbakken dingen die er ineens uitfloepen en die je meteen betreurt. Houd gedachten en ambities voor jezelf nu, anders zullen rotopmerkingen je reputatie schaden.

Uit je kaarten krijg ik een beetje het idee dat je over je relatie hebt nagedacht. Het gekke is dat ik in de kaarten juist lees dat je je hier niet teveel mee moet houden. Het is schadelijk voor je relatie. En verder krijg ik juist het idee dat er een hele positieve periode aankomt. Want volgens mij is jouw visie nu of heel binnenkort juist positief ingesteld en ga je juist een hele leuke periode tegemoet.

Tot dusver je legging.
pi_56091333
Voor So_Addictive

Jij wilde graag een algemene legging, of er binnenkort iets leuks aan zat te komen.

Wel, ik trok de edelsteen 10 (omgekeerd) voor je. Daarnaast kreeg ik de kaart Kracht voor je. Zal uitleggen waar ze voor staan

Je zit heel dicht tegen de ware liefde aan, maar eerst vragen kwesties rondom veiligheid om een oplossing. Jij en/of je partner voelen je wellicht heel erg kwetsbaar en onbeschermd of door elkaar en/of gevestigde regels en structuren verstikt. De realiteit ten aanzien van rijkdom, status en invloed kan een belastend obstakel vormen, als je je niet laat leiden door de spirit van vriendelijkheid, begrip en compromis die eigen is aan de ware liefde. Een van jullie of jullie allebei kan er te veel over inzitten wat anderen doen of zeggen, met name de familie. Een erfenis kan uitgesteld worden of tegenvallen. Een verloving kan problemen geven.

Het leuke is dat er een hele positieve kaart tegenover ligt:

De dame en de tijger! (deze staan op de kaart Kracht). Alles ligt binnen je handbereik! We zien het symbool van oneindigheid boven het hoofd van de vrouw, dat zich aftekent tegen de emtionele maan. De maan zelf zit achter een door mensenhand gemaakt zuil en een sterke, in mist gehulde boom. Dit geeft aan dat je situatie de zegen heeft van oneindige wijsheid en dat jij de kracht en positieve energie zult hebben om binnenkort een fantastische relatie aan te gaan. De sleutel tot een relatie met de ware liefde is zo aan jezelf te werken dat je ware kracht ontwikkelt - spiritueel, mentaal, emotioneel en fysiek. Je moet je menselijke, dierlijke en goddelijke aspecten in evenwicht brengen. Alleen door die kwaliteiten te ontwikkelen, herken je ze in anderen en worden ze omgekeerd door hen in jou herkend.

Weldra je weet wat heldhaftigheid is, wanneer een dierbaar iemand zich dapper betoont of omdat jijzelf iemand in nood hulp biedt. Een goede geliefde zijn betkeent ook een goede vriend zijn en de ups en downs van het leven samen dleen met geduldige aandacht en zorg voor elkaars welzijn. Samen door zware tijden heengaan, kan een relatie sterker maken.

Als je elkaar wonden en zwakten accepteert, krijg een sterke relatie die berust op loyaliteit en geruststelling. Toon mededogen en begrip om uiting te geven aan jezelf, geen dwang, woede of brute kracht.

Dat was je legging. Laat maar weten hoe het afloopt
pi_56091824
Wow het gaat snel ineens!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_56097701
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef MNR het volgende:
Voor Ripley:

Je vraag: 'vertel me wat ik moet weten over mijn relatie'

Er vielen 2 kaarten op de grond. De rozenaas en de rozenprins. Daarnaast speelt de schelpen 4 (omgekeerd) een rol in je liefdesleven.

Krijg het idee dat jij geen haast hebt in je relatie, dat het allemaal vrij stabiel is en rustig. Je bent in ieder geval niet van plan om (binnenkort) radicale beslisingen of veranderingen door te voeren. Een langdurige relatie?

Hoe dan ook, passie is dan behoorlijk aanwezig, maar een tijdje minder geweest? Kan er niet goed mijn vinger op leggen. Je kaarten duiden in ieder geval op activiteit, energie, ambitie en sociale settings en situaties. Ze duiden ook op flirten, seks en passie in relaties.

Er wordt een begin gemaakt, maar het loopt niet helemaal lekker. Iemand waar jij niet zo op valt is misschien al te geinteresseerd in jou. Of het brengt je in verlegenheid dat je te ver en te snel gaat met iemand die niet op jou valt. Een nieuw begin of doorbraak in een relatie krijgt geen kans door een gebrek aan vertrouwen, eerlijkheid of misschien gewoon energie. Er zijn meer intimiteit, passie en blijken van genegenheid nodig. Er moet meer vertrouwen komen, anders volgt er frustratie en getob. Trek niet al te snel conclusies en sta niet door. Met het vingertje wijzen kan uitlopen op een emotionele uitzinkingen.

Je andere kaart vertelt je dit:

De rozenprins heeft zijn gekoesterde bloem te vaak overgeplant en is nu bang dat hij doodgaat. Deze kaart ondersteboven geeft aan dat je moet oppassen om niet iemand 'voor zijn eigen bestwil' te willen veranderen!

Jouw toekomstplannen en die van je partner zien er niet hetzelfde uit. Het komt er nu op aan dingen te forceren, vooral een reis, een verhuizing of een verbetering van je positie. Zeker verhuizen kan een hoop irritatie en geruzie geven met vrienden en familie. Houd je kalm als een jonger iemand in jouw buurt gaat snoeven, ruzien of andere irrationeel gedrag vertoont.

Voel je je verveeld en heb je behoefte aan meer passie of avontuur in je liefdesleven, dan zou er iemand kunnen opduiken die je helemaal hoteldebotel maakt. Vermaakt je, maar verwacht niet te veel terug. Maak het niet te snel aan, vooral niet met een dwingeland die jou aantrekt met zijn vurige hartstocht. Hij zou wel eens een hartenbreker kunnen zijn.

Dit is niet de beste tijd om een partner duidelijk te maken dat er aan je relatie gewerkt moet worden. Er zou iets lelijks boven kunnen komen drijven dat blijvende negatieve gevolgen heeft, vooral lang ingehouden, halfbakken dingen die er ineens uitfloepen en die je meteen betreurt. Houd gedachten en ambities voor jezelf nu, anders zullen rotopmerkingen je reputatie schaden.

Uit je kaarten krijg ik een beetje het idee dat je over je relatie hebt nagedacht. Het gekke is dat ik in de kaarten juist lees dat je je hier niet teveel mee moet houden. Het is schadelijk voor je relatie. En verder krijg ik juist het idee dat er een hele positieve periode aankomt. Want volgens mij is jouw visie nu of heel binnenkort juist positief ingesteld en ga je juist een hele leuke periode tegemoet.

Tot dusver je legging.
Thanks!

Wat ik er in herken is dat ik de neiging heb om me veel te druk te maken over mijn relatie, een soort angst om te verliezen of zo En mijn liefje woont een flink eind weg, denk dat dat die factor is die moeilijk is.

En wat ik er van meeneem is dat ik me dus beter nu niet zo druk kan maken en gewoon er van ga genieten in de komende tijd
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:37:03 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56101253
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Thanks!

Wat ik er in herken is dat ik de neiging heb om me veel te druk te maken over mijn relatie, een soort angst om te verliezen of zo En mijn liefje woont een flink eind weg, denk dat dat die factor is die moeilijk is.

En wat ik er van meeneem is dat ik me dus beter nu niet zo druk kan maken en gewoon er van ga genieten in de komende tijd
Volgens mij heb je dat antwoord al een keer eerder gekregen via een legging .
Vrijheid
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:42:46 #22
190864 JennyA
Imagination is everything. AE
pi_56101399
Leuk om jullie te volgen...heb me ingeschreven voor een cursus tarot (Rider Waite)
pi_56101454
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat antwoord al een keer eerder gekregen via een legging .
Ik ben een vrouw, J. Hardleers dus
pi_56111809
Thanx MNR! ik ga het nog even goed nalezen en het laten bezinken.. ik kom er nog op terug
pi_56112890
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Och, aanspreken lukt wel maar dan gaat ht al snel nergens heen . Ah well, komt wel goed hoor, soms is de vonk er wel en gaat het helemaal ok, ben niet helemaal hopeloos . .
Tips nodig?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56112965
Ik zou trouwens ook wel een legging willen hebben. Alleen kan ik niet kiezen of ik dat over werk wil hebben of over de liefde.
Ik heb zelf overigens wel een redelijk idee over waar ik heen ga, maar ik zou wel aanvullende tips willen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:17:14 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56113281
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tips nodig?
Neh, ik ken de theorie onderhand wel hoor en sporadisch als ik de stoute schoenen aantrek dan is het bijna altijd raak, echter ben ik die stoute schoenen ergens kwijtgeraakt en zit er nog een andere dame in mijn kop die er vooralsnog niet uit wilt maar wat wel een kansloze queste is ( En ja, dat is wel definitief, het was nou niet bepaald een stiekeme crush of wat dan ook )
Vrijheid
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:18:09 #28
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_56113298
Hartelijk bedankt voor je legging Jogy,
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:44:20 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56114004
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Hartelijk bedankt voor je legging Jogy,
Graag gedaan, nogmaals excuses voor de vertraging .
Vrijheid
pi_56169531
Ik wil dit weekend nog wel 2 (liefdes)tarot leggingen doen.
Onderstaande personen hebben 'voorrang'
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef jogy het volgende:
Openstaande leggingen:
- Electro-Worm (voor Jogy) (Bijna klaar )
- Janieke
- JennyA
- So_Addictive
- liekio
- Waris7
- oranjekoek
- L.Denninger
- Boswachtertje
- Jaheur
  zondag 20 januari 2008 @ 01:50:48 #31
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56169685
Kan ik me ook aanmelden voor het lijstje van een liefdes tarot? M

btw, waarvan gaan jullie uit? Moet je dan eerst info geven over jezelf zodat de tarot legger daar iets mee kan?
*Hosselcopter*
  zondag 20 januari 2008 @ 14:21:44 #32
190864 JennyA
Imagination is everything. AE
pi_56177346
Hallo MNR.....als je tijd hebt....wil je dan een tipje van de sluier voor me oplichten?....thanks! Jennifer
pi_56178989
quote:
Op zondag 20 januari 2008 01:50 schreef Dibble het volgende:
btw, waarvan gaan jullie uit? Moet je dan eerst info geven over jezelf zodat de tarot legger daar iets mee kan?
Nee, je hoeft van tevoren niet iets over jezelf te vertellen. Tarot mag je gewoon als een spiegel zien, het is niet magisch. Het is een instrument om jezelf meer inzicht te geven Ik ga uit van een geb. datum, een foto en een vraag. De foto maakt het voor mij persoonlijker, dat vind ik prettig.

Maar dan wil ik voor jullie 2 een legging doen. Zouden jullie een geb. datum en een duidelijke foto van jezelf willen PM'en?
pi_56183281
Voor JennyA;

Je vraag was: "vertel me wat ik nu moet weten over wat er gaande is in mijn relatie met M"

Bescherming.. dat is het eerst wat de kaarten laten zien. Daarna vertellen ze dat 'onafhankelijkheid' een thema speelt. Misschien is het een oorzaak van het andere? Hoe dan ook, de kaart schelpen Aas vertelt ook dat je een lief persoon bent en door je lieve manieren trek je ware liefde aan en staat je een duurzame relatie te wachten. Je hart zal zich openen en je wordt emotioneel geraakt. Een bestaande relatie gaat een nieuwe hoogte bereiken, de wederzijdse emotionele verbintenis, verdiept zich.

Met je liefdesleven zal het binnenkort flink bergopwaarts gaan, als je eraan werkt om onafhankelijk, vrij en autonoom te zijn of gewoon te lijken. Ga de natuur in en geniet samen met een dierbaar iemand van dingen doen in de open lucht. Leef je lijf kennen en hoe moeder natuur in alles voorziet. Ga met je gezondheid om als met je grootste rijkdom. Benadruk je beste lichamelijke attributen. Ontwikkel een sterk zelfgevoel. Je bereikt succes als je bij je plan blijft. Je hebt een hoop voor elkaar - tijd nu om te vruchten van je harde werk te plukken.

Deze kaart speelt het meest dominante thema:
Je zit heel dicht tegen de ware liefde aan, maar eerst vragen kwesties rondom veiligheid een oplossing. Jij en/of je partner voelen je wellicht heel erg kwetsbaar en onbeschermd of door elkaar en/of gevestigde regels en structuren verstikt. De realiteit ten aanzien van rijkdom, status en invloed kan een belastend obstakel vormen, als je je niet laat leiden door de spirit van vriendelijkheid, begrip en compromis die eigen is aan de ware liefde. Een van jullie of jullie allebei kan er te veel over inzitten wat anderen doen of zeggen, met name de familie. Een erfenis kan uitgesteld worden of tegenvallen. Een verloving kan problemen geven.

Bij deze je legging. Ik hoop dat je er iets aan hebt
Ik hoor graag of je jezelf erin herkent.
pi_56185091
MNR, nu je toch bezig bent... Ik ging eigenlijk voor een algemenere legging, maar een legging of liefdesgebied zou ik ook zeer op prijs stellen!
La vie en rose...
pi_56187450
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Janieke het volgende:
MNR, nu je toch bezig bent... Ik ging eigenlijk voor een algemenere legging, maar een legging of liefdesgebied zou ik ook zeer op prijs stellen!
Je hebt mazzel, ik heb net een attente PM gehad, dus ik geef jou mijn 3de legging dit weekend
Als je me je geb. datum en een foto wilt sturen, graag.

Als je vanavond nog een reactie geeft, zorg ik dat je met een half uur je legging online kunt vinden.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:49:07 #37
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_56188327
leuk dat dit nog steeds goed loopt..!
pi_56192293
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou trouwens ook wel een legging willen hebben. Alleen kan ik niet kiezen of ik dat over werk wil hebben of over de liefde.
Ik heb zelf overigens wel een redelijk idee over waar ik heen ga, maar ik zou wel aanvullende tips willen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56194885
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Had jouw vraag nog zien staan, maar omdat je nog niet had gekozen, dacht ik, ze geeft het zelf wel aan wanneer ze eruit is.

Voor nu leg ik nog voor Janieke en Dibble. Janieke, jouw legging plaats ik rond 13u.
pi_56196270
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Had jouw vraag nog zien staan, maar omdat je nog niet had gekozen, dacht ik, ze geeft het zelf wel aan wanneer ze eruit is.

Voor nu leg ik nog voor Janieke en Dibble. Janieke, jouw legging plaats ik rond 13u.
Nou..... in dat geval ga ik voor de liefde. Vooral omdat ik jouw leggingen zo leuk vind overkomen
je hebt een prettige manier van verwoorden imo.

Ik zou ook nog wel een legging willen die carriere gericht is, maar wellicht dat een ander dat op zou kunnen pikken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56197816
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Nou..... in dat geval ga ik voor de liefde. Vooral omdat ik jouw leggingen zo leuk vind overkomen
je hebt een prettige manier van verwoorden imo.

Ik zou ook nog wel een legging willen die carriere gericht is, maar wellicht dat een ander dat op zou kunnen pikken.
Ik ga nu geen legging voor je doen. Eerst maak ik de openstaande vragen af voordat ik een ander legging aanneem. Daarnaast vind ik het prettig om zelf te bepalen wanneer ik een legging wil geven.

De credits van het verwoorden gaan overigens niet naar mij, maar naar Amy Zerner en Monte Farber Zij hebben bij dit deck een handleiding geleverd, welke ik raadpleeg. Maar vind het zelf ook leuk om te lezen en te leggen voor anderen, juist omdat ze zoveel kennis/ervaring vertolkt hebben.

Dus zodra ik de volgende keer een aantal leggingen wil doen, mag je me aanschieten
pi_56197946
Tuurlijk blijft het aan jou om aan te geven of en wanneer je dat voor me wil doen.
Je schreef echter dat ik nog geen voorkeur had aangegeven en dat deed ik net dus.
Mocht je een volgende keer tijd en zin hebben om een legging voor me te doen dan hoor/lees ik het graag.
Ik zou niet willen dat iemand dat met tegenzin deed, natuurlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56198467
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Mocht je een volgende keer tijd en zin hebben om een legging voor me te doen dan hoor/lees ik het graag.
Ik zou niet willen dat iemand dat met tegenzin deed, natuurlijk
Prima, spreken we het zo af
pi_56198807
Legging voor Janieke:

Jouw vraag heb ik geformuleerd naar: "vertel me wat ik moet weten over hoe ik mijn ware liefde vind"

Het grappige was dat de sfeer heel positief en vrolijk was terwijl ik jouw legging deed. Wellicht de uitstraling die je op de foto hebt? Ook las ik het in de kaarten terug: je diepste verlangens gaan weldra in vervulling. Binnenkort haal je een resultaat en inzicht dat jou fysiek, mentaal en spiritueel beloont voor je moeite om de ware liefde te vinden. Volgens mij vertaalt dit naar hoe je erop dit moment onbewust mee bezig bent.

Daarentegen staat de kaart Vleugelen 8. Die duidt op besluiteloosheid. Als je iemand tegenkomt, leg je dan nog niet meteen vast, maar let op je onderbuikgevoelens. Kijk eerst naar binnen en kijk geduldig naar de antwoorden van je 'hogere ik'. Niemand anders moet voor jou een beslissing nemen!

Kom ik ook nog een kaart tegen die privacy aangeeft. Op zich een hele mooie combinatie met de volgende kaart Kluizenaar, maar die zal ik zo uitleggen. Deze kaart zegt dat je je niet moet isoleren en eenzaam hoeft te voelen, maar juist lekker naar situaties moet gaan waar je mensen ontmoet. Misschien is er iemand in je omgeving om wie je heel veel geeft, maar dat hij of jij je niet wil binden op dit moment. Het kan zijn dat je een nare situatie liever niet los wil laten. Toch moet je deze beperkende omstandigheid, al is die tijdelijk, opgeven.

Dan nu de laatste kaart die naar voren kwam, de Kluizenaar. Deze was naast de vorige kaart het meest dominant aanwezig in de legging. Wat vertelt hij je:
De kluizenaar lijkt op een solitaire, sociaal ongeziene, vertstrooide professor die nooit meedoet maar vanaf de zijlijn toekijkt en observeert. Of hij een stap naar de maatschappij toe doet om zijn wijze leiding aan een paar uitverkorenen aan te bieden of juist een stap terugzet, de kluizenaar loopt alleen en gaat gemakkelijker om met zijn dierbare voger dan met zijn medemens - die hem doorgaans verraden.

Het beste voor je liefdesleven is nu om trouw te zijn aan jezelf en je eigen pad. Als je uitgaat, verkeer dan met mensen die jou begrijpen en gewoon mogen zoals je bent. Zijn deze mensen niet in de buurt, ga dan in je eentje uit of blijf thuis, alleen, met een speciaal iemand of iemand van wie jij weet dat hij je niet tegenvalt. Een onmiskenbaar tegen van ware liefde is of je allebei waar dan ook graag samen bent en elkaar graag van het leven ziet genieten.

De kluizenaar duidt op een eenling, niet op een gezelligheidsmens. Ben jij de kluizenaar, dan moet je volwassen handelen of, ideaal gesproken, de ware kracht van een meester tentoonspreiden. Het valt niet mee om de kluizenaar te ontmoeten. Hij/zij kan een onaangepaste excentriekeling zijn, maar evengoed een genie, moet van het onbegrepen zijn door middelmatigere mensen. Als je tegen iemand aanloopt met de goede eigenschappen van de kluizenaar, wees dan jezelf! De kluizenaar doorziet een onecht iemand al vanaf een kilometer afstand!

Hierbij je legging Janieke. Ik hoor graag wat je ervan vindt
pi_56207818
Thnx MNR!!

Erg leuk om te lezen allemaal
Blij om te horen dat ik dus binnenkort wat leuks kan verwachten, haha.
En ook erg grappig, dat van die positieve sfeer.

Het klopt wel dat ik me de laatste tijd wel wat eenzaam heb gevoeld. Mede door feestdagen en drukte op het werk en dan alleen thuiskomen... heb al snel de neiging om mezelf ff op te sluiten, maar wat ik nu lees moet ik er echt meer op uit gaan. Daar heb ik nu gelukkig ook meer tijd voor. Alleen zie ik het eerlijk gezegd nog niet echt zitten om dat in m'n eentje te doen.

Die situtatie die ik moet loslaten daar herken ik wel iets in. Ik weet ook dat dat beter is, maar het blijft lastig.

Dat stukje over de kluizenaar is ook wel herkenbaar. Denk eigenlijk dat dat op mezelf van toepassing is, niet zozeer op een ander. Ik ben inderdaad iemand ben die meestal vanaf een afstand alles observeert. Bij mensen die ik goed ken heb ik er totaal geen moeite mee om lekker mee te doen. Eigenlijk ook wat je zegt in dat stukje over dat ik vooral met mensen om moet gaan waarbij ik me veilig voel en die me goed kennen.

Fijn om te horen allemaal en bedankt voor je moeite!! Hier kan ik wel wat mee!
La vie en rose...
pi_56208300
Hey, bedankt voor je feedback! Vind ik fijn om terug te krijgen. Erop uitgaan in je eentje hoeft ook niet he? Zoek de mensen juist op, het gaat erom dat je je niet zoveel afsluit. Daar word je niet gelukkig van.

Over het loslaten: besef je goed door je er op deze manier aan vast te houden, dat er niets verandert. Dat gebeurt pas als je het loslaat.

En fijn om te horen dat je er iets aan hebt. Nogmaals bedankt voor je uitgebreide feedback en have fun in your love-life!
pi_56231931
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef MNR het volgende:
Voor So_Addictive

Jij wilde graag een algemene legging, of er binnenkort iets leuks aan zat te komen.

Wel, ik trok de edelsteen 10 (omgekeerd) voor je. Daarnaast kreeg ik de kaart Kracht voor je. Zal uitleggen waar ze voor staan

Je zit heel dicht tegen de ware liefde aan, maar eerst vragen kwesties rondom veiligheid om een oplossing. Jij en/of je partner voelen je wellicht heel erg kwetsbaar en onbeschermd of door elkaar en/of gevestigde regels en structuren verstikt. De realiteit ten aanzien van rijkdom, status en invloed kan een belastend obstakel vormen, als je je niet laat leiden door de spirit van vriendelijkheid, begrip en compromis die eigen is aan de ware liefde. Een van jullie of jullie allebei kan er te veel over inzitten wat anderen doen of zeggen, met name de familie. Een erfenis kan uitgesteld worden of tegenvallen. Een verloving kan problemen geven.

Het leuke is dat er een hele positieve kaart tegenover ligt:

De dame en de tijger! (deze staan op de kaart Kracht). Alles ligt binnen je handbereik! We zien het symbool van oneindigheid boven het hoofd van de vrouw, dat zich aftekent tegen de emtionele maan. De maan zelf zit achter een door mensenhand gemaakt zuil en een sterke, in mist gehulde boom. Dit geeft aan dat je situatie de zegen heeft van oneindige wijsheid en dat jij de kracht en positieve energie zult hebben om binnenkort een fantastische relatie aan te gaan. De sleutel tot een relatie met de ware liefde is zo aan jezelf te werken dat je ware kracht ontwikkelt - spiritueel, mentaal, emotioneel en fysiek. Je moet je menselijke, dierlijke en goddelijke aspecten in evenwicht brengen. Alleen door die kwaliteiten te ontwikkelen, herken je ze in anderen en worden ze omgekeerd door hen in jou herkend.

Weldra je weet wat heldhaftigheid is, wanneer een dierbaar iemand zich dapper betoont of omdat jijzelf iemand in nood hulp biedt. Een goede geliefde zijn betkeent ook een goede vriend zijn en de ups en downs van het leven samen dleen met geduldige aandacht en zorg voor elkaars welzijn. Samen door zware tijden heengaan, kan een relatie sterker maken.

Als je elkaar wonden en zwakten accepteert, krijg een sterke relatie die berust op loyaliteit en geruststelling. Toon mededogen en begrip om uiting te geven aan jezelf, geen dwang, woede of brute kracht.

Dat was je legging. Laat maar weten hoe het afloopt
Zoo en nu kom ik er even op terug!
Ik kan me wel wat vinden in die veiligheid, ik heb in het verleden wat deuken opgelopen wat betreft vertrouwen.
De rest is nog erg vaag voor me, er speelt op dit moment niks bijzonders
Maar wat niet is kan nog komen

Ik had het graag wat meer willen toelichten, maar ik weet op dit moment niet zo goed hoe
pi_56251398
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef So_Addictive het volgende:
Ik had het graag wat meer willen toelichten, maar ik weet op dit moment niet zo goed hoe
Dat is niet erg. Veel plezier en bedankt voor je reactie
  maandag 28 januari 2008 @ 21:36:29 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56371512
Openstaande leggingen:
- liekio
- Waris7
- oranjekoek
- L.Denninger
- Boswachtertje
- Jaheur
-nokwanda

Ik neem Liekio deze week voor mijn rekening .
Vrijheid
pi_56429809
Ik wil ook wel weer een legging, gewoon een algemene ofzo voor de verandering
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')