Ach, als het toch aangeboden wordt; Hit me!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:34 schreef MNR het volgende:
Ik heb een nieuw deck tarot: liefdestarot. Dus als éen van de bovenstaande personen een specifieke legging mbt de liefde wil, mag hij/zij hier reageren.
Wel snel reageren, want ik leg alleen vandaag en morgen
Hahaha! Voor jou altijdquote:Op maandag 14 januari 2008 10:45 schreef jogy het volgende:
Ach, als het toch aangeboden wordt; Hit me!.
Als anderen niet willen, wil ik graag opteren voor de reservebank indien mogelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 10:34 schreef MNR het volgende:
Ik heb een nieuw deck tarot: liefdestarot. Dus als éen van de bovenstaande personen een specifieke legging mbt de liefde wil, mag hij/zij hier reageren.
Wel snel reageren, want ik leg alleen vandaag en morgen
Flirten is nog steeds beetje een enigma voor mij. R. Ik ben nogal slecht in de kunst van het loze gelulquote:
Thanks voor je feedback.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef jogy het volgende:
Bedankt. Flirten dus
.
Oh en ik moet zeggen dat het wel klopt met de laatste tijd, wat de kaarten dus zeggen.
Prima. Zie PM.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef So_Addictive het volgende:
ooohhh ik wilde ook graag een liefdes-legging!
Och, aanspreken lukt wel maar dan gaat ht al snel nergens heenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks voor je feedback.
En wat het flirten betreft, je weet wel, beetje lachen, complimentjes geven.. dat kun jij volgens mij best
Flirten
Thanks!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef MNR het volgende:
Voor Ripley:
Je vraag: 'vertel me wat ik moet weten over mijn relatie'
Er vielen 2 kaarten op de grond. De rozenaas en de rozenprins. Daarnaast speelt de schelpen 4 (omgekeerd) een rol in je liefdesleven.
Krijg het idee dat jij geen haast hebt in je relatie, dat het allemaal vrij stabiel is en rustig. Je bent in ieder geval niet van plan om (binnenkort) radicale beslisingen of veranderingen door te voeren. Een langdurige relatie?
Hoe dan ook, passie is dan behoorlijk aanwezig, maar een tijdje minder geweest? Kan er niet goed mijn vinger op leggen. Je kaarten duiden in ieder geval op activiteit, energie, ambitie en sociale settings en situaties. Ze duiden ook op flirten, seks en passie in relaties.
Er wordt een begin gemaakt, maar het loopt niet helemaal lekker. Iemand waar jij niet zo op valt is misschien al te geinteresseerd in jou. Of het brengt je in verlegenheid dat je te ver en te snel gaat met iemand die niet op jou valt. Een nieuw begin of doorbraak in een relatie krijgt geen kans door een gebrek aan vertrouwen, eerlijkheid of misschien gewoon energie. Er zijn meer intimiteit, passie en blijken van genegenheid nodig. Er moet meer vertrouwen komen, anders volgt er frustratie en getob. Trek niet al te snel conclusies en sta niet door. Met het vingertje wijzen kan uitlopen op een emotionele uitzinkingen.
Je andere kaart vertelt je dit:
De rozenprins heeft zijn gekoesterde bloem te vaak overgeplant en is nu bang dat hij doodgaat. Deze kaart ondersteboven geeft aan dat je moet oppassen om niet iemand 'voor zijn eigen bestwil' te willen veranderen!
Jouw toekomstplannen en die van je partner zien er niet hetzelfde uit. Het komt er nu op aan dingen te forceren, vooral een reis, een verhuizing of een verbetering van je positie. Zeker verhuizen kan een hoop irritatie en geruzie geven met vrienden en familie. Houd je kalm als een jonger iemand in jouw buurt gaat snoeven, ruzien of andere irrationeel gedrag vertoont.
Voel je je verveeld en heb je behoefte aan meer passie of avontuur in je liefdesleven, dan zou er iemand kunnen opduiken die je helemaal hoteldebotel maakt. Vermaakt je, maar verwacht niet te veel terug. Maak het niet te snel aan, vooral niet met een dwingeland die jou aantrekt met zijn vurige hartstocht. Hij zou wel eens een hartenbreker kunnen zijn.
Dit is niet de beste tijd om een partner duidelijk te maken dat er aan je relatie gewerkt moet worden. Er zou iets lelijks boven kunnen komen drijven dat blijvende negatieve gevolgen heeft, vooral lang ingehouden, halfbakken dingen die er ineens uitfloepen en die je meteen betreurt. Houd gedachten en ambities voor jezelf nu, anders zullen rotopmerkingen je reputatie schaden.
Uit je kaarten krijg ik een beetje het idee dat je over je relatie hebt nagedacht. Het gekke is dat ik in de kaarten juist lees dat je je hier niet teveel mee moet houden. Het is schadelijk voor je relatie. En verder krijg ik juist het idee dat er een hele positieve periode aankomt. Want volgens mij is jouw visie nu of heel binnenkort juist positief ingesteld en ga je juist een hele leuke periode tegemoet.
Tot dusver je legging.
Volgens mij heb je dat antwoord al een keer eerder gekregen via een leggingquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks!
Wat ik er in herken is dat ik de neiging heb om me veel te druk te maken over mijn relatie, een soort angst om te verliezen of zoEn mijn liefje woont een flink eind weg, denk dat dat die factor is die moeilijk is.
En wat ik er van meeneem is dat ik me dus beter nu niet zo druk kan maken en gewoon er van ga genieten in de komende tijd
Ik ben een vrouw, J. Hardleers dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat antwoord al een keer eerder gekregen via een legging.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, aanspreken lukt wel maar dan gaat ht al snel nergens heen. Ah well, komt wel goed hoor, soms is de vonk er wel en gaat het helemaal ok, ben niet helemaal hopeloos
.
.
Neh, ik ken de theorie onderhand wel hoor en sporadisch als ik de stoute schoenen aantrek dan is het bijna altijd raak, echter ben ik die stoute schoenen ergens kwijtgeraakt en zit er nog een andere dame in mijn kop die er vooralsnog niet uit wilt maar wat wel een kansloze queste is ( En ja, dat is wel definitief, het was nou niet bepaald een stiekeme crush of wat dan ook )quote:
Graag gedaan, nogmaals excuses voor de vertragingquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Hartelijk bedankt voor je legging Jogy,
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef jogy het volgende:
Openstaande leggingen:
- Electro-Worm (voor Jogy) (Bijna klaar)
- Janieke
- JennyA
- So_Addictive
- liekio
- Waris7
- oranjekoek
- L.Denninger
- Boswachtertje
- Jaheur
Nee, je hoeft van tevoren niet iets over jezelf te vertellen. Tarot mag je gewoon als een spiegel zien, het is niet magisch. Het is een instrument om jezelf meer inzicht te gevenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:50 schreef Dibble het volgende:
btw, waarvan gaan jullie uit? Moet je dan eerst info geven over jezelf zodat de tarot legger daar iets mee kan?
Je hebt mazzel, ik heb net een attente PM gehad, dus ik geef jou mijn 3de legging dit weekendquote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Janieke het volgende:
MNR, nu je toch bezig bent... Ik ging eigenlijk voor een algemenere legging, maar een legging of liefdesgebied zou ik ook zeer op prijs stellen!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou trouwens ook wel een legging willen hebben. Alleen kan ik niet kiezen of ik dat over werk wil hebben of over de liefde.
Ik heb zelf overigens wel een redelijk idee over waar ik heen ga, maar ik zou wel aanvullende tips willen.
Had jouw vraag nog zien staan, maar omdat je nog niet had gekozen, dacht ik, ze geeft het zelf wel aan wanneer ze eruit is.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Nou..... in dat geval ga ik voor de liefde. Vooral omdat ik jouw leggingen zo leuk vind overkomenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Had jouw vraag nog zien staan, maar omdat je nog niet had gekozen, dacht ik, ze geeft het zelf wel aan wanneer ze eruit is.
Voor nu leg ik nog voor Janieke en Dibble. Janieke, jouw legging plaats ik rond 13u.
Ik ga nu geen legging voor je doen. Eerst maak ik de openstaande vragen af voordat ik een ander legging aanneem. Daarnaast vind ik het prettig om zelf te bepalen wanneer ik een legging wil geven.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Nou..... in dat geval ga ik voor de liefde. Vooral omdat ik jouw leggingen zo leuk vind overkomen
je hebt een prettige manier van verwoorden imo.
Ik zou ook nog wel een legging willen die carriere gericht is, maar wellicht dat een ander dat op zou kunnen pikken.
Prima, spreken we het zo afquote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Mocht je een volgende keer tijd en zin hebben om een legging voor me te doen dan hoor/lees ik het graag.
Ik zou niet willen dat iemand dat met tegenzin deed, natuurlijk
Zoo en nu kom ik er even op terug!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef MNR het volgende:
Voor So_Addictive
Jij wilde graag een algemene legging, of er binnenkort iets leuks aan zat te komen.
Wel, ik trok de edelsteen 10 (omgekeerd) voor je. Daarnaast kreeg ik de kaart Kracht voor je. Zal uitleggen waar ze voor staan
Je zit heel dicht tegen de ware liefde aan, maar eerst vragen kwesties rondom veiligheid om een oplossing. Jij en/of je partner voelen je wellicht heel erg kwetsbaar en onbeschermd of door elkaar en/of gevestigde regels en structuren verstikt. De realiteit ten aanzien van rijkdom, status en invloed kan een belastend obstakel vormen, als je je niet laat leiden door de spirit van vriendelijkheid, begrip en compromis die eigen is aan de ware liefde. Een van jullie of jullie allebei kan er te veel over inzitten wat anderen doen of zeggen, met name de familie. Een erfenis kan uitgesteld worden of tegenvallen. Een verloving kan problemen geven.
Het leuke is dat er een hele positieve kaart tegenover ligt:
De dame en de tijger! (deze staan op de kaart Kracht). Alles ligt binnen je handbereik! We zien het symbool van oneindigheid boven het hoofd van de vrouw, dat zich aftekent tegen de emtionele maan. De maan zelf zit achter een door mensenhand gemaakt zuil en een sterke, in mist gehulde boom. Dit geeft aan dat je situatie de zegen heeft van oneindige wijsheid en dat jij de kracht en positieve energie zult hebben om binnenkort een fantastische relatie aan te gaan. De sleutel tot een relatie met de ware liefde is zo aan jezelf te werken dat je ware kracht ontwikkelt - spiritueel, mentaal, emotioneel en fysiek. Je moet je menselijke, dierlijke en goddelijke aspecten in evenwicht brengen. Alleen door die kwaliteiten te ontwikkelen, herken je ze in anderen en worden ze omgekeerd door hen in jou herkend.
Weldra je weet wat heldhaftigheid is, wanneer een dierbaar iemand zich dapper betoont of omdat jijzelf iemand in nood hulp biedt. Een goede geliefde zijn betkeent ook een goede vriend zijn en de ups en downs van het leven samen dleen met geduldige aandacht en zorg voor elkaars welzijn. Samen door zware tijden heengaan, kan een relatie sterker maken.
Als je elkaar wonden en zwakten accepteert, krijg een sterke relatie die berust op loyaliteit en geruststelling. Toon mededogen en begrip om uiting te geven aan jezelf, geen dwang, woede of brute kracht.
Dat was je legging. Laat maar weten hoe het afloopt
Dat is niet erg. Veel plezier en bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef So_Addictive het volgende:
Ik had het graag wat meer willen toelichten, maar ik weet op dit moment niet zo goed hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |