abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 00:55:27 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50990068
Vorige topic: Leggingen, lezingen en dobbelstenen ect. voor iemand anders

De bedoeling is dus dat men hier een legging/lezing/dobbelstenen/iets anders aan kan vragen en dat andere deze dan uitvoeren voor ze.

Als er nog mensen zijn die tarotkaarten kunnen leggen en bereid zijn om dit te doen, graag! Wat ook leuk is is natuurlijk andere manieren van 'lezen'. Die zijn op het moment heel erg in short supply. Anyway, game on .

Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zou je voor mij een "open gooi" (als dat bestaat ) willen gooien? Ik ben wel benieuwd naar hoe dat in zijn werk gaat.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Jij gelooft dus niet in zuiver toeval bij deze stenen?
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 00:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Qua gooien bedoel je?
Ik gooi voor mezelf wel eens voor de dagtendens en als ik er aan denk stel ik ook wel eens vragen, en meestal krijg ik wel hele toepasselijke antwoorden
En ik vind ook vaak mijn sleutels weer terug
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 00:57:02 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50990113
Alicy, een algemene gooi vind ik lastig, heb je niet een vraag dan wil ik het wel proberen.
Het mag alleen geen vraag zijn met een ja of nee antwoord.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:27:12 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_50994012
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 00:57 schreef senesta het volgende:
Alicy, een algemene gooi vind ik lastig, heb je niet een vraag dan wil ik het wel proberen.
Het mag alleen geen vraag zijn met een ja of nee antwoord.
Ik weet niet of je de volgende vraag kunt doen : (in hoeverre) ga ik mijn plannen het komende jaar realiseren?
pi_50994609
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef senesta het volgende:
En ik vind ook vaak mijn sleutels weer terug
* MNR ziet mogelijkheden in een orakel die haar verloren sleutels terugbrengt

Btw, misschien is het handig om in de openingspost het lijstje op nemen van mensen die in het vorige topic nog om een legging/lezing hebben gevraagd?

[Edit]: zou je mij daar dan ook in op willen nemen?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51000929
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:00 schreef Zus_konijn het volgende:
[afbeelding]

Handreading myxomatosekonijn:

Je hebt een vierkante hand, met mooi gevormde vingers.
Je bent een wat behoudend persoon, een kat uit de boom kijkend persoon.
Jij zal je niet snel bij vreemde laten gaan.
Je houd niet van veranderingen mochten die er zijn wil je een tijd van te voren hier op de hoogte van zijn, mochten die er wel zijn dan wil je dat ruim van te voren weten.

Jij bent iemand die het geheel in 1 keer overziet, maar je daarmee kun je wel kleine details missen.
Bij jou is het alles of niets.
Je hebt een erg gevoelig karakter, misschien ben je te emotioneel meer dan goed voor je is.
Je kunt erg wisselen met je gevoel en emotie.
Voor sommige mensen ben je hierom moeilijker te begrijpen, ( soms zelfs als onbetrouwbaar gezien ) maar als je deze eigenschap kent van jezelf is het misschien iets om aan te werken en rekening mee te houden.

In een relatie kun jij je soms in een droomwereld begeven, dat je eigenlijk meer verliefd bent op de liefde zelf, dan op de persoon.

Je hebt een lichte opening tussen je ringvinger en pink, dat betekend dat je niet van tijd en energie verspilling houd.

Je moet wel op je gezondheid letten, Je hebt misschien een drukte periode achter de rug en de stress van toen uit zich nu op verschillende manieren.

Je duim verteld dat je een moeilijk persoon bent om te doorgronden, en je hebt veel zelfbeheersing.

Dit was je reading, zou je me willen laten weten of je jezelf herkend hierin?

Groetjes,

Zus_konijn
Wauw...dit klopt grotendeels echt met hoe ik ben!

Enige punten waar ik nog wat twijfels bij heb zijn o.a. het 'alles of niets'.
Het wisselen van emoties en gevoelens (dan bedoel je per moment over 1 ding? of bedoel je het anders?) klopt wel maar laat lang niet altijd mijn emoties zien (is meer innerlijk) en ervaar ook niet dat anderen mij als onbetrouwbaar zien...juist niet...
Het niet begrijpen van mij (door anderen) was vroeger iets dat ik vaak hoorde (anderen vonden me vaak 'vaag')) maar had niet zoveel met die emoties te maken...meer mijn houding denk ik...
En wat betreft zelfbeheersing... niet op alle fronten..

Kun je ook zien hoe die drukte/stress periode zich uit dan..op wat voor manier? (eigenlijk zit ik er nu nog in een drukke periode namelijk en wil die gezondheidsklachten voorkomen in zover ik ze nog niet heb meegemaakt ).

Verder klopt het eigenlijk allemaal wel en zijn eigenlijk ook best specifiek van wat ik als belangrijkste karakterkenmerken van me zie... Vind het echt grappig dat je dit eruit haalt!

Dank je wel!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_51001232
Hey myxomatosekonijn,

Dat stukje over onbetrouwbaar, je zegt zelf dat het een stukje van vroeger is dat mensen je wat vaag vonden en geen hoogte van je konden krijgen en bij sommige mensen ben je dan onbetrouwbaar....( ze weten niet wat ze aan je hebben )
Je gevoel kan nog wel eens wisselen, als je bijvoorbeeld een bepaald gevoel of emotie ergens bij hebt dan kan het ook zo weer veranderen in een ander gevoel. ( beetje moeilijk uit te leggen)
Je houding straalt ook emotie uit...
Je straalt uit hoe je je voelt van binnen.

De stress:
Mijn gevoel zegt dat het zich uit in kleine kwaaltjes, hier en daar een pijntje, een griep.
Probeer je weerstand hoog te houden met wat vitamine tabletten en veel fruit.
Ga ook veel naar buiten, even je hoofd leeg maken ( uitwaaien ) met een stukje wandelen of fietsen even de stress van je afgooien.

Leuk dat je je erin kunt vinden, blijf het ook erg leuk vinden om te horen.
Hoeveel info je eigenlijk kunt vinden in iemand zijn/haar handen kan niet wachten om meer en meer te leren hierover zodat alles specifieker kan.
pi_51013122
tvp

*hoopt dat iemand nog legging wil doen.. zie vorig topic blz 5 (A)
pi_51019030
als iemand nog een rune legging zoekt of zo, zeg het me maar
pi_51075996
PM sent, stonecoldcrazy
pi_51094204
PPfffff...

Veel gebeurd met me de afgelopen dagen....
Ik heb nadat het gebeurd is nog veel aan de legging van Jogy moeten denken.

Maar nu ik toch in dit topic ben, zal ik nog wat vertellen.
Mijn moeder heeft in Januari een bloemenreading gehad van een medium.
Mijn moeder was uitgenodigd door een vriendin die dit organiseerde.
En ze heeft me vandaag verteld dat die man haar heeft verteld dat dit met mij rond deze maand ging gebeuren.
Hij had het op een briefje geschreven en aan haar gegeven.
Ze is heel erg nuchter en heeft dit nooit gelooft, tja nu moet ze wel erkennen dat die man gelijk had.

Ik geloof al niet in toeval, en dit bevestigd het alleen maar meer.

Volgens mij ben ik echt een feest om te 'readen' dom grapje, ik weet het..
pi_51123309
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef So_Addictive het volgende:
Volgens mij ben ik echt een feest om te 'readen'
Probeer het uit zou ik zeggen..
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:01:06 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51154234
television, ik ben je niet vergeten hoor, komt wel goed maar er zijn even andere dingen aan de hand die eerst gedaan moeten worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:23:13 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51165002
quote:
PPfffff...

Veel gebeurd met me de afgelopen dagen....
Ik heb nadat het gebeurd is nog veel aan de legging van Jogy moeten denken.

En ze heeft me vandaag verteld dat die man haar heeft verteld dat dit met mij rond deze maand ging gebeuren.
Ze is heel erg nuchter en heeft dit nooit gelooft, tja nu moet ze wel erkennen dat die man gelijk had.

Ik geloof al niet in toeval, en dit bevestigd het alleen maar meer.

Volgens mij ben ik echt een feest om te 'readen' dom grapje, ik weet het..
Damn zeg, heftig. Dit had ik gisteren helemaal gemist. Toch erg boeiend om die connectie te zien dan, bedankt dat je het hebt laten weten en naja, sterkte natuurlijk .
Vrijheid
pi_51201252
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:06 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey myxomatosekonijn,

Dat stukje over onbetrouwbaar, je zegt zelf dat het een stukje van vroeger is dat mensen je wat vaag vonden en geen hoogte van je konden krijgen en bij sommige mensen ben je dan onbetrouwbaar....( ze weten niet wat ze aan je hebben )
Je gevoel kan nog wel eens wisselen, als je bijvoorbeeld een bepaald gevoel of emotie ergens bij hebt dan kan het ook zo weer veranderen in een ander gevoel. ( beetje moeilijk uit te leggen)
Je houding straalt ook emotie uit...
Je straalt uit hoe je je voelt van binnen.

De stress:
Mijn gevoel zegt dat het zich uit in kleine kwaaltjes, hier en daar een pijntje, een griep.
Probeer je weerstand hoog te houden met wat vitamine tabletten en veel fruit.
Ga ook veel naar buiten, even je hoofd leeg maken ( uitwaaien ) met een stukje wandelen of fietsen even de stress van je afgooien.

Leuk dat je je erin kunt vinden, blijf het ook erg leuk vinden om te horen.
Hoeveel info je eigenlijk kunt vinden in iemand zijn/haar handen kan niet wachten om meer en meer te leren hierover zodat alles specifieker kan.
Bedankt voor de aanvulling
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_51290279
Ik doe volgende week een legging voor Nairua (per PM afgesproken).
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:01:40 #16
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51403310
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:12 schreef MNR het volgende:
Ik doe volgende week een legging voor Nairua (per PM afgesproken).
Hip.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:48:31 #17
185505 Lofn
Mild en goed
pi_51601434
Mag ik van iemand een legging?
En als dat kan, moet ik dan wat gegevens hier neerzetten, of hoe gaat het precies in z'n werk?
test
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:46:59 #18
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51603297
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:48 schreef Lofn het volgende:
Mag ik van iemand een legging?
En als dat kan, moet ik dan wat gegevens hier neerzetten, of hoe gaat het precies in z'n werk?
Alleen even 25 euro overmaken op 597224 t.n.v. FOK! B.V. te Zwolle.
Onder vermelding van je naam en geboortedatum. Kenmerk: TRU.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:29:03 #19
185505 Lofn
Mild en goed
pi_51604819
Lullige reactie, toch.
test
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:34:06 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51604986
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:29 schreef Lofn het volgende:
Lullige reactie, toch.
Och, geintje moet kunnen.

Geboorteplaats en datum is genoeg, kan je hier neerzetten of via een PM naar degene sturen die het tezijnertijd voor je gaat doen.
Vrijheid
pi_51641369
Nai toch, boefje

Ik type morgen alles uit voor je. Ben gisteren naar het strand geweest en echt *zwaar* verbrand. Daar ben ik nu best wel moe van (kon slecht slapen vannacht).
pi_51678073
Hey Nairua,

Heb het als volgt voor je gedaan, 2 kaarten met 2 vragen, 5 kaarten voor een 2-sprong situatie en 1 kaart (+onderste kaart) als hart onder de riem.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1. Geef me een kaart die de inleving/gevoel voor de situatie vertaalt:

ORACLE (“vraag wijsheid en begeleiding/voorlichting van een oudste”)
Het orakel is de allerhoogste bewaarder van geleerdheid. Vraag wijsheid en van een oudste. Consulteer boeken, leraren of kundige zegsman/vrouw. Het orakel kan ook een opoffering vertegenwoordigen die gemaakt wordt in onderzoek naar wijsheid.

2. Geef me een kaart die staat voor raad, inzicht en wijsheid

MEDUSA (“jaloezie leidt tot ondergang”)
Medusa vertegenwoordigt afgunst and een verdorvenheid van schoonheid. Deze tragische, mytische ‘being’ kan ook een act van jaloerse aard aanduiden, verbanning of strenge straf. Buitensporige jaloezie leidt tot ondergang.

Deze kaart viel uit de stapel

WINDS OF CHANGE (“je omstandigheden/lot zullen veranderen”)
Een verandering is in het vooruitzicht, die komt er. Je omstandigheden of je lot is veranderd. Je moet beslissen of je je huidige koerst gaat veranderen of dat je op dit pad blijft. Nieuwe vooruitzichten en potentiėle nieuwe problemen liggen aan de horizon. Wees voorbereid om je aan te passen.

Onderste kaart (lees deze slechts als een klein detail)

LOVE (“ware liefde en getrouwheid”)
Het gouden hart is een symbool van ware liefde en romantiek. Het vertegenwoordigt eerlijkheid, trouw, een altijd durende verbinding en vlammen die steeds weer opnieuw doen opvlammen. Je zult verkrijgen wat je hart begeert.

Het heden, Zwaarden Aas
radicale veranderingen, ontmaskerde illusies, onthulde waarheid en rechtvaardigheid

Deze kaart verbeeldt een dubbelzijdig zwaard dat ten goede of ten kwade gebruikt kan worden: het lemmet kan gebruikt worden om te genezen of te doden. De kaart correspondeert met het element lucht, die op zijn beurt verbonden is met het verstandelijke en de manier waarop we psychologische zaken evalueren.

Duiding:
- er is een radicale verandering op komst, zo lijkt het
- er ligt een plezierige verrassing in het verschiet
- kracht, wanneer je wordt geconfronteerd met tegenslag
- niet alles gaat van een leien dakje (vanwege ernstige conflicten worstelingen in het hoofd)

De huidige verwachtingen, Kelken Aas
nieuwe relaties, krachtige emoties, liefde, huwelijk of moederschap

Een wereld van emoties. De kaart geeft een overvloed van goedheid aan. Er is ook emotionele groei en vredige, liefhebbende emoties.

Duiding:
- een nieuw begin of frisse start
- waarschijnlijk op het gebied van relaties of gevoelsleven
- kracht van gevoel (zo sterk dat de kelk overstroomt)
- het zuiverste aspect van emotionele energie en duidend op de winst die kan worden behaald uit een liefhebbende relatie.

Het onverwachte, Kelken 9
emotioneel en fysiek genot, voldoening

Een tijd van vermaakt en zintuiglijk genoegen. Een tijd van emotionele en lichamelijke voldoening (en sensualiteit). Een tijd van plezier, feest en beloning. De indruk van romantische liefde is wel duidelijk.

Duiding:
- genot en plezier
- eerder een kortstondige ervaring dan aanhoudend genot
- kortetermijn extase in tegenstelling tot langetermijnvoldoening
- dromen worden werkelijkheid
- relaties staan op de voorgrond

De nabije toekomst, Kelken 4
verveling, levensmoeheid, eentonigheid

Er is een sombere man die wanhopig is en naar 3 kelken staart. Een vierde kelk verschijnt -als een wonder- uit een hand in een wolk. Maar de man weigert bewust alles wat hem aangeboden wordt. Een triest, ongelukkig figuur. Het roept een gevoel van onvrede op. De 3 kelken op de voorgrond zijn gevuld met een overvloed aan mogelijkheden, maar de man doet geen poging zijn hand naar 1 van de kelken uit te steken.

Duiding:
- diep gevoel van ongenoegen of ergernis (maar er lijkt geen reden te zijn voor zulke gevoelens)
- lusteloosheid en ontgoocheling
- het gevoel komt van binnenuit, niet van buitenaf (oftewel: je creert dit gevoel zelf)
- de oplossing ligt dan ook in jezelf
- onderwerp je ziel aan een onderzoek om alles in het juiste perspectief te krijgen

De toekomst op lange termijn, Staven 2
een poging om een doel te bereiken is gaande, vroeg stadium van een plan

Een man denkt na over zijn volgende stap op een reis. Hij denkt na over een actie die hij moet ondernemen. Hij heeft een basis gelegd, maar er moet nog veel gebeuren. Er zijn zuivere gedachten en verlangens; samen vormen deze een goede balans tussen de twee.

Duiding:
- hoewel woorden zijn omgezet in daden, de basis is gelegd, er moet nog veel gebeuren
- de ideeen die zijn begonnen in de STAVEN AAS zijn vertaald in iets concreters, maar het is nog vroeg dag
- ambitie en hoge idealen
- er kan een positief gevoel van succes ontstaan (moet je wel de juiste koers volgen)
- er zijn veel obstakels, maar de je slimme intuitie en je initiatief kun je gebruiken om deze te overwinnen

HET SPIRITUELE ALFABET

Moed:
de kaart moed herinnert je misschien aan het feit dat ook jij moedig bent. Of vraagt je te overwegen of jij jouw Moed nu in kunt zetten. Sta je voor een moeilijke beslissing? De kwaliteit Moed gebruik je om je onzekerheid en angst te overwinnen terwijl je een vaag gevoel van juistheid in je Hart voelt voor of bij de beslissing.

Onderste kaart (lees deze slechts als een klein detail)
Verantwoordelijkheid:
verantwoordelijkheid is een begrip waarover veel onbegrip is. En misschien geldt dat ook wel voor jou. Verantwoordelijkheid is het accepteren van de consequenties van jouw handelen, denken en spreken, van jouw (innerlijke) houding. En de erkenning ervan. Het is voor het meest liefdevolle wat je voor jezelf kunt doen. Het is de acceptatie van jezelf.

Extra noot: kreeg tijdens het leggen het gevoel van iemand die de situatie in stand wilt houden cq. beheersen (als in: touwtjes in de hand houden). Alsof je jezelf het daardoor onnodig heel lastig maakt.

Kun je me terugkoppelen wat je van de legging vindt? Of je jezelf hier in herkent?

MNR
pi_51735413
quote:

Ik ben uitgenodigd voor een bloemenreading van dezelfde man, dat zal ongeveer over een maand gaan gebeuren
pi_51747456
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:08 schreef So_Addictive het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een bloemenreading van dezelfde man, dat zal ongeveer over een maand gaan gebeuren
Hey, dat is leuk! Laat even weten hoe het was!
  maandag 23 juli 2007 @ 15:41:44 #25
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51750042
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef MNR het volgende:
Kun je me terugkoppelen wat je van de legging vindt? Of je jezelf hier in herkent?
Dankjewel. . Vind het vrij algemeen, qua termen. Van de meeste dingen heb ik wel zoiets van 'mja', dat sluit wel aan bij mijn leven maar bij andere kaarten weer totaal niet. (Medusa)

Maar wel leuk om te lezen! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')