quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je voor mij een "open gooi" (als dat bestaat) willen gooien?
Ik ben wel benieuwd naar hoe dat in zijn werk gaat.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Jij gelooft dus niet in zuiver toeval bij deze stenen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Qua gooien bedoel je?
Ik gooi voor mezelf wel eens voor de dagtendens en als ik er aan denk stel ik ook wel eens vragen, en meestal krijg ik wel hele toepasselijke antwoorden![]()
En ik vind ook vaak mijn sleutels weer terug![]()
Ik weet niet of je de volgende vraag kunt doen : (in hoeverre) ga ik mijn plannen het komende jaar realiseren?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:57 schreef senesta het volgende:
Alicy, een algemene gooi vind ik lastig, heb je niet een vraag dan wil ik het wel proberen.
Het mag alleen geen vraag zijn met een ja of nee antwoord.
* MNR ziet mogelijkheden in een orakel die haar verloren sleutels terugbrengtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef senesta het volgende:
En ik vind ook vaak mijn sleutels weer terug
Wauw...dit klopt grotendeels echt met hoe ik ben!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:00 schreef Zus_konijn het volgende:
[afbeelding]
Handreading myxomatosekonijn:
Je hebt een vierkante hand, met mooi gevormde vingers.
Je bent een wat behoudend persoon, een kat uit de boom kijkend persoon.
Jij zal je niet snel bij vreemde laten gaan.
Je houd niet van veranderingen mochten die er zijn wil je een tijd van te voren hier op de hoogte van zijn, mochten die er wel zijn dan wil je dat ruim van te voren weten.
Jij bent iemand die het geheel in 1 keer overziet, maar je daarmee kun je wel kleine details missen.
Bij jou is het alles of niets.
Je hebt een erg gevoelig karakter, misschien ben je te emotioneel meer dan goed voor je is.
Je kunt erg wisselen met je gevoel en emotie.
Voor sommige mensen ben je hierom moeilijker te begrijpen, ( soms zelfs als onbetrouwbaar gezien ) maar als je deze eigenschap kent van jezelf is het misschien iets om aan te werken en rekening mee te houden.
In een relatie kun jij je soms in een droomwereld begeven, dat je eigenlijk meer verliefd bent op de liefde zelf, dan op de persoon.
Je hebt een lichte opening tussen je ringvinger en pink, dat betekend dat je niet van tijd en energie verspilling houd.
Je moet wel op je gezondheid letten, Je hebt misschien een drukte periode achter de rug en de stress van toen uit zich nu op verschillende manieren.
Je duim verteld dat je een moeilijk persoon bent om te doorgronden, en je hebt veel zelfbeheersing.
Dit was je reading, zou je me willen laten weten of je jezelf herkend hierin?
Groetjes,
Zus_konijn
Probeer het uit zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef So_Addictive het volgende:
Volgens mij ben ik echt een feest om te 'readen'![]()
Damn zeg, heftig. Dit had ik gisteren helemaal gemist. Toch erg boeiend om die connectie te zien dan, bedankt dat je het hebt laten weten en naja, sterkte natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef So_Addictive het volgende:
PPfffff...
Veel gebeurd met me de afgelopen dagen....
Ik heb nadat het gebeurd is nog veel aan de legging van Jogy moeten denken.
Maar nu ik toch in dit topic ben, zal ik nog wat vertellen.
Mijn moeder heeft in Januari een bloemenreading gehad van een medium.
Mijn moeder was uitgenodigd door een vriendin die dit organiseerde.
En ze heeft me vandaag verteld dat die man haar heeft verteld dat dit met mij rond deze maand ging gebeuren.
Hij had het op een briefje geschreven en aan haar gegeven.
Ze is heel erg nuchter en heeft dit nooit gelooft, tja nu moet ze wel erkennen dat die man gelijk had.
Ik geloof al niet in toeval, en dit bevestigd het alleen maar meer.![]()
Volgens mij ben ik echt een feest om te 'readen'dom grapje, ik weet het..
Bedankt voor de aanvullingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:06 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey myxomatosekonijn,
Dat stukje over onbetrouwbaar, je zegt zelf dat het een stukje van vroeger is dat mensen je wat vaag vonden en geen hoogte van je konden krijgen en bij sommige mensen ben je dan onbetrouwbaar....( ze weten niet wat ze aan je hebben )
Je gevoel kan nog wel eens wisselen, als je bijvoorbeeld een bepaald gevoel of emotie ergens bij hebt dan kan het ook zo weer veranderen in een ander gevoel. ( beetje moeilijk uit te leggen)
Je houding straalt ook emotie uit...
Je straalt uit hoe je je voelt van binnen.
De stress:
Mijn gevoel zegt dat het zich uit in kleine kwaaltjes, hier en daar een pijntje, een griep.
Probeer je weerstand hoog te houden met wat vitamine tabletten en veel fruit.
Ga ook veel naar buiten, even je hoofd leeg maken ( uitwaaien ) met een stukje wandelen of fietsen even de stress van je afgooien.
Leuk dat je je erin kunt vinden, blijf het ook erg leuk vinden om te horen.
Hoeveel info je eigenlijk kunt vinden in iemand zijn/haar handen kan niet wachten om meer en meer te leren hierover zodat alles specifieker kan.
Hip.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:12 schreef MNR het volgende:
Ik doe volgende week een legging voor Nairua (per PM afgesproken).
Alleen even 25 euro overmaken op 597224 t.n.v. FOK! B.V. te Zwolle.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:48 schreef Lofn het volgende:
Mag ik van iemand een legging?
En als dat kan, moet ik dan wat gegevens hier neerzetten, of hoe gaat het precies in z'n werk?
Och, geintje moet kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:29 schreef Lofn het volgende:
Lullige reactie, toch.
Ik ben uitgenodigd voor een bloemenreading van dezelfde man, dat zal ongeveer over een maand gaan gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef So_Addictive het volgende:
Maar nu ik toch in dit topic ben, zal ik nog wat vertellen.
Mijn moeder heeft in Januari een bloemenreading gehad van een medium.
Mijn moeder was uitgenodigd door een vriendin die dit organiseerde.
En ze heeft me vandaag verteld dat die man haar heeft verteld dat dit met mij rond deze maand ging gebeuren.
Hij had het op een briefje geschreven en aan haar gegeven.
Ze is heel erg nuchter en heeft dit nooit gelooft, tja nu moet ze wel erkennen dat die man gelijk had.
Hey, dat is leuk! Laat even weten hoe het was!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:08 schreef So_Addictive het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een bloemenreading van dezelfde man, dat zal ongeveer over een maand gaan gebeuren
Dankjewel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef MNR het volgende:
Kun je me terugkoppelen wat je van de legging vindt? Of je jezelf hier in herkent?
Zeer zeker!!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, dat is leuk! Laat even weten hoe het was!
Dat is zo ongeveer rond deze tijd, nietwaar?quote:
Het is een maand verzetquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer rond deze tijd, nietwaar?
Nou voor mij zijn de kaarten een middel om bepaalde inzichten en duidelijkheid voor jezelf te ontdekken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:06 schreef Elcie het volgende:
Kaarten leggen en dergelijke gaat voor zover ik weet vooral om verleden, heden en toekomst. (ja gaat wat dieper, maar dit zijn toch de drie dingen die je het meest ziet terug komen)
En ik wil domweg niet mijn toekomst weten. Zelfs al zit het er nog zo naast. Ik wil ook niet bewust of onbewust gaan leven naar woorden van een kaart
Ahaquote:
Tja, ik gaf hem een kick toen ik mijn legging op ging zoeken omdat Nai er een vraag over had en toen zag ik jouw vraag staanquote:Dit topic is al een tijdje niet meer zo actief...
Je zou met de naam van je kaarten even kunnen Googlen (image) om het zeker te weten. Maar aan de andere kant, als Spellmeista t zegt, ik vertrouw wel op zijn kundigheid!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een vraagje over Tarotkaarten. Ik heb mijn Tarotkaarten weggegooid(er ontbrak een kaart) en nu heb ik nog wel een set in huis, maar dat is een Engels set tarotkaarten met bijv de Prince en Princess of Pentacles. Ik weet alleen niet welke van de twee nou de page is en welke de ridder. Zelf dacht ik met wat logisch redeneren en de plaatjes te bestuderen dat de Prince de Ridder is en de Princess de page, maar dat weet ik dus niet zeker. Is er iemand die het wel weet?
Ja, maar spellmeista heeft het over page en schildknaap en ik had het over page en ridder versus prince en princess.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef MNR het volgende:
Maar aan de andere kant, als Spellmeista t zegt, ik vertrouw wel op zijn kundigheid!
Ik neem dus aan dat de page de princess is en de knight de prins (en dat had ik zelf zo ook uitgelegd, maar dat wist ik dus niet zeker)quote:One common variation, introduced by the Victorian-era Hermetic Order of the Golden Dawn (for the Order's tarot deck) and later followed by occultist Aleister Crowley, is to replace the Page and Knight with a Princess and Prince
Sinds lange tijd sta ik er weer alleen voor, moeilijke tijd achter de rug.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef Spellmeista het volgende:
De eerste kaart is wie jij bent. Het is de schildknaap van de zwaarden
Je kunt moeilijk keuzes maken mbt tot grote levensvragen en kwesties. Kiezen tussen liefde of haat, ja en nee, actie en reactie en angst en moed. De keuzes die je maakt maken je wankel en zorgeloos Je weet niet goed waar je heen wilt en of je eigenlijk wel behoefte hebt om alles te leren op veel momenten. Misschien dat je op de ene dag zegt dat alles ok is, maar voor je gevoel komen dingen vaak in het midden uit waar het alsnog alle kanten op kan gaan. De "volwassen" stap en baanbrekende keuzes ontbreken op dit moment echter en daardoor verkeer je in een wankele situatie waar je op een bergtop staat en de wind je alle kanten op kan blazen.
Mijn verklaring hierboven geldt ook wel voor deze kaart.quote:Verleden: rad van fortuin
Het tarotrad draait alle kanten op. Je kunt je zowel onder als boven profileren, de uitkomst is echter neutraal gebleven gezien het punt waar je je nu verkeerd(kaart 1) Je was een persoon in het verleden die zich zeer door verhalen/studie/informatie liet leiden.
Ja, deze gaat toch wel diep...quote:Toekomst en hoe je deze kunt bereiken: kelken 8
8 volle kelken laat je achter op de kaart van de toekomst(het schijnt dat er eentje ontbreekt) Door een roep/verlangen verlaat je een situatie die je toch op 1 of andere manier een zekere volheid/eenheid gaf. De volle kelken die op de voorgrond staan en verwijzen naar een recente definitieve keuze zeggen ons dat je aan een nieuwe tocht begint en wij als kijker eigenlijk niet kunnen zien dat je een kelk onder je mantel meeneemt omdat je zeer zeker niet alle verworven vaardigheden achter je laat. Je begint aan een nieuwe trede op dezelfde trap, een hoogtepunt achter je gelaten. De tocht gaat naar een berg en wat daar te zien is weet niemand behalve jezelf.
Working on itquote:Hoe te bereiken: koningin munten
koesteren wat je op dit moment hebt en het inzien van wat je hebt in het geheel. Genieten van de omgeving waar je je in verkeerd.(je gaat op in je situatie) De volheid hiervan inzien.
My thoughts exactlyquote:de dood
loslaten van. Het zien van nieuw licht. Nieuwe kansen. Veranderingen maken het oude af en maken plaats voor iets nieuws.
Nou, lijkt me leuk. Ben evt. nieuwsgierig naar wat je me zou kunnen vertellen aangaande de richting die ik qua werk opga, kan dat? (woon niet in de omgeving Rotterdam)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:29 schreef NegaSado het volgende:
Isabeau, doorgaans is de prinses dan de schildknaap en de prins is de ridder.
Als er nog mensen zijn die van mij een duiding willen, laat het maar horen. Als je in de omgeving van Rotterdam zit dan wil ik het ook nog wel persoonlijk doen in een cafe. Naast standaard Celtische kruizen leg ik ook op basis van geboortedatum. Tevens ook mogelijk de relatie tussen 2 personen hiermee te bepalen (bij beide geboortedata). Of een relatiespread zonder data, ook mogelijk. Kan alle kanten op met mij!
Hoi,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:29 schreef NegaSado het volgende:
Isabeau, doorgaans is de prinses dan de schildknaap en de prins is de ridder.
Als er nog mensen zijn die van mij een duiding willen, laat het maar horen. Als je in de omgeving van Rotterdam zit dan wil ik het ook nog wel persoonlijk doen in een cafe. Naast standaard Celtische kruizen leg ik ook op basis van geboortedatum. Tevens ook mogelijk de relatie tussen 2 personen hiermee te bepalen (bij beide geboortedata). Of een relatiespread zonder data, ook mogelijk. Kan alle kanten op met mij!
Ik zal eens kijken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, lijkt me leuk. Ben evt. nieuwsgierig naar wat je me zou kunnen vertellen aangaande de richting die ik qua werk opga, kan dat? (woon niet in de omgeving Rotterdam)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef NegaSado het volgende:
Nokwanda, jou heb ik even toegevoegd op MSN! Als je de fijne details van een legging wilt weten is dat toch wel handig, en die spread is best uitvoerig.
klopt ook. Heb dat zelf ook wel eens als ik iets voor iemand aan het posten ben, dus ik snap wat je bedoelt en je hebt het goed.quote:Iets in mijn zegt me heel erg sterk op dit moment dat ik dit tik dat het weleens zo kan zijn dat jij in het verleden in de maling bent genomen, of je verraden hebt gevoeld. Dat mensen proberen om voordeel uit jou te halen zonder hierbij rekening te houden met jou. Dit denk ik vanwege de gehangene, die ook staat voor opoffering. Daarmee word in deze tijd kinderlijkheid vaak beloond, omdat kinderen vaak als 'naief' worden gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |