quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Cristal het volgende:[..]
haha nee, ik heb geen zus.... Mag ik je vragen waarom alleen voor vrouwen?
Dat mag. Om de simpele reden dat vrouwen me geweldig fascineren en inspireren. Gedurende heel mijn spirituele ontwikkeling hebben vrouwen centraal gestaan. Niet enkel qua goden (niet dat ik in goden geloof !!), ikonen, mentoren en belangrijke mensen in mijn leven, maar ook heel het mysterie welk komt kijken bij een andere sekse. De ervaring leert me dat ik vrouwen veel doeltreffender doe leggen dan mannen. Dit zal ook iets met uitten te maken hebben, maar ook met inlevingsvermogen. Mijn vader is op vroege leeftijd overleden en aldus ben ik opgegroeit tussen enkel moeder en zus (en hun vriendinnen). Verder heb ik niet de tijd om voor iedereen leggingen te doen op FOK. Dus ik moet keuzes maken. Neem daarbij ook nog eens dat ik sinds kort weer single ben, dan is de eerste selectie snel gemaakt voor mij. Het resultaat is beter, voor mij interessanter, en heej, het kan nooit kwaad een leuke dame te leren kennen he.
Wanneer ik een Ogham-divinatie doe dan schrijf ik daar ook een bijpassend gedicht bij in de vorm van Keltische triade (enkel voor naamsdivinaties trouwens). Dit gedicht kan zowel in Nederlands als Engels geleverd worden. Die keuze maak ik zelf. Dat ligt aan het moment en de inspiratie. Wederom een reden om vrouwen de voorkeur te geven: ik kan er mooiere triades voor schrijven. Waar het hart van vol is he....
Verder zie ik spiritualiteit in geheel als iets vrouwelijks. Luna, de maan, is de grote gewaarwording van spiritualiteit voor mij.
20+ en single graag

Met fotoboek krijgt voorrang

.