Oké, met welke game ben jij bezig dan?quote:Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan hem heeeeel makkelijk aanpassen, maar dat doe ik maar niet![]()
*Wacht op collega
Ik heb momenteel de game niet aanstaanquote:Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, met welke game ben jij bezig dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een goede tip voor een skin?Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van makenquote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudgetquote:Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van maken
Niet zeuren, je kunt linksonder gewoon je budget wijzigen..quote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
Snel weg die Zlatan dan, geldwolf. 210 k. per week opstrijkenquote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
quote:Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan hem heeeeel makkelijk aanpassen, maar dat doe ik maar niet![]()
*Wacht op collega
Dan word je loonbudget wel ruimerquote:Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
@Donroyco: ik kan dat niet wijzigen... denk ik al te vaak gedaan ofzo
@de_boswachter: Zlatan wegdoen??? Hij werd europees voetballer van het jaar, scoorde 43 doelpunten in de competitie en 11 in de champions league én hij word alleen maar beter en meer waard
Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
Hoeveel k. heb je nog over op je salarisbudget ? Wanneer je die overschrijd moet je idd even een speler verpatsen zodat je meer lucht krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
quote:
ghehe, nee ik kan wel van loon naar transferbudget schuiven maar andersom mag niet van het bestuur omdat ze vinden dat 1,9 mil. genoeg is voor lonen per maandquote:Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef kweek89 het volgende:
haha goed bezig
kan je je wage budget niet gewoon enorm vergroten ?
speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruiktquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
Heb ik ook een half seizoen gedaan, maar duurde me toch te langquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
Ja.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef sezten het volgende:
[..]
speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt
Om nog even terug te komen op de facepacks e.d.quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona is ook weer aanwezig.
Verschil tussen Leeds en Inter hèquote:Op maandag 1 december 2008 14:10 schreef insomaniak het volgende:
¤8,000 p/w??
verdammt ik betaal dat per uur voor sommigen... Ik doe echt iets verkeerd volgens mij :p
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!
[ afbeelding ]
Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere. Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
netjesquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!
[ afbeelding ]
Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere. Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
Het ligt meer aan mijn verdediging dan aan mijn keeper (Vermeer). 23 clean sheets in de competitie vind ik wel aardig.quote:Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zal vooral een nieuwe doelman kopen.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Lekker dan, moet je voor de beker spelen krijg je dit.
[ afbeelding ]
Roorda een interland?quote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Roflquote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het elftal waarmee je begint niet super, dus je moet zeker wat sterke spelers halen. De uitdaging komt vooral om vanuit The Championship te promoveren.quote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Is Leeds gewoon kalialitatief zo sterk dat iedereen daar kampioen mee word ?
Bij mij werden ze ook al kampioen met een straatlengte voorsprong.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!
[ afbeelding ]
Dennis Roordaquote:
Met hoeveel transfergeld begin je ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het elftal waarmee je begint niet super, dus je moet zeker wat sterke spelers halen. De uitdaging komt vooral om vanuit The Championship te promoveren.
130k ongeveer.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met hoeveel transfergeld begin je ?
quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Sjimz, plaats als je kan even een screenshotje van Delph. Hij heeft hier deze stats:
[ afbeelding ]
Als MC waarbij hij vooral wat aanvallender mag spelen dan mijn andere MC.quote:Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
Gebruiken jullie hem als een verdedigende of aanvallende middenvelder?
Ik keek eerst niet naar hem om, maar nu gebruik ik hem als MC met aanvallende intensies.
3,5quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ]
de 3.5 miljoen wel waard? wat denken jullie ?
Premier League?quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team dat Leeds moet gaan behoeden voor degradatie in de Premier Division.
Ik heb Tuyp als breekijzer nog op de bank, en een Braziliaanse verdediger met veel potentie
maar die is nog net niet goed genoeg.
kopen, hij is ansich wel een talentje...maar 3.5..weet niet, en er moet nog een hoop aan z'n passing gebeuren...quote:Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef insomaniak het volgende:
[..]
3,5![]()
Is dat om te kopen of te verkopen?
Mjah maar 3,5 voor een 17 jarige is wel veel...quote:Op maandag 1 december 2008 16:45 schreef kweek89 het volgende:
[..]
kopen, hij is ansich wel een talentje...maar 3.5..weet niet, en er moet nog een hoop aan z'n passing gebeuren...
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Ajax doet het slecht, ik hang rond de derde plek. Alle spelers haten mij
Eerste jaar kampioen geworden, maar ik vrees dat ik niet veel krediet meer heb.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Wel aardig wat talentjes gekocht die het echt super doen onder begeleiding van de 'grote' spelers.Graag een screen van Mickey, want bij mij was die dramatisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een goede tip voor een skin?
En wat betreft een goede skin, Flex09 is een fijne, dat vind ik tenminste.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
Pff, jij staat tenminste nog rond de derde plek..quote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Ajax doet het slecht, ik hang rond de derde plek. Alle spelers haten mij
Eerste jaar kampioen geworden, maar ik vrees dat ik niet veel krediet meer heb.
Wist ik het maar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Jorwol het volgende:
Mijn Feyenoord is helemaal ingestort, ik sta op het moment (9 wedstrijden gespeeld) op de 16e plek,
quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 1 december 2008 17:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ik moet meedoen om de titel
Ach, d'r is maar 4 punten verschil tussen de nummer 4 en nummer 16quote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler League.
7? Sodejuquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer kampioen, 7de eredivisie titel op rij.
Lang leve Football Manager!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
West Bromwich toonde een grote veerkracht in deze wedstrijd, ze gaven niet op en bleven vechten voor de 3 uiteindelijk gekregen kansen. Mede door het zwakke verdedigen van het team van coach EnGCatjuh werd zelfs de volgende ronde in de League Cup bereikt. Een prestatie van formaat!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
ik weet wel van vrouwelijke managers, maar niet van assistentenquote:Op maandag 1 december 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
TVP!
Vrouwelijke assistent? mis ik wat?
quote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef Scorpie het volgende:
Anders speelt Paulo eventjes goed in mijn nieuw gestarte game met Heerenveen:
[ afbeelding ]
3 goals in 8 minuten
Ook voor een koningsprijs zekerquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Centraal is Fazio van Sevilla een koning.
Moeten we em ook nog voor je kopen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook voor een koningsprijs zekerWat mag ie kosten ?
David Luizquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Na een dramatische seizoensstart met BMG opnieuw begonnen met Liverpool.
Heeft iemand goede aankopen voor me in de verdediging (centraal ?!?). Grote talenten of toppers gewoon.
Namen welkomThanks.
Hij heeft een clausule in mijn game van 21 miljoen, weet niet of dat bij jou ook zo is. Als dat te duur is kan je kijken naar Stefan Radu.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij mij had die een ontsnappingsclausule van 21 miljoen, maar ik denk dat je hem wel voor minder kan halen, zeker aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoon van Jorien?quote:
Iemand een idee?quote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
WTF? Als ik FM 2009 wil openen krijg ik: Kan Entrypoint van procedure SymGetLineFromAddrW64 niet vinden in DLL-bestand dbghelp.dll. Ja ik heb het spel legaal!
Al opnieuw geïnstalleerd?quote:
Misschien niet hier maar op het forum van SIgames proberen? De kans is iets groter dat je daar iemand treft die verstand heeft van hoe FM in elkaar steekt en wat je moet doen.quote:
ik heb ook geen idee waar je dat kan zien.. maar uit je gemiddeld aantal bezoekers per wedstrijd kan je toch ook wel wat halen? ^^quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klinkt misschien stom, maar ik kan nergens meer vinden hoe groot mijn stadion is.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klinkt misschien stom, maar ik kan nergens meer vinden hoe groot mijn stadion is.
Misschien typ je de code verkeerd? Daar zijn veel problemen mee..quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ik snap werkelijk niks van dat gedoe met Steam. Mijn broertje heeft de game gewoon gekocht, aangemeld etc. Nu heeft een vriendje met dezelfde code de game kunnen activeren op steam, nu wil ik dus ook de game installeren op mn eigen pc maar nu krijg ik een foutmelding als ik die code invoer. Hoe kan het dat die andere gast het wel heeft kunnen installeren?
Is er een oplossing zodat ik FM onder mn eigen steam account kan spelen/installeren?
dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ik snap werkelijk niks van dat gedoe met Steam. Mijn broertje heeft de game gewoon gekocht, aangemeld etc. Nu heeft een vriendje met dezelfde code de game kunnen activeren op steam, nu wil ik dus ook de game installeren op mn eigen pc maar nu krijg ik een foutmelding als ik die code invoer. Hoe kan het dat die andere gast het wel heeft kunnen installeren?
Is er een oplossing zodat ik FM onder mn eigen steam account kan spelen/installeren?
nee je mag hem 4x installeren max...quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:
[..]
dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activeren
Bij je team en dan links in het menu Informatiequote:
Niet in FM09.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij je team en dan links in het menu Informatie
en daar zullen vast wel kanttekeningen aan vast zittenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nee je mag hem 4x installeren max...
je hebt bij informatie rechtsboven een balkje, daar kun je uit 4 statistieken pagina's kiezen, waaronder ook die van je stadion.quote:
Oh daar! Jeetje, wat een omslachtig gedoequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef sezten het volgende:
[..]
je hebt bij informatie rechtsboven een balkje, daar kun je uit 4 statistieken pagina's kiezen, waaronder ook die van je stadion.
zag ik net ook pas
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nee je mag hem 4x installeren max...
Dat is dus raar want hij is nu in totaal pas 2x geinstalleerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:
[..]
dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activeren
Sjezus, daar helemaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh daar! Jeetje, wat een omslachtig gedoe
ik heb hetzelfde met de staat van mijn jeugdopleiding en trainingscomplex..quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Staat ook in het zelfde menu van die post van setzen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde met de staat van mijn jeugdopleiding en trainingscomplex..
Hopen dat hij op het einde toch nog wil tekenen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat een speler z'n contract vernieuwd als 'ie dat niet wil? Anders lopen er 4 spelers gratis de deur uit aan het einde van het seizoen.
ja heb ik bij salzburg ook last van..mijn clubje is voor alle te klein...was al lang zo hoor dat ze dat vonden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat een speler z'n contract vernieuwd als 'ie dat niet wil? Anders lopen er 4 spelers gratis de deur uit aan het einde van het seizoen.
Ja, klopt ook wel. Maar het zijn van die net niet spelers die dan een in mijn ogen veel te hoog salaris willen en niemand wil ze van mij kopen voor een normaal bedrag. Naja kan ik in elk geval weer op zoek naar wat leuke regensquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopen dat hij op het einde toch nog wil tekenen.
Je had het gewoon al veel eerder moeten verlengen.
kan niet, dan moet je hem kopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Svnn het volgende:
hoe ga je op vakantie? want als ik daar op druk dan krijg ik gewoon mn profiel scherm zeg maar..
het spel legaal kopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Svnn het volgende:
hoe ga je op vakantie? want als ik daar op druk dan krijg ik gewoon mn profiel scherm zeg maar..
Ja da's echt ontzettend fijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Roda JC besluit één van hun meest talentvolle jeugdspelers voor ¤0 aan te bieden:
[ afbeelding ]
Heel m'n inbox vol.
Nee, hij gaat naar Genoa.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Haha, en heb je hem wel gekregen?
Hoeveel heb je geboden dan? Als het echt zo'n groot talent was, dan zou ik er flink wat geld aan geven.quote:
Ik zit een beetje ruim over m'n wage-budget heen, dus heb het maximale geboden wat ik kon en blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je geboden dan? Als het echt zo'n groot talent was, dan zou ik er flink wat geld aan geven.
ach ja.. ik moet het ook met ¤0,- spelers doen.. en dat lukt me aardig moet ik zeggen.. ik heb nu een leuk team op de been.. voorbereiding ging wel aardig.. nu hopen dat dit zich voortzet naar de competitie.. waar ik degradatiekandidaat nr.1 ben..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Basje_B het volgende:
Zie hier bedragen voorbij komen waar ik alleen maar van kan dromen met me klein clubje.
http://community.sigames.com/showthread.php?t=60956quote:Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.quote:
Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dichtquote:Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
Steam?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dicht
Ja altijd die patch van SI Games installeren. Die haalt bugs eruit die er met de game origineel spelen nog gewoon inzitten.
Hij heeft hem denk ik via Steam gekochtquote:Op woensdag 3 december 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
? Wat bedoel je precies.
Ik heb het met Steam geinstalleerd ja.
Ohzoquote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij heeft hem denk ik via Steam gekochtAls in, dat is een winkel die wél 's nachts open is enzo.
Is dat talentje die Bolzoni?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.
Verder ben ik met Liverpool nu bezig om Huntelaar aan te trekken en heb ik inmiddels een groot talent van Internazionale voor de winterstop aangetrokken (VVR) -> 2.5 miljoen geloof ik.
Prestaties in de competitie laten een beetje te wensen over. Sta momenteel 8ste na een wedstrijd of 13. Heb al 5x gelijkgespeeld en 3x verloren. In de competitie scoren mijn spitsen amper. Vooral die n'Gogh en Keane zijn een drama en dat terwijl ik toch redelijk aanvallend speel.
Championsleague ben ik binnengekomen door in de 3e voorronde Athletico Madrid te verslaan. Heb nu 10 punten uit 4 wedstrijden met als tegenstanders Spartak Moskou, Werder Bremen en Marseille (makkelijke poule dus).
Wanneer zijn stats bij Dekking goed zijn en ik let op de snelheid.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer geven jullie een speler een vrije rol of laten jullie kort dekken? Want niet iedereen is daar voor bestemd natuurlijk...
Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef insomaniak het volgende:
Dan is dat een hele goeie aankoop
Ik had hem in de leer bij Quaresma, dat werkte uitstekend.
Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reservesquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.
Heb op rechts Degen staan, 7.30 gemiddeld
Naar de speler gaan en dan training -> overviewquote:Op woensdag 3 december 2008 09:45 schreef Kn0x het volgende:
Even een paar noob vragen..
Hoe kan je een speler trainen naar een andere positie? (van MC naar AMC bijvoorbeeld)
Kan je Staff ook trainen?
Hoe kan je iemand in de leer laten gaan?
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reserves
Reserves van Feyenoord spelen wel gewoon hoor?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... tochquote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
Bij BMG helemaal niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... toch
Is dat niet per land verschillend dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... toch
Dat zou best nog eens kunnen idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is dat niet per land verschillend dan?
In Finland speelt onder 19 standaard in competie.
En een 2de elftal is er niet.
Jep, het is dan weg.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga maar eens een game starten met mijn geliefde Stevenage
Edit: Heb je hier ook nog iets met die fake.inc waar je iets mee moet doen? met neppe spelers enzo? Of is dat automatisch weg als je de MU Update doet
Waarom speel jij zonder logo's ???quote:Op woensdag 3 december 2008 13:38 schreef GeneraalUli het volgende:
Zo net mijn eerste seizoen Premier League afgerond met Leeds United. Paar keer extreem kansloos verloren, maar ook leuke wedstrijden gewonnen en gelijkgespeeld.
Al met al een goed seizoen gedraaid, nogal defensief gespeeld en weinig goals gescoord, maar dat lijkt me logisch als degradatiekandidaat no.1.
Transfers stonden al ergens in dit topic, of het vorige.
[ afbeelding ]
Ben erg blij met m'n 10e plek.
Ik ben te lui om die packs te installeren.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom speel jij zonder logo's ???
Overigens netjes die prestaties
Dude..... downloaden kost je 2 minuten. -> http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21069quote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die packs te installeren.
Zie mijn postquote:Op woensdag 3 december 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb hem ook eindelijk in de pocket. Ga hem vanavond meteen maar even spelen en gelukkig ben ik morgen vrij.
Waar kan ik de logo's van diverse clubs vinden? En hoe zet ik ze erin?
Denk dat ik met Ajax aan mijn eerste game begin. Wat zijn leuke talenten in deze FM?
Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind de transferperiodes nu ook een stuk leuker dan voorgaande editie die ik had.
Komen veel meer boden binnen op spelers enzo.
Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef druide het volgende:
[..]
Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.
Ligt ook aan de lengte van contract die ze nog hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef Oente het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.
Is dat die D' Allessandro die een aantal jaren geleden als groot talent werd binnen gehaald bij ik geloof Werder Bremen ? (Italiaan of Argentijn geloof ik ).quote:Op woensdag 3 december 2008 15:01 schreef kweek89 het volgende:
in rap tempo gebeurt mij het volgende :
Chairman Rudolf Theierl feels this offer was too good to refuse.
Keirrisson 12m
'D Allesandro 10m
Avine 8.2m
K****R VOORZITTER! GA DOOD
ik vind het leuk om spelers te kopen, en geloof me, káká, ronaldinho en messi willen nieteens naar mij komen voor een weeksalaris van 675.000 +25% elk jaar, 34 miljoen tekenbonus en 125.000 per wedstrijd en goal.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Wat is er nou leuk aan om zoveel geld te hebben en de beste spelers te kunnen kopen? FM is met een kleine club weten te presteren en talenten weten te vinden (regens) en die vervolgens voor dikke winst weten te verkopen. Vind ik.
Vanavond verder met m'n Leeds-game, ik heb nu een redelijke selectie. En Tuyp!
WTF!!!!! 675k p/w salaris???quote:Op woensdag 3 december 2008 15:28 schreef sezten het volgende:
[..]
ik vind het leuk om spelers te kopen, en geloof me, káká, ronaldinho en messi willen nieteens naar mij komen voor een weeksalaris van 675.000 +25% elk jaar, 34 miljoen tekenbonus en 125.000 per wedstrijd en goal.
dus zo makkelijk is het nog niet
Of Zimbabwaans geld.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef insomaniak het volgende:
[..]
WTF!!!!! 675k p/w salaris???![]()
Heb jij je editor gebruikt ofzo??
Marceloquote:Op woensdag 3 december 2008 15:13 schreef kweek89 het volgende:
iemand nog een goeie wbl ?
Hij heeft er even 700 miljoen euro bij opgegooidquote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef insomaniak het volgende:
[..]
WTF!!!!! 675k p/w salaris???![]()
Heb jij je editor gebruikt ofzo??
Doe de Leeds challenge en bewijs het, als je durft.quote:
een paar verkocht ja, andere uitgeleend.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Basje_B het volgende:
echt niet normaal.
wat doe je met de spelers die je al had? die mogen voor niks weg?
dat bedoel ik ook, ik verwachtte mee te doen aan de top, maar met dit sterrenensemble moest ik vechten voor een uefa cup plek.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe de Leeds challenge en bewijs het, als je durft.
Want die 6e plek van jou bewijst helemaal niks, zeker als je cheats gebruikt hebt. Je moet gewoon kampioen worden dan.
Wtf!!! Heb jij geen problemen met spelers die een hekel aan elkaar hebben met zoveel nieuwe aankopen?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef sezten het volgende:
[..]
een paar verkocht ja, andere uitgeleend.
zie hierrrrr het overzicht dan:
[ afbeelding ]
riquelme verhuurd an mijn favoriete club IRL (:
Bedoelde ik ja, Wolfsburg.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Oente het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
@de_boswachter: D' Alessandro dat is een Argentijn, Wolfsburg trok hem toen die tijd als "groot talent" aan. Heerlijke spelers trouwens, heb hem zelf ook bij Ajax, de ene assist na de andere.
Daarom deze challenge. En het is een uitdaging om een League 1-club twee keer te laten promoverenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:20 schreef insomaniak het volgende:
Wat kan een club toch snel afzakken...
Wat wil jij voor challenge dan? Win de Champions League met Chelsea ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef sezten het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook, ik verwachtte mee te doen aan de top, maar met dit sterrenensemble moest ik vechten voor een uefa cup plek.
komt er geen andere challenge?ik vind Leeds namelijk niet zo leuk..
Of je pakt het meteen goed aan en gaat voor de Final Megapack. 1,5 GB aan logo'squote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dude..... downloaden kost je 2 minuten. -> http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21069
Unzippen naar de map: Documenten/SI Games/FM2009/..... (zelf map Graphics aanmaken)
Dan even in je spelopties Cache uitvinken en automatisch cache herladen aanvinken.
In totaal toch zo'n 4 minuten werk. En je hebt ook in je lopende game de logo's al
Iemand?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, hoe zorgen jullie dat je spelers weer snel fit zijn na een wedstrijd? Bij mij duurt het nu zo lang.
Ik ben net aan een nieuw seizoen begonnen, en heb ze eerst heel zwaar laten trainen, nu doe ik het maar wat rustiger aan.
Ik heb al mijn trainingen op zo hoog mogelijk medium. Ook pre-season, die training is vooral op Strength en Aerobic, maar óók zo hoog mogelijk medium.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat wil jij voor challenge dan? Win de Champions League met Chelsea ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef sezten het volgende:
Ik ga met Cavese, ergens laagste league van Italië, bekend van het jalalalalalalalalal jalalalalalalaaaa jalalalal jalalalaalal jalalalalal jalalalalalalalal ooooohooohohohoooo oooohohohooohoooo ooooohohohoooo oohoooohooohoooooo jalalalalalaaa jalalalalalalalalalalaaaaaaaa jalalalalalalalalalaaaaa jalalalalalalalalaaaaa ooohoooo etc.
Deed ik eerst ook, maar toen waren mn spelers toch wel erg vaak vermoeid en/of geblesseerd. Heb hem nu op 'gewoon' medium staan.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb al mijn trainingen op zo hoog mogelijk medium. Ook pre-season, die training is vooral op Strength en Aerobic, maar óók zo hoog mogelijk medium.
Kijk eens naar de posttijdenquote:
ahjaquote:
1e in de eredivisie en Uefa cup minimaal 3e worden met FC Den Boschquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat wil jij voor challenge dan? Win de Champions League met Chelsea ofzo?
Delph is ook echt een held bij mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef GeneraalUli het volgende:
De Leeds-challenge bevalt me tot nu toe prima.
Delph kan volgens mijn assistent groeien tot een leading Premier League midfielder.
Is dat hetzelfde als een feederclub? Ik kan alleen Belgische kl*teclubs als feeder krijgenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef insomaniak het volgende:
Satellietclubs aanvragen... de commerciële dan...
euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm goeie vraag... ik hoop dat de meer ervaren FM spelers je hier een goed antwoord op kunnen geven..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een feederclub? Ik kan alleen Belgische kl*teclubs als feeder krijgen
Hebben je verdedigers wel goede waarden voor mandekking? Doe je zoneverdediging of mandekking en doe je kort dekken of juist niet? Je kan ook je verdedigers specifiek op een spits zetten (als de wedstrijd bezig is).quote:Op woensdag 3 december 2008 18:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb elke wedstrijd wel een goal tegen omdat de verdedigers niet bij hun man blijven
Ja. Meestal moet je een bepaalde reputatie hebben als club om feederclubs te krijgen die financiële voordelen bieden. Als je een tijd bezig bent in het spel, kun je bijvoorbeeld bij het verzoek aan je bestuur om een feederclub aangeven dat je een feederclub voor commerciële doeleinden wil hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een feederclub? Ik kan alleen Belgische kl*teclubs als feeder krijgen
Maar pas wel op dat ze je niet dik makenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ja. Meestal moet je een bepaalde reputatie hebben als club om feederclubs te krijgen die financiële voordelen bieden. Als je een tijd bezig bent in het spel, kun je bijvoorbeeld bij het verzoek aan je bestuur om een feederclub aangeven dat je een feederclub voor commerciële doeleinden wil hebben.
Wat heb je te bestedenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef insomaniak het volgende:
Iemand een goede tip voor een CM die als spelverdeler kan fungeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |