abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63660817

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
U MAD?
pi_63660884
Ik sta na 13 wedstrijden 2e in het Championship achter Fulham.
Heb tot nu toe 9 wedstrijden gewonnen, 2 gelijk gespeeld en 2 verloren.

Ik denk wel dat het lukt om bij de 1e 2 plekken te eindigen en net als de rest die de Leeds challenge speelt binnen 2 jaar 2 keer te promoveren.
pi_63660998
Update met mijn FK Partizan Beograd game:

Mijn contract bij FK Partizan Beograd is verlengt , tegen alle verwachtingen in, want het was geen top-seizoen.
In de laatste 11 wedstrijden mezelf opgeknokt van de 10e naar de 4e plek (eigenlijk ook nog schandalig), 2 wedstrijden voor het einde van de competitie zelfs nog 3 punten van de koploper gestaan, maar door mijn gelijkspel en het winnen van Cucaricki was het jammergenoeg onmogelijk nog kampioen geworden. Laatste speelronde met 1-0 in de 88e minuut verloren van de nummer 3, dus nog een stukje afgedaald.
uiteindelijk tot in de eerste knockout van de Eufa cup gekomen, daar door Sevilla eruit geknikkerd (lang geen schande imo).

In deze zomerstop gaan er veel jongens weg, al wil ik proberen mijn middenveld en defensie deels te behouden (Djordjevic, Sikimic in de verdediging en Tosic, Lazic en Juca voor het middenveld). Spitsen heb ik genoeg, maar geen die echt lekker scoort, dus daar gaan wat mannen van verkassen. Harmonie in m'n elftal is zeer belabberd(tips?).

Doelstelling voor komende voorbereiding en seizoen:
*nieuwe doelman, backup voor achterin en nieuwe spitsen aantrekken (Word lastig, wil zoveel mogelijk doen met jongens uit de balkan, voornamelijk Servië en Montenegro)
*m'n jeugdelftal indien mogelijk nog meer betrekken bij m'n 1e elftal (Miljovic was afgelopen seizoen een leuke verassing)
*volgend seizoen gewoon lekker ballen, in de top 3 terechtkomen en europees halen
  maandag 1 december 2008 @ 09:40:00 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63661182
Het is Football Manager boswachter

Met Leeds gaat het goed, 1e na ongeveer 15 wedstrijden, in de League Cup wel uitgeschakeld (door Hull City), in de FA Cup door naar de tweede ronde, in die Johnstone Cup zit ik nu in de halve finale..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 09:42:05 #5
42184 crew  DaMart
pi_63661225
Ah, een nieuw deel!

Ik heb eens een tacticguide globaal doorgelezen en afgaande op die informatie, speelden er ook bij mij wat misvattingen m.b.t. sommige opties. Ik ga denk ik toch maar eens wat veranderingen aanbrengen. Een teamopstelling, met individuele tactieken en instructies zou wel eens beter kunnen werken.
pi_63661289
tvptje
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63661347
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef donroyco het volgende:
Het is Football Manager boswachter
Ik kan hem heeeeel makkelijk aanpassen, maar dat doe ik maar niet
*Wacht op collega
U MAD?
pi_63661350
kan je nou ook intriges beginnen met die vrouwelijke assistenten (TVP dus)
you might aswell do the white line
  maandag 1 december 2008 @ 09:48:13 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63661365
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

*Wacht op collega
Oké, met welke game ben jij bezig dan?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63661513
Eerste competitiewedstrijd met Leeds gewonnen en door naar de 2e ronde van de League Cup.

Tevens tvp.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63661536
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef donroyco het volgende:

[..]

Oké, met welke game ben jij bezig dan?
Ik heb momenteel de game niet aanstaan (werk).

Zit in mijn Borussia Monchengladbach game nog steeds. Eerste seizoen zaterdag als 13e afgesloten, dus wel redelijk tevreden over de eindprestatie. Ondanks het enorm slechte spel bijna het gehele seizoen lang toch nog onverwacht hoog geindigd.

Tweede seizoen is net begonnen en heb vrij rigoreus ingegrepen. Groot aantal spelers uit de selectie verkocht (o.a. Coulibaly, Brouwers, Neuville is gestopt), en 2 spelers aangetrokken: Dellas (ouwe griekse rot DC) en Poulsen van AZ.
Na vorig seizoen door het bestuur de doelstelling middenmoot te hebben gekregen mag ik dit jaar vechten voor degradatie. Gezien mijn slechte voorbereiding verbaasde dit me helemaal niks, maar goed wat wil je als je bijna geen geld krijgt voor goede versterkingen.
Eerste wedstrijd van het seizoen startte ik tegen de nummer 5 van afgelopen seizoen Hoffenheim. Vrij kansloze wedstrijd van mijn kant, echter wanneer de tegenstander ze er niet inschiet doe ik dat wel. In de 93ste minuut wel te verstaan 1-0 BMG.
Tweede wedstrijd met kansloos spel kansloos met 3-0 verloren van Wolfsburg.

Ik voel dat dit een lang seizoen voor me gaat worden. Mijn doelstelling: Er niet meteen uitvliegen. Desnoods een play-off duel.
U MAD?
  maandag 1 december 2008 @ 10:07:17 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63661804
Goed op weg
  maandag 1 december 2008 @ 10:10:45 #13
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63661862
Zit nog steeds in zijn eerste seizoen na een heel weekend spelen. Ik ben zo langzaam.

TVP dus.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 1 december 2008 @ 10:18:12 #14
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63662032
Wat doen jullie trouwens met trainingen? Ik ben pas begonnen aan de FM reeks en snap de trainingen nog niet helemaal. Ik heb nu 4 verschillende trainingen. 1 voor keeper, 1 voor verdediging, 1 voor support en 1 voor aanval. Maar moet ik dan trainers aanstellen voor deze trainingen? Of moet ik mijn trainingen anders indelen? Hoe doen jullie dat?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_63662157
ik sta 9de met Man City na 13 wedstrijden, hoop dat het snel beter gaat
  maandag 1 december 2008 @ 10:27:55 #16
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63662243
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...

Wel aardig wat talentjes gekocht die het echt super doen onder begeleiding van de 'grote' spelers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog een goede tip voor een skin?
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63662434
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van maken
  maandag 1 december 2008 @ 10:42:44 #18
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63662563
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef sezten het volgende:

[..]

Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van maken
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
Wie het laatst lacht,
  maandag 1 december 2008 @ 10:45:34 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63662620
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
Niet zeuren, je kunt linksonder gewoon je budget wijzigen..
pi_63662651
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Snel weg die Zlatan dan, geldwolf. 210 k. per week opstrijken OMG.
U MAD?
pi_63662663
zijn voor jou budget best wel betere spitsen tekrijgen toch
pi_63662687
Wat een schema:

- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63662724
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

*Wacht op collega
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 1 december 2008 @ 10:50:58 #24
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63662731
@Donroyco: ik kan dat niet wijzigen... denk ik al te vaak gedaan ofzo

@de_boswachter: Zlatan wegdoen??? Hij werd europees voetballer van het jaar, scoorde 43 doelpunten in de competitie en 11 in de champions league én hij word alleen maar beter en meer waard

Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
Wie het laatst lacht,
pi_63662888
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
@Donroyco: ik kan dat niet wijzigen... denk ik al te vaak gedaan ofzo

@de_boswachter: Zlatan wegdoen??? Hij werd europees voetballer van het jaar, scoorde 43 doelpunten in de competitie en 11 in de champions league én hij word alleen maar beter en meer waard

Dan word je loonbudget wel ruimer
pi_63663042
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
Hoeveel k. heb je nog over op je salarisbudget ? Wanneer je die overschrijd moet je idd even een speler verpatsen zodat je meer lucht krijgt.
U MAD?
  maandag 1 december 2008 @ 11:04:35 #27
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63663056
tueveupeu..
pi_63663113
ongeïnspireerde tvp
  maandag 1 december 2008 @ 11:09:40 #29
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63663177
Volgende problemen....
- Bojan heeft een hekel aan Adriano en is ruzie aan het maken met hem
- Quaresma heeft problemen om zich aan te passen en wil vertrekken
- Maicon heeft een schedelbreuk en is minimaal een half jaar uit de roulatie.
- Zanetti en mancini hebben hun kuitsper gescheurd
- en Crespo is aan het zeiken omdat hij geen basisplaats heeft

Kan je dat ruziemakend tuig ook disciplinair aanpakken met custom reden?
Wie het laatst lacht,
pi_63663575
haha goed bezig

kan je je wage budget niet gewoon enorm vergroten ?
pi_63663576
Ik ben nu in mijn tweede seizoen bezig met Feyenoord en alles loopt op rolletjes. Ik heb op advies van iemand hier mijn tactiek wat vaster gemaakt. Dat wil zeggen, niet meer aanpassen op de tegenstander (tenzij ik tegen Real of Arsenal speel). De resultaten zijn stukken beter geworden en in de Championsleage kan ik meekomen! Thuis 2-0 tegen Man United, uit 3-0 Cluj en thuis 0-0 tegen Bayern. Nu maar hopen dat ik een punt in de twee uitwedstrijden kan pakken en 3 thuis tegen Cluj en dan ben ik door.

Een ander advies was de spits Aquino. Wat een spits zeg, jong, niet duur, en veel doelpunten!
Dit is mijn team:

DM - Ustari (Moens)
VR - Tiendali (Bakens, Trabelsi)
VL - El-Akchaoui (van Bronckhorst)
VC - Contreras (Vlaar)
VC - Hofland (Bakens)
MR - Bangoura (Kallon, Meric)
ML - Leonardo (Slory, Lee)
MC - Mendes da Silva (van Bronkhorst, Javi Garcia, Davids)
AMc - van der Vaart (Kallon, Bangoura)
S - Aquino (Slory)
S - Tuyp (Makaay)

Een brede selectie, met goede reserves en een paar old-timers die bekerwedstrijden en andere lage clubs kunnen spelen in een overvol programma. Het voordeel van mindere spelers, die toch redelijk presteren, is dat ze niet zeuren wanneer ze niet spelen.
En voor de toekomst heb ik nog een zwik jeugspelers uitgeleend: Janota, Erasmus, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi, Cabral, Manteiga)
ik ben benieuwd waar ik strand met deze selectie
Mark Rutte for President!
pi_63663606
Tuyp is overrated...heb hem bij Salzburg 2 1/2 seizoen...eerste seizoen scoorde hij 15 uit 15 rest van de 25 wedstrijden scoorde hij nog 2x! daarna is het nooit meer goed gekomen...haha
pi_63663720
Tuyp haalt toch hoge cijfers elke wedstrijd. Hij scoort inderdaad niet zo veel, maar anderen doen dat wel. Hij zou dus toch wel iets goed doen? Waar komt anders zijn cijfer vandaan?
Mark Rutte for President!
pi_63663735
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef GeneraalUli het volgende:
Wat een schema:

[ afbeelding ]

No way! 4-2 bij Sunderland verliezen, maar wél 1-1 bij Arsenal spelen en 2-1 winnen op Stamford Bridge .
  maandag 1 december 2008 @ 11:32:25 #35
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63663749
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef kweek89 het volgende:
haha goed bezig

kan je je wage budget niet gewoon enorm vergroten ?
ghehe, nee ik kan wel van loon naar transferbudget schuiven maar andersom mag niet van het bestuur omdat ze vinden dat 1,9 mil. genoeg is voor lonen per maand

Ik denk dat ik de zeikers in m'n team er gewoon uit ga schoppen dan komt het vast goed.
Wie het laatst lacht,
pi_63663897
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63663914
Kut dat het forum van Managers United zoveel problemen heeft de laatste tijd
U MAD?
pi_63664098
vandaag vrije dag dus ik ben ook maar begonnen met leeds. heb westerveld, sanmartean en lunjberg(ofzo) met een vrije transfer aangetrokken. trabelsi had ik ook maar die mocht niet in engeland spelen. ga vandaag ff lekker de hele dag spelen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 1 december 2008 @ 11:49:24 #39
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63664125
grmbl.... Toch maar ff naar m'n werk gegaan...
2e seizoen, groepsfase van de champions league tegen fc Porto. win gewoon met 5-1.
3 doelpunten voor Marcelo... wat een goudhaantje is dat!
Wie het laatst lacht,
  maandag 1 december 2008 @ 11:57:24 #40
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63664332
Stomme downloads ook op ManUtd. Heb tot nu toe nog geen enkele pack kunnen downloaden omdat de link moeilijk doet. Of ik kan ze uberhaupt niet downloaden of de download valt halverwege weg
pi_63664449
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
pi_63665433
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt
pi_63665651
Heeft niemand problemen met die kits van Managers United ?
U MAD?
pi_63665874
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb ik ook een half seizoen gedaan, maar duurde me toch te lang
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_63665899
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef sezten het volgende:

[..]

speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt
Ja.
pi_63666279
Ik was goed op weg om kampioen te worden. Acht wedstrijden voor het einde stort het compleet in; laatste drie wedstrijden verloren en nu maar hopen dat ik het nog red .
pi_63666298
Is er overigens een lijst waarin je de transferbudgetten van ALLE clubs kan zien aan begin seizoen 08-09 ?
U MAD?
pi_63666730
* Eric_Cantona is ook weer aanwezig.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63666822
zal FM deze week ook eens installeren. kom ik dan terug om hier wat namen van talenten te zoeken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_63666825
Tijd Voor Promotie (maar niet met Leeds )
pi_63667016
tvp. 2e seizoensstart is dramatisch, nog geen punt gepakt! Terwijl ik toch de indruk kreeg dat ik mijn elftal had verbeterd
  maandag 1 december 2008 @ 13:47:54 #52
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63667086
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona is ook weer aanwezig.
Om nog even terug te komen op de facepacks e.d.
Ik kreeg ze niet te zien omdat ik de userfile map (ofzo) verkeerd had staan
Heb nu de facepacks in een andere map gezet en het werkt.

p.s. Als Ik iemand blij kan maken met een facepack, mag er ge-pm'd worden
Wie het laatst lacht,
pi_63667090
Dat talent van me uit het vorige topic heeft een Realistische persoonlijkheid, door welke persoonlijkheden kan ik hem laten begeleiden? Is er online ergens een overzicht te vinden, want niets is zo irritant als 2 ongelukkige spelers als persoonlijkheden botsen..
pi_63667570
Sjimz, plaats als je kan even een screenshotje van Delph. Hij heeft hier deze stats:

maandag 1 december 2008 @ 14:10:59 #55
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63667682
¤8,000 p/w??

verdammt ik betaal dat per uur voor sommigen... Ik doe echt iets verkeerd volgens mij :p
Wie het laatst lacht,
pi_63668043
Heb nu het 1ste, B-team en onder de 19 om te leiden. Want het B team bakt er niks van. Sta 1ste met het 1ste team en het B-team staat ergens 12de... onder de 19 is al kampioen. Heb een heel goed talent in de spits!
pi_63668046
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:10 schreef insomaniak het volgende:
¤8,000 p/w??

verdammt ik betaal dat per uur voor sommigen... Ik doe echt iets verkeerd volgens mij :p
Verschil tussen Leeds en Inter hè
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_63668274
Kampioenen olé olé!

Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere . Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
pi_63668300
Zal vooral een nieuwe doelman kopen.
  maandag 1 december 2008 @ 14:40:46 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63668303
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!

[ afbeelding ]

Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere . Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
Gefeliciteerd
pi_63668334
quote:
Kampioenen olé olé!

[ afbeelding ]

netjes
pi_63668488
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zal vooral een nieuwe doelman kopen.
Het ligt meer aan mijn verdediging dan aan mijn keeper (Vermeer). 23 clean sheets in de competitie vind ik wel aardig.

Voor volgend seizoen zijn Munúa (van Deportivo) en Begovic (21 jaar, overgenomen van Portsmouth) mijn keepers.
pi_63668533
tvp
pi_63668649
Lekker dan, moet je voor de beker spelen krijg je dit.

pi_63668667
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:

[ afbeelding ]
U MAD?
pi_63668707
Is Leeds gewoon kalialitatief zo sterk dat iedereen daar kampioen mee word ?

Bij mij werden ze ook al kampioen met een straatlengte voorsprong.
U MAD?
pi_63668710
quote:

[ afbeelding ]
Roorda een interland? !
  maandag 1 december 2008 @ 14:57:34 #68
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63668726
quote:

[ afbeelding ]
Rofl
Wie het laatst lacht,
pi_63668746
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Is Leeds gewoon kalialitatief zo sterk dat iedereen daar kampioen mee word ?

Bij mij werden ze ook al kampioen met een straatlengte voorsprong.
Ik vind het elftal waarmee je begint niet super, dus je moet zeker wat sterke spelers halen. De uitdaging komt vooral om vanuit The Championship te promoveren.
  maandag 1 december 2008 @ 14:58:23 #70
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63668757
quote:
Kampioenen olé olé!

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd
Wie het laatst lacht,
pi_63668874
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Roorda een interland? !
Dennis Roorda

Heeft het talent om beter te worden dan Isaksson.. en Isaak is al 2x doelman van het jaar geworden bij mij.

PS: Is pas 17.
pi_63669023
Ohja, die andere keeper heet Bas .
pi_63669043
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
Ohja, die andere keeper heet Bas .
Die kan heul niet mee spelen met -U 19
pi_63669916
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik vind het elftal waarmee je begint niet super, dus je moet zeker wat sterke spelers halen. De uitdaging komt vooral om vanuit The Championship te promoveren.
Met hoeveel transfergeld begin je ?
U MAD?
pi_63669947
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Met hoeveel transfergeld begin je ?
130k ongeveer.
pi_63670454
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

130k ongeveer.
U MAD?
pi_63670762
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Sjimz, plaats als je kan even een screenshotje van Delph. Hij heeft hier deze stats:

[ afbeelding ]

Nog niet zo goed als bij jou maar hij heeft ook nog even te gaan.
pi_63670815
Gebruiken jullie hem als een verdedigende of aanvallende middenvelder?

Ik keek eerst niet naar hem om, maar nu gebruik ik hem als MC met aanvallende intensies.
pi_63670849
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
Gebruiken jullie hem als een verdedigende of aanvallende middenvelder?

Ik keek eerst niet naar hem om, maar nu gebruik ik hem als MC met aanvallende intensies.
Als MC waarbij hij vooral wat aanvallender mag spelen dan mijn andere MC.
pi_63671272
Ik heb 'm ook als aanvallend ingestelde centrale middenvelder neergezet.
  maandag 1 december 2008 @ 16:25:07 #81
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_63671319

Mijn team dat Leeds moet gaan behoeden voor degradatie in de Premier Division.
Ik heb Tuyp als breekijzer nog op de bank, en een Braziliaanse verdediger met veel potentie
maar die is nog net niet goed genoeg.
pi_63671464

de 3.5 miljoen wel waard? wat denken jullie ?
  maandag 1 december 2008 @ 16:34:30 #83
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63671610
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ]

de 3.5 miljoen wel waard? wat denken jullie ?
3,5
Is dat om te kopen of te verkopen?
Wie het laatst lacht,
  maandag 1 december 2008 @ 16:40:09 #84
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63671798
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team dat Leeds moet gaan behoeden voor degradatie in de Premier Division.
Ik heb Tuyp als breekijzer nog op de bank, en een Braziliaanse verdediger met veel potentie
maar die is nog net niet goed genoeg.
Premier League?
pi_63671945
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef insomaniak het volgende:

[..]

3,5
Is dat om te kopen of te verkopen?
kopen, hij is ansich wel een talentje...maar 3.5..weet niet, en er moet nog een hoop aan z'n passing gebeuren...
pi_63672064
Doe is een 3/2 wedstrijden scout, daar kijk ik altijd naar.
  maandag 1 december 2008 @ 16:51:51 #87
229690 Spougle
pi_63672136
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Premier League?
Ja bij mij staat er nog Division, nog steeds niet veranderd
  maandag 1 december 2008 @ 16:51:59 #88
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63672143
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:45 schreef kweek89 het volgende:

[..]

kopen, hij is ansich wel een talentje...maar 3.5..weet niet, en er moet nog een hoop aan z'n passing gebeuren...
Mjah maar 3,5 voor een 17 jarige is wel veel...
Ik zou 2,5 bieden
Wie het laatst lacht,
pi_63672347
Mijn Ajax doet het slecht, ik hang rond de derde plek. Alle spelers haten mij
Eerste jaar kampioen geworden, maar ik vrees dat ik niet veel krediet meer heb.
pi_63672679
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar ?

FAIL:

[ Bericht 7% gewijzigd door Roflpantoffel op 01-12-2008 17:20:24 ]
pi_63672780
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:

Wel aardig wat talentjes gekocht die het echt super doen onder begeleiding van de 'grote' spelers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog een goede tip voor een skin?
Graag een screen van Mickey, want bij mij was die dramatisch. En wat betreft een goede skin, Flex09 is een fijne, dat vind ik tenminste.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_63672829
Mijn koningskoppel Leroy Lita & Billy Sharp begint nu echt op stoom te raken!
  maandag 1 december 2008 @ 17:15:06 #93
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63672844
Hier waren jullie .
Het gaat wel redelijk in mijn derde seizoen met FC Groningen, sta nu net voor de winterstop derde achter Ajax en Heerenveen. Franco Zuculini begint echt de leider van het elftal te worden en dat is bewonderenswaardig voor een 20-jarige. Jammer is wel dat Berg moeilijk doet en geen nieuw contract wil tekenen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63672910
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Pff, jij staat tenminste nog rond de derde plek..
Mijn Feyenoord is helemaal ingestort, ik sta op het moment (9 wedstrijden gespeeld) op de 16e plek, ik ben gewoon 9 vd 10 (in dit geval dus 8 vd 9.. ) wedstrijden beter, maar m'n spitsen maken het maar niet af.

Ben nu een andere tactiek gaan gebruiken, ik hoop dat nu de ommekeer wel gaat komen, want anders vlieg ik toch echt wel de laan uit..
pi_63673024
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar ?
Wist ik het maar.
Nouja, ik heb veel spelers gekocht na mijn eerste (prima) jaar. Er moest gewoon kwaliteit bij vond ik. Deze doen het echter niet allemaal even goed en ik had een slechte periode.
Toen raakten spelers het vertrouwen in mij kwijt, en toen ging het beter. Maar dat vertrouwen is nog steeds niet terug, en ik vraag me af of het terug gaat komen. Ook blijft het nu wisselvallig kwa resultaten.
Komt ook bij dat ik nu een vaste basis heb, waardoor ik minder rouleer. De wisselspelers klagen nu dus ook.

Ik zit ook erg te twijfelen of ik wel aan het nieuwe seizoen moet beginnen, als de spelers tegen mij zijn. Hoewel ik wel door wil... Anders wordt het een nieuwe uitdaging of een nieuw spel starten.
pi_63673053
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Jorwol het volgende:

Mijn Feyenoord is helemaal ingestort, ik sta op het moment (9 wedstrijden gespeeld) op de 16e plek,
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?
pi_63673078
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?
Was het maar zo'n feest, ik moet meedoen om de titel
pi_63673132
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:24 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, ik moet meedoen om de titel
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler League .
pi_63673303
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler League .
Ach, d'r is maar 4 punten verschil tussen de nummer 4 en nummer 16
pi_63673536
Weer kampioen, 7de eredivisie titel op rij.
  maandag 1 december 2008 @ 17:46:33 #101
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63673644
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer kampioen, 7de eredivisie titel op rij.
7? Sodeju

(tvp)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_63673776
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:46 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

7? Sodeju

(tvp)
Hij telt de 4 voorgaande titels in het echt met PSV ook mee denk ik
pi_63673803
Ja inderdaad.

Volgens FM komt Marcellis uit Duitsland.
  maandag 1 december 2008 @ 17:54:39 #104
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63673828
[ afbeelding ]

Let niet op de slechte photosoep
Ik kocht hem aan het begin van het seizoen van Real Madrid voor 12,5 mil. Kijk wat hij nu waard is
Wie het laatst lacht,
pi_63674118
* andre347 is ook weer present!
pi_63674254
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
pi_63674313
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
Lang leve Football Manager!
pi_63674412
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
West Bromwich toonde een grote veerkracht in deze wedstrijd, ze gaven niet op en bleven vechten voor de 3 uiteindelijk gekregen kansen. Mede door het zwakke verdedigen van het team van coach EnGCatjuh werd zelfs de volgende ronde in de League Cup bereikt. Een prestatie van formaat!

pi_63674493
Zojuist Saviola voor ¤0,- gehaald, komt dus volgend seizoen mijn Ajax versterken.
pi_63674516
TVP!
Vrouwelijke assistent? mis ik wat?
Striving to be more than average.
pi_63674575
tvp
pi_63674578
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
TVP!
Vrouwelijke assistent? mis ik wat?
ik weet wel van vrouwelijke managers, maar niet van assistenten (in da spiel dan)
pi_63674990
KAMPIOENEN!

2de keer achter mekaar, dat ik met Ajax de titel pak, en dat na 28 speelronden. 2de ronde CL trouwens overleefd, ik won in Bremen met 4-1. In de kwartfinale moet ik aantreden tegen de titelhouder, Bayern München.
pi_63675297
Anders speelt Paulo eventjes goed in mijn nieuw gestarte game met Heerenveen:

3 goals in 3 minuten

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2008 19:06:06 ]
pi_63675388
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef Scorpie het volgende:
Anders speelt Paulo eventjes goed in mijn nieuw gestarte game met Heerenveen:

[ afbeelding ]

3 goals in 8 minuten
pi_63675480
Haha rekenwonder!
  maandag 1 december 2008 @ 20:46:48 #117
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_63678241
WTF? Als ik FM 2009 wil openen krijg ik: Kan Entrypoint van procedure SymGetLineFromAddrW64 niet vinden in DLL-bestand dbghelp.dll. Ja ik heb het spel legaal!
pi_63678729
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:09 schreef sezten het volgende:

[..]

Doh
pi_63681411
na 10 wedstrijden in de competitie ontslag genomen bij leeds na een teurstellende 22e plaats. werd na een maandje gevraagd om manager te worden van vfb stuttgart dat op een zeer teleurstellende 17e plaatst staat. 1e wedstrijd gelijk na een 2-0 voorsprong en 2e wedstrijd nipt gewonnen van benfica met 5-4 na een 4-0 voorsprong. hoop geblesseerde bij stuttgart en hoop azijnpissers maar hopelijk krijg ik ze weer aan de praat
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_63681525
Ik ben Shakhtar, nog nooit zo hard gelachen tijdens FM

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_63681562
Lekker Duits
pi_63682881
Een paar van mijn eigen FM07 screens

En ze speelden met een keeper.....

Waarvan de eerste direct na de aftrap (overtreding na 5 seconde)
pi_63683535
lol @ screenies hierboven
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:21:33 #124
231633 Xummon
of toch niet?
pi_63686227
wat is mijn voorzitter toch een dikke droplul, dankzij hem ben ik 3 belangrijke spelers kwijt bij mijn game met VVV

er kwamen 3 boden binnen op spelers waarvan meneer vond dat we die niet konden weigeren
en zo vwerden Honda en Offrany in de winterstop verkocht naaar Heerenveen en NEC
en Fleuren verkaste zelf nog na het verstrijken van de transferdeadline naar Arau
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:26:20 #125
231035 ArcturusMengsk
pi_63686282
Na mijn Dinamo Moscow avontuur.. ben ik het wat lager gaan zoeken.. Ik ben maar eens een game gestart met Sportakademclub Moscow.. een balance van 196k en ik kan daarvan 50k uitgeven.. de verwachting is dat ik laatste zal worden in de competitie.. we zullen zien
pi_63688256
Ik moet veel jongeren door laten stromen nu, wat nogal vervelend kan zijn voor de basis klanten. Heb wel 5 spitsen in de jeugd die superieur kunnen worden.
pi_63688705
FK Partizan Beograd:
Leegloop van spelers dit 2e seizoen, het is moeilijk om spelers te behouden.
Tot nu toe 3 verdedigers vertrokken (Gelukkig allen bankzitters), Kamel Zaïem(AMRLC) is vertrokken naar Birmingham, Lamine Diarra (ST) naar Heerenveen, en zeer binnenkort ben ik bang dat m'n keeper (Darko Bozovic) ook een bod van een ander accepteert, hij verpeste namelijk de sfeer en vroeg een transfer aan. Ook is er nog een kans dat Lazic en Tosic(beide AMRL) een andere club vinden.

Als compensatie heb ik gehaald(jammergenoeg niet alleen Serviërs/Balkanners):
Vincent Degré (gk) <- Franse goalie, 2e/3e doelman, maar bij vertrek van Bozovic kan hij wel eens de main man worden
Mutavdzic (SW/DC) <- Talentje voor achterin
Sasa Ilic (AMC) <- Oud clubicoon, zonder maar 1 bal geraakt te hebben waren de fans al te spreken over de aankoop
Kaludjonerovic (AMC/FC) <- Groot talent van OFK Beograd die achter Lazic in de talent van het jaar lijst stond.
Jack Tuyp(ST) <- Stond voor een paar euro op de transferlijst bij Volendam, kon het niet laten hem toch te halen.

In de breedte op het middenveld wil ik nog 1 versterking halen (voor als Lazic of Tosic er voor kiest te gaan)

Heb me inmiddels geplaatst voor de Eufa cup, 2e kwal. 2-0 en 0-0 tegen een onbekende sloveense, 3e kwal. 0-0 en 4-1 tegen Rijeka, in 9 dagen begint de competitie.

Vanavond volgt er wel een paar screenshotjes van mijn selectie en fixtures aangezien we gek zijn op plaatjes

Ook een leuk feitje:
De Servische Superleague heeft in het eerste seizoen 12 clubs, ieder speelt 3x tegen elkaar, 33 wedstrijden per seizoen dus. Nu in het 2e seizoen zitten er 16 clubs in
pi_63691039
Na een dramatische seizoensstart met BMG opnieuw begonnen met Liverpool.

Heeft iemand goede aankopen voor me in de verdediging (centraal ?!?). Grote talenten of toppers gewoon.

Namen welkom Thanks.
U MAD?
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:09:52 #129
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63691122
Centraal is Fazio van Sevilla een koning.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63691249
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Centraal is Fazio van Sevilla een koning.
Ook voor een koningsprijs zeker Wat mag ie kosten ?
U MAD?
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:17:39 #131
231035 ArcturusMengsk
pi_63691312
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Moeten we em ook nog voor je kopen?

je kunt em zelf toch wel even opzoeken en scouten laten?
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:25:32 #132
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63691491
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Na een dramatische seizoensstart met BMG opnieuw begonnen met Liverpool.

Heeft iemand goede aankopen voor me in de verdediging (centraal ?!?). Grote talenten of toppers gewoon.

Namen welkom Thanks.
David Luiz
Breno
Materazzi
wielaert
en bouhlarouz vond ik centraal erg goed spelen.
Maicon kan erg goed worden als vleugelverdediger
Wie het laatst lacht,
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:35:50 #133
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63691705
quote:

[..]

Hij heeft een clausule in mijn game van 21 miljoen, weet niet of dat bij jou ook zo is. Als dat te duur is kan je kijken naar Stefan Radu.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63691728
quote:

[..]

Bij mij had die een ontsnappingsclausule van 21 miljoen, maar ik denk dat je hem wel voor minder kan halen, zeker aan het begin van het seizoen.
pi_63691740
Wielaert is niet goed genoeg voor Liverpool hoor

Andere goede spelers zijn:
Henrique
Sakho (voor in de toekomst)
Mexes
Chiellini
Barzagli
Raul Albiol
Bruno Alves
Milito
Sergio Ramos
Pepe
Micah Richards
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:41:13 #136
229690 Spougle
pi_63691836

Leuke resultaten Ik wist amper een kans te creëren.
pi_63691931
Thanks ! ga er mee aan de slag vanavond
U MAD?
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:52:28 #138
231633 Xummon
of toch niet?
pi_63693483
godver,die 3 verkopen die meneer de voorzitter gemaakt heeft gaan me dadelijk nog de titelkosten
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_63694689
Verhaegh, is die een beetje redelijk ?
pi_63695092
Redelijk voor? Vitesse?

Ik ga zo maar eens een game starten met Ajax, vaste prik bij een nieuwe FM
pi_63695216
Salzburg
pi_63696075

Foppe naar PSV?
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:36:20 #143
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63696101
* Posdnous staat op punt van ontslag bij Tottenham.

En het is nog niet eens december.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:45:47 #144
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63696266
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]

Foppe naar PSV?
Zoon van Jorien?
pi_63696742
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zoon van Jorien?
Hahaha, hoop het niet voor ze
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:12:00 #146
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_63696946
Verdoemd zijt gij Champions League!
Dit, dus.
pi_63697100
Yay, sta weer 5e, toch een stuk beter dan 16e
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:08:17 #148
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_63698481
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
WTF? Als ik FM 2009 wil openen krijg ik: Kan Entrypoint van procedure SymGetLineFromAddrW64 niet vinden in DLL-bestand dbghelp.dll. Ja ik heb het spel legaal!
Iemand een idee?
pi_63698611
heb je steam?
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:14:26 #150
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63698624
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:08 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Iemand een idee?
Al opnieuw geïnstalleerd?
pi_63698719
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:08 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Iemand een idee?
Misschien niet hier maar op het forum van SIgames proberen? De kans is iets groter dat je daar iemand treft die verstand heeft van hoe FM in elkaar steekt en wat je moet doen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:23 #152
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63698870
Anders maar downloaden .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63700743
Klinkt misschien stom, maar ik kan nergens meer vinden hoe groot mijn stadion is.
pi_63701111
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klinkt misschien stom, maar ik kan nergens meer vinden hoe groot mijn stadion is.
ik heb ook geen idee waar je dat kan zien.. maar uit je gemiddeld aantal bezoekers per wedstrijd kan je toch ook wel wat halen? ^^
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:41:43 #155
229690 Spougle
pi_63701268
quote:
Dat vroeg ik me ook al af
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:42:00 #156
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63701281
Ik snap werkelijk niks van dat gedoe met Steam. Mijn broertje heeft de game gewoon gekocht, aangemeld etc. Nu heeft een vriendje met dezelfde code de game kunnen activeren op steam, nu wil ik dus ook de game installeren op mn eigen pc maar nu krijg ik een foutmelding als ik die code invoer. Hoe kan het dat die andere gast het wel heeft kunnen installeren?

Is er een oplossing zodat ik FM onder mn eigen steam account kan spelen/installeren?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63701371
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ik snap werkelijk niks van dat gedoe met Steam. Mijn broertje heeft de game gewoon gekocht, aangemeld etc. Nu heeft een vriendje met dezelfde code de game kunnen activeren op steam, nu wil ik dus ook de game installeren op mn eigen pc maar nu krijg ik een foutmelding als ik die code invoer. Hoe kan het dat die andere gast het wel heeft kunnen installeren?

Is er een oplossing zodat ik FM onder mn eigen steam account kan spelen/installeren?
Misschien typ je de code verkeerd? Daar zijn veel problemen mee..
pi_63701396
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:

dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activeren
pi_63701422
@sethje

dat mag ook niet hé...
pi_63701447
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:

[..]

dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activeren
nee je mag hem 4x installeren max...
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:53:01 #161
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63701553
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef Spougle het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af
Bij je team en dan links in het menu Informatie
pi_63701644
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Bij je team en dan links in het menu Informatie
Niet in FM09.
pi_63701681
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef kweek89 het volgende:

[..]

en daar zullen vast wel kanttekeningen aan vast zitten
pi_63701703
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Niet in FM09.
je hebt bij informatie rechtsboven een balkje, daar kun je uit 4 statistieken pagina's kiezen, waaronder ook die van je stadion.
zag ik net ook pas
pi_63701746
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef sezten het volgende:

[..]

je hebt bij informatie rechtsboven een balkje, daar kun je uit 4 statistieken pagina's kiezen, waaronder ook die van je stadion.
zag ik net ook pas
Oh daar! Jeetje, wat een omslachtig gedoe
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:03:14 #166
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63701783
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef kweek89 het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:

[..]

Dat is dus raar want hij is nu in totaal pas 2x geinstalleerd.
Als die andere gast hem nu verwijderd uit zn steam spellen etc is de kans dan aanwezig dat ik hem wel kan installeren?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:08:35 #167
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63701927
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Oh daar! Jeetje, wat een omslachtig gedoe
Sjezus, daar helemaal
pi_63702158
Bij mij met Leeds parkeren alle tegenstanders een bus voor het doel
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:08:09 #169
231035 ArcturusMengsk
pi_63703451
quote:
ik heb hetzelfde met de staat van mijn jeugdopleiding en trainingscomplex..
pi_63703514
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde met de staat van mijn jeugdopleiding en trainingscomplex..
Staat ook in het zelfde menu van die post van setzen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:19:29 #171
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63703827
Hoe zorg ik ervoor dat een speler z'n contract vernieuwd als 'ie dat niet wil? Anders lopen er 4 spelers gratis de deur uit aan het einde van het seizoen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63703931
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat een speler z'n contract vernieuwd als 'ie dat niet wil? Anders lopen er 4 spelers gratis de deur uit aan het einde van het seizoen .
Hopen dat hij op het einde toch nog wil tekenen.
Je had het gewoon al veel eerder moeten verlengen.
pi_63704182
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
ja heb ik bij salzburg ook last van..mijn clubje is voor alle te klein...was al lang zo hoor dat ze dat vonden.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:30:16 #174
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63704198
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hopen dat hij op het einde toch nog wil tekenen.
Je had het gewoon al veel eerder moeten verlengen.
Ja, klopt ook wel. Maar het zijn van die net niet spelers die dan een in mijn ogen veel te hoog salaris willen en niemand wil ze van mij kopen voor een normaal bedrag. Naja kan ik in elk geval weer op zoek naar wat leuke regens .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:30:54 #175
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63704220
Mariboriaans kwartiertje.

Twee prachtige comebacks.

En ik scoor best vaak in de slotfase, dus vandaar het heerlijke kwartiertje.

Sta na 24 wedstrijden eerste met 52 punten. Vier punten voor op CMC. Ben in de winterstop erg veel spelers kwijtgeraakt en heb ook veel blessuregolven. Verder ben ik simpelweg een maatje te groot voor de rest van de competitie.

Vooral Pavlovic is een geweldenaar. Gaat helaas op bosman arrest naar AEK. 25 weds, 14 goals gem. 7.40.
pi_63704259

kan iemand mij uitleggen waarom mvv niet door is?

is het echt realistisch dat ze met financiele schuld doen of dat ze er niet in kunnen ? of...
pi_63704429
lijkt mij een bugje inderdaad ? :s
pi_63704458
Speel je met de nieuwste patch?
pi_63704558
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Mindstate het volgende:
Speel je met de nieuwste patch?
nee dat niet
jammer had mvv er graag bij gehad
pi_63706898
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hahaha, hoop het niet voor ze
Foppe komt mee, en ik mag waarschijnlijk opdonderen.
pi_63707166
hoe ga je op vakantie? want als ik daar op druk dan krijg ik gewoon mn profiel scherm zeg maar..
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:46:28 #182
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63707179
Ajax heeft eindelijk weer eens verloren na 66 wedstrijden zonder nederlaag. Komt mij wel goed uit want nu sta ik nog maar 4 punten achter ze met nog 2 matches te gaan.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63708207
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Svnn het volgende:
hoe ga je op vakantie? want als ik daar op druk dan krijg ik gewoon mn profiel scherm zeg maar..
kan niet, dan moet je hem kopen

ik sta trouwens 8ste met Man City na 32 wedstrijden.. ik heb aguero, buonanotte, rafinha, david silva.. echt een sterrenteam maar winnen ho maar :/
pi_63709309
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Svnn het volgende:
het spel legaal kopen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:57:35 #185
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63709387
Speel met het Finse TPS in de zomerbeker (inter toto) maar hoe zat dat ook alweer met die wedstrijden.
Is er van al die clubs alleen de winnaar die naar UEFA cup mag?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:08:34 #186
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63709773
Einde derde seizoen en weer tweede achter Ajax. Ditmaal op 2 punten achterstand, nummer 3 is Feyenoord en nummer 4 Heerenveen. PSV eindigde als 5e en ze hebben daarop net Stevens ontslagen en ik ben één van de genoemde opvolgers .
Kijken of ik nog verder ga want nu verlaten 4 spelers mijn elftal en geld om ze op te vangen heb ik nog niet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63710008
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:22:00 #188
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63710318
Roda JC besluit één van hun meest talentvolle jeugdspelers voor ¤0 aan te bieden:

Heel m'n inbox vol .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63710619
Haha, en heb je hem wel gekregen?
pi_63710684
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Roda JC besluit één van hun meest talentvolle jeugdspelers voor ¤0 aan te bieden:

[ afbeelding ]

Heel m'n inbox vol .
Ja da's echt ontzettend fijn

Moet je eens een groot talent dat je zelf niet kunt laten spelen aanbieden voor huur voor ¤0 en 0% loon... is ook altijd heel leuk
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:32:34 #191
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63710727
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Haha, en heb je hem wel gekregen?
Nee, hij gaat naar Genoa.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63710797
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Nee, hij gaat naar Genoa.
Jij bent Grunn of?
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:35:03 #193
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63710819
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Jij bent Grunn of?
Yep.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63711001
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Yep.
Hoeveel heb je geboden dan? Als het echt zo'n groot talent was, dan zou ik er flink wat geld aan geven.
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:41:40 #195
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63711065
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hoeveel heb je geboden dan? Als het echt zo'n groot talent was, dan zou ik er flink wat geld aan geven.
Ik zit een beetje ruim over m'n wage-budget heen, dus heb het maximale geboden wat ik kon en blijkbaar niet goed genoeg.
Toch wel jammer als je z'n stats ziet:

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63711267
Oh wat gaaf, ik ga door in de CL. Ik stond 4de, en gewonnen van de nummer 2. Nummer 3 verloor van de nummer 1. Op doelsaldo door

^post hierboven
Dat is een goede! Jammer dat je hem niet binnen haalde..
pi_63712128

aardig talentje toch? voor 250k op de kop getikt vorig seizoen
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:11:33 #198
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63712181
Zie hier bedragen voorbij komen waar ik alleen maar van kan dromen met me klein clubje.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:24:22 #199
231035 ArcturusMengsk
pi_63712623
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Basje_B het volgende:
Zie hier bedragen voorbij komen waar ik alleen maar van kan dromen met me klein clubje.
ach ja.. ik moet het ook met ¤0,- spelers doen.. en dat lukt me aardig moet ik zeggen.. ik heb nu een leuk team op de been.. voorbereiding ging wel aardig.. nu hopen dat dit zich voortzet naar de competitie.. waar ik degradatiekandidaat nr.1 ben..
pi_63713016

2 fijne overwinningen voor het slapen gaan.
  woensdag 3 december 2008 @ 00:35:34 #201
185115 Juk
Misschien
pi_63714693
Na 8!! blessures mijn eerste wedstrijd verloren met Leeds. Wel jammer dit, had graag ongeslagen kampioen geworden.

Overigens was Beckford eindelijk terug, 3 wedstrijden zonder doelpunten en nu weer een maand weg met een blessure.... Heb mijn trainingsinensiteit nog maar verder verlaagd want ik hou niks over zo.

En ja, laatste update etc.
The only thing I fear is my MoM
pi_63715236
Ik vind de transferperiodes nu ook een stuk leuker dan voorgaande editie die ik had.
Komen veel meer boden binnen op spelers enzo.
pi_63715588
Super. Koop ik met Ajax een spits voor 20 miljoen (!) is ie een dag later voor 8 maanden geblesseerd
pi_63716310
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
  woensdag 3 december 2008 @ 04:35:58 #205
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63716319
Ik ben momenteel Groningen. Meteen Meerdink en Matthijs op de transferlijst en in het 2e gezet. Natuurlijk ook Van Wolfswinkel, Koç en Cahais gekocht
pi_63716340
quote:
Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
http://community.sigames.com/showthread.php?t=60956
Ja, schrok je toch even he!
pi_63716943
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef insomaniak het volgende:

David Luiz
Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.

Verder ben ik met Liverpool nu bezig om Huntelaar aan te trekken en heb ik inmiddels een groot talent van Internazionale voor de winterstop aangetrokken (VVR) -> 2.5 miljoen geloof ik.

Prestaties in de competitie laten een beetje te wensen over. Sta momenteel 8ste na een wedstrijd of 13. Heb al 5x gelijkgespeeld en 3x verloren. In de competitie scoren mijn spitsen amper. Vooral die n'Gogh en Keane zijn een drama en dat terwijl ik toch redelijk aanvallend speel.
Championsleague ben ik binnengekomen door in de 3e voorronde Athletico Madrid te verslaan. Heb nu 10 punten uit 4 wedstrijden met als tegenstanders Spartak Moskou, Werder Bremen en Marseille (makkelijke poule dus).
U MAD?
pi_63716955
quote:
Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dicht

Ja altijd die patch van SI Games installeren. Die haalt bugs eruit die er met de game origineel spelen nog gewoon inzitten.
U MAD?
pi_63717266
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dicht

Ja altijd die patch van SI Games installeren. Die haalt bugs eruit die er met de game origineel spelen nog gewoon inzitten.
Steam?
pi_63717329
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Steam?
? Wat bedoel je precies.
Ik heb het met Steam geinstalleerd ja.
U MAD?
pi_63717359
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

? Wat bedoel je precies.
Ik heb het met Steam geinstalleerd ja.
Hij heeft hem denk ik via Steam gekocht Als in, dat is een winkel die wél 's nachts open is enzo.
pi_63717383
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hij heeft hem denk ik via Steam gekocht Als in, dat is een winkel die wél 's nachts open is enzo.
Ohzo Wist niet dat je via Steam kon kopen
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:03:09 #213
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63717482
Ben nu in mijn eerste game met Roda JC begonnen. Gelijk Hadouir, Lachambre en MArdulier verkocht. MArdulier ging zelfs naar Manchester City toe

Ingekocht:

- Rodney Sneijder (1.3 miljoen)
- Cristaldo (Wat een talent)
- Pieren en Verhagen (2 oude rotten die gratis te krijgen zijn, maar wel SUPERGOEDE stats hebben)

Verder op zoek naar een goede keeper. Steppe was te duur, Vermeer wilde niet komen.

Oefenwedstrijden gingen best aardig. 4-0 en 3-0 tegen respectievelijk Jong Roda en Roda U19. 2-2 tegen Volendam (1 superschot van Tuyp en 1 buitenspelgoal) en 3-0 van Olympique Charleroi.

Best een aardige voorbereiding. Begint de competitie. 3-1 kansloos verloren van AZ. 1-0 tegen de verhouding in verloren van Vitesse. Nipt gewonnen van RBC in de beker (90+3 minuut ). Maar even mijn tactiek veranderen
pi_63717906
Jeetje, Man City is echt ziek in 't spel, kopen zich helemaal kapot aan spitsen, die worden dan het jaar erna weer afgeserveerd en whop, weer nieuwe spitsen erbij

Maar goed, levert wel leuke koopjes op
  woensdag 3 december 2008 @ 09:29:38 #215
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63717966
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.

Verder ben ik met Liverpool nu bezig om Huntelaar aan te trekken en heb ik inmiddels een groot talent van Internazionale voor de winterstop aangetrokken (VVR) -> 2.5 miljoen geloof ik.

Prestaties in de competitie laten een beetje te wensen over. Sta momenteel 8ste na een wedstrijd of 13. Heb al 5x gelijkgespeeld en 3x verloren. In de competitie scoren mijn spitsen amper. Vooral die n'Gogh en Keane zijn een drama en dat terwijl ik toch redelijk aanvallend speel.
Championsleague ben ik binnengekomen door in de 3e voorronde Athletico Madrid te verslaan. Heb nu 10 punten uit 4 wedstrijden met als tegenstanders Spartak Moskou, Werder Bremen en Marseille (makkelijke poule dus).
Is dat talentje die Bolzoni?
Je zou ook nog: Davide Santon eens kunnen proberen dat is ook al zo'n supertalentje...
Ben alleen ff vergeten wat zijn positie is
Wie het laatst lacht,
pi_63717994
Davide Santon, dat is hem volgens mij ! VVR o.a. (en nog een reeks posities).
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:36:23 #217
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63718110
Dan is dat een hele goeie aankoop
Ik had hem in de leer bij Quaresma, dat werkte uitstekend.
Wie het laatst lacht,
pi_63718116
Wanneer geven jullie een speler een vrije rol of laten jullie kort dekken? Want niet iedereen is daar voor bestemd natuurlijk...
pi_63718176
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer geven jullie een speler een vrije rol of laten jullie kort dekken? Want niet iedereen is daar voor bestemd natuurlijk...
Wanneer zijn stats bij Dekking goed zijn en ik let op de snelheid.
Vrije rol geef ik meestal snelle creatieve spelers. Meer de betere speler van het elftal.
U MAD?
pi_63718196
Ik krijg nu Van Der Vaart aangeboden voor 10 miljoen
pi_63718222
V.d. Vaart is geen gewilde speler in FM, vind ik raar omdat ie echt overduidelijke kwaliteiten heeft. VdVaart staat erg vaak op de transferlijst of wordt aangeboden aan andere clubs.
pi_63718282
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef insomaniak het volgende:
Dan is dat een hele goeie aankoop
Ik had hem in de leer bij Quaresma, dat werkte uitstekend.
Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.
Heb op rechts Degen staan, 7.30 gemiddeld
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:45:45 #223
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63718331
Even een paar noob vragen..

Hoe kan je een speler trainen naar een andere positie? (van MC naar AMC bijvoorbeeld)
Kan je Staff ook trainen?
Hoe kan je iemand in de leer laten gaan?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:47:22 #224
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63718376
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.
Heb op rechts Degen staan, 7.30 gemiddeld
Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reserves
Wie het laatst lacht,
pi_63718452
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:45 schreef Kn0x het volgende:
Even een paar noob vragen..

Hoe kan je een speler trainen naar een andere positie? (van MC naar AMC bijvoorbeeld)
Kan je Staff ook trainen?
Hoe kan je iemand in de leer laten gaan?
Naar de speler gaan en dan training -> overview
Niet voor zover ik weet
Naar de speler gaan en dan player interaction
pi_63718470
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reserves
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
U MAD?
pi_63718887
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
Reserves van Feyenoord spelen wel gewoon hoor?
  woensdag 3 december 2008 @ 10:16:23 #228
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63718965
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... toch
Wie het laatst lacht,
pi_63719700
Gisteravond weer verder gegaan met m'n Partizan-game dus ik laat de screenshots nog even wachten.
Het seizoen is weer begonnen, 2x 1-0 gewonnen van Roda JC in de laatste kwalificatiewedstrijd voor de Eufa Cup, nu ingedeeld in Groep L samen met:
Ajax, Man City en Wisla. Ondertussen de eerste wedstrijd afgerond tegen Ajax, in de 24e minuut dapper in de kuiten gebeten van v.Basten maar jammergenoeg 4-2 verloren.
Vanavond staat Man City op het programma, ik hoop dat ik daar wel een punt kan pakken.

In de competitie wil het me ook weer een beetje lukken.
In de eerste 2 wedstrijden heb ik 3 middenvelders verloren aan een blessure, waardoor ik snel een paar vervangers voor moest halen (Deadline was de dag erop). Nu was Ofrany zijn contract afgelopen en had ik nog genoeg euro's over om Rodney Sneijder te halen, jammergenoeg weer geen Serven maar wel vervanging voor m'n geblesseerden. Eerste 2 wedstrijden met mooie cijfers gewonnen: 5-2 en 3-1, daarna een paar gelijkspelen en 1 verliespot gehad, waardoor ik nu op de 4e plek sta in de Superleague.
Eerste ronde Serbian cup moeizaam met een b-team gewonnen van een amateurclub (1-0).

De grote mannen die elke wedstrijd heerlijk presteren zijn Tosic, Ilic, Tuyp en Kaludjenerovic (zoals verwacht)
Maar ik ben ook aangenaam verrast van Ofrany, Obradovic en Mutavdzic.

Vanavond toch even wat voorzichtige aanpassingen maken aan mijn tactiek, iets terughoudender voetbal maar wel wat breder. De verdediging staat er grotendeels wel, nu nog zorgen dat ik elke wedstrijd minimaal 1 meer scoor dan de tegenstander.
pi_63720006
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Bij BMG helemaal niet.
En bij Liverpool alleen voor de -19 selectie.

Ik zie wel dat de spelers uit het 2e bij Liverpool wedstrijden spelen, maar ik kan niet zien welke. Ze staan sowieso nergens ingeschreven en heb ook geen uitnodiging gehad. Maar na een seizoen hebben ze wel bijv. 30 wedstrijden gespeeld volgens hun stats, maar wanneer ik op wedstrijden klik zie je niks.
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 11:42:41 #231
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63721239
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Is dat niet per land verschillend dan?
In Finland speelt onder 19 standaard in competie.
En een 2de elftal is er niet.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:49:37 #232
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63721479
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Is dat niet per land verschillend dan?
In Finland speelt onder 19 standaard in competie.
En een 2de elftal is er niet.
Dat zou best nog eens kunnen idd...
zit er ook net pas aan te denken dat er in italie ook alleen maar een -19 competitie is
Wie het laatst lacht,
pi_63721510
Ik ga maar eens een game starten met mijn geliefde Stevenage

Edit: Heb je hier ook nog iets met die fake.inc waar je iets mee moet doen? met neppe spelers enzo? Of is dat automatisch weg als je de MU Update doet

[ Bericht 34% gewijzigd door Mindstate op 03-12-2008 11:56:59 ]
pi_63722877

Vidar Nilsen
pi_63723390
In mijn 2e jaar met Ajax even Emerson en Materazzi gehaald .
pi_63723770
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga maar eens een game starten met mijn geliefde Stevenage

Edit: Heb je hier ook nog iets met die fake.inc waar je iets mee moet doen? met neppe spelers enzo? Of is dat automatisch weg als je de MU Update doet
Jep, het is dan weg.
pi_63724142
Hmm, hoe zorgen jullie dat je spelers weer snel fit zijn na een wedstrijd? Bij mij duurt het nu zo lang.
Ik ben net aan een nieuw seizoen begonnen, en heb ze eerst heel zwaar laten trainen, nu doe ik het maar wat rustiger aan.
pi_63724283
Thx TheArt.

Ik ben nu toch maar met Bognor Regis begonnen, prognose: 22nd in de Blue Square South
Vond Stevenage net een divisie te hoog spelen
pi_63724334
Zo net mijn eerste seizoen Premier League afgerond met Leeds United. Paar keer extreem kansloos verloren, maar ook leuke wedstrijden gewonnen en gelijkgespeeld.
Al met al een goed seizoen gedraaid, nogal defensief gespeeld en weinig goals gescoord, maar dat lijkt me logisch als degradatiekandidaat no.1.
Transfers stonden al ergens in dit topic, of het vorige.

Ben erg blij met m'n 10e plek.
pi_63724438
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:38 schreef GeneraalUli het volgende:
Zo net mijn eerste seizoen Premier League afgerond met Leeds United. Paar keer extreem kansloos verloren, maar ook leuke wedstrijden gewonnen en gelijkgespeeld.
Al met al een goed seizoen gedraaid, nogal defensief gespeeld en weinig goals gescoord, maar dat lijkt me logisch als degradatiekandidaat no.1.
Transfers stonden al ergens in dit topic, of het vorige.
[ afbeelding ]

Ben erg blij met m'n 10e plek.
Waarom speel jij zonder logo's ???
Overigens netjes die prestaties
U MAD?
pi_63724471
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom speel jij zonder logo's ???
Overigens netjes die prestaties
Ik ben te lui om die packs te installeren.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:44:42 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63724491
Heb hem ook eindelijk in de pocket. Ga hem vanavond meteen maar even spelen en gelukkig ben ik morgen vrij.

Waar kan ik de logo's van diverse clubs vinden? En hoe zet ik ze erin?

Denk dat ik met Ajax aan mijn eerste game begin. Wat zijn leuke talenten in deze FM?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63724508
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Ik ben te lui om die packs te installeren.
Dude..... downloaden kost je 2 minuten. -> http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21069
Unzippen naar de map: Documenten/SI Games/FM2009/..... (zelf map Graphics aanmaken)
Dan even in je spelopties Cache uitvinken en automatisch cache herladen aanvinken.

In totaal toch zo'n 4 minuten werk . En je hebt ook in je lopende game de logo's al
U MAD?
pi_63724551
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb hem ook eindelijk in de pocket. Ga hem vanavond meteen maar even spelen en gelukkig ben ik morgen vrij.

Waar kan ik de logo's van diverse clubs vinden? En hoe zet ik ze erin?

Denk dat ik met Ajax aan mijn eerste game begin. Wat zijn leuke talenten in deze FM?
Zie mijn post

Niks te danken.
U MAD?
pi_63724554
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind de transferperiodes nu ook een stuk leuker dan voorgaande editie die ik had.
Komen veel meer boden binnen op spelers enzo.
Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_63724642
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef druide het volgende:

[..]

Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.
Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.
  woensdag 3 december 2008 @ 14:23:19 #247
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63725336
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef Oente het volgende:

[..]

Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.
Ligt ook aan de lengte van contract die ze nog hebben.
Sommige jeugdspelers zijn wel weer verdomd duur als maar ook iets van talentje blijkt te zijn.

Ik ben er tevreden mee!!!! (sociale leven iets minder)
pi_63725651
hahaha, ja transfer beleid is inderdaad enorm vooruitgegaan
pi_63726071
Kermit Erasmus of Bofo Bautista ?

heb op korte termijn een goalgetter nodig bij Salzburg
pi_63726207
in rap tempo gebeurt mij het volgende :

Chairman Rudolf Theierl feels this offer was too good to refuse.
Keirrisson 12m
'D Allesandro 10m
Avine 8.2m

K****R VOORZITTER! GA DOOD
pi_63726259
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:01 schreef kweek89 het volgende:
in rap tempo gebeurt mij het volgende :

Chairman Rudolf Theierl feels this offer was too good to refuse.
Keirrisson 12m
'D Allesandro 10m
Avine 8.2m

K****R VOORZITTER! GA DOOD
Is dat die D' Allessandro die een aantal jaren geleden als groot talent werd binnen gehaald bij ik geloof Werder Bremen ? (Italiaan of Argentijn geloof ik ).
U MAD?
pi_63726294
oke, ik heb dus met Man City, even met de voorzitter overlegt, en 700M transferbudget beschikbaar gesteld.
daardoor kon ik spelers kopen voor hun minimale ontsnappingsclausule.
namen als David silva, aguëro, buonanotte, lucho gonzalez, miguel veloso, denilson, vela, rafinha, fazio, lavezzi, podolski en nog een aantal kleinere spelers (vooral talentjes).
hierdoor had ik alle hoop in een sterk seizoen, maar niets bleek minder waar..

zélfs stond ik na 22 wedstrijden nog 12de, mijn tactiek werkte gewoon niet. Ik verloor zelfs van Fulham en dergelijke. Daarna ben ik maar heel standaard 4-4-2 gaan spelen met een sterk competitieslot als resultaat.
En ik heb ook de Uefa Cup gewonnen door in de finale Udinese na penalty's (4-2, schmeichel stopte er 2) te verslaan.

op naar volgend seizoen, hopelijk met Messi in mijn gelederen
pi_63726350
700 miljoen?
pi_63726365
Wat is er nou leuk aan om zoveel geld te hebben en de beste spelers te kunnen kopen? FM is met een kleine club weten te presteren en talenten weten te vinden (regens) en die vervolgens voor dikke winst weten te verkopen. Vind ik.

Vanavond verder met m'n Leeds-game, ik heb nu een redelijke selectie. En Tuyp!
pi_63726473
iemand nog een goeie wbl ?
pi_63726767
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Wat is er nou leuk aan om zoveel geld te hebben en de beste spelers te kunnen kopen? FM is met een kleine club weten te presteren en talenten weten te vinden (regens) en die vervolgens voor dikke winst weten te verkopen. Vind ik.

Vanavond verder met m'n Leeds-game, ik heb nu een redelijke selectie. En Tuyp!
ik vind het leuk om spelers te kopen, en geloof me, káká, ronaldinho en messi willen nieteens naar mij komen voor een weeksalaris van 675.000 +25% elk jaar, 34 miljoen tekenbonus en 125.000 per wedstrijd en goal.

dus zo makkelijk is het nog niet
  woensdag 3 december 2008 @ 15:28:32 #257
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63726771
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:13 schreef kweek89 het volgende:
Maxwell
Wie het laatst lacht,
  woensdag 3 december 2008 @ 15:29:43 #258
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63726801
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:28 schreef sezten het volgende:

[..]

ik vind het leuk om spelers te kopen, en geloof me, káká, ronaldinho en messi willen nieteens naar mij komen voor een weeksalaris van 675.000 +25% elk jaar, 34 miljoen tekenbonus en 125.000 per wedstrijd en goal.

dus zo makkelijk is het nog niet
WTF!!!!! 675k p/w salaris???
Heb jij je editor gebruikt ofzo??
Wie het laatst lacht,
pi_63726893
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Of Zimbabwaans geld.
pi_63726988
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:13 schreef kweek89 het volgende:
Marcelo
pi_63727067
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Hij heeft er even 700 miljoen euro bij opgegooid
pi_63727172

ik kan ook zonder cheats spelen
  woensdag 3 december 2008 @ 15:48:24 #263
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63727245
echt niet normaal.
wat doe je met de spelers die je al had? die mogen voor niks weg?
pi_63727376
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef sezten het volgende:

ik kan ook zonder cheats spelen
Doe de Leeds challenge en bewijs het, als je durft.

Want die 6e plek van jou bewijst helemaal niks, zeker als je cheats gebruikt hebt. Je moet gewoon kampioen worden dan.
pi_63727381

@de_boswachter: D' Alessandro dat is een Argentijn, Wolfsburg trok hem toen die tijd als "groot talent" aan. Heerlijke spelers trouwens, heb hem zelf ook bij Ajax, de ene assist na de andere.
pi_63727610
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Basje_B het volgende:
echt niet normaal.
wat doe je met de spelers die je al had? die mogen voor niks weg?
een paar verkocht ja, andere uitgeleend.
zie hierrrrr het overzicht dan:

riquelme verhuurd an mijn favoriete club IRL (:
pi_63727667
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Doe de Leeds challenge en bewijs het, als je durft.

Want die 6e plek van jou bewijst helemaal niks, zeker als je cheats gebruikt hebt. Je moet gewoon kampioen worden dan.
dat bedoel ik ook, ik verwachtte mee te doen aan de top, maar met dit sterrenensemble moest ik vechten voor een uefa cup plek.
komt er geen andere challenge? ik vind Leeds namelijk niet zo leuk..
  woensdag 3 december 2008 @ 16:13:05 #268
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63727851
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef sezten het volgende:

[..]

een paar verkocht ja, andere uitgeleend.
zie hierrrrr het overzicht dan:

[ afbeelding ]

riquelme verhuurd an mijn favoriete club IRL (:
Wtf!!! Heb jij geen problemen met spelers die een hekel aan elkaar hebben met zoveel nieuwe aankopen?
Wie het laatst lacht,
  woensdag 3 december 2008 @ 16:13:19 #269
229690 Spougle
pi_63727858

Sta ik kansloos met 0-2 achter tegen West Ham. In de rust moest ik iets doen want ik had nog amper een kans gecreëerd, dus uit pure wanhoop laat ik Beckford weer een keertje mee spelen. Zelfs in de Premier League is het nog een held.
pi_63727984
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Oente het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

@de_boswachter: D' Alessandro dat is een Argentijn, Wolfsburg trok hem toen die tijd als "groot talent" aan. Heerlijke spelers trouwens, heb hem zelf ook bij Ajax, de ene assist na de andere.
Bedoelde ik ja, Wolfsburg.
Daar ernstig geflopt en niks meer van gehoord.

Lijkt een beetje op de story van Donovan bij Leverkusen een aantal seizoenen geleden.
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 16:20:03 #271
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63728025
Wel raar eigenlijk dat Leeds nu een challenge is, terwijl ze nog niet eens zo heel erg lang geleden nog landskampioen waren
Wat kan een club toch snel afzakken...
Wie het laatst lacht,
pi_63728150
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:20 schreef insomaniak het volgende:
Wat kan een club toch snel afzakken...
Daarom deze challenge. En het is een uitdaging om een League 1-club twee keer te laten promoveren .
pi_63729272
Ik ga met Cavese, ergens laagste league van Italië, bekend van het jalalalalalalalalal jalalalalalalaaaa jalalalal jalalalaalal jalalalalal jalalalalalalalal ooooohooohohohoooo oooohohohooohoooo ooooohohohoooo oohoooohooohoooooo jalalalalalaaa jalalalalalalalalalalaaaaaaaa jalalalalalalalalalaaaaa jalalalalalalalalaaaaa ooohoooo etc.

pi_63729285
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef sezten het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook, ik verwachtte mee te doen aan de top, maar met dit sterrenensemble moest ik vechten voor een uefa cup plek.
komt er geen andere challenge? ik vind Leeds namelijk niet zo leuk..
Wat wil jij voor challenge dan? Win de Champions League met Chelsea ofzo?
pi_63729354
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dude..... downloaden kost je 2 minuten. -> http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21069
Unzippen naar de map: Documenten/SI Games/FM2009/..... (zelf map Graphics aanmaken)
Dan even in je spelopties Cache uitvinken en automatisch cache herladen aanvinken.

In totaal toch zo'n 4 minuten werk . En je hebt ook in je lopende game de logo's al
Of je pakt het meteen goed aan en gaat voor de Final Megapack. 1,5 GB aan logo's
pi_63729402
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, hoe zorgen jullie dat je spelers weer snel fit zijn na een wedstrijd? Bij mij duurt het nu zo lang.
Ik ben net aan een nieuw seizoen begonnen, en heb ze eerst heel zwaar laten trainen, nu doe ik het maar wat rustiger aan.
Iemand?
pi_63729445
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:14 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Iemand?
Ik heb al mijn trainingen op zo hoog mogelijk medium. Ook pre-season, die training is vooral op Strength en Aerobic, maar óók zo hoog mogelijk medium.
pi_63729464
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef sezten het volgende:
Ik ga met Cavese, ergens laagste league van Italië, bekend van het jalalalalalalalalal jalalalalalalaaaa jalalalal jalalalaalal jalalalalal jalalalalalalalal ooooohooohohohoooo oooohohohooohoooo ooooohohohoooo oohoooohooohoooooo jalalalalalaaa jalalalalalalalalalalaaaaaaaa jalalalalalalalalalaaaaa jalalalalalalalalaaaaa ooohoooo etc.

pi_63729487
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb al mijn trainingen op zo hoog mogelijk medium. Ook pre-season, die training is vooral op Strength en Aerobic, maar óók zo hoog mogelijk medium.
Deed ik eerst ook, maar toen waren mn spelers toch wel erg vaak vermoeid en/of geblesseerd. Heb hem nu op 'gewoon' medium staan.
pi_63729872
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef sezten het volgende:

[..]

[..]

Kijk eens naar de posttijden
pi_63730598
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Kijk eens naar de posttijden
ahja maar ik bedoelde het ook niet als "dat had ik al gepost, sukkel!"
pi_63731052
Ik heb elke wedstrijd wel een goal tegen omdat de verdedigers niet bij hun man blijven
  woensdag 3 december 2008 @ 18:32:43 #283
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63731281
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

1e in de eredivisie en Uefa cup minimaal 3e worden met FC Den Bosch
Wie het laatst lacht,
pi_63731389
Ga ook weer verder met mijn Leeds game.
Nog steeds hard op weg richting de Premier League.
Hopelijk kan ik GU evenaren qua prestaties.
  woensdag 3 december 2008 @ 18:39:35 #285
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63731486

Wat vet, een optreden bekijken met m'n cluppie
Wie het laatst lacht,
pi_63731536
Waar denk je dat die bandnaam vandaan gehaald is
pi_63731655
Heb zo'n zin om met de Leeds Challenge te beginnen, maar geen tijd
  woensdag 3 december 2008 @ 18:50:59 #288
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63731762

Dat zal ze leren!!! Ik dacht echt dat we naar een concert gingen
Wie het laatst lacht,
  woensdag 3 december 2008 @ 18:53:13 #289
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63731826
Weet iemand hoe ik Match Day Expenses kan verlagen? Ik maak nu steeds 600.000 verlies. En met 800.000 in kas nog, ga ik dit dus niet lang volhouden. Hoe kan ik verder nog kosten verlagen? (naast spelers ontslaan, staf ontslaan)
  woensdag 3 december 2008 @ 18:56:22 #290
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63731891
Satellietclubs aanvragen... de commerciële dan...
Wie het laatst lacht,
pi_63731911
De Leeds-challenge bevalt me tot nu toe prima.
Delph kan volgens mijn assistent groeien tot een leading Premier League midfielder.
pi_63731942
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef GeneraalUli het volgende:
De Leeds-challenge bevalt me tot nu toe prima.
Delph kan volgens mijn assistent groeien tot een leading Premier League midfielder.
Delph is ook echt een held bij mij.

Mijn 3 spitsen doen het ook goed in het roulatie systeem.
Ze scoren allemaal al rond de 15 keer na 30 wedstrijden.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:08:20 #293
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63732266

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ff flink zat te zweten!
Maar wéér een prijsje erbij
Wie het laatst lacht,
  woensdag 3 december 2008 @ 19:10:45 #294
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63732349
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef insomaniak het volgende:
Satellietclubs aanvragen... de commerciële dan...
Is dat hetzelfde als een feederclub? Ik kan alleen Belgische kl*teclubs als feeder krijgen
  woensdag 3 december 2008 @ 19:11:46 #295
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63732387
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als een feederclub? Ik kan alleen Belgische kl*teclubs als feeder krijgen
euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm goeie vraag... ik hoop dat de meer ervaren FM spelers je hier een goed antwoord op kunnen geven..
Wie het laatst lacht,
pi_63732493
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb elke wedstrijd wel een goal tegen omdat de verdedigers niet bij hun man blijven
Hebben je verdedigers wel goede waarden voor mandekking? Doe je zoneverdediging of mandekking en doe je kort dekken of juist niet? Je kan ook je verdedigers specifiek op een spits zetten (als de wedstrijd bezig is).
pi_63732536
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ja. Meestal moet je een bepaalde reputatie hebben als club om feederclubs te krijgen die financiële voordelen bieden. Als je een tijd bezig bent in het spel, kun je bijvoorbeeld bij het verzoek aan je bestuur om een feederclub aangeven dat je een feederclub voor commerciële doeleinden wil hebben.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:20:43 #298
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63732719
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Ja. Meestal moet je een bepaalde reputatie hebben als club om feederclubs te krijgen die financiële voordelen bieden. Als je een tijd bezig bent in het spel, kun je bijvoorbeeld bij het verzoek aan je bestuur om een feederclub aangeven dat je een feederclub voor commerciële doeleinden wil hebben.
Maar pas wel op dat ze je niet dik maken
Wie het laatst lacht,
pi_63732731
Ik ben nu in de voorbereiding van 2009/2010 bezig. Ik heb redelijk wat spelers weggedaan, want ik wilde een selectie hebben die mee kan doen voor promotie. In totaal 13 spelers gehaald en alleen voor Tuyp betaald.

Elke positie is redelijk bezet, al zou ik nog best een spits willen hebben achter Lita en Tuyp (heb nu eigenlijk alleen Beckford). Verder heb ik nog een VVL nodig achter Sheehan, want ik wil niet Byrne of Jansen op die plek zetten.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:21:45 #300
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63732755
Iemand een goede tip voor een CM die als spelverdeler kan fungeren?
Wie het laatst lacht,
  woensdag 3 december 2008 @ 19:22:25 #301
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63732786
p.s. invloed moet minimaal 20 zijn
Wie het laatst lacht,
pi_63747962
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef insomaniak het volgende:
Iemand een goede tip voor een CM die als spelverdeler kan fungeren?
Wat heb je te besteden
Bij Liverpool lopen 2 goede rond Mascherano en die Spanjaard Alonso
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')