maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reserves
Reserves van Feyenoord spelen wel gewoon hoor?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... tochquote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
Bij BMG helemaal niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... toch
Is dat niet per land verschillend dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... toch
Dat zou best nog eens kunnen idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is dat niet per land verschillend dan?
In Finland speelt onder 19 standaard in competie.
En een 2de elftal is er niet.
Jep, het is dan weg.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga maar eens een game starten met mijn geliefde Stevenage
Edit: Heb je hier ook nog iets met die fake.inc waar je iets mee moet doen? met neppe spelers enzo? Of is dat automatisch weg als je de MU Update doet
Waarom speel jij zonder logo's ???quote:Op woensdag 3 december 2008 13:38 schreef GeneraalUli het volgende:
Zo net mijn eerste seizoen Premier League afgerond met Leeds United. Paar keer extreem kansloos verloren, maar ook leuke wedstrijden gewonnen en gelijkgespeeld.
Al met al een goed seizoen gedraaid, nogal defensief gespeeld en weinig goals gescoord, maar dat lijkt me logisch als degradatiekandidaat no.1.
Transfers stonden al ergens in dit topic, of het vorige.
[ afbeelding ]
Ben erg blij met m'n 10e plek.
Ik ben te lui om die packs te installeren.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom speel jij zonder logo's ???
Overigens netjes die prestaties
Dude..... downloaden kost je 2 minuten. -> http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21069quote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die packs te installeren.
Zie mijn postquote:Op woensdag 3 december 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb hem ook eindelijk in de pocket. Ga hem vanavond meteen maar even spelen en gelukkig ben ik morgen vrij.
Waar kan ik de logo's van diverse clubs vinden? En hoe zet ik ze erin?
Denk dat ik met Ajax aan mijn eerste game begin. Wat zijn leuke talenten in deze FM?
Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind de transferperiodes nu ook een stuk leuker dan voorgaande editie die ik had.
Komen veel meer boden binnen op spelers enzo.
Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef druide het volgende:
[..]
Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.
Ligt ook aan de lengte van contract die ze nog hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef Oente het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |