abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63718470
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reserves
maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
U MAD?
pi_63718887
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

maar hebben jullie niet dat alleen de -19 selecties competitie spelen en de 2e elftallen niet ? Ik kan daar geen wedstrijden van zien. Echt vreemd. Zowel bij Borussia als bij Liverpool niet.
Reserves van Feyenoord spelen wel gewoon hoor?
  woensdag 3 december 2008 @ 10:16:23 #228
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63718965
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij word die vraag ook gesteld op het begin van het seizoen... toch
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63719700
Gisteravond weer verder gegaan met m'n Partizan-game dus ik laat de screenshots nog even wachten.
Het seizoen is weer begonnen, 2x 1-0 gewonnen van Roda JC in de laatste kwalificatiewedstrijd voor de Eufa Cup, nu ingedeeld in Groep L samen met:
Ajax, Man City en Wisla. Ondertussen de eerste wedstrijd afgerond tegen Ajax, in de 24e minuut dapper in de kuiten gebeten van v.Basten maar jammergenoeg 4-2 verloren.
Vanavond staat Man City op het programma, ik hoop dat ik daar wel een punt kan pakken.

In de competitie wil het me ook weer een beetje lukken.
In de eerste 2 wedstrijden heb ik 3 middenvelders verloren aan een blessure, waardoor ik snel een paar vervangers voor moest halen (Deadline was de dag erop). Nu was Ofrany zijn contract afgelopen en had ik nog genoeg euro's over om Rodney Sneijder te halen, jammergenoeg weer geen Serven maar wel vervanging voor m'n geblesseerden. Eerste 2 wedstrijden met mooie cijfers gewonnen: 5-2 en 3-1, daarna een paar gelijkspelen en 1 verliespot gehad, waardoor ik nu op de 4e plek sta in de Superleague.
Eerste ronde Serbian cup moeizaam met een b-team gewonnen van een amateurclub (1-0).

De grote mannen die elke wedstrijd heerlijk presteren zijn Tosic, Ilic, Tuyp en Kaludjenerovic (zoals verwacht)
Maar ik ben ook aangenaam verrast van Ofrany, Obradovic en Mutavdzic.

Vanavond toch even wat voorzichtige aanpassingen maken aan mijn tactiek, iets terughoudender voetbal maar wel wat breder. De verdediging staat er grotendeels wel, nu nog zorgen dat ik elke wedstrijd minimaal 1 meer scoor dan de tegenstander.
pi_63720006
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Bij BMG helemaal niet.
En bij Liverpool alleen voor de -19 selectie.

Ik zie wel dat de spelers uit het 2e bij Liverpool wedstrijden spelen, maar ik kan niet zien welke. Ze staan sowieso nergens ingeschreven en heb ook geen uitnodiging gehad. Maar na een seizoen hebben ze wel bijv. 30 wedstrijden gespeeld volgens hun stats, maar wanneer ik op wedstrijden klik zie je niks.
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 11:42:41 #231
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63721239
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Is dat niet per land verschillend dan?
In Finland speelt onder 19 standaard in competie.
En een 2de elftal is er niet.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 3 december 2008 @ 11:49:37 #232
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63721479
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Is dat niet per land verschillend dan?
In Finland speelt onder 19 standaard in competie.
En een 2de elftal is er niet.
Dat zou best nog eens kunnen idd...
zit er ook net pas aan te denken dat er in italie ook alleen maar een -19 competitie is
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63721510
Ik ga maar eens een game starten met mijn geliefde Stevenage

Edit: Heb je hier ook nog iets met die fake.inc waar je iets mee moet doen? met neppe spelers enzo? Of is dat automatisch weg als je de MU Update doet

[ Bericht 34% gewijzigd door Mindstate op 03-12-2008 11:56:59 ]
pi_63722877

Vidar Nilsen
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_63723390
In mijn 2e jaar met Ajax even Emerson en Materazzi gehaald .
pi_63723770
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga maar eens een game starten met mijn geliefde Stevenage

Edit: Heb je hier ook nog iets met die fake.inc waar je iets mee moet doen? met neppe spelers enzo? Of is dat automatisch weg als je de MU Update doet
Jep, het is dan weg.
pi_63724142
Hmm, hoe zorgen jullie dat je spelers weer snel fit zijn na een wedstrijd? Bij mij duurt het nu zo lang.
Ik ben net aan een nieuw seizoen begonnen, en heb ze eerst heel zwaar laten trainen, nu doe ik het maar wat rustiger aan.
pi_63724283
Thx TheArt.

Ik ben nu toch maar met Bognor Regis begonnen, prognose: 22nd in de Blue Square South
Vond Stevenage net een divisie te hoog spelen
pi_63724334
Zo net mijn eerste seizoen Premier League afgerond met Leeds United. Paar keer extreem kansloos verloren, maar ook leuke wedstrijden gewonnen en gelijkgespeeld.
Al met al een goed seizoen gedraaid, nogal defensief gespeeld en weinig goals gescoord, maar dat lijkt me logisch als degradatiekandidaat no.1.
Transfers stonden al ergens in dit topic, of het vorige.

Ben erg blij met m'n 10e plek.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63724438
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:38 schreef GeneraalUli het volgende:
Zo net mijn eerste seizoen Premier League afgerond met Leeds United. Paar keer extreem kansloos verloren, maar ook leuke wedstrijden gewonnen en gelijkgespeeld.
Al met al een goed seizoen gedraaid, nogal defensief gespeeld en weinig goals gescoord, maar dat lijkt me logisch als degradatiekandidaat no.1.
Transfers stonden al ergens in dit topic, of het vorige.
[ afbeelding ]

Ben erg blij met m'n 10e plek.
Waarom speel jij zonder logo's ???
Overigens netjes die prestaties
U MAD?
pi_63724471
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom speel jij zonder logo's ???
Overigens netjes die prestaties
Ik ben te lui om die packs te installeren.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  woensdag 3 december 2008 @ 13:44:42 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63724491
Heb hem ook eindelijk in de pocket. Ga hem vanavond meteen maar even spelen en gelukkig ben ik morgen vrij.

Waar kan ik de logo's van diverse clubs vinden? En hoe zet ik ze erin?

Denk dat ik met Ajax aan mijn eerste game begin. Wat zijn leuke talenten in deze FM?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63724508
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Ik ben te lui om die packs te installeren.
Dude..... downloaden kost je 2 minuten. -> http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21069
Unzippen naar de map: Documenten/SI Games/FM2009/..... (zelf map Graphics aanmaken)
Dan even in je spelopties Cache uitvinken en automatisch cache herladen aanvinken.

In totaal toch zo'n 4 minuten werk . En je hebt ook in je lopende game de logo's al
U MAD?
pi_63724551
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb hem ook eindelijk in de pocket. Ga hem vanavond meteen maar even spelen en gelukkig ben ik morgen vrij.

Waar kan ik de logo's van diverse clubs vinden? En hoe zet ik ze erin?

Denk dat ik met Ajax aan mijn eerste game begin. Wat zijn leuke talenten in deze FM?
Zie mijn post

Niks te danken.
U MAD?
pi_63724554
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind de transferperiodes nu ook een stuk leuker dan voorgaande editie die ik had.
Komen veel meer boden binnen op spelers enzo.
Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_63724642
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef druide het volgende:

[..]

Ja idd. Het is nu veel realistischer en dynamischer.
Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  woensdag 3 december 2008 @ 14:23:19 #247
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63725336
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef Oente het volgende:

[..]

Inderdaad. En wat mij ook opvalt dat je veel meer geld kunt vragen voor spelers, terwijl hun waarde veel lager ligt.
Ligt ook aan de lengte van contract die ze nog hebben.
Sommige jeugdspelers zijn wel weer verdomd duur als maar ook iets van talentje blijkt te zijn.

Ik ben er tevreden mee!!!! (sociale leven iets minder)
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_63725651
hahaha, ja transfer beleid is inderdaad enorm vooruitgegaan
you might aswell do the white line
pi_63726071
Kermit Erasmus of Bofo Bautista ?

heb op korte termijn een goalgetter nodig bij Salzburg
pi_63726207
in rap tempo gebeurt mij het volgende :

Chairman Rudolf Theierl feels this offer was too good to refuse.
Keirrisson 12m
'D Allesandro 10m
Avine 8.2m

K****R VOORZITTER! GA DOOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')