Oké, met welke game ben jij bezig dan?quote:Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan hem heeeeel makkelijk aanpassen, maar dat doe ik maar niet![]()
*Wacht op collega
Ik heb momenteel de game niet aanstaanquote:Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, met welke game ben jij bezig dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een goede tip voor een skin?Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van makenquote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudgetquote:Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van maken
Niet zeuren, je kunt linksonder gewoon je budget wijzigen..quote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
Snel weg die Zlatan dan, geldwolf. 210 k. per week opstrijkenquote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
quote:Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan hem heeeeel makkelijk aanpassen, maar dat doe ik maar niet![]()
*Wacht op collega
Dan word je loonbudget wel ruimerquote:Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
@Donroyco: ik kan dat niet wijzigen... denk ik al te vaak gedaan ofzo
@de_boswachter: Zlatan wegdoen??? Hij werd europees voetballer van het jaar, scoorde 43 doelpunten in de competitie en 11 in de champions league én hij word alleen maar beter en meer waard
Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
Hoeveel k. heb je nog over op je salarisbudget ? Wanneer je die overschrijd moet je idd even een speler verpatsen zodat je meer lucht krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
quote:
ghehe, nee ik kan wel van loon naar transferbudget schuiven maar andersom mag niet van het bestuur omdat ze vinden dat 1,9 mil. genoeg is voor lonen per maandquote:Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef kweek89 het volgende:
haha goed bezig
kan je je wage budget niet gewoon enorm vergroten ?
speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruiktquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
Heb ik ook een half seizoen gedaan, maar duurde me toch te langquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
Ja.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef sezten het volgende:
[..]
speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |