abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63663576
Ik ben nu in mijn tweede seizoen bezig met Feyenoord en alles loopt op rolletjes. Ik heb op advies van iemand hier mijn tactiek wat vaster gemaakt. Dat wil zeggen, niet meer aanpassen op de tegenstander (tenzij ik tegen Real of Arsenal speel). De resultaten zijn stukken beter geworden en in de Championsleage kan ik meekomen! Thuis 2-0 tegen Man United, uit 3-0 Cluj en thuis 0-0 tegen Bayern. Nu maar hopen dat ik een punt in de twee uitwedstrijden kan pakken en 3 thuis tegen Cluj en dan ben ik door.

Een ander advies was de spits Aquino. Wat een spits zeg, jong, niet duur, en veel doelpunten!
Dit is mijn team:

DM - Ustari (Moens)
VR - Tiendali (Bakens, Trabelsi)
VL - El-Akchaoui (van Bronckhorst)
VC - Contreras (Vlaar)
VC - Hofland (Bakens)
MR - Bangoura (Kallon, Meric)
ML - Leonardo (Slory, Lee)
MC - Mendes da Silva (van Bronkhorst, Javi Garcia, Davids)
AMc - van der Vaart (Kallon, Bangoura)
S - Aquino (Slory)
S - Tuyp (Makaay)

Een brede selectie, met goede reserves en een paar old-timers die bekerwedstrijden en andere lage clubs kunnen spelen in een overvol programma. Het voordeel van mindere spelers, die toch redelijk presteren, is dat ze niet zeuren wanneer ze niet spelen.
En voor de toekomst heb ik nog een zwik jeugspelers uitgeleend: Janota, Erasmus, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi, Cabral, Manteiga)
ik ben benieuwd waar ik strand met deze selectie
Mark Rutte for President!
pi_63663606
Tuyp is overrated...heb hem bij Salzburg 2 1/2 seizoen...eerste seizoen scoorde hij 15 uit 15 rest van de 25 wedstrijden scoorde hij nog 2x! daarna is het nooit meer goed gekomen...haha
you might aswell do the white line
pi_63663720
Tuyp haalt toch hoge cijfers elke wedstrijd. Hij scoort inderdaad niet zo veel, maar anderen doen dat wel. Hij zou dus toch wel iets goed doen? Waar komt anders zijn cijfer vandaan?
Mark Rutte for President!
pi_63663735
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef GeneraalUli het volgende:
Wat een schema:

[ afbeelding ]

No way! 4-2 bij Sunderland verliezen, maar wél 1-1 bij Arsenal spelen en 2-1 winnen op Stamford Bridge .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 1 december 2008 @ 11:32:25 #35
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63663749
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef kweek89 het volgende:
haha goed bezig

kan je je wage budget niet gewoon enorm vergroten ?
ghehe, nee ik kan wel van loon naar transferbudget schuiven maar andersom mag niet van het bestuur omdat ze vinden dat 1,9 mil. genoeg is voor lonen per maand

Ik denk dat ik de zeikers in m'n team er gewoon uit ga schoppen dan komt het vast goed.
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63663897
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63663914
Kut dat het forum van Managers United zoveel problemen heeft de laatste tijd
U MAD?
pi_63664098
vandaag vrije dag dus ik ben ook maar begonnen met leeds. heb westerveld, sanmartean en lunjberg(ofzo) met een vrije transfer aangetrokken. trabelsi had ik ook maar die mocht niet in engeland spelen. ga vandaag ff lekker de hele dag spelen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 1 december 2008 @ 11:49:24 #39
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63664125
grmbl.... Toch maar ff naar m'n werk gegaan...
2e seizoen, groepsfase van de champions league tegen fc Porto. win gewoon met 5-1.
3 doelpunten voor Marcelo... wat een goudhaantje is dat!
Wie het laatst lacht,
  maandag 1 december 2008 @ 11:57:24 #40
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63664332
Stomme downloads ook op ManUtd. Heb tot nu toe nog geen enkele pack kunnen downloaden omdat de link moeilijk doet. Of ik kan ze uberhaupt niet downloaden of de download valt halverwege weg
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_63664449
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
pi_63665433
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb het onder 19 team ook onder mijn hoede genomen. Zo kan ik mijn talenten zelf goed begeleiden. Gaat best goed nu.
speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63665651
Heeft niemand problemen met die kits van Managers United ?
U MAD?
pi_63665874
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb ik ook een half seizoen gedaan, maar duurde me toch te lang
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_63665899
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef sezten het volgende:

[..]

speel je dan de -19 wedstrijden ook zelf? ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt
Ja.
pi_63666279
Ik was goed op weg om kampioen te worden. Acht wedstrijden voor het einde stort het compleet in; laatste drie wedstrijden verloren en nu maar hopen dat ik het nog red .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63666298
Is er overigens een lijst waarin je de transferbudgetten van ALLE clubs kan zien aan begin seizoen 08-09 ?
U MAD?
pi_63666730
* Eric_Cantona is ook weer aanwezig.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63666822
zal FM deze week ook eens installeren. kom ik dan terug om hier wat namen van talenten te zoeken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_63666825
Tijd Voor Promotie (maar niet met Leeds )
pi_63667016
tvp. 2e seizoensstart is dramatisch, nog geen punt gepakt! Terwijl ik toch de indruk kreeg dat ik mijn elftal had verbeterd
  maandag 1 december 2008 @ 13:47:54 #52
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63667086
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona is ook weer aanwezig.
Om nog even terug te komen op de facepacks e.d.
Ik kreeg ze niet te zien omdat ik de userfile map (ofzo) verkeerd had staan
Heb nu de facepacks in een andere map gezet en het werkt.

p.s. Als Ik iemand blij kan maken met een facepack, mag er ge-pm'd worden
Wie het laatst lacht,
pi_63667090
Dat talent van me uit het vorige topic heeft een Realistische persoonlijkheid, door welke persoonlijkheden kan ik hem laten begeleiden? Is er online ergens een overzicht te vinden, want niets is zo irritant als 2 ongelukkige spelers als persoonlijkheden botsen..
pi_63667570
Sjimz, plaats als je kan even een screenshotje van Delph. Hij heeft hier deze stats:

- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 1 december 2008 @ 14:10:59 #55
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63667682
¤8,000 p/w??

verdammt ik betaal dat per uur voor sommigen... Ik doe echt iets verkeerd volgens mij :p
Wie het laatst lacht,
pi_63668043
Heb nu het 1ste, B-team en onder de 19 om te leiden. Want het B team bakt er niks van. Sta 1ste met het 1ste team en het B-team staat ergens 12de... onder de 19 is al kampioen. Heb een heel goed talent in de spits!
pi_63668046
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:10 schreef insomaniak het volgende:
¤8,000 p/w??

verdammt ik betaal dat per uur voor sommigen... Ik doe echt iets verkeerd volgens mij :p
Verschil tussen Leeds en Inter hè
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63668274
Kampioenen olé olé!

Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere . Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63668300
Zal vooral een nieuwe doelman kopen.
  maandag 1 december 2008 @ 14:40:46 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63668303
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!

[ afbeelding ]

Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere . Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
Gefeliciteerd
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')