Om nog even terug te komen op de facepacks e.d.quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona is ook weer aanwezig.
Verschil tussen Leeds en Inter hèquote:Op maandag 1 december 2008 14:10 schreef insomaniak het volgende:
¤8,000 p/w??
verdammt ik betaal dat per uur voor sommigen... Ik doe echt iets verkeerd volgens mij :p
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!
[ afbeelding ]
Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere. Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
netjesquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!
[ afbeelding ]
Maar mijn god, het hield niet over zeg. Op het einde de ene nederlaag na de andere. Echt ouderwets FM-spannend weer, maar gelukkig gepromoveerd. Nu maar de hele selectie opschonen, want wat een baggerelftal heb ik.
Het ligt meer aan mijn verdediging dan aan mijn keeper (Vermeer). 23 clean sheets in de competitie vind ik wel aardig.quote:Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zal vooral een nieuwe doelman kopen.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Lekker dan, moet je voor de beker spelen krijg je dit.
[ afbeelding ]
Roorda een interland?quote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Roflquote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het elftal waarmee je begint niet super, dus je moet zeker wat sterke spelers halen. De uitdaging komt vooral om vanuit The Championship te promoveren.quote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Is Leeds gewoon kalialitatief zo sterk dat iedereen daar kampioen mee word ?
Bij mij werden ze ook al kampioen met een straatlengte voorsprong.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef RayMania het volgende:
Kampioenen olé olé!
[ afbeelding ]
Dennis Roordaquote:
Met hoeveel transfergeld begin je ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het elftal waarmee je begint niet super, dus je moet zeker wat sterke spelers halen. De uitdaging komt vooral om vanuit The Championship te promoveren.
130k ongeveer.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met hoeveel transfergeld begin je ?
quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Sjimz, plaats als je kan even een screenshotje van Delph. Hij heeft hier deze stats:
[ afbeelding ]
Als MC waarbij hij vooral wat aanvallender mag spelen dan mijn andere MC.quote:Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
Gebruiken jullie hem als een verdedigende of aanvallende middenvelder?
Ik keek eerst niet naar hem om, maar nu gebruik ik hem als MC met aanvallende intensies.
3,5quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ]
de 3.5 miljoen wel waard? wat denken jullie ?
Premier League?quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team dat Leeds moet gaan behoeden voor degradatie in de Premier Division.
Ik heb Tuyp als breekijzer nog op de bank, en een Braziliaanse verdediger met veel potentie
maar die is nog net niet goed genoeg.
kopen, hij is ansich wel een talentje...maar 3.5..weet niet, en er moet nog een hoop aan z'n passing gebeuren...quote:Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef insomaniak het volgende:
[..]
3,5![]()
Is dat om te kopen of te verkopen?
Mjah maar 3,5 voor een 17 jarige is wel veel...quote:Op maandag 1 december 2008 16:45 schreef kweek89 het volgende:
[..]
kopen, hij is ansich wel een talentje...maar 3.5..weet niet, en er moet nog een hoop aan z'n passing gebeuren...
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Ajax doet het slecht, ik hang rond de derde plek. Alle spelers haten mij
Eerste jaar kampioen geworden, maar ik vrees dat ik niet veel krediet meer heb.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Wel aardig wat talentjes gekocht die het echt super doen onder begeleiding van de 'grote' spelers.Graag een screen van Mickey, want bij mij was die dramatisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een goede tip voor een skin?
En wat betreft een goede skin, Flex09 is een fijne, dat vind ik tenminste.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
Pff, jij staat tenminste nog rond de derde plek..quote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Ajax doet het slecht, ik hang rond de derde plek. Alle spelers haten mij
Eerste jaar kampioen geworden, maar ik vrees dat ik niet veel krediet meer heb.
Wist ik het maar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Jorwol het volgende:
Mijn Feyenoord is helemaal ingestort, ik sta op het moment (9 wedstrijden gespeeld) op de 16e plek,
quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 1 december 2008 17:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ik moet meedoen om de titel
Ach, d'r is maar 4 punten verschil tussen de nummer 4 en nummer 16quote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |