Misschien niet hier maar op het forum van SIgames proberen? De kans is iets groter dat je daar iemand treft die verstand heeft van hoe FM in elkaar steekt en wat je moet doen.quote:
ik heb ook geen idee waar je dat kan zien.. maar uit je gemiddeld aantal bezoekers per wedstrijd kan je toch ook wel wat halen? ^^quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klinkt misschien stom, maar ik kan nergens meer vinden hoe groot mijn stadion is.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klinkt misschien stom, maar ik kan nergens meer vinden hoe groot mijn stadion is.
Misschien typ je de code verkeerd? Daar zijn veel problemen mee..quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ik snap werkelijk niks van dat gedoe met Steam. Mijn broertje heeft de game gewoon gekocht, aangemeld etc. Nu heeft een vriendje met dezelfde code de game kunnen activeren op steam, nu wil ik dus ook de game installeren op mn eigen pc maar nu krijg ik een foutmelding als ik die code invoer. Hoe kan het dat die andere gast het wel heeft kunnen installeren?
Is er een oplossing zodat ik FM onder mn eigen steam account kan spelen/installeren?
dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ik snap werkelijk niks van dat gedoe met Steam. Mijn broertje heeft de game gewoon gekocht, aangemeld etc. Nu heeft een vriendje met dezelfde code de game kunnen activeren op steam, nu wil ik dus ook de game installeren op mn eigen pc maar nu krijg ik een foutmelding als ik die code invoer. Hoe kan het dat die andere gast het wel heeft kunnen installeren?
Is er een oplossing zodat ik FM onder mn eigen steam account kan spelen/installeren?
nee je mag hem 4x installeren max...quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:
[..]
dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activeren
Bij je team en dan links in het menu Informatiequote:
Niet in FM09.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij je team en dan links in het menu Informatie
en daar zullen vast wel kanttekeningen aan vast zittenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nee je mag hem 4x installeren max...
je hebt bij informatie rechtsboven een balkje, daar kun je uit 4 statistieken pagina's kiezen, waaronder ook die van je stadion.quote:
Oh daar! Jeetje, wat een omslachtig gedoequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef sezten het volgende:
[..]
je hebt bij informatie rechtsboven een balkje, daar kun je uit 4 statistieken pagina's kiezen, waaronder ook die van je stadion.
zag ik net ook pas
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nee je mag hem 4x installeren max...
Dat is dus raar want hij is nu in totaal pas 2x geinstalleerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:
[..]
dan had dat vriendje gewoon geluk dat het 2x werkte ofzo, normaal kan je een code maar 1x invullen/activeren
Sjezus, daar helemaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh daar! Jeetje, wat een omslachtig gedoe
ik heb hetzelfde met de staat van mijn jeugdopleiding en trainingscomplex..quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Staat ook in het zelfde menu van die post van setzen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde met de staat van mijn jeugdopleiding en trainingscomplex..
Hopen dat hij op het einde toch nog wil tekenen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat een speler z'n contract vernieuwd als 'ie dat niet wil? Anders lopen er 4 spelers gratis de deur uit aan het einde van het seizoen.
ja heb ik bij salzburg ook last van..mijn clubje is voor alle te klein...was al lang zo hoor dat ze dat vonden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat een speler z'n contract vernieuwd als 'ie dat niet wil? Anders lopen er 4 spelers gratis de deur uit aan het einde van het seizoen.
Ja, klopt ook wel. Maar het zijn van die net niet spelers die dan een in mijn ogen veel te hoog salaris willen en niemand wil ze van mij kopen voor een normaal bedrag. Naja kan ik in elk geval weer op zoek naar wat leuke regensquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopen dat hij op het einde toch nog wil tekenen.
Je had het gewoon al veel eerder moeten verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |