kan niet, dan moet je hem kopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Svnn het volgende:
hoe ga je op vakantie? want als ik daar op druk dan krijg ik gewoon mn profiel scherm zeg maar..
het spel legaal kopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Svnn het volgende:
hoe ga je op vakantie? want als ik daar op druk dan krijg ik gewoon mn profiel scherm zeg maar..
Ja da's echt ontzettend fijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Roda JC besluit één van hun meest talentvolle jeugdspelers voor ¤0 aan te bieden:
[ afbeelding ]
Heel m'n inbox vol.
Nee, hij gaat naar Genoa.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Haha, en heb je hem wel gekregen?
Hoeveel heb je geboden dan? Als het echt zo'n groot talent was, dan zou ik er flink wat geld aan geven.quote:
Ik zit een beetje ruim over m'n wage-budget heen, dus heb het maximale geboden wat ik kon en blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je geboden dan? Als het echt zo'n groot talent was, dan zou ik er flink wat geld aan geven.
ach ja.. ik moet het ook met ¤0,- spelers doen.. en dat lukt me aardig moet ik zeggen.. ik heb nu een leuk team op de been.. voorbereiding ging wel aardig.. nu hopen dat dit zich voortzet naar de competitie.. waar ik degradatiekandidaat nr.1 ben..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Basje_B het volgende:
Zie hier bedragen voorbij komen waar ik alleen maar van kan dromen met me klein clubje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |