7? Sodejuquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer kampioen, 7de eredivisie titel op rij.
Lang leve Football Manager!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
West Bromwich toonde een grote veerkracht in deze wedstrijd, ze gaven niet op en bleven vechten voor de 3 uiteindelijk gekregen kansen. Mede door het zwakke verdedigen van het team van coach EnGCatjuh werd zelfs de volgende ronde in de League Cup bereikt. Een prestatie van formaat!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
ik weet wel van vrouwelijke managers, maar niet van assistentenquote:Op maandag 1 december 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
TVP!
Vrouwelijke assistent? mis ik wat?
quote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef Scorpie het volgende:
Anders speelt Paulo eventjes goed in mijn nieuw gestarte game met Heerenveen:
[ afbeelding ]
3 goals in 8 minuten
Ook voor een koningsprijs zekerquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Centraal is Fazio van Sevilla een koning.
Moeten we em ook nog voor je kopen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook voor een koningsprijs zekerWat mag ie kosten ?
David Luizquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Na een dramatische seizoensstart met BMG opnieuw begonnen met Liverpool.
Heeft iemand goede aankopen voor me in de verdediging (centraal ?!?). Grote talenten of toppers gewoon.
Namen welkomThanks.
Hij heeft een clausule in mijn game van 21 miljoen, weet niet of dat bij jou ook zo is. Als dat te duur is kan je kijken naar Stefan Radu.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij mij had die een ontsnappingsclausule van 21 miljoen, maar ik denk dat je hem wel voor minder kan halen, zeker aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoon van Jorien?quote:
Iemand een idee?quote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
WTF? Als ik FM 2009 wil openen krijg ik: Kan Entrypoint van procedure SymGetLineFromAddrW64 niet vinden in DLL-bestand dbghelp.dll. Ja ik heb het spel legaal!
Al opnieuw geïnstalleerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |