quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Wel aardig wat talentjes gekocht die het echt super doen onder begeleiding van de 'grote' spelers.Graag een screen van Mickey, want bij mij was die dramatisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een goede tip voor een skin?
En wat betreft een goede skin, Flex09 is een fijne, dat vind ik tenminste.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
Pff, jij staat tenminste nog rond de derde plek..quote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Ajax doet het slecht, ik hang rond de derde plek. Alle spelers haten mij
Eerste jaar kampioen geworden, maar ik vrees dat ik niet veel krediet meer heb.
Wist ik het maar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Jorwol het volgende:
Mijn Feyenoord is helemaal ingestort, ik sta op het moment (9 wedstrijden gespeeld) op de 16e plek,
quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je voldoet toch aan de doelstelling? Rechtstreekse degradatie voorkomen?
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 1 december 2008 17:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ik moet meedoen om de titel
Ach, d'r is maar 4 punten verschil tussen de nummer 4 en nummer 16quote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, dat komt volgend jaar wel in de Jupiler League.
7? Sodejuquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer kampioen, 7de eredivisie titel op rij.
Lang leve Football Manager!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
West Bromwich toonde een grote veerkracht in deze wedstrijd, ze gaven niet op en bleven vechten voor de 3 uiteindelijk gekregen kansen. Mede door het zwakke verdedigen van het team van coach EnGCatjuh werd zelfs de volgende ronde in de League Cup bereikt. Een prestatie van formaat!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
ik weet wel van vrouwelijke managers, maar niet van assistentenquote:Op maandag 1 december 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
TVP!
Vrouwelijke assistent? mis ik wat?
quote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef Scorpie het volgende:
Anders speelt Paulo eventjes goed in mijn nieuw gestarte game met Heerenveen:
[ afbeelding ]
3 goals in 8 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |