7? Sodejuquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer kampioen, 7de eredivisie titel op rij.
Lang leve Football Manager!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
West Bromwich toonde een grote veerkracht in deze wedstrijd, ze gaven niet op en bleven vechten voor de 3 uiteindelijk gekregen kansen. Mede door het zwakke verdedigen van het team van coach EnGCatjuh werd zelfs de volgende ronde in de League Cup bereikt. Een prestatie van formaat!quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
1-2 verloren van West Brom in de LC. Had de eerste helft 3-0 voor móeten staan, het stond maar 1-0. Uit een counter scoren zijn halverwege de 2e helft de 1-1 en 90+3 uit een buitenspelgoal de 1-2
ik weet wel van vrouwelijke managers, maar niet van assistentenquote:Op maandag 1 december 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
TVP!
Vrouwelijke assistent? mis ik wat?
quote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef Scorpie het volgende:
Anders speelt Paulo eventjes goed in mijn nieuw gestarte game met Heerenveen:
[ afbeelding ]
3 goals in 8 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |