FK Partizan Beograd:
Leegloop van spelers dit 2e seizoen, het is moeilijk om spelers te behouden.
Tot nu toe 3 verdedigers vertrokken (Gelukkig allen bankzitters), Kamel Zaïem(AMRLC) is vertrokken naar Birmingham, Lamine Diarra (ST) naar Heerenveen, en zeer binnenkort ben ik bang dat m'n keeper (Darko Bozovic) ook een bod van een ander accepteert, hij verpeste namelijk de sfeer en vroeg een transfer aan. Ook is er nog een kans dat Lazic en Tosic(beide AMRL) een andere club vinden.
Als compensatie heb ik gehaald(jammergenoeg niet alleen Serviërs/Balkanners):
Vincent Degré (gk) <- Franse goalie, 2e/3e doelman, maar bij vertrek van Bozovic kan hij wel eens de main man worden
Mutavdzic (SW/DC) <- Talentje voor achterin
Sasa Ilic (AMC) <- Oud clubicoon, zonder maar 1 bal geraakt te hebben waren de fans al te spreken over de aankoop
Kaludjonerovic (AMC/FC) <- Groot talent van OFK Beograd die achter Lazic in de talent van het jaar lijst stond.
Jack Tuyp(ST) <- Stond voor een paar euro op de transferlijst bij Volendam, kon het niet laten hem toch te halen.
In de breedte op het middenveld wil ik nog 1 versterking halen (voor als Lazic of Tosic er voor kiest te gaan)
Heb me inmiddels geplaatst voor de Eufa cup, 2e kwal. 2-0 en 0-0 tegen een onbekende sloveense, 3e kwal. 0-0 en 4-1 tegen Rijeka, in 9 dagen begint de competitie.
Vanavond volgt er wel een paar screenshotjes van mijn selectie en fixtures aangezien we gek zijn op plaatjes
Ook een leuk feitje:
De Servische Superleague heeft in het eerste seizoen 12 clubs, ieder speelt 3x tegen elkaar, 33 wedstrijden per seizoen dus. Nu in het 2e seizoen zitten er 16 clubs in