abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 00:35:34 #201
185115 Juk
Misschien
pi_63714693
Na 8!! blessures mijn eerste wedstrijd verloren met Leeds. Wel jammer dit, had graag ongeslagen kampioen geworden.

Overigens was Beckford eindelijk terug, 3 wedstrijden zonder doelpunten en nu weer een maand weg met een blessure.... Heb mijn trainingsinensiteit nog maar verder verlaagd want ik hou niks over zo.

En ja, laatste update etc.
The only thing I fear is my MoM
pi_63715236
Ik vind de transferperiodes nu ook een stuk leuker dan voorgaande editie die ik had.
Komen veel meer boden binnen op spelers enzo.
pi_63715588
Super. Koop ik met Ajax een spits voor 20 miljoen (!) is ie een dag later voor 8 maanden geblesseerd
pi_63716310
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
  woensdag 3 december 2008 @ 04:35:58 #205
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63716319
Ik ben momenteel Groningen. Meteen Meerdink en Matthijs op de transferlijst en in het 2e gezet. Natuurlijk ook Van Wolfswinkel, Koç en Cahais gekocht
pi_63716340
quote:
Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
http://community.sigames.com/showthread.php?t=60956
Ja, schrok je toch even he!
pi_63716943
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef insomaniak het volgende:

David Luiz
Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.

Verder ben ik met Liverpool nu bezig om Huntelaar aan te trekken en heb ik inmiddels een groot talent van Internazionale voor de winterstop aangetrokken (VVR) -> 2.5 miljoen geloof ik.

Prestaties in de competitie laten een beetje te wensen over. Sta momenteel 8ste na een wedstrijd of 13. Heb al 5x gelijkgespeeld en 3x verloren. In de competitie scoren mijn spitsen amper. Vooral die n'Gogh en Keane zijn een drama en dat terwijl ik toch redelijk aanvallend speel.
Championsleague ben ik binnengekomen door in de 3e voorronde Athletico Madrid te verslaan. Heb nu 10 punten uit 4 wedstrijden met als tegenstanders Spartak Moskou, Werder Bremen en Marseille (makkelijke poule dus).
U MAD?
pi_63716955
quote:
Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dicht

Ja altijd die patch van SI Games installeren. Die haalt bugs eruit die er met de game origineel spelen nog gewoon inzitten.
U MAD?
pi_63717266
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dicht

Ja altijd die patch van SI Games installeren. Die haalt bugs eruit die er met de game origineel spelen nog gewoon inzitten.
Steam?
pi_63717329
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Steam?
? Wat bedoel je precies.
Ik heb het met Steam geinstalleerd ja.
U MAD?
pi_63717359
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

? Wat bedoel je precies.
Ik heb het met Steam geinstalleerd ja.
Hij heeft hem denk ik via Steam gekocht Als in, dat is een winkel die wél 's nachts open is enzo.
pi_63717383
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hij heeft hem denk ik via Steam gekocht Als in, dat is een winkel die wél 's nachts open is enzo.
Ohzo Wist niet dat je via Steam kon kopen
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:03:09 #213
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63717482
Ben nu in mijn eerste game met Roda JC begonnen. Gelijk Hadouir, Lachambre en MArdulier verkocht. MArdulier ging zelfs naar Manchester City toe

Ingekocht:

- Rodney Sneijder (1.3 miljoen)
- Cristaldo (Wat een talent)
- Pieren en Verhagen (2 oude rotten die gratis te krijgen zijn, maar wel SUPERGOEDE stats hebben)

Verder op zoek naar een goede keeper. Steppe was te duur, Vermeer wilde niet komen.

Oefenwedstrijden gingen best aardig. 4-0 en 3-0 tegen respectievelijk Jong Roda en Roda U19. 2-2 tegen Volendam (1 superschot van Tuyp en 1 buitenspelgoal) en 3-0 van Olympique Charleroi.

Best een aardige voorbereiding. Begint de competitie. 3-1 kansloos verloren van AZ. 1-0 tegen de verhouding in verloren van Vitesse. Nipt gewonnen van RBC in de beker (90+3 minuut ). Maar even mijn tactiek veranderen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_63717906
Jeetje, Man City is echt ziek in 't spel, kopen zich helemaal kapot aan spitsen, die worden dan het jaar erna weer afgeserveerd en whop, weer nieuwe spitsen erbij

Maar goed, levert wel leuke koopjes op
  woensdag 3 december 2008 @ 09:29:38 #215
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63717966
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.

Verder ben ik met Liverpool nu bezig om Huntelaar aan te trekken en heb ik inmiddels een groot talent van Internazionale voor de winterstop aangetrokken (VVR) -> 2.5 miljoen geloof ik.

Prestaties in de competitie laten een beetje te wensen over. Sta momenteel 8ste na een wedstrijd of 13. Heb al 5x gelijkgespeeld en 3x verloren. In de competitie scoren mijn spitsen amper. Vooral die n'Gogh en Keane zijn een drama en dat terwijl ik toch redelijk aanvallend speel.
Championsleague ben ik binnengekomen door in de 3e voorronde Athletico Madrid te verslaan. Heb nu 10 punten uit 4 wedstrijden met als tegenstanders Spartak Moskou, Werder Bremen en Marseille (makkelijke poule dus).
Is dat talentje die Bolzoni?
Je zou ook nog: Davide Santon eens kunnen proberen dat is ook al zo'n supertalentje...
Ben alleen ff vergeten wat zijn positie is
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63717994
Davide Santon, dat is hem volgens mij ! VVR o.a. (en nog een reeks posities).
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:36:23 #217
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63718110
Dan is dat een hele goeie aankoop
Ik had hem in de leer bij Quaresma, dat werkte uitstekend.
Wie het laatst lacht,
pi_63718116
Wanneer geven jullie een speler een vrije rol of laten jullie kort dekken? Want niet iedereen is daar voor bestemd natuurlijk...
pi_63718176
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer geven jullie een speler een vrije rol of laten jullie kort dekken? Want niet iedereen is daar voor bestemd natuurlijk...
Wanneer zijn stats bij Dekking goed zijn en ik let op de snelheid.
Vrije rol geef ik meestal snelle creatieve spelers. Meer de betere speler van het elftal.
U MAD?
pi_63718196
Ik krijg nu Van Der Vaart aangeboden voor 10 miljoen
pi_63718222
V.d. Vaart is geen gewilde speler in FM, vind ik raar omdat ie echt overduidelijke kwaliteiten heeft. VdVaart staat erg vaak op de transferlijst of wordt aangeboden aan andere clubs.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63718282
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef insomaniak het volgende:
Dan is dat een hele goeie aankoop
Ik had hem in de leer bij Quaresma, dat werkte uitstekend.
Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.
Heb op rechts Degen staan, 7.30 gemiddeld
U MAD?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:45:45 #223
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63718331
Even een paar noob vragen..

Hoe kan je een speler trainen naar een andere positie? (van MC naar AMC bijvoorbeeld)
Kan je Staff ook trainen?
Hoe kan je iemand in de leer laten gaan?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 3 december 2008 @ 09:47:22 #224
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63718376
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.
Heb op rechts Degen staan, 7.30 gemiddeld
Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reserves
Wie het laatst lacht,
pi_63718452
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:45 schreef Kn0x het volgende:
Even een paar noob vragen..

Hoe kan je een speler trainen naar een andere positie? (van MC naar AMC bijvoorbeeld)
Kan je Staff ook trainen?
Hoe kan je iemand in de leer laten gaan?
Naar de speler gaan en dan training -> overview
Niet voor zover ik weet
Naar de speler gaan en dan player interaction
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')