http://community.sigames.com/showthread.php?t=60956quote:Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.quote:
Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dichtquote:Op woensdag 3 december 2008 04:28 schreef Che1984 het volgende:
zojuist fm ook gekocht. Straks eens beginnen, maar spelen jullie allemaal al met die patch erover heen? Zoja wat zijn daar de voordelen van?
Steam?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar in NL woon jij ? Hier zijn de winkels 's nachts gewoon dicht
Ja altijd die patch van SI Games installeren. Die haalt bugs eruit die er met de game origineel spelen nog gewoon inzitten.
Hij heeft hem denk ik via Steam gekochtquote:Op woensdag 3 december 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
? Wat bedoel je precies.
Ik heb het met Steam geinstalleerd ja.
Ohzoquote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij heeft hem denk ik via Steam gekochtAls in, dat is een winkel die wél 's nachts open is enzo.
Is dat talentje die Bolzoni?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze DC heb ik alvast gekocht voor volgend seizoen (Benfica). Qua prijs best een koopje trouwens. Geloof 11 miljoen voor betaald.
Verder ben ik met Liverpool nu bezig om Huntelaar aan te trekken en heb ik inmiddels een groot talent van Internazionale voor de winterstop aangetrokken (VVR) -> 2.5 miljoen geloof ik.
Prestaties in de competitie laten een beetje te wensen over. Sta momenteel 8ste na een wedstrijd of 13. Heb al 5x gelijkgespeeld en 3x verloren. In de competitie scoren mijn spitsen amper. Vooral die n'Gogh en Keane zijn een drama en dat terwijl ik toch redelijk aanvallend speel.
Championsleague ben ik binnengekomen door in de 3e voorronde Athletico Madrid te verslaan. Heb nu 10 punten uit 4 wedstrijden met als tegenstanders Spartak Moskou, Werder Bremen en Marseille (makkelijke poule dus).
Wanneer zijn stats bij Dekking goed zijn en ik let op de snelheid.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer geven jullie een speler een vrije rol of laten jullie kort dekken? Want niet iedereen is daar voor bestemd natuurlijk...
Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef insomaniak het volgende:
Dan is dat een hele goeie aankoop
Ik had hem in de leer bij Quaresma, dat werkte uitstekend.
Laat hem lekker bij de reserve's voetballen, Ik doe dat al 2 seizoenen en hij word alleen maar beter en hij zeikt tenminste niet zo als de rest van de reservesquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet alleen niet wat ik momenteel met hem moet. Denk dat ik hem nog even een seizoen laat uitlenen.
Heb op rechts Degen staan, 7.30 gemiddeld
Naar de speler gaan en dan training -> overviewquote:Op woensdag 3 december 2008 09:45 schreef Kn0x het volgende:
Even een paar noob vragen..
Hoe kan je een speler trainen naar een andere positie? (van MC naar AMC bijvoorbeeld)
Kan je Staff ook trainen?
Hoe kan je iemand in de leer laten gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |