quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef ElmarO het volgende:
Wat HQ's van vandaag.
1 [ link | 2 afbeelding ]
3 [ link | 4 afbeelding ]
5 [ link | 6 afbeelding ]
7 [ link | 8 afbeelding ]
9 [ link | 10 afbeelding ]
11 [ link | 12 afbeelding ]
13 [ link | 14 afbeelding ]
15 [ link | 16 afbeelding ]
3e is bij mij zwart, maar als je er op klikt zou je als het goed is de foto wel kunnen zien.
quote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef sanger het volgende:
Wat zit er op de rechter sidepod van de Ferrari?
Ik ga even kijken. Maar hij heet toch echt Nelson Piquet jr. hoorquote:Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef ElmarO het volgende:
...
@Sally, je kan van Nelshon Piquet jr. wel Nelshino Piquet maken. Komt dacht ik op hetzelfde neer en staat wat beter naar mijn idee. En onder Force India zit er één overbodige witregel.
Zou ook kunnen hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga even kijken. Maar hij heet toch echt Nelson Piquet jr. hoorIn de wandelgangen Nelsinho (kleine Nelson)
Geen idee. Dat had Sinister gedaan. Heb daar verder niet zo opgelet. Was toen drukker bezig om de nummers voor de coureurs weer goed te zetten. Heb ook even het plaatje met de testdata veranderd. Is nu wat van betere kwaliteit.quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Sally het volgende:
Yo Elmar, als je wat tegen me zegt over m'n OP, dan ga ik ervan uit dat ik het zelf mag veranderen hoorOok in de wiki
Heb de witregels tussen teams en coureurs en de kanshebbers weggehaald, nu hoort het iets meer bij elkaar.
En had het een reden dat bij FI de 'kanshebbers' cursief staan (stonden dus nu)?
En nu krijg ik mijn wijzigingen niet opgeslagen...quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Sally het volgende:
Yo Elmar, als je wat tegen me zegt over m'n OP, dan ga ik ervan uit dat ik het zelf mag veranderen hoorOok in de wiki
Heb de witregels tussen teams en coureurs en de kanshebbers weggehaald, nu hoort het iets meer bij elkaar.
En had het een reden dat bij FI de 'kanshebbers' cursief staan (stonden dus nu)?
Ik was even bezig.quote:Op maandag 17 november 2008 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
En nu krijg ik mijn wijzigingen niet opgeslagen...
Gvd, nu iedereen ermee klaar dan?quote:
Inderdaad... en Senna in de Honda F1quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef bodylotion het volgende:
geen idee wat voor ding dat is op de sidepod van Ferrari
Ferrari mysterie opgelostquote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Inderdaad... en Senna in de Honda F1
Kijk es beter, vosssjequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:10 schreef vosss het volgende:
@sanger: welk ding bedoel je dan?
Ik zie alleen de spiegel, maar ik neem aan dat je die niet bedoeld?!
Doe eens painten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:40 schreef vosss het volgende:
gheghe, ik zat voor de kijker thuis rechts te kijken en dacht al WTF, daar is toch niks te zien![]()
Nee normaal niet, maar ik was moe en stond op het punt om naar bed te gaan zegmaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als ze op tv roepen: "Oh mèn! Daar gaat het linkervoorwiel van Kovalainen!", dan zeg je ook: "Hè? Ik zie niks aan die kant?"![]()
quote:de la Rosa drives Force India-Ferrari
18/11/2008
McLaren test driver Pedro de la Rosa is currently on track at Barcelona in the Force India, thereby furthering speculation that the Spanish veteran could drive for the Silverstone-based outfit next season.
Despite Vijay Mallya's assurances that his team would retain Giancarlo Fisichella and Adrian Sutil in 2009, there has been widespread speculation over Force India's line-up ever since the deal with McLaren and Mercedes was announced.
What has really got the paddock buzzing here today however, is the fact that de la Rosa is driving the Force India, complete with Ferrari engine.
Aan alle spy-freaks: kom er maar in!quote:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ngen-door-medailles/quote:Ecclestone wil punten vervangen door medailles
18 november 2008
Formule 1-baas Bernie Ecclestone wil het huidige puntensysteem vervangen voor een systeem met medailles. Sinds 2003 krijgen de eerste acht coureurs punten uitgedeeld, maar al vanaf volgend seizoen zouden alleen nog de eerste drie finishers worden beloond, en wel met een gouden, een zilveren en een bronzen medaille.
Wie aan het einde van het seizoen dan de meeste gouden plakken heeft behaald, is wereldkampioen. Nu is het zo dat de winnaar van de race tien punten krijgt, de coureur die tweede wordt acht punten ontvangt, de nummer drie zes punten verdient, de vierde positie goed is voor vijf punten, de vijfde plek vier punten oplevert, de zesde plaats drie punten, de zevende stek twee punten en de achtste plaats één punt. De coureur die de meeste punten weten te scoren, is wereldkampioen.
Ecclestone denkt dat een systeem met medailles de sport veel eenvoudiger zal maken voor het publiek. "Iedereen snapt het systeem met een gouden, een zilveren en een bronzen medaille. Bijna alle sporten werken met dit systeem", liet de Brit weten in een interview met The Times. Ecclestone is ervan overtuigd dat de medailles er gaan komen. "De FIA en alle teams zijn voor dit plan. In Melbourne gaat een coureur dus niet meer voor de tien punten, maar voor de gouden plak."
De coureurs die buiten het podium eindigen, scoren straks dus geen punten meer voor het kampioenschap. De plek waarop zij finishen, zal nog wel belang zijn omdat aan de hand van de race-uitslag het klassement zal worden opgemaakt. Verder zal er in het constructeurskampioenschap nog gewoon met het huidige puntensysteem worden gewerkt, zodat een klassering in de top-acht toch beloond blijft.
Waarschijnlijk zal de FIA in december een beslissing nemen over dit plan.
In die 58 jaar is het al meerdere keren veranderd, maar altijd is de essentie van punten behouden gebleven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ngen-door-medailles/
Enge gedachten...
waarom iet saanpassen dat al meer dan 50 jaar gebruikt word in de F1?
ik doelde er ook meer op dat de essentie van punten behalen al zo lang in de f1 gebruikt wordt, dat het systeem van punten toekennen veranderd is in de loop der jaren wist ik alquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In die 58 jaar is het al meerdere keren veranderd, maar altijd is de essentie van punten behouden gebleven.
Alleen Hebben we nu geen regel meer nodig waarbij de motor drie races mee moet gaan. Een race is genoeg (mits je die wint). 6 races moet genoeg zijn voor de overwinning, zoals we de afgelopen seizoenen hebben gezien.
Iemand die dan 18 keer tweede wordt krijgt wel meer punten maar kan geen kampioen worden. Betrouwbaarheid telt dan niet meer. Alleen winnen telt nog.
quote:Brundle confirms new BBC role
Award-winning commentator and former grand prix driver Martin Brundle has confirmed that he will be a part of the BBC's new Formula One television presenting team in 2009.
Brundle told guests attending the Autocar Awards, at London's Royal Horticultural Hall, that he had contemplated whether to continue in the role he has occupied for ITV since his retirement from racing at the end of 1996.
"I'm delighted to be able to tell you all that I'll be joining the BBC next year," he said.
"I've been commentating on Formula One for the past dozen years, and I briefly considered calling it a day. But in the end I decided to take up the BBC's offer and I'm now very excited about working for them next year."
F1 supremo Bernie Ecclestone concluded a five-year deal, which includes exclusive rights to radio, mobile and internet broadcasting, with the BBC in March this year.
The BBC is believed to be close to finalising its 2009 line-up, with former Radio 5 Live commentator Jonathan Legard favourite to land the leading commentary role, and the recently-retired David Coulthard set to join as a pundit.
Dat ik dit nog mee mag maken. Jij en ik zijn het eensquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:45 schreef Googolplexian het volgende:edit: wat Tarabas zegt : gewoon punten gaan geven voor fastest lap (en imo ook voor pole)
op de olympische spelenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef Ared het volgende:
Volgens Bernie werken bijna alle sporten met een medaille-systeem. Kan iemand mij er één noemen?
inderdaad, snelste ronde. Eventueel 1 punt voor de pole.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef Tarabass het volgende:
Ze moeten weer punten geven voor de snelste ronden. Verder vind ik het idee van medailles echt absurd. Die ecclestone mag van mij wel onder een trein komen wat mij betreft. Alles gaat hem om het geld, maar onder het motto dat de kijker/fan het mooier wil/spannender wil. Ondertussen zijn het juist de fans die tegen zijn plannen zijn, keer op keer. Als het echt voor de fan zou zijn had hij Canada erin gelaten, en zouden die stomme nachtraces waarvan de eerste echt nergens op sloeg er ook niet zijn..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Sato Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.017 79 Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.034 48 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.223 99 Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:21.340 31 Kubica BMW-Sauber (B) 1:21.521 76 Rosberg Williams-Toyota (B) 1:21.525 113 Button Honda (B) 1:21.770 110 Sutil Force India-Ferrari (B) 1:22.073 58 di Grassi Honda (B) 1:22.283 110 Piquet Renault (B) 1:22.348 85 Badoer Ferrari (B) 1:22.425 127 Gene Ferrari (B) 1:22.772 31 Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:22.945 81 van der Garde Renault (B) 1:23.250 37 de la Rosa Force India-Ferrari (B) 1:23.499 86 |
Inderdaad. Zoals Tarabass al zei, we zijn geen klapdebielen die niet kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, snelste ronde. Eventueel 1 punt voor de pole.
Zeker met de snelste ronde valt er nog wat te scoren in het einde van de race.
verder is het idee van Ecclestone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |