Heb ik gedaan en tevens in het juiste filter gemiktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:51 schreef Atreidez het volgende:
Kan een modje de TT aanpassen, hij verneukt de layout door de caps
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef Trystar het volgende:
Als ik de baan zo weer zie mis ik toch echt wel het oude Hockenheim...
Ich auch!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef Trystar het volgende:
Als ik de baan zo weer zie mis ik toch echt wel het oude Hockenheim...
Ik hoop het wel! Anders bakt Ferrari er niks vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop het niet voor je.. Op droog is Duitsland niet echt een spectaculaire race toch?
Ze hadden het circuit zo moeten laten, toen was Hockenheim nog anders dan de andere circuits.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:23 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ich auch!
[..]
Ik ookJammer dat ze het de das om hebben gedaan. Heb je de geruchten ook gehoord dat er vanaf maandag een slot op gaat? Waarschijnlijk is de boel failliet. Tilke heeft het om zeep gebracht!
![]()
Dat was idd gaaf ja. ze moeten in elke bocht van die slomo-camera's neerzettenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Trystar het volgende:
wow super replay die van Glock
Ja, ze trekken zo de lont uit de circuits, ik hoop dat ze Donington nog een beetje heel houden, anders vrees ik ook daar het ergste...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ze hadden het circuit zo moeten laten, toen was Hockenheim nog anders dan de andere circuits.
Nu is het allemaal het zelfde, die Tilke moeten ze ook maar eens aan de kant zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |