echt?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:43 schreef vosss het volgende:
Lelijk? Ik vind het er juist tof uit zien
ziet er toch een stuk beter uit, behalve dan de achtervleugelquote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef Ared het volgende:
2008 Williams met 2009 voor- en achtervleugel tijdens een shake-down gisteren:
[ afbeelding ]
Zo vind ik 'm niet eens zo heel lelijk. Met slicks zal het nog wel iets beter worden. Maar het blijft jammer dat die driedimensionale kunstwerkjes van de voorvleugel verdwijnen.
nou, ondanks alle vertragende regels (bv die groeven) werden de auto's toch sneller. Ik denk dat die poespas toch wel enig effect heeft gehad, anders zouden ze het niet doen natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef Tarabass het volgende:
Niet alleen het uiterlijk vind ik mooi, ook hoop ik dat dit de inhaalacties en dergelijken op een positieve manier beïnvloedt. Die voorvleugel is daar namelijk een belangrijke factor in en hoe lager hoe beter zegt men. En met al die poespas die op de auto zat is nou niet echt aangetoond dat de auto's sneller werden. Goeie zaak!
Oh, daarom zijn de meeste baanrecords natuurlijk behaald in 2004/2005?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, ondanks alle vertragende regels (bv die groeven) werden de auto's toch sneller. Ik denk dat die poespas toch wel enig effect heeft gehad, anders zouden ze het niet doen natuurlijk
Volgens mij lag dat aan de michelin/bridgestone oorlogquote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Oh, daarom zijn de meeste baanrecords natuurlijk behaald in 2004/2005?
Even een correctie. Het zijn geen antennes maar pitot statische buizen die gebruikt worden om de snelheid van de auto t.o.v. van de lucht te kunnen meten (dmv een gemeten druk verschil). Aangezien de lucht door de voorvleugel al erg verstoord wordt, wil je de druk zo ver mogelijk van de auto vandaan meten. Vandaar dus een hoge pitot bij aero testen zoals bij Wiliams.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is vanwege de telemetrie. Er wordt veel data van de auto richting pits gestuurd en de teams willen zeker zijn dat alles over komt.
ja, maar je bevestigd niet echt je punt hiermeequote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Oh, daarom zijn de meeste baanrecords natuurlijk behaald in 2004/2005?
Leuk stuk! Ik heb gelijk de review dvd erbij gepakt om het weer eens te zien. Ook ik heb een mening maar die houd ik voor mequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:05 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen, begin van mijn nieuwe reeks stukjes op FOK!sport [Special] Schumacher wint eerste titel
Dit is een kromme zin. Het is nooit tot een eensluidende conclusie gekomen. Een conclusie kan niet komen. Tenminste, nog nietquote:Er is in de loop van de jaren veel gesproken over deze crash maar er is nooit een eensluidende conclusie gekomen.
Thnx, een 20 minuutjes gemist, maar ze zijn nog bezigquote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Op Sporza begint net een terugblik op seizoen 2008.
quote:Grand Prix van Canada definitief van de kalender
17 november 2008
De Grand Prix van Canada keert niet meer terug op de kalender van 2009. Gerald Tremblay, de burgemeester van Montreal, heeft in een verklaring laten weten dat de reddingspoging van de Canadese overheid om de race te behouden, is mislukt.
Begin oktober werd de Canadese Grand Prix van de kalender gehaald wegens een financieel geschil. Vervolgens reisden afgevaardigen van de Canadese overheid af naar Londen in een poging de race te redden. Tevergeefs, zo blijkt nu. "Ondanks onze inspanningen eist de Formule 1 meer dan de belastingbetaler kan opbrengen", gaf Tremblay te kennen. "Ik wil graag mijn collega's van de provinciale en federale overheid bedanken voor hun inzet, alsmede het bedrijfsleven. Hun gezamenlijke inspanningen tonen aan hoe levendig Montreal is en wellicht biedt dit kansen om allerlei nieuwe evenementen op te zetten die onze economie kunnen stimuleren."
"We hebben de afgelopen weken hard gewerkt om de Grand Prix op een financieel verantwoorde manier voor Montreal te behouden, maar helaas kunnen we niet aan de onredelijk hoge eisen van Bernie Ecclestone voldoen", voegde Raymond Bachand, de minister van Economische Ontwikkeling van de staat Quebec, daaraan toe. "Tenzij hij zijn eisen naar beneden bijstelt, zal er in 2009 geen race in Montreal worden verreden."
quote:Op maandag 17 november 2008 15:40 schreef Sally het volgende:
We zijn alweer bijna aan het eind: een reminder voor het nieuwe deeltje 39: De OP van 37 ( [F1] Nieuwtjes #37: Met Osram als hoofdsponsor. ) was goed bijgewerkt
Ja, in eerste instantie was ik wel blij met het bericht dat alle flaps flops en flips werden verboden. Maar nu ik de auto's zo zie, zijn ze zo kaal. Er oogt niet meer agressief genoegquote:Op maandag 17 november 2008 16:43 schreef Ricard0j het volgende:
Wat een grafdingen joh![]()
Alsof dit een amateur-raceklasse word. Ik mis de mooi gevormde F1-wagens
Volgens mij heb ik zo goed als alles aangepast in de Wiki.quote:Op maandag 17 november 2008 15:40 schreef Sally het volgende:
We zijn alweer bijna aan het eind: een reminder voor het nieuwe deeltje 39: De OP van 37 ( [F1] Nieuwtjes #37: Met Osram als hoofdsponsor. ) was goed bijgewerkt, daar moet de link van 37 en 38 dan nog aan toegevoegd worden.
De wiki is NIET aangepast.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. Sato Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.763 121 2. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.071 117 3. Wurz Honda (B) 1:21.198 77 4. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:21.417 65 5. Badoer Ferrari (B) 1:22.038 93 6. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:22.235 47 7. Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.341 56 8. Loeb Red Bull-Renault (B) 1:22.503 82 9. Piquet Renault (B) 1:22.560 80 10. Klien BMW-Sauber (B) 1:22.883 53 11. Hulkenberg Williams-Toyota (B) 1:23.467 116 12. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:23.794 86 13. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:23.832 88 14. Gene Ferrari (B) 1:24.117 32 15. Senna Honda (B) 1:24.343 39 16. van der Garde Renault (B) 1:24.908 27 17. di Grassi Honda (B) 1:25.512 48 |
quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zo goed als alles aangepast in de Wiki.
Ga ik toch weer even wat dingen wijzigen.quote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sla net ook mijn nieuwe op daar
Heb de oude nog maar ff bewaard in een word document voor ze zekerheid
Heb maar een datum van aanpassing erbij gezet plus alle gewijzigde delen van de Wiki. Om het wat makkelijker en ovenzichterlijker te houden voor diegene wat het hierna gaat aanpassen
quote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ga ik toch weer even wat dingen wijzigen.De nummers van coureurs kloppen nu niet meer en Vettel is voor zover ik weet al zeker bij Red Bull.
Maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb ik zie er toch nog door laten glippen, voor dat ik ging eten dacht ik nog eraan om het te veranderen, dus toch nog vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |